Jump to content

Recommended Posts

6 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:


Το ΕP6 έχει νομίζω τα χειρότερα στοιχεία από όλους τους ομίλους μαζεμένα σε ένα μοτέρ.

 

EN.WIKIPEDIA.ORG

 

Οι κινέζοι το βελιώσανε (ξηλώσανε το valvetronic), αλλά και πάλι έχει θεματάκια.

 

Ειδικα ο 1,6 Turbo (THP) που φοραγε το DS3 που ειχα.....βιβλιο θα γραψω αν αρχισω να λεω για βλαβες. 3 μηχανικους αλλαξα και οι 3 παρε τον εναν και βαρα τον αλλον. Και μαλιστα τοτε ηθελα πολυ καποιο polo gti / ibiza cupra αλλά δεν τα προτιμησα για να αποφυγω τον 1.4tsi και το dq200 με τα προβληματα που βγαζανε. Που να ηξερα οτι θα εμπλεκα χειροτερα. μακρυα. Αμαξαρα το ds3 με τρομερο οδηγηκο χαρακτηρα, δεν λεω. αλλα το μοτερ για πεταμα

Το ίδιο μοτέρ έχω κι εγώ. Αν θέλετε να σας πω τα σχεδιαστικά προβλήματά του μου λέτε :p 

  • Haha 2
1 hour ago, Cyber_Cookie said:

Λίγα λόγια για τις λαδιέρες μας!! Θα σου φτιάξουμε ένα με εξωτερική καδένα air-cooled, θα ναι η νέα πατέντα της PSA!

Το ΕP6 έχει νομίζω τα χειρότερα στοιχεία από όλους τους ομίλους μαζεμένα σε ένα μοτέρ.

 

EN.WIKIPEDIA.ORG

 

Οι κινέζοι το βελιώσανε (ξηλώσανε το valvetronic), αλλά και πάλι έχει θεματάκια.

 

Πράγματι, πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι οι διάφορες τροποποιήσεις του EP6 διαφέρουν – δεν είναι όλες εξίσου κακές. Για παράδειγμα, οι ατμοσφαιρικές εκδόσεις έχουν λιγότερα προβλήματα, αν και είναι ασθενέστερες σε ισχύ. Οι υπερτροφοδοτούμενες (Turbo) όντως υποφέρουν συχνά από κατανάλωση λαδιού και επιμήκυνση της καδένας (κατανομής). Στο παλιό μου 308, είχα τον EP6DT – πήγαινε χωρίς πρόβλημα τα πρώτα 60 χιλιάδες, αλλά μετά ξεκίνησαν οι εκπλήξεις. Επομένως, πολλά εξαρτώνται από τη συγκεκριμένη έκδοση και το πώς συντηρήθηκε ο κινητήρας.

1 hour ago, BloodMage said:

3 μηχανικους αλλαξα και οι 3 παρε τον εναν και βαρα τον αλλον

 

To ep6 για να παίξει σωστα δε θέλει μηχανικό. Μάγο θέλει.

  • Haha 1

Εδώ EP6CDT  (είναι με τα 156 άλογα θεωρητικά). 

Άντε να τα πω:

1. Πλαστικό ψευτοκάπακο. Το οποίο χάνει (λίγα) λάδια από όταν το πήρα. Στα 35000 χλμ δλδ. Συνεχίζει και χάνει, θα το αλλάξω κάποια στιγμή.

2. Η καδένα χρόνο με το χρόνο χαλαρώνει. Στα 35κ δεν ακουγόταν καθόλου. Στα 40κ άρχισα να ακούω σε κλειστά πάρκινγκ. Στα 45κ άρχισα να την ακούω έξω. Στα 50κ όταν αφήνω γκάζι με ταχύτητα είναι σαν να κάνω ποδήλατο. Στα 65κ κάποιες φορές κρύο σου παίρνει το κεφάλι για 2-3 δευτερόλεπτα. Τώρα στα 67κ  όλα καλά. Θα την αλλάξω κάποια στιγμή αλλά επειδή κάνω ελεεινά λίγα χιλιόμετρα προσωπικά μου βγαίνει πιο φτηνά η καδένα από τους ιμάντες.

3. Γελοίο σύστημα ψύξης με αντλία νερού που εμπλέκει (δεν είναι μόνιμα ον). Άρα τι θερμοκρασία διαβάζει? (ρωτάω εγώ). Αποτέλεσμα να κάνει σκαμπανευάσματα η θερμοκρασία ειδικά αν από κίνηση βγεις εθνική με a/c (πέφτει στους 60 και μετά στρώνει). Φυσικά για να καίει λιγότερο / ρύπους. 

4. Ευαισθησία στο καύσιμο, περίπλοκο design με τις 2 αντλίες (χαμηλής και υψηλής πίεσης) και τα μπεκ, χωρίς τόσο λόγο, και με κόστος συντήρησης (αντλία υψηλής είναι κάνα χιλιάρικο αντιπροσωπεία). Τα di όλα έχουν θέμα με επικαθήσεις στην εισαγωγή, δεν το έχω κοιτάξει καθόλου, είχε καθαριστεί στα 30κ. Είχα μείνει μια φορά από νοθευμένη, μου είχε βγάλει εκτός το turbo. Έστρωσε με καθαρισμό αλλά σίγουρα την έχει ακούσει λίγο η αντλία υψηλής.

5. Κατανάλωση λαδιού (στην αρχή δεν έκαιγε, αλλά μετά τα 60κ μου άναψε για πρώτη φορά η ένδειξη χαμηλής στάθμης = 800-900 ml συμπλήρωμα - ευτυχώς έχει ένδειξη χαμηλής στάθμης. ΟΚ, fiat είχα, το punto με λάθος λάδι έκαιγε 1 λίτρο στα 2500 χλμ. :p 

6. Αυτά με service ανά μάξιμουμ 7000 χλμ τα λάδια (τώρα με τη συμπλήρωση ήταν η πρώτη φορά που τα άφησα 7κ  - βέβαια και 2 χρόνια), μπουζί κάθε 15-20κ κλπ. 

 

Σε γενικές γραμμές δεν έχω δηλαδή βλάβες από τον κινητήρα, αλλά το design με την εμπλεκόμενη αντλία νερού μου κάθεται στο σβέρκο, η γνώση ότι τα ελατήρια πιστονιών είναι για τα πανηγύρια επίσης δεν με ευχαριστεί, αλλά:

1. το αυτοκίνητο έχει όντως χαμηλή κατανάλωση (καίω 9 λίτρα πόλη και 7.5 ταξίδι, για 1500 κιλά σιτροένα είναι λιγότερο από ότι έκαιγε το punto)

2. έχει φανταστική λειτουργία (ροπή χαμηλά, δύναμη ψηλά κλπ. - καμία σχέση με τον τάφο το 1.3 multijet που είχα στην άλφα, είναι περίπου σαν το 2.4 στιλο σε γκάζια αλλά 5 λίτρα κάτω στα 100 :p )

3. το τροπέτο του v6 που όλο λέω λογικά θα γίνει νόμιμο τροπέτο με thp270. 

19 minutes ago, sotiris said:

Θα την αλλάξω κάποια στιγμή

 

όταν καβαλήσει δόντι.

 

25 minutes ago, sotiris said:

Σε γενικές γραμμές δεν έχω δηλαδή βλάβες από τον κινητήρα

 

Ρε συ έχεις προβληματα όχι απλα σε υποσυστήματα ή ανταλλακτικά, ακόμα και στα άτομα και τα ηλεκτρόνια από τα παξιμάδια εκει μέσα. 

 

Νοιάκιασε ένα L7, στανταρ θα έχει εκεί στα ξένα, οδηγα το για μια βδομαδα. Και έλα να κανουμε πάλι την κουβέντα.

9 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

 

όταν καβαλήσει δόντι.

 

 

Ρε συ έχεις προβληματα όχι απλα σε υποσυστήματα ή ανταλλακτικά, ακόμα και στα άτομα και τα ηλεκτρόνια από τα παξιμάδια εκει μέσα. 

 

Νοιάκιασε ένα L7, στανταρ θα έχει εκεί στα ξένα, οδηγα το για μια βδομαδα. Και έλα να κανουμε πάλι την κουβέντα.

 

Χαχαχαχα, ισχύει!! THP200 είναι απροβλημάτιστο, αν καρφώσει δεν επισκευάζω εννοείται, αλλάζω!! Είμαι ψυχολογικά έτοιμος. Δεν είμαι σίγουρος ότι συμφέρει να συντηρείς ένα πρόβλημα ή το αφήνεις όσο πάει και μετά το κάνεις THP200 ή THP270 (για το 270 δεν ξέρω τι λέει από βλάβες αλλά στα 270 αξίζει να βγάλει και καμιά βλαβούλα). Οι συντηρήσεις που θέλω να κάνω είναι >1000 ευρώ σε ανταλλακτικά, πραγματικά το σκέφτομαι να πάρω εδώ ένα 200ρι (βρίσκω με 3κ μαζί με αυτοκίνητο που κινείται γύρω του) ή 270ρι (αυτά είναι >8κ) και να το κατεβάσω για κομμάτια. 

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.