Jump to content



Επιλογή case


tsakbam92

Recommended Posts

Γεια σας και καλώς σας βρήκα!

Είμαι ανάμεσα στην επιλογή δύο case το ένα είναι το παλιό cosmos s μεταχειρισμένο και το άλλο είναι το phanteks enthoo pro ή άλλη επιλογή είναι και το cm storm stryker . Αξίζει όμως η αγορά του cosmos?

Έγινε επεξεργασία από tsakbam92
Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο. Απλά δεν το είπα γιατί και εγώ δεν έχω ιδέα τι θα κάνω :p σίγουρα θα πάρω μια H100i και θέλω να ασχοληθώ με μοντες αλλά προς το παρόν είμαι άσχετος. Σκεφτόμουν μέχρι 150-170 αλλά επειδή θα πάρω την H100i λεω μέχρι τα 100 120.

Link to comment
Share on other sites

Στα χρήματα που ζητάς, αφού μπορεί να ασχοληθείς και με υδρόψηξη, δες και το NZXT H440 NZXT H440 | Skroutz.gr .Απλά να ξέρεις ότι δεν παίρνει 5,25 συσκευές (πχ. CD-rom). Εδώ μπορείς να δεις και ένα review του Corsair Air 540 από την karmen ο οποίος θα σε βοηθήσει να εξετάσεις του κουτί εξονυχιστικά http://www.thelab.gr/cases-reviews/corsair-carbide-air-540-review-o-kyvos-124439.html

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω το review μπορώ να στο πω κατά λέξη χωρίς να το διαβάσω το εχω μάθει κυριολεκτικά απ έξω :p .. το είδα το h440 και μου αρέσει απίστευτα. Αλλά διάβασα σε κάποια review οτι δεν έχει και τόσο καλό airflow. Έχω κολλήσει με το 540 αλλά το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν εχει κατι σαν fan hub και δεν ξέρω πως θα συνδέσω όλους τους ανεμιστήρες.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν εν τέλη κατέληξα σε αυτά τα κουτιά και δεν ξέρω αν θέλω να το ψάξω άλλο γιατί όσο το ψάχνω είναι ακόμα πιο δύσκολο να καταλήξω κάπου..

1 Corsair Carbide Air 540 | Skroutz.gr

2 NZXT H440 | Skroutz.gr

3 Phanteks Enthoo Pro (Window) | Skroutz.gr

4 CORSAIR VENGEANCE SERIES C70 MILITARY GREEN -

όποιος μπορεί ας με βοηθήσει!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν εν τέλη κατέληξα σε αυτά τα κουτιά και δεν ξέρω αν θέλω να το ψάξω άλλο γιατί όσο το ψάχνω είναι ακόμα πιο δύσκολο να καταλήξω κάπου..