Jump to content



Ποδηλατό-thread v2.0


astrolabos

Recommended Posts

12 hours ago, GoMaR said:

η dart3 ειναι για πεταμα.και καινουργια να την παρεις.Νομιζω η Recon ειναι αερος , οποτε εννοειται προτιμας αυτην.

ωραια. Καλο να το ξερω αυτο. Τωρα αυτο με την dart φοραει shimano δισκοφρενα ενω αυτο με την Recon φοραει μια μαρκα που δεν την εχω ξαναδει η δεν μπορω να καταλαβω ποια ειναι. Μηπως μπορεις εσυ να καταλαβεις?

Εάν κανένας πουλάει ποδηλατο μπορει να μου στειλει ενα μυνημα.

Link to comment
Share on other sites

Μία γνώμη παρακαλώ.
 

Είμαι κάτοχος ενός NS Eccentric 2014 27.5 και σκέφτομαι φέτος να του αλλάξω τροχούς για να μειώσω το βάρος όπως και επίσης να αντικαταστήσω τον διπλό δίσκο μπροστά με μονό όπως επίσης και την κασσέτα.

 

Έχετε να προτείνεται κάτι; Παίζουν ρόλο με πόσα δόντια θα έχει ο δίσκος μπροστά?

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, ApolloTonKosmo said:

ωραια. Καλο να το ξερω αυτο. Τωρα αυτο με την dart φοραει shimano δισκοφρενα ενω αυτο με την Recon φοραει μια μαρκα που δεν την εχω ξαναδει η δεν μπορω να καταλαβω ποια ειναι. Μηπως μπορεις εσυ να καταλαβεις?

Εάν κανένας πουλάει ποδηλατο μπορει να μου στειλει ενα μυνημα.

στη θέση σου δε θα κοίταζα τα φρένα Γιατί πολύ πιο σημαντικό ρόλο παίζει το πιρούνι σε ένα μτβ.τι εννοώ για να μη παρεξηγηθώ.εννοώ αν πχ τα φρένα του άλλου ποδηλάτου είναι ελαφρώς καλύτερα το κέρδος που θα πάρεις είναι ελάχιστο απο το κέρδος της ρεκον σε σχέση με την νταρτ.πάντα μιλάμε αν η ρεκον είναι η αερος.Και λαδιού να είναι πάλι την θεωρώ πολύ καλύτερη.

Επίσης αν σε ενδιαφέρουν οι καταβασεις (οχι downhill, Γιατί ειναι λάθος το ποδήλατο που κοιτάς) τότε μπορείς να βάλεις 180αρη μπροστα δισκοπλακα για μεγαλύτερη άνεση

Αλλιώς μεταχειρισμένα shimano slx βρίσκεις με 60-70€ και εχεις φρένα που δεν εχεις να ζηλέψεις τπτ

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, GoMaR said:

στη θέση σου δε θα κοίταζα τα φρένα Γιατί πολύ πιο σημαντικό ρόλο παίζει το πιρούνι σε ένα μτβ.τι εννοώ για να μη παρεξηγηθώ.εννοώ αν πχ τα φρένα του άλλου ποδηλάτου είναι ελαφρώς καλύτερα το κέρδος που θα πάρεις είναι ελάχιστο απο το κέρδος της ρεκον σε σχέση με την νταρτ.πάντα μιλάμε αν η ρεκον είναι η αερος.Και λαδιού να είναι πάλι την θεωρώ πολύ καλύτερη.

Επίσης αν σε ενδιαφέρουν οι καταβασεις (οχι downhill, Γιατί ειναι λάθος το ποδήλατο που κοιτάς) τότε μπορείς να βάλεις 180αρη μπροστα δισκοπλακα για μεγαλύτερη άνεση

Αλλιώς μεταχειρισμένα shimano slx βρίσκεις με 60-70€ και εχεις φρένα που δεν εχεις να ζηλέψεις τπτ

Υπεροχα, σε ευχαριστώ καταρχην, και εγω το ιδιο πιστευω.

 

Η αναρτηση συγκεκριμενα ειναι η Recon Silver tk. Eννοειται πως θελω να ειναι καλη η αναρτηση μιας και πραγματικα κανει την διαφορα. ΕΠισης το μοτιβο των διαδρομων ειναι 30% καταβαση χωρις αλματα απλα σε ανομαλα μονοπατια με πολλες πετρες λακουβες κλπ, 50% χωματοδρομο και 20% ασφαλτο. Αυτη ειναι μια συνιθισμενη βολτα στον υμητο...BTW ειμαι και σχετικα ελαφρης <70 κιλα και 170 υψος.

 

Σημερα θα δω το δευτερο specialized με την Dart αναρτηση. Αλλα απο οσα μου ειπες προτιμω το αλλο εννοειται. Τωρα κοιταζω και για αλλα ποδηλατα που εχετε προτεινει μιας και ακομα δεν εχω καταληξει, θα δωσω όμως βαρος στην ανάρτηση.

 

Κλεινωντας να τονισω παλι πως οι διαδρομες που κανω ειναι στον Υμητο οπότε εάν πστευεται πως κανω λάθος επιλογη πειτε το μου.  Ποια η διαφορα downhill απο την Καταβαση?

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, env0y said:

Μία γνώμη παρακαλώ.
 

Είμαι κάτοχος ενός NS Eccentric 2014 27.5 και σκέφτομαι φέτος να του αλλάξω τροχούς για να μειώσω το βάρος όπως και επίσης να αντικαταστήσω τον διπλό δίσκο μπροστά με μονό όπως επίσης και την κασσέτα.

 

Έχετε να προτείνεται κάτι; Παίζουν ρόλο με πόσα δόντια θα έχει ο δίσκος μπροστά?

Μία καλή λύση Mavic Crossride http://www.bike-discount.de/en/shop/wheel-27%2C5-sets-6297/l-24

Το μαγαζί έγκυρο, έχω ψωνίσει. Τα γρανάζια θα έλεγα να τα αλλάξεις όταν φαγωθούν.

Link to comment
Share on other sites

On 3/29/2016 at 10:52 AM, env0y said:

Μία γνώμη παρακαλώ.
 

Είμαι κάτοχος ενός NS Eccentric 2014 27.5 και σκέφτομαι φέτος να του αλλάξω τροχούς για να μειώσω το βάρος όπως και επίσης να αντικαταστήσω τον διπλό δίσκο μπροστά με μονό όπως επίσης και την κασσέτα.

 

Έχετε να προτείνεται κάτι; Παίζουν ρόλο με πόσα δόντια θα έχει ο δίσκος μπροστά?

Ποιο είναι το budget σου;

 

In other news: 1x12 iz true εδώ και κάτι μέρες

 

http://www.pinkbike.com/news/sram-eagle-12-speed-drivetrain-first-ride-2016.html

και είναι και χρυσή

Έγινε επεξεργασία από cddaraa
Link to comment
Share on other sites

 

14 hours ago, cddaraa said:

Ποιο είναι το budget σου;

 

In other news: 1x12 iz true εδώ και κάτι μέρες

 

http://www.pinkbike.com/news/sram-eagle-12-speed-drivetrain-first-ride-2016.html

και είναι και χρυσή

Πολύ  δυνατή όπως και παράλληλα πολύ ακριβή, βασικά μία κουβέντα που έκανα χτες σε ένα κατάστημα σκεφτήκαμε να φορέσουμε πάνω ότι ακριβώς έχει και το 2016 ανάλογο μοντέλο και να αλλάξουμε επίσης και τις ρόδες μπας και το ρίξουμε κανα 2 κιλά. Επίσης σκέφτηκα να βάλω Rock Shox Reverb

Link to comment
Share on other sites

To reverb έπρεπε να το έχεις βάλει εδώ και καιρό!

Μέχρι τον Μάη θα έχει κυκλοφορήσει το V2 οπότε μπορείς να βρεις καλές τιμές ξεστοκαρίσματος του παλιού. Το eccentric του 14 αν θυμάμαι καλά δεν πρέπει να έχει υποδοχή για stealth.

Αν αναβάθμιζα τώρα ρόδες θα πήγαινα σε κάτι custom. Όχι γιατί είναι καλύτερες, αλλά γιατί μπορείς πολύ εύκολα να βρεις ανταλλακτικά.

Έχω 2 ζευγάρια fulcrum και έχω περάσει πάνω από μήνα αναμονή για να μου έρθουν ακτίνες που είχα σπάσει απ' έξω, μιας που ο εδώ αντιπρόσωπος(που σήμερα δεν τις εμπορεύεται) δεν στοκάρει. Άλλα μήκη ακτίνων μπροστά άλλα πίσω άλλα δεξιά άλλα αριστερά και δεν συμμαζεύεται.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, cddaraa said:

To reverb έπρεπε να το έχεις βάλει εδώ και καιρό!

Μέχρι τον Μάη θα έχει κυκλοφορήσει το V2 οπότε μπορείς να βρεις καλές τιμές ξεστοκαρίσματος του παλιού. Το eccentric του 14 αν θυμάμαι καλά δεν πρέπει να έχει υποδοχή για stealth.

Αν αναβάθμιζα τώρα ρόδες θα πήγαινα σε κάτι custom. Όχι γιατί είναι καλύτερες, αλλά γιατί μπορείς πολύ εύκολα να βρεις ανταλλακτικά.

Έχω 2 ζευγάρια fulcrum και έχω περάσει πάνω από μήνα αναμονή για να μου έρθουν ακτίνες που είχα σπάσει απ' έξω, μιας που ο εδώ αντιπρόσωπος(που σήμερα δεν τις εμπορεύεται) δεν στοκάρει. Άλλα μήκη ακτίνων μπροστά άλλα πίσω άλλα δεξιά άλλα αριστερά και δεν συμμαζεύεται.

Λοιπόν το κατάστημα μου πρότεινε το Rockshox Reverb  στα 300 ευρώ

Για ρόδες τις Mavic Crossmax XL εδώ η καρδιά μου πόνεσε από την τιμή

 

Τώρα έχω αμφιβολία για την συμπεριφορά του ποδηλάτου με ένα 32άρη δαχτυλίδι μπροστά και 42 κασσέτα πίσω. Θα είναι το ίδιο καλό με λιγότερες ταχύτητες; Θα είμαι πιο γρήγορος στις αναβάσεις αλλά αργός στο ίσιωμα;

 

Πολλά τα λεφτά για να ρισκάρω

Link to comment
Share on other sites

παιδια μια απορία.

έχω κάνει μια διαδρομή με το ποδήλατο που μου δειχνει το στραβα (μεταφορα απο σπορτς τρακερ βεβαια)2600υψομετρικα.

 

η ιδια διαδρομη απο το ridewithgps μου την δειχνει 1600+

 

Γιατί τόσο μεγάλη απόκλιση;

Πως μπορώ να μάθω το σωστό;

Link to comment
Share on other sites

Βασικά δεν υπάρχει 100% σωστή απάντηση,  η κάθε εφαρμογή χρησιμοποιεί δικούς της τρόπους υπολογισμού της υψομετρικης διαφοράς. Είναι πολύ πιο δύσκολα για τα GPS να υπολογίζουν την κάθετη απόσταση, ακόμα και αυτά που έχουν βαρόμετρο μέσα. Εδώ για την οριζόντια και μπορεί να έχουν διαφορά 10 μέτρων στο που βρίσκεσαι. 

 

Η εμπειρία μου έχει δείξει ότι τα μικρότερα νούμερα είναι συνήθως πιο κοντά στην πραγματικότητα. Όταν πέρασα τα πυρηναια το strava μου έβγαζε 15κ+ ενώ η πραγματικότητα είναι κοντά στα 11500 σύμφωνα με τους οργανωτες. Το software της garmin με το elevation correction ανοιχτό ήταν πολύ κοντά σε αυτό το νούμερο.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ωραια..το google earth μου τα βγαζει 2000elevation , το ridewithgps  1600 και το στραβα (μεταφορα απο sports tracker) 2600..

To Πασχα θα την ξανα κανω την διαδρομη και αυτη τη φορα θα γραψω με το strava απευθειας.Για να δουμε τοτε.

 

Παντως σε αλλες διαδρομες που εχω συγκρινει ειναι πανω κατω τα ιδια.(μικρες διαφορες δλδ)
Μονο στην συγκεκριμενη υπαρχει τοσο μεγαλη διαφορα.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους!

 

είμαι σε διαδικασία αναζήτησης του νέου ποδηλάτου (λογικά θα ολοκληρωθεί σε κανένα 6μηνο). Ο σκοπός είναι γρήγορο commuting και ελαφρό/sport touring. Δεν σκέφτομαι για κούρσα γιατί είναι πολύ αυστηρή & απόλυτη για αυτό που θέλω και δεν θέλω καθαρό touring επειδή μου φαίνονται αρκετά αργά. Στόχος είναι κάτι σαν τα σημερινά gravel bikes που να μπορεί να πάρει λασπωτήρες και σχάρα.

 

Ενδεικτικά στη λίστα μου για να δοκιμάσω είναι τα παρακάτω ποδήλατα/πλαίσια:

 

Genesis Croix de Fer 20
http://www.genesisbikes.co.uk/bikes/adventure/multisport/croix-de-fer-20

 

Felt V85
http://www.feltbicycles.com/USA/2016/Bikes/road/adventure/v85.aspx

 

Ridley X-Bow
https://www.ridley-bikes.com/be/en/bikes/offroad/cross/x-bow/98/x-bow-20-disc-xbo-01am.html

 

Trek 720 Disc
http://www.trekbikes.com/us/en_US/bikes/road-bikes/adventure-touring-bikes/720/720-disc/p/1432888-2016

 

Raleigh Mustang Sport Gravel
http://www.chainreactioncycles.com/ch/en/raleigh-mustang-sport-gravel-bike-2016/rp-prod146274

 

Cannondale Touring 2 2016 Touring Bike
https://www.evanscycles.com/cannondale-touring-2-2016-touring-bike-EV254007

 

Σκέφτομαι σοβαρά να πάρω το πλαίσιο για να το στήσω μόνος μου ακριβώς με τα περιφερειακά που θέλω. Το πρόβλημα είναι ότι θα ήθελα μετάδοση με γρανάζωμα mountain bike. Επιπλέον θα ήθελα τριπλό δίσκο μπροστά. Την ίδια στιγμή θέλω να έχω και μανέτες κούρσας στο τιμόνι αλλά και αλλαγές από τις μανέτες (όχι τίποτα shifters στο ακροτίμονο)

 

Βλέπω ότι οι πιο πολλές σειρές δρόμου έχουν διπλό δισκοβραχίονα. Κάποιες πιο "εισαγωγικές" έχουν τριπλό δίσκο μπροστά με μικρότερο γρανάζι το 30 (π.χ. Tiagra 4703) . Αυτό είναι σχετικά ΟΚ. Το κακό είναι ότι πίσω δε μπορώ να βάλω κάτι πάνω από 32 και εγώ θα ήθελα αν έχω ένα 30άρι μπροστά να μπορώ να φτάσω μέχρι και 36 πίσω. Οπότε ίσως να χρειαστώ μικρότερο γρανάζι/μικρότερα γρανάζια μπροστά.

 

Για να είμαι πιο συγκεκριμένος:

Στην touring - κούρσα μου αυτή τη στιγμή έχω: 30/42/52 μπροστά & 11-32 πίσω.
Το 30 μπροστά 32 πίσω με βολεύει οριακά όταν είμαι σε αρκετά μεγάλες ανηφόρες και με μπαγκάζια.
Δηλαδή θέλω να έχω 2-3 ταχύτητες (πιο εύκολες) ακόμα καβάτζα.

 

Στο touring - 29er μου αυτή τη στιγμή έχω: 22/32/44 μπροστά & 11-34 πίσω.
Εδώ είμαι πολύ καλά στις ελαφριές ταχύτητες & δεν έχω νιώσει ιδιαίτερα να με περιορίζει σε ταχύτητα το 44-11

 

Ποια είναι η γνώμη σας;

 

Να σημειώσω ότι δεν θα πάω σε καθαρά υδραυλικά δισκόφρενα επειδή θεωρώ αστείο το κόστος τους στη version τους με STI μανέτες και θα μπουν ημι-υδραυλικά (στην καλύτερη) που θα δέχονται συρματόσχοινο (π.χ. TRP HY/RD cable/hydro disc brake, 160mm).

 

Θα ήθελα να πάω σε πλήρη σειρά (όσο γίνεται) και να μην μπασταρδέψω εξαρτήματα στο άσχετο αλλά μου φαίνεται δύσκολο με τις προδιαγραφές που βάζω.

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,

Σπύρος

Έγινε επεξεργασία από ThouVou
Link to comment
Share on other sites

Το αν θα ανεβεις τετοια ανηφορα ειναι περισσοτερο θεμα κουρασης, και οχι γραναζωματος

 

Για ολες τις αλλες περιπτωσεις, οι δυο συνδυασμοι που αναφερεις ειναι οκ

 

Εγω ειμαι υπερ της ταχυτητας, και αν θυμαμαι καλα εχω 48/11 max

Link to comment
Share on other sites

εγω με 25αρη πισω στην κουρσα (μπροστα μη με ρωτατε,το κλασικο διπλο ειναι)οταν η ανηφορα ειναι πανω απο 12-13% σπρωχνω αρκετα.εχω ανεβει και 20% αλλα ζοριστηκα πολυ.

Οποτε ενα μεγαλυτερο γραναζωμα θα βοηθουσε αρκετα και σιγουρα πιο ανωδυνα

Link to comment
Share on other sites

Σημερινή αναβάθμιση και γυρίζοντας από απογευματινό trailing. 

Εντυπώσεις: Γιατί δεν το είχα κάνει νωρίτερα!!!
https://www.dropbox.com/s/jyv6c9ppfoaggl9/MOV_0330.mp4?dl=0

 

Πλέον η γρήγορες εναλλαγές από ανηφόρα κατηφόρα σκαλιά και τραχύ μονοπάτια γίνονται παιχνίδι.

DSC_0329.JPG

Χαίρομαι που η SRAM δίνει και το kit μαζί

Έγινε επεξεργασία από env0y
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση: παω για αγορα καινουριου κολαν. Μ αρεσει ομως και η λυση της ποδηλατικης βερμουδας.

Αυτο που με απασχολει ειναι αν θα με βολεψει το μακιλαρακι της βερμουδας απο την αποψη της ανεσης.

Στα κολαν ξερω οτι πληρωνεις παιρνεις.

Στη βερμουδα ομως το μαξιλαρακι ποσο ανετο θα ειναι; Εχει εμπειρια κανεις;;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.