Jump to content

Τι ακριβός είναι το Antialiasing και το Anisotropic filtering?


Recommended Posts

Θα ήθελα να μάθω τι ακριβός είναι αυτά τα δύο και τι παραπάνω προσφέρουν στα παιχνίδιά? Διότι έχω μία 6600GT καί πάντα τα βάζω και τα δύο(όχι στο full)και θα ήθελα τουλαχίστον να ξέρω τι κάνουν μίν χάνω τσάμπα fps

Link to comment
Share on other sites

λοιπον εχουμε και λεμε!το ant... & ani.. κανουν τις γωνιες ( εκει που ενωνοντε καθετες επιφανειες μεταξυ τους )(κυριως) να φαινονται ποιο αλυθοφανεις!!να μην κανουν σκαλοπατακια και να φαινονται οσο ποιο λιες και ευθειες γινεται!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που είπε ο benhour είναι το ΑΑ. Το ΑF είναι φίλτρο ώστε να βλέπεις καθαρότερα τα μακρινά αντικείμενα. Κατά τη γνώμη μου το AF προσφέρει μεγαλύτερη βελτίωση στην εικόνα χωρίς να είναι τόσο βαρυ σαν το ΑΑ.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι το AA βελτιώνει τις "γραμμες" ώστε να μη βλέπεις τόσες γωνίες. Ένα 2x καλό θα είναι να υπάρχει.

To AF προσφέρει γενικότερα καθαρότερη εικόνα ειδικά στα μακρινά αντικείμενα, φιλτράρει τα textures ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη λεπτομέρεια. Ιδιαίτερη διαφορά μπορείς να καταλάβεις στο NFSU και NFSU2 όπου υπάρχει μεγάλη λεπτομέρεια στα αυτοκίνητα.

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα για μενα το ΑΑ ειναι καλο μεχρι 1280*1024 μετα εχω την εντυπωση οτι ειναι πλεονασμος(ασχετα εαν το βαζω)διοτι οσο ποιο πολλα πιξελς τοσο ποιο λεια εικονα γιατι πανε περισοτερα πιξελς επανω σε καποιες γωνιες,τωρα για το ΑF το θελω παντα γιατι κανει την εικονα λιγοτερο θωλη και ποιο ευδιακριτη(νομιζω οτι κανονικα επρεπε να καταναλωνει ποιο πολυ επεξεργαστικη ισχυ απο οτι το ΑΑ,γιατι κανει ποιο καλη δουλια και ποιο ουσιαστικη)!

Link to comment
Share on other sites

Αν διαβάσεις τη θεωρία του πώς λειτουργεί το Anti-Aliasing θα καταλάβεις γιατί χρειάζεται τόσο μεγάλη ισχύ. Όντως σε 1280*1024 είναι πλεονασμός πάνω απο 2xAA

Link to comment
Share on other sites

Αν θες να δεις τι κάνουν και αν είναι χαμένος κόπος , απλά χρησιμοποίησέ τα για κάποιο καιρό και μετά σβήσε τα.

Και εγώ δεν τα εκτιμούσα και τόσο μέχρι που έκανα το παραπάνω.

Μετά είδα πόσο απίστευτα ασχημαίνει η εικόνα χωρίς αυτά...

Κοντολογής , δεν τα σβήνω ΠΟΤΕ , εφφέ μπορεί να σβήσω , ανάλυση μπορεί να ρίξω , το AA & το AF δεν σβήνουν ΠΟΤΕ.

Και δεν είναι ποτέ πλεονασμός.

Μακάρι να άντεχε η 6800 να παίζει στα 1280x (native της TFT) με 16xAA & 16xAF.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης το game σταθμός το οποίο στην κυριολεξία "μεταλάσετε" με το που γίνει χρήση AA+AF είναι το GTA3 vice city. Έχει πάρα μα πάρα πολλές γραμμές και σχετικά flat texture και τα κάνει render σε σχετικά μακρινές αποστάσεις με ελέυθερο πεδίο στο μάτι να τα δείς οπότε το μέν ΑΑ σου εξομαλύνει τις πάμπολες γραμμές το δε ΑF θα σου δώσει μια καθαρότητα στο βάθος. Ρίξε μια ματιά με off τα φίλτρα και μετά δώσε 4xAA και 8xΑF να δείς. Επίσης μην ξεχνάμε την διαφορά του ΑΑ της NVidia με αυτό της ATi και τις ενδιάμεσες τιμές (Temporal για ATi και μια παράξενη ονομασία για NVidia...την έχω ξεχάσει...quinqox...κάπως έτσι)

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ παιδιά τελικά αξίζουν και τα δύο θα τα βάζω τουλάχιστον στη μέση διότι έχω ακούσει ότι στην 6600GT αν τα βάλεις full χάνει πολύ. Να ρωτίσω και κάτι άλλο, το vertical sync τι ακριβός κάνει?

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ παιδιά τελικά αξίζουν και τα δύο θα τα βάζω τουλάχιστον στη μέση διότι έχω ακούσει ότι στην 6600GT αν τα βάλεις full χάνει πολύ. Να ρωτίσω και κάτι άλλο, το vertical sync τι ακριβός κάνει?

βάζε όσο αντέχει το παιχνίδι ώστε να μην πέφτει κάτω από 30-40 fps

το vertical sync ρυθμίζει την έξοδο της vga ώστε να συγχρονίζεται με την κάθετη συχνότητα ανανέωσης της οθόνης. πρακτικά αν έχεις 120fps σε ένα σημείο του παιχνιδιού θα κόψει frames ώστε να γίνουν 75 fps όσο η συχνότητα της οθόνης. ειδικά σε tft μειώνει το tearing δηλαδή ένα σπάσιμο που μπορεί να εμφανιστεί στην οθόνη

Link to comment
Share on other sites

an

Ευχαριστώ παιδιά τελικά αξίζουν και τα δύο θα τα βάζω τουλάχιστον στη μέση διότι έχω ακούσει ότι στην 6600GT αν τα βάλεις full χάνει πολύ. Να ρωτίσω και κάτι άλλο, το vertical sync τι ακριβός κάνει?

εγω που τα εχω τερμα στο HL2 παντως,μου βγαζει πιο πολλα fps σε σχεση με την 9800προ.μην βαλεις vertical sync

Link to comment
Share on other sites

75 Fps συχνότητα οθόνης; Μάλλον Hz εννοείς. Δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος σήμερα που παίζει με λιγότερο απο 85hz.

εγω παιζω με 75hz οπως και πολλοι αλλοι στον κοσμο,μην εισαι απολυτος,δεν εχουν και μεγαλη διαφορα 75 με 85 απ οτι εχω δοκιμασει (κατ εμενα).

"75 Fps συχνότητα οθόνης; Μάλλον Hz εννοείς. Δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος σήμερα που παίζει με λιγότερο απο 85hz." => Chris2004 ξαναδες τι ειπε το παιδι,

Piratis=>" βάζε όσο αντέχει το παιχνίδι ώστε να μην πέφτει κάτω από 30-40 fps

το vertical sync ρυθμίζει την έξοδο της vga ώστε να συγχρονίζεται με την κάθετη συχνότητα ανανέωσης της οθόνης. πρακτικά αν έχεις 120fps σε ένα σημείο του παιχνιδιού θα κόψει frames ώστε να γίνουν 75 fps όσο η συχνότητα της οθόνης. ειδικά σε tft μειώνει το tearing δηλαδή ένα σπάσιμο που μπορεί να εμφανιστεί στην οθόνη"

δεν ειπε ουτε αφησε να εννοηθει

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...