morfeas-dsl- Posted December 22, 2004 #1 Posted December 22, 2004 Ρε σεις πηρε τιποτα το αυτι σας? Εχει εδω και καμποσο καιρο βγει στο Αμερικα αλλα εδω δεν βρισκω τιποτα σχετικο. Θα με ενδιεφερε σαν αγορα με το σκεπτικο να βαλω αυτη που εχω στον παλιο υπολογιστη. ΥΓ. Γιατι πηγε η creative στο 4 και περασε το 3 ?
Astacus Posted December 22, 2004 #2 Posted December 22, 2004 Θα ερθει στην Ελλαδα σε 1-2 βδομαδες και η τιμή της της ξεπερνα τα 200 Ε αφου τουλαχιστον στην αρχη δεν θα υπαρχει η εκδοση Gamer.Σε σχεση με την audigy2 zs εχει να προσφερει καλυτερο λογο σηματος προς θορυβο.(Το 3 μαλλον δεν το γουσταρουν)
Κοπρίτης Posted December 23, 2004 #5 Posted December 23, 2004 ειναι λιγο :OT: η ερωτησηαλλα....μηπως εχει ακουσει κανεις σας τιποτα για extigy 7.1?εστω και απο αλλη εταιρεια πλην της Creative αρκει να ειναι εξωτερικη και 8καναλη...
sotiris Posted December 23, 2004 #6 Posted December 23, 2004 αν θες για notebook υπάρχει και αυτήhttp://www.soundblaster.com/products/audigy2zs_notebook/
FrOsT Posted December 23, 2004 #7 Posted December 23, 2004 Audigy 4 έχει φέρει το multirama της Καβάλας!!!
spc Posted December 23, 2004 #8 Posted December 23, 2004 έχει έρθει η έκδοση pro με τιμή που παίζει κοντά στα 200+φπα
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.