BloodMage 9 ώρες πριν #14761 9 ώρες πριν 6 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Το ΕP6 έχει νομίζω τα χειρότερα στοιχεία από όλους τους ομίλους μαζεμένα σε ένα μοτέρ. Prince engine - Wikipedia EN.WIKIPEDIA.ORG Οι κινέζοι το βελιώσανε (ξηλώσανε το valvetronic), αλλά και πάλι έχει θεματάκια. Ειδικα ο 1,6 Turbo (THP) που φοραγε το DS3 που ειχα.....βιβλιο θα γραψω αν αρχισω να λεω για βλαβες. 3 μηχανικους αλλαξα και οι 3 παρε τον εναν και βαρα τον αλλον. Και μαλιστα τοτε ηθελα πολυ καποιο polo gti / ibiza cupra αλλά δεν τα προτιμησα για να αποφυγω τον 1.4tsi και το dq200 με τα προβληματα που βγαζανε. Που να ηξερα οτι θα εμπλεκα χειροτερα. μακρυα. Αμαξαρα το ds3 με τρομερο οδηγηκο χαρακτηρα, δεν λεω. αλλα το μοτερ για πεταμα
sotiris 9 ώρες πριν #14762 9 ώρες πριν Το ίδιο μοτέρ έχω κι εγώ. Αν θέλετε να σας πω τα σχεδιαστικά προβλήματά του μου λέτε 2
zephyrousU 8 ώρες πριν #14763 8 ώρες πριν 1 hour ago, Cyber_Cookie said: Λίγα λόγια για τις λαδιέρες μας!! Θα σου φτιάξουμε ένα με εξωτερική καδένα air-cooled, θα ναι η νέα πατέντα της PSA! Το ΕP6 έχει νομίζω τα χειρότερα στοιχεία από όλους τους ομίλους μαζεμένα σε ένα μοτέρ. Prince engine - Wikipedia EN.WIKIPEDIA.ORG Οι κινέζοι το βελιώσανε (ξηλώσανε το valvetronic), αλλά και πάλι έχει θεματάκια. Πράγματι, πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι οι διάφορες τροποποιήσεις του EP6 διαφέρουν – δεν είναι όλες εξίσου κακές. Για παράδειγμα, οι ατμοσφαιρικές εκδόσεις έχουν λιγότερα προβλήματα, αν και είναι ασθενέστερες σε ισχύ. Οι υπερτροφοδοτούμενες (Turbo) όντως υποφέρουν συχνά από κατανάλωση λαδιού και επιμήκυνση της καδένας (κατανομής). Στο παλιό μου 308, είχα τον EP6DT – πήγαινε χωρίς πρόβλημα τα πρώτα 60 χιλιάδες, αλλά μετά ξεκίνησαν οι εκπλήξεις. Επομένως, πολλά εξαρτώνται από τη συγκεκριμένη έκδοση και το πώς συντηρήθηκε ο κινητήρας.
Cyber_Cookie 7 ώρες πριν #14764 7 ώρες πριν 1 hour ago, BloodMage said: 3 μηχανικους αλλαξα και οι 3 παρε τον εναν και βαρα τον αλλον To ep6 για να παίξει σωστα δε θέλει μηχανικό. Μάγο θέλει. 3
sotiris 7 ώρες πριν #14765 7 ώρες πριν Εδώ EP6CDT (είναι με τα 156 άλογα θεωρητικά). Άντε να τα πω: 1. Πλαστικό ψευτοκάπακο. Το οποίο χάνει (λίγα) λάδια από όταν το πήρα. Στα 35000 χλμ δλδ. Συνεχίζει και χάνει, θα το αλλάξω κάποια στιγμή. 2. Η καδένα χρόνο με το χρόνο χαλαρώνει. Στα 35κ δεν ακουγόταν καθόλου. Στα 40κ άρχισα να ακούω σε κλειστά πάρκινγκ. Στα 45κ άρχισα να την ακούω έξω. Στα 50κ όταν αφήνω γκάζι με ταχύτητα είναι σαν να κάνω ποδήλατο. Στα 65κ κάποιες φορές κρύο σου παίρνει το κεφάλι για 2-3 δευτερόλεπτα. Τώρα στα 67κ όλα καλά. Θα την αλλάξω κάποια στιγμή αλλά επειδή κάνω ελεεινά λίγα χιλιόμετρα προσωπικά μου βγαίνει πιο φτηνά η καδένα από τους ιμάντες. 3. Γελοίο σύστημα ψύξης με αντλία νερού που εμπλέκει (δεν είναι μόνιμα ον). Άρα τι θερμοκρασία διαβάζει? (ρωτάω εγώ). Αποτέλεσμα να κάνει σκαμπανευάσματα η θερμοκρασία ειδικά αν από κίνηση βγεις εθνική με a/c (πέφτει στους 60 και μετά στρώνει). Φυσικά για να καίει λιγότερο / ρύπους. 4. Ευαισθησία στο καύσιμο, περίπλοκο design με τις 2 αντλίες (χαμηλής και υψηλής πίεσης) και τα μπεκ, χωρίς τόσο λόγο, και με κόστος συντήρησης (αντλία υψηλής είναι κάνα χιλιάρικο αντιπροσωπεία). Τα di όλα έχουν θέμα με επικαθήσεις στην εισαγωγή, δεν το έχω κοιτάξει καθόλου, είχε καθαριστεί στα 30κ. Είχα μείνει μια φορά από νοθευμένη, μου είχε βγάλει εκτός το turbo. Έστρωσε με καθαρισμό αλλά σίγουρα την έχει ακούσει λίγο η αντλία υψηλής. 5. Κατανάλωση λαδιού (στην αρχή δεν έκαιγε, αλλά μετά τα 60κ μου άναψε για πρώτη φορά η ένδειξη χαμηλής στάθμης = 800-900 ml συμπλήρωμα - ευτυχώς έχει ένδειξη χαμηλής στάθμης. ΟΚ, fiat είχα, το punto με λάθος λάδι έκαιγε 1 λίτρο στα 2500 χλμ. 6. Αυτά με service ανά μάξιμουμ 7000 χλμ τα λάδια (τώρα με τη συμπλήρωση ήταν η πρώτη φορά που τα άφησα 7κ - βέβαια και 2 χρόνια), μπουζί κάθε 15-20κ κλπ. Σε γενικές γραμμές δεν έχω δηλαδή βλάβες από τον κινητήρα, αλλά το design με την εμπλεκόμενη αντλία νερού μου κάθεται στο σβέρκο, η γνώση ότι τα ελατήρια πιστονιών είναι για τα πανηγύρια επίσης δεν με ευχαριστεί, αλλά: 1. το αυτοκίνητο έχει όντως χαμηλή κατανάλωση (καίω 9 λίτρα πόλη και 7.5 ταξίδι, για 1500 κιλά σιτροένα είναι λιγότερο από ότι έκαιγε το punto) 2. έχει φανταστική λειτουργία (ροπή χαμηλά, δύναμη ψηλά κλπ. - καμία σχέση με τον τάφο το 1.3 multijet που είχα στην άλφα, είναι περίπου σαν το 2.4 στιλο σε γκάζια αλλά 5 λίτρα κάτω στα 100 ) 3. το τροπέτο του v6 που όλο λέω λογικά θα γίνει νόμιμο τροπέτο με thp270. 2
Cyber_Cookie 6 ώρες πριν #14766 6 ώρες πριν 19 minutes ago, sotiris said: Θα την αλλάξω κάποια στιγμή όταν καβαλήσει δόντι. 25 minutes ago, sotiris said: Σε γενικές γραμμές δεν έχω δηλαδή βλάβες από τον κινητήρα Ρε συ έχεις προβληματα όχι απλα σε υποσυστήματα ή ανταλλακτικά, ακόμα και στα άτομα και τα ηλεκτρόνια από τα παξιμάδια εκει μέσα. Νοιάκιασε ένα L7, στανταρ θα έχει εκεί στα ξένα, οδηγα το για μια βδομαδα. Και έλα να κανουμε πάλι την κουβέντα. 2
sotiris 6 ώρες πριν #14767 6 ώρες πριν 9 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: όταν καβαλήσει δόντι. Ρε συ έχεις προβληματα όχι απλα σε υποσυστήματα ή ανταλλακτικά, ακόμα και στα άτομα και τα ηλεκτρόνια από τα παξιμάδια εκει μέσα. Νοιάκιασε ένα L7, στανταρ θα έχει εκεί στα ξένα, οδηγα το για μια βδομαδα. Και έλα να κανουμε πάλι την κουβέντα. Χαχαχαχα, ισχύει!! THP200 είναι απροβλημάτιστο, αν καρφώσει δεν επισκευάζω εννοείται, αλλάζω!! Είμαι ψυχολογικά έτοιμος. Δεν είμαι σίγουρος ότι συμφέρει να συντηρείς ένα πρόβλημα ή το αφήνεις όσο πάει και μετά το κάνεις THP200 ή THP270 (για το 270 δεν ξέρω τι λέει από βλάβες αλλά στα 270 αξίζει να βγάλει και καμιά βλαβούλα). Οι συντηρήσεις που θέλω να κάνω είναι >1000 ευρώ σε ανταλλακτικά, πραγματικά το σκέφτομαι να πάρω εδώ ένα 200ρι (βρίσκω με 3κ μαζί με αυτοκίνητο που κινείται γύρω του) ή 270ρι (αυτά είναι >8κ) και να το κατεβάσω για κομμάτια. 3
slalom 4 ώρες πριν #14768 4 ώρες πριν (edited) 2 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε: ΟΚ, fiat είχα, το punto με λάθος λάδι έκαιγε 1 λίτρο στα 2500 χλμ. Αυτο το κανουν ολα, και δε φταιει το μοτερ, το παλιολαδο που βαζεις φταιει Παντως εμενα δεν καιει σταγονα, ευτυχως Έγινε επεξεργασία 4 ώρες πριν από slalom 2
BloodMage 1 ώρα πριν #14769 1 ώρα πριν (edited) Ε του πουτιν. Αφου τα ειπες εσυ θα τα πω και γω Και γω τον EP6CDT με τα 156αλογα αλλα το ειχα βελτιωσει στα 210 stage2+ (τρομαρα μου) πολυ επιγραμματικα για να μην κουραζω 1) ψευτοκαπακο οπως ειπες και εσυ εννοειται το αλλαξα γιατι εχανε πολυ. 200ε κοστος. ελεος για ενα πλαστικο καπακι 2) εσπασε η αντλια νερου ξαφνικα και εχανε νερα και το πηγα 5 φορες για να βρουν απο που χανει γιατι ειναι κατω απο την μπαταρια και ειναι αμπαλοι και δεν το βλεπανε 3) επασε ψυγειο νερου. γιατι στο σημειο που κουμπωνουν οι σωληνες ειναι πλαστικο!! οποτε σαπησε με τα χρονια και τις θερμοκρασιες και εσπασε σαν αγγουρι 4) βουλωσαν οι βαλβιδες εισαγωγης, κλασικο προβλημα με αμεσο ψεκασσμο. οποτε βγηκαν ολα για να καθαρισουν. βρηκα τα 100 χαμμενα αλογα ετσι 5) 3 φορες αλλαξα καδενα χρονισμου και ολο το σετ παρακαλω καπου στα 400 με 500ε τη φορα. επισης να πω πως υπαρχει μεγαλο προβλημα με την τροχαλια που μπαινει πανω στον στροφαλο επειδη δεν εχει "σφηνα" και ο αξονας του στροφαλου ειναι στρογγυλος τελειως παει μονο σφηνοτα και κραταει με μια βιδα. αυτο εχει ως αποτελεσμα να γυρναει η τροχαλια πανω στον στροφαλο (εστω και καποια χιλιοστα και δεκατα του χιλιοστου) και ετσι χανει χρονισμα σταδιακα. καλο ε? ποιο αστερι το σκεφτηκε αυτο? 6) η τουρμινα εκλασε για πλακα και εγινε ολικη επισκευη. μια φορα αυτο. την δευτερη φορα δεν το εφτιαξα απλα πουλησα το αμαξι 7) οταν το πουλησα εκαιγε πολλα λαδια. παρα πολλα ομως. Α.... και νερα εκαιγε. δεν εμαθα ποτε γιατι. ουτε ηθελα βασικα να μαθω 8 ) ηθελε αλλαγη η αντλια υψηλης. κοστος? καπου 600ε. κλασικο προβλημα 9) επισης ηθελε αλλαγη η αντλια νερου της τουρμπινας. γιατι ειχε αρχισει να κανει θορυβο. το συγκεκριμενο αμαξι εχει ξεχωριστη αντλια νερου για το τουρμπο η οποια εξακολουθει να δουλευει και ας εχεις σβησει το αμαξι για να ψυχει την τουρμπινα. καλο μεν σαν ιδεα. αλλα πολλα αμαξια ειχαν παρει φωτια γιατι χαλαγε αυτη η αντλια και κατι ελιωνε και επαιρνε το αμαξι φωτια! καλο ε? φτανουν? η να πω και αλλα? ΕΔΙΤ. Οντως παιζει τα THP200/270 να ειναι αποροβληματιστα αλλα πλεον ακουω THP και τρεχω να ξεφυγω. μου εχει μεινει ψυχολογικο. Έγινε επεξεργασία 1 ώρα πριν από BloodMage 1
navaho7 17 λεπτά πριν #14770 17 λεπτά πριν 6 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Νοιάκιασε ένα L7, στανταρ θα έχει εκεί στα ξένα αφού δεν πωλείται εκτός Κίνας. Από την άλλη να ρωτήσω τους Κινέζους με τους οποίους δουλεύω αν μπορούν να μου στείλουν ένα;
sotiris 11 λεπτά πριν #14771 11 λεπτά πριν (edited) Δεν το ξέρω το L7, αλλά στα ελληνικά λέγεται λεφτά και το φοβάμαι @BloodMage Πόσα χλμ είχες? Γιατί άλλαζες τόσο συχνά καδένα? Ναι αυτό με το χρονισμό το έχω διαβάσει ότι τον χάνει, κι αυτό με την αντλιούλα του turbo το χα παρατηρήσει σε κλειστά παρκινγκ που ακουγόταν. Λογικά αν σου χε ανεβάσει πολλές φορές θερμοκρασία με τις αντλίες και τα ψυγεία, θα χε κάψει φλάτζα, οπότε από εκεί έπινε τα πολλά. Εμένα stage 1 είναι 180 αλλά επειδή δεν το έχω κάνει εγώ, δεν ξέρω αν είναι όντως ή αν είναι stage -1 140 λόγω επικαθήσεων Έγινε επεξεργασία 10 λεπτά πριν από sotiris
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now