Προβλημα? corsair H100i

Nick86

Καλημερα!!

Τοποθετησα πριν 2-3 μερες μια H100i στον 4690κ(stock σχνοτητα και 1.04v)

Σε idle οι θερμοκρασιες δειχνουν φυσιολογικες(25-33 βαθμους)

Το προβλημα μου ειναι οτι σε ενα check που εκανα χτες που εκατσα στο pc με prime95 και linx μεσα σε 5sec χτυπαει 100αρι ..Σαν να μην δουλευει καν η ψυξη...

Με XTU stress test κραταει καπου στους 75 βαθμους οση ωρα και αν το αφησω.Σε games επισης δεν ανεβαζει ιδιατερη θερμορκασια που δοκιμασα χτες

Εχω συνδεση το 3pin και το usb πανω στην μητρικη  κανονικα.

Ανεμηστηρες εχω 2 corsair sp120 performance πανω 3pin(7v).

Παει για RMA??απο οτι ειδα το corsair link δεν μου χρειαζεται σε κατι εκτος απο την αλλαγη χρωματος του led.

(το συγκεκριμενο cpu με megahalems στα 4,6ghz με 1.27-1.30v κρατιοτανε μια χαρα απο θερμοκρασιες,το γραφω για συγκριση)

Έγινε επεξεργασία από Nick86

μήπως δεν πατάει και τόσο καλά η ψύχτρα;

Γενικά η συγκεκριμένη δεν είναι και τόσο high performance αλλά την προτιμούν γιατί δεν μοιάζει με "τούβλο" μέσα στο pc case.

Θα τσεκαρω μολις γυρισω να την βγαλω και να την ξαναβαλω μπας και ...

Ενταξει δεν περιμενω να σκιζει :p αλλα απο Megahalems περιμενα να ειναι καλυτερη :p

Και γω το ιδιο θέμα εχω φιλε μου και μου ρχεται να τη σουταρω. Εγω εχω την απλη οχι την i. Δες αν κουμπωνει καλα , αν οι αποστάτες κουμπωνουν καλα εμενα ειναι λιγο χαλασμένη μια απο τις 4 βιδουλες. Βασικα μπαλανσαρει λιγακι αν και οταν κουμπωνει η ψυχτρα δεν κουνεται .

Φιλε σιγουρεψουν οτι οι ανεμιστηρες στο ψυγειο δουλευουν φουλ στροφες.

Ειχα το ιδιο θεμα με την αεροψυξη γιατι ηθελε ρυθμισμα απο το bios.

μπορει να παιζει κατι τετοιο.

Την τοποθετησες καλα??

Απο reviewer στο amazon .

ΒE WARNED OF HOW YOU INSTALL IT

So I installed this fantastic cooler on my new Corsair 650d case, a Z77 Sabertooth housing a i3770k processor running at 3.5ghz. New build, hadn't even installed Windows 7 yet.

It should be noted, that I replaced the stock H100i fans with 2 Corsair SP 120mm fans, "quiet" editions, designed to push air through radiators.

I OC'd the CPU to 4.5ghz via the bios straight away, Windows loaded. Good, no voltage problems then.

Checked the idle temps, they were running at around 35-40c with my CPU OC'd to 4.5ghz. Okay, fine I guessed. Seen higher.

Under full load, after an hour or so of Battlefield 3, I minimized to desktop and checked CPU-Z to see the CPU temps. 80-85c. Wow, that's hot. But hey, I'm OCing.

Turns out, that's actually FAR too hot.

Hmm, problem then. I uninstalled the H100i and looked at the CPU. Only about 3/4 of the CPU was covered in the thermal compound that comes with the H100i pre-applied. That's...weird.

I checked online, and apparently the mounting bracket, although completely symmetrical, HAS JUST ONE WAY TO BE INSTALLED on the back of the motherboard. It has 2 notches that have to be oriented upward. Because the backplate is symmetrical and fits at whatever orientation you want, you never assume you've installed it incorrectly.

This is the single, most common error H100i users make.

I re-oriented the backplate and installed the H100i again, AND swapped the SP fans to the stock ones as, apparently, they run cooler if louder.

Fired her up, checked the idle temps after leaving Windows running for about 10 minutes while I had some lunch.

Idling was now 20-25c across the 4 cores. Played Battlefield 3 for an hour again, same settings, same overclocked as earlier, max temp reached was 63c, the other cores at 59-62c. MASSIVE difference.

Turns out then, that because I orientated the backplate incorrectly, the CPU block fited, BUT, I wasn't getting full, flush contact over the CPU. So my temps went higher than they should have been.

I'm going to wipe away the stock paste and replace it with some Arctic MX-2 paste I just recieved, and I assume it will drop the temps a few more degrees. Because as we should all know - lower temps = more overclocking potential as well as longer component life expectancy.

-------------------------

The radiator, fans and CPU block are easy to install. It's all pre-sealed and liquid filled already, never leaks so don't worry. It's one whole unit, so the radiator, pipes and CPU block are all attached already. You just have to attach the backplate to your motherboard (if you can't access the back of your motherboard via your case, INSTALL THIS BEFORE INSTALLING THE MOTHERBOARD otherwise you have to take the motherboard out), screw in the fans, screw the radiator to the case's ceiling, attach the 2 fans to the adaptor, connect that to the block, connect the included mini-usb to the block and to the motherboard for the software to work, and connect the CPU fan connector to the motherboard, and you're done.

You have to hold the backplate in place as you screw in the mounting screws for the plate that attaches to the CPU block, which you then tighten into place using 4 nice and chunky thumb screws, so it can initially be a bit of a fiddling pain to get the screws into place. More annoying is holding the CPU block in place so you don't smudge the compound around too much when putting the thumb screws on.

Also, for some reason, the stock fans don't have arrows on them to show air movement/direction. I had to refer to my SP fans from Corsair to conclude that if the Corsair logo is facing you, the air is moved away from you.

The stock fans are surprisingly loud under max RPMs. And my PC sounded like a jet taking off when I installed them.

But the H100i comes with incredibly easy to use software that you can control the colour of the CPU block logo, see the CPU temps and voltage, but most importantly, the fan speeds. They were set to max because the SP fans were so quiet, so I set the software to have then running as fast at they could. I changed the setting to "performance" so the fans would throttle up and down when needed, and they instantly went from around 2000 RPM to about 1300, and quietened right down.

I do wear headphones while gaming so don't hear the fans, but taking my headphones off under full load...yeah, the stock fans could be quieter But CPUs are confirmed to run cooler on the stock fans, so it's a sacrifice I'm willing to have.

When I apply the thermal paste, I'll give the fans a run again and see what the temps do. I'll then note them and swap the stock fans for the SP ones I have so they run quieter, and see what the temps do then. Find a balance somehow.

The manual is kind of useless. It just says, for example, "install the fans" with an image. What orientation?

"Connect the backplate and use the screws to secure." Well, it's for AMD AND Intel chips, each requires a different screw type that comes with the H100i. Which type do I use? I'll use this type. Nope, wrong, that's the AMD ones after trying to mount the block and realizing the screws were too short.

Just unnecessary frustration.

Also, the fan connector/adapter you attach to the block that runs the radiator fans is a little flimsy, and hard to install as you can't see the top of the block if your motherboard is in the case (why wouldn't it be if you're installing the radiator?).

So a little finicky to install with slightly dumb instructions but does tell you all you need to do, just not how sometimes, stock fans are slightly too loud under full load but then I am OCing an Ivy Bridge chip, so it's going to get hot.

BUT.

Incredible cooling with a solid, well-made feel.

Worth the purchase.

Οτι και αν εκανa δεν αλλαζει κατι,το ιδιο αποτελεσμα...Αυριο την παω πισω και θα ενημερωσω.. :D

Εισαι σιγουρος οτι δεν δουλευει?

Νομιζω πως αν δεν δουλευε θα ειχες συνεχεια ψηλες θερμοκρασιες..

Τον ιδιο επεξεργαστη δοκιμασες σε 1.27 -1.30 και ηταν καλα σε θερμοκρασιες??

Αν μπορεις τοποθετησε το μπλοκ περιστραμμενο κατα 90 μοιρες δεξια.δηλαδη να βλεπεις στο πλαι το λογοτυπο αλλα προσεξε μην ζορισεις τους σωληνες και ξαναδοκιμασε το να δεις θερμοκρασιες

Έγινε επεξεργασία από Chris92

Σε παρομοιο προβλημα που ειχα με μια Η80 διαπιστωσα οτι ακουμπουσε στους πυκνωτες των φασεων του επεξεργαστη.Μαλιστα τους ειχε "ζουπισει" κιολας.Οποτε κανωντας μια περιστροφη του μπλοκ της Η80,εφτιαξε λογο του οτι δεν ηταν τετραγωνο το μπλοκ.Θα σου παραθεσω αργοτερα φωτο και αντιστοιχο θεμα απο γειτονικο φορουμ

Έγινε επεξεργασία από Chris92

To Διαβασα αυτο το θεματακι με τους πυκνωτες και ακομα κατι για την τοποθετηση του backplate(οτι θελει ροδελιτσες απο πισω για να κατσει καλυτερα...Την εχω παρει μαζι στην δουλεια για να την παω πισω μετα,αλλα μαλλον θα την παρω παλι σπιτι να κανω λιγες δοκιμες ακομα..Αν και να σας πω την αληθεια ξενερωσα παρα πολυ και προτιμω να τους την παω πισω και να παρω καμια nepton 240M.Ενα προιον που εχει πουλησει οσο τιποτα και εχουν γεμισει τα φορυμ στο εξωτερικο με το συγκεκριμενο θεμα..

Εισαι σιγουρος οτι δεν δουλευει?
Νομιζω πως αν δεν δουλευε θα ειχες συνεχεια ψηλες θερμοκρασιες..
Τον ιδιο επεξεργαστη δοκιμασες σε 1.27 -1.30 και ηταν καλα σε θερμοκρασιες??

Το συγκεκριμενο cpu με megαhalems paizei 24/7 στα 4,6 με 1.27-1.30v και περναγε και stress tests κανονικα...Και τωρα δεν μπορω να βγαλω linx h prime ουτε σε stock ταση.

Αμα δε θες να ξανασκάσεις 100+ ευρώ για ΑΙΟ σαβούρα, η λύση εδώ 

Alpenfohn Himalaya 2 

http://www.skroutz.gr/s/4342133/Alpenfohn-Himalaya-2.html?cf=ALPENFOEHN+HIMALAYA+2&keyphrase=alpenfohn+himalaya+2 ή δώσε κάτι παραπάνω για custom watercooling

Έγινε επεξεργασία από SpirosKGR
  • Like 2

Κορυφη η ιμαλαΐα, αλλα εχε υποψιν σου αμα κανεις κινηση οτι ειναι αρκετα ψηλη, σιγουρεψου οτι χωραει στο κουτι σου

ηταν να την παρω και ευτυχως το προσεξα, και εφαγα ακυρο

• Like 1

Αμν θελω να παω σε αεροψυξη θα βαλω παλι πισω την megahalems.h H100i αγοραστηκε σαν λιγο καλυτερη λυση και επειδη ειχα βαρεθει να βλεπω την κουμουτσα(ψυχτρα) μεσα στην μεση...:p

Custom hydro θα γινει απλα προτιμω μια aio για 24/7...Νιωθω ασφαλεια :p

Αυριο μεθαυριο θα κανω μια προσπαθεια να ξαναβαλω την h100i Πανω και αν δεν θα παει πισω... 

Τελικα αποφασισα να κανω μια τελευταια προσπαθεια εγκαταστασης..

Δοκιμασα να ξανατοποθετησω το block οπως ακριβως αναφερει το manual και ειχα παλι προβλημα...

Ξαναεβγαλα τα παντα και στο backplate τοποθετησα 8 ροδελιτσες φ4 2 σε καθε ποδαρακι...Εβαλα πανω τα παντα και ολα καλα..

Οποτε να το εχετε υποψιν σας... :)

17 βαθμους idle kai 46-49 σε linx με stock ταση συχνοτητα.

Τραγικο για την corsair eενω εχει τοσες αναφορες σε forum (ακομα και στο δικο της)να μην εχει βαλει μεσα στην συσκευασια 8 ροδελες η να ξανασχεδιασει το backplate.

• Like 1

Απλες ροδελιτσες ειναι σας αυτες που βαζουμε στις βιδες...Βιδα ροδελα παξιμαδι που λεμε...Φ4 ειναι αυτη που ταιριαζει σχεδον ακριβως στο backplate.

83980003.jpg

big_20.jpg

Στις 4 ακρες φαντασου οτι εβαλα απο 2 ροδελες στην καθε μια.ακουμπησα το backplate στην μητρικη χωρις να φυγουν οι ροδελες και βιδωσα απο μπροστα ετσι ωστε να κρατωσω το back plate λιγο πιο πισω απο την κανονικη του θεση με αποτεςλεσμα να κρατησω το block πιο κοντα στην cpu και χωρις να παιζει μπροστα πισω το backplate...Με 1 ροδελα δεν θα κανετε δουλεια δοκιμασα(τουλαχιστον σε ashrock killer,δεν ξερω αν ολες οι μητρικες εχουν το ιδιο παχος..)

Ελπιζω να βοηθησα..(Μου εσπασε τα νευρα παντως η ολη διαδικασια,ελυσα το pc 4-5 φορες)

Επισης με την ashrock δεν ειχα θεμα να βρισκει πανω στους πυκνωτες φασεων της cpu οποτε τοποθετηθηκε κανονικα το block και οχι με 90 μοιρες γωνια που βοηθαει απο οτι διαβαζα σε καποιες gigabyte.

• Like 1