Jump to content

sounblaster 4.when?


morfeas-dsl-

Recommended Posts

Posted

Ρε σεις πηρε τιποτα το αυτι σας? Εχει εδω και καμποσο καιρο βγει στο Αμερικα αλλα εδω δεν βρισκω τιποτα σχετικο. Θα με ενδιεφερε σαν αγορα με το σκεπτικο να βαλω αυτη που εχω στον παλιο υπολογιστη.

ΥΓ. Γιατι πηγε η creative στο 4 και περασε το 3 ? :blink:

Posted

Θα ερθει στην Ελλαδα σε 1-2 βδομαδες και η τιμή της της ξεπερνα τα 200 Ε αφου τουλαχιστον στην αρχη δεν θα υπαρχει η εκδοση Gamer.Σε σχεση με την audigy2 zs εχει να προσφερει καλυτερο λογο σηματος προς θορυβο.(Το 3 μαλλον δεν το γουσταρουν)

Posted

ειναι λιγο :OT: η ερωτηση

αλλα....

μηπως εχει ακουσει κανεις σας τιποτα για extigy 7.1?

εστω και απο αλλη εταιρεια πλην της Creative αρκει να ειναι εξωτερικη και 8καναλη...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.