astrolabos

Αυτοκίνηση

4.374 δημοσιεύσεις σε αυτό το θέμα

Το Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread πήγε ένα βήμα παρακάτω και μετονομάστηκε σε "Αυτοκίνση". Εδώ μπορείτε να γράφετε ό,τι έχει σχέση με το χώρο του αυτοκινήτου. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

μου αρεσε καλυτερα ο παλιος τιτλος :(
 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread πήγε ένα βήμα παρακάτω και μετονομάστηκε σε "Αυτοκίνση". Εδώ μπορείτε να γράφετε ό,τι έχει σχέση με το χώρο του αυτοκινήτου. 

Θεσσαλική version του "Αυτό κίνησε"?

"Αυτό κίνση παρακεί ρα ση λέω!"  :hehe:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

μου αρεσε καλυτερα ο παλιος τιτλος :(

 

Κι εμένα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άντε να το ξεκινήσουμε δυνατά το thread λοιπόν.

 

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα γίνω γραφικός στο τέλος αλλά.. 

 

Αν ήμουν μετά από τόσα αυτοκίνητα η Ferrari ή η McLaren θα είχα πάει με τα φράγκα μου και θα είχα πάρει την ομάδα απο την Porsche.

 

230 κιλά πάνω, 45 άλογα κάτω, και αλλάζουμε λάστιχα για να το περάσουμε το 918. 

5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

το ποιο κολογ@μημένο σημείο στο ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ όλοι πηδάνε από του Αγίου Σπυριδώνος στην Δημητσάνας (δεν έχουν stop) από την άλλη μεριά όμως από Δημητσάνας Αγίου Σπυριδώνος έχει stop
https://www.google.gr/maps/@38.0046709,23.676073,3a,90y,47.15h,53.97t/data=!3m4!1e1!3m2!1s86mDabWK5TZk8CABric0Ow!2e0?hl=en

 

απλά με κάποιον ακούμπησα προφυλακτήρα (όχι εγώ αυτός με ακούμπησε εγώ ήμουν 0km κανονικά σταματημένος στο stop !) :(  (είμαι αρκετά αυστηρός με τον εαυτό μου)

 

σε τέτοια σημεία όπου η ωρατότητα δεν ευνοεί αυτούς που έχουν stop οι οδηγοί θα έπρεπε να δείχνουν κατανόηση (το ίδιο κάνω και εγώ σε αυτό το σημείο όταν είμαι από του Αγίου Σπυριδώνος και θέλω να μπω στην Δημητσάνας όπου επειδή έχω λίγο καλύτερη ορατότητα πάω σαν να έχω stop και αν δω κανέναν στην Δημητσάνα του κάνω νόημα να περάσει )

 

επίσης το σημείο όπως ήταν και τότε (googlemaps-streetview) και τώρα ίδιο είναι , ακόμα που μπορώ να απευθυνθώ για να μπει μια νέα σήμανση η ένα νέο Stop ή ένας καθρέπτης ! ???

 

μέχρι να τελειώσω θα μου τον έχουν σακατέψει τον προφυλακτήρα !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ερώτηση:

 

Diesel ή μπεντζίνα και γιατί.

Έστω πως έχεις να διαλέξεις ανάμεσα σε δύο ίδια αυτοκίνητα. Μόνη διαφορά ο κινητήρας.

Το ένα diesel, το άλλο αμόλυβδη. Ίδια σχεδόν χιλιόμετρα.

 

Σε τι πηγαίνεις και γιατί.

 

Επίσης, έστω πως τα χιλιόμετρα που έχουν διανυθεί στο καθένα είναι τα ίδια αλλά αρκετά π.χ. 150.000χλμ. Είναι το ίδιο για τον diesel και το ίδιο για το αμόλυβδο;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατά παράδοση οι πετρελαιοκινήτηρες έχουν χαμηλότερη κατανάλωση από τους βενζινοκινητήρες. Επίσης έχουν καλύτερη ενεργειακή απόδοση και μεγαλύτερη αντοχή. Δεν είναι τυχαίο ότι τα όλα τα αυτοκίνητα ΔΧ (Ταξί, λεωφορεία κλπ) είναι εφοδιασμένα με πετρελαιοκινητήρες.

Για το τελευταίο, αν μιλάμε για ίδιο αυτοκίνητο τότε αυτό με τον diesel θα έχει πιο "φρέσκο" κινητήρα από τον άλλο... Βέβαια πρέπει να ληφθεί υπόψιν η χρήση του καθενός, οι οδηγικές συνήθειες του κατόχου κλπ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για τι κάρο μιλάμε και για τι χρήση?
Τα καινούρια Turbo Diesel με 1800+ κυβικά είναι καλά ακόμα κ για μεγάλα ταξίδια, ποίο μικρά είναι κουραστικά εκτός αν είσαι πολύ χαλαρός οδηγός.

Για μέσα στη πόλη πάντως αυτόματο dieselακι > all !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ζάχο ντίζελ απο μένα.

 

Πιο αξιόπιστα long run, λιγότερη κατανάλωση, σε μερικά μέρη πιο φθηνό καύσιμο.

 

Αλλά ΑΝ χαλάσει πονάει πιο πολύ η επισκευή. 

 

Θα στα πει και ο Γιάγκος καλά αναλυτικά  @ΓιαγκΤ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θεωρητικά το diesel είναι πιο αξιόπιστο , με λιγότερες ανάγκες συντήρησης και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής ο κινητήρας, αλλά με την εξέλιξη τα τελευταία χρόνια αρχίζουν να μην ισχύουν κάποια από αυτά τα πράματα.

Χαμηλότερη κατανάλωση , χαμηλότερα/διαφορετικά καυσαέρια και ακριβά συγκεκριμενά ανταλλακτικά αν χαλάσουν. Πιο ευαίσθητο στο κακό καύσιμο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απλά ενημερωτικά ρωτάω... δεν είναι για τώρα η επιλογή αλλά θέλω να ξέρω σε κανένα εξάμηνο που θα αρχίσω να ψάχνομαι τι να κοιτάξω. Την υπέρβαση δυστυχώς δεν μπορώ να την κάνω και να πάω σε S8, οπότε κοιτάω για A8 4.2FSI ή 4.0/4.2TDI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ζάχο για να λες για Α8 (S8), θα σου πω ξερά και μονόδρομο για "περίπου" τα ίδια "τετραγωνικά" και ΑΡΡΩΣΤΑ γκάζια, 2ο χέρι RS4. 

 

Αν ποτέ κεράσω κανένα κουτσούβελο και θέλω χώρους και γκάζια είναι μονόδρομος για μένα. 

 

 

Αλλά για να λες για S8 θες γκάζια, και το ντίζελ δεν έιναι για φανάρια και τρελό V8 ήχο κλπ., έχει ροπή να καθελκύσεις πλοίο αλλά μέχρι εκεί. 

Μην παρεξηγηθώ, "πάει" τον κώλο του και το ντίζελ (κοιτούσα τις προάλες 335d αλλά με κέρδισαν οι 2 θέσεις), απλά δεν είναι το τόσο σουπερ σπορ. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ψάχνω τίποτα σε σπορ... για την ώρα. Όταν περνάω middle age crisis, έχω ενημερώσει την γυναίκα πως θα ψάχνω για 911...

Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι το γκάζι. Ούτε σε στροφιλίκια θα μπαίνω, ούτε κόντρες θα κάνω. Γκάζι, ροπή και ανέμελο ταξίδι...

Για RS4 μιλάς για το V8, ή για το παλιό το 2.7 biturbo?

Γιατί εγώ για το A8, μιλάω για το προηγούμενο μοντέλο, όχι το τωρινό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!


Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.


Είσοδος