Jump to content



Cos-mos.gr MICROSTREAM Ε.Π.Ε ΕΜΠΟΡΙΑ Η/Υ


ThorLite

Recommended Posts

Συνάδελφος κάνει τη παρακάτω καταγγελία στην ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ.Ο ευγενικός ιδιοκτήτης μάλλον του cos-mos.gr του είπε κατά λέξη βάλτο στο κ**ο σου,και κανε οτι καταγγελια θες......

Παρέλαβα στις 8/1/2013 απο το κατάστημα με ηλεκτρονική διέυθυνση Cos-Mos πολυμηχάνημα HP COLOR LASERJET PRO 100 MFP M175a αντί για το HP COLOR LASERJET PRO 100 MFP M175nw. Το πρώτο έχει connectivity usb μόνο, ενώ το δέυτερο usb, Ethernet και wireless. Η επιλογή του καταστήματος έγινε μέσο του Σύγκριση τιμών σε πάνω από 850 online καταστήματα! | Skroutz.gr ως φθηνότερο στην αναζήτηση για HP COLOR LASERJET PRO 100 MFP M175nw. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημα τους γνωστοποίησα οτι το μηχάνημα δεν πληρεί τα χαρακτηριστίκα που αναφέρονται στην ιστοσελίδα τους. Η απάντηση τους ήταν οτι μου έστειλαν αυτό που παράγγειλα ενώ αυτό δεν ισχύει , και οτι δεν γίνεται οποιαδήποτε αλλαγή γιατί απλά ανοίχτηκε η συσκευασία. Επίσης το ποσό που πλήρωσα αφόρα το ακριβότερο μοντέλο ( αυτό που είχα παραγγείλει) και όχι το φθηνότερο ( αυτό που μου έστειλαν). Ούτε για επιστροφή της διαφοράς χρημάτων γίνετε λόγος... Σε επίσκεψη μου σε υποκατάστημα τους στην Αττική στη Λεωφ. Ηρακλείου 350, Νέα Ιωνία το οποίο αναφέρουν στην ιστοσελίδα τους απλά δεν υπάρχει κατάστημα και ουδέποτε υπήρξε απο τα λεγόμενα των γύρω καταστημάτων. Τέλος σε τελευταία τηλ. επικοινωνία μαζί τους τους ενημέρωσα οτι θα κάνω καταγγελία στη ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ και τα σχόλια τους ήταν χλευαστικά.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 40
  • Created
  • Last Reply
Συνάδελφος κάνει τη παρακάτω καταγγελία στην ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ.Ο ευγενικός ιδιοκτήτης μάλλον του cos-mos.gr του είπε κατά λέξη βάλτο στο κ**ο σου,και κανε οτι καταγγελια θες......

Δεν θα πρέπει κανείς να απορεί γιατί το 51,72% ψηφίζει "Αγοράζω online από άλλη χώρα με τη χαμηλότερη τιμή και περιμένω όσο χρειαστεί" σε αυτό το στοιχειωμένο poll της πρώτης σελίδας...

Καλή δύναμη στον συνάδελφο σου, και ελπίζω να βγάλει άκρη.

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό έχουμε πει πολλές φορές ότι το να αγοράζουμε την 1η επιλογή από το Skroutz δεν είναι και πολύ φρόνιμο...

Προχώρα σε καταγγελία σε ΓΓΚ και μίλα άμεσα με την ΗΡ. ΑΝ είναι συνεργάτης τους, γιατί μπορεί να κάνει δική του εισαγωγή και τότε θα έχεις θέμα και με την εγγύηση, τότε θα έχεις νέα τους άμεσα.

Link to comment
Share on other sites

Απλά σχόλιο. Χωρίς βέβαια να κατηγορώ κανέναν είτε να πώ κακώς αγόρασε απο εκεί. Αλλά επειδή υπάρχουν αρκετοί κομπογιανίτες στις μέρες μας πάντα είχα αρχή όταν ελέγχο ένα καινούργιο κατάστημα. Να κοιτάω στην σελίδα τους αν έχουν e-mail επικοινωνίας και διεύθυνση. Μέσα στη σελίδα και όχι ψάχνοντας τριγύρω.

Μου δίνει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη αν ένα κατάστημα δίνει σχεδόν όλες τις πληροφορίες του διευθυνση τηλ mail κλπ (όχι yahoo, gmail κλπ) παρά κάποιο κατάστημα που κρύβεται μέσα απο φόρμες και το internet anonymity.

Επίσης προτιμώ απο άγνωστα καταστήματα να κάνω παραλαβή απο το χώρο αν είναι στην αθήνα. Ότι κατάστημα δεν ξέρω έτρεξα απο εκεί για να δώ τι παίζει. Σε φάση έχω μπει σε εταιρεία που πουλάει εργαλεία και είναι 3 γραφεία και τίποτε άλλο σε μια πολυκατοικία. Αλλά είδα απο κοντά και ξέρω οτι ρίσκαρα.

Καλό κουράγιο.

Επειδή γίνονται και τέτοια δυστυχώς προτιμάμε να ψωνίζουμε απο εξωτερικό απο γνωστές αλυσίδες παρά απο την Ελλαδίτσα. Χαλάνε όλη την αγορά αυτές οι αντιμετωπίσεις.

Link to comment
Share on other sites

H ειρωνεία είναι ότι το site τους έχει tab για κριτικές με περιεχόμενο "δέν υπάρχουν κριτικές", ΠΕΡΑΝ του γεγονότος ότι όντως δέν υπάρχει διεύθυνση όπως αναφέρει και ο φίλος επάνω.

GOOD LUCK ThorLite.

Link to comment
Share on other sites

εγω θα το ειχα αναφερει και στην αστυνομια γιατι δε μιλαμε μονο για διαφωνια σε διαδικασια rma αλλα αν ειναι ετσι οπως τα λες, προκειται και για ηλεκτρονικη απατη.

Link to comment
Share on other sites

εγω θα το ειχα αναφερει και στην αστυνομια γιατι δε μιλαμε μονο για διαφωνια σε διαδικασια rma αλλα αν ειναι ετσι οπως τα λες, προκειται και για ηλεκτρονικη απατη.

με αυτό θα συμφωνήσω και εγώ. επίσης, κάποιο ΑΦΜ δεν υπάρχει πάνω στην απόδειξη που του έδωσαν (αν του έδωσαν ) ώστε να το χρησιμοποιήσει όπως χρειαστεί ;

Τέλος, πώς παρέλαβε το μηχάνημα ; Αν του το έφεραν με κουριερ μπορει να πάρει τηλέφωνο στην εταιρεία και να ζητήσει από εκει πληροφορίες.

Link to comment
Share on other sites

εγω θα το ειχα αναφερει και στην αστυνομια γιατι δε μιλαμε μονο για διαφωνια σε διαδικασια rma αλλα αν ειναι ετσι οπως τα λες, προκειται και για ηλεκτρονικη απατη.

Για να κανει κατι η αστυνομια θα πρεπει να υποβληθει μηνυση

Αυτο σημαινει 150 ευρω για την υποβολη της μηνυσης

[MENTION=805]ThorLite[/MENTION]

καλο κουραγιο στον φιλο σου

Να υποβαλετε αναφορα και στο ΣτΚ (συνηγορο του καταναλωτη :big_boss:)

Link to comment
Share on other sites

στο skroutz αν αναζητησεις M175nw εμφανιζεται το εν λογω καταστημα πρωτη μουρη

αν ομως αντι για M175nw βαλεις M175a τοτε δεν εμφανιζεται πουθενα!

παρτε ενα prinτscreen κι επικοινωνηστε με το σκρουτζ αναφεροντας το γεγονος αλλα και να σας εξηγησουν πως γινεται να εμφανιζεται λαθος το μοντελο - υπευθυνο ειναι το μαγαζι για τις παραμετρους/πληροφοριες που αντλει το σκρουτζ...

ετσι υπαρχει αποδειξη για το 'λαθος' του ''καταστηματοςςς''

Link to comment
Share on other sites

Σελίδα προϊόντος στο κατάστημα : MFP HP Color LaserJet Pro 100 color M175, Cos-Mos

αναφέρει :

• Conectivity: USB 2.0, Fast Ethernet 10/100Base-TX

και

Sku: CE865A

Αν δείτε το "official HP" website για το sku (HP LaserJet Pro 100 Color MFPs (M175a and M175nw) Product Specifications | HP) θα δείτε ότι έχει ΜΟΝΟ USB για το CE865A !

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό έχουμε πει πολλές φορές ότι το να αγοράζουμε την 1η επιλογή από το Skroutz δεν είναι και πολύ φρόνιμο...

Ναι αλλά εδώ δεν μιλάμε για rma που αργεί , για ακριβά μεταφορικά η για κάτι άλλο αποδεκτό ως μη ποιοτική υπηρεσία αλλά για παραπληροφόρηση ( μην πω τπτ βαρύτερο... )

Conectivity: USB 2.0, Fast Ethernet 10/100Base-TX *

Δηλαδή θα πρέπει να αγοράζουμε από τον ακριβότερο για τα αυτονόητα ??? *

Εφόσον γράφουν αλλα' ντ αλλων στην σελίδα τους ας το παρουν τωρα πίσω και ας το κανουν εκθεσιακό η ακομη καλύτερα να εφαρμόσουν μονοι τους αυτο που πρότειναν στον πελάτη .

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα κι από εμένα,

Το αξιοπερίεργο είναι ότι το κατάστημα έχει πολύ καλές αξιολογήσεις από τους χρήστες Cos-mos - Πληροφορίες καταστήματος | Skroutz.gr. Εάν έχεις κρατήσει όπως λες screenshots και έχεις και τα παραστατικά από την παραγγελία σου και την απόδειξη αγοράς, θα πρότεινα να επικοινωνήσεις πάντως και με το Skroutz για το θέμα.

Υπάρχει μια διαδικασία υποβολής αξιολογήσης για τα e-shops και εκεί μπορείς να περιγράψεις ακριβώς αυτά που λες στο post, ώστε να σε βοηθήσουν με το θέμα. Λεπτομέρειες θα δεις εδώ: Αξιολογήσεις Προϊόντων & Καταστημάτων - Τι να προσέξω; - Skroutz.gr Blog

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή θα πρέπει να αγοράζουμε από τον ακριβότερο για τα αυτονόητα ???

H λέξη "αυτονόητο" υπάρχει στο λεξιλόγιο πολύ λίγων Ελλήνων "επιχειρηματιών" δυστυχώς.

Δεν είπε κανείς να αγοράσεις το ακριβότερο, αλλά το να μην πάρεις από το φθηνότερο αφού δεν το γνωρίζεις σα μαγαζί. Ούτε φυσικά να το πληρώσεις +30% γιατί είναι γνωστό. Υπάρχουν μέσες λύσεις.

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα κι από εμένα,

Το αξιοπερίεργο είναι ότι το κατάστημα έχει πολύ καλές αξιολογήσεις από τους χρήστες Cos-mos - Πληροφορίες καταστήματος | Skroutz.gr.

Μπορει εγω να ειμαι εγω ο καχυποπτος αλλα οι αξιολογησεις φαινονται πολυ μουφα παντως.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.