Jump to content



pdf rar word σε ιστοσελίδες


Recommended Posts

ΓΕΙΑ ΣΑΣ  κάλο Πάσχα καλές γιορτές 

 

είμαι φοιτητής και τι πιο λογικό από τ να γεμίσω τον υπολογιστή μ με pdF word i rar αρχεία 

όμως πριν κάτι μίνες κατέβασα ένα πρόγραμμα  κ μου προκάλεσε πρόβλημα σο πσ ...τ πήγα στον τεχνικό που και είχα αγοράσει τον υπολογιστή γ φορματ ...κ δεν έδωσε ούτε τα μισά αρχεία ...με λίγα λογία όσες σημειώσεις είχα κ εργασίες χάθηκαν και κατασραφικα κ εγω ...

 

για να μην τ πάθω θέλω να τα έχω σε μια ιστοσελίδα (αν γίνετε μπλογγ ) ώστε να τα έχω όποτε θέλω οπού θέλω  

 

υπάρχει το dropbox κ το χρησιμοποιώ  άλλα ήθελα να μπορώ να τ έχω σε ένα blogger i wordpress η κάτι παρόμοιο

μπορείτε να προτείνετε κάτι  ?  

 

ΥΓ ευχαριστώ πλ για τον πολύτιμο χρόνο σας 

ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ ..! 

Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι pdf βιβλιων πιθανον να εχεις προβλημα με πνευματικα δικαιωματα. 

 

Απο οτι καταλαβαινα ομως η ερωτηση σου δεν εχει να κανει με την αποθηκευση τους αλλα απλα τα θες ανεβασμενα σε blog. 

Εδω πηγες; http://wordpress.com 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Για τη δουλειά που θέλεις, μάλλον cloud storage είναι η πιο εύκολη επιλογή. Στα 3 που αναφέρονται παραπάνω προσθέτω και το Box . Φτιάχνεις απλά έναν shared φάκελο και τα πετάς όλα μέσα με την οργάνωση που θέλεις. Πολλές από τις υπηρεσίες που λέμε παρέχουν και viewer για συνήθεις τύπους αρχείων, οπότε τα βλέπεις μέσω browser από οπουδήποτε, χωρίς καν να έχεις εγκατεστημένο πρόγραμμα (PDF reader, Word κλπ).

Link to comment
Share on other sites

Μετά όμως έγραψε και αυτό, οπότε θεωρήσαμε εαυτούς εντός θέματος :):

επειδή δεν ξέρω το κλαουντ η το γοογλε ντριβε ισωσ  

για αυτό έγραψα εδω για να μαθω πιες λύσεις υπάρχουν 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in