Jump to content

Post your desktop!!


trilos0211442169074

Recommended Posts

  • Replies 503
  • Created
  • Last Reply

Της φυλακης τα σιδερα ειναι για τους λεβεντες δε λενε?Στο desktop μου ουτε τα σιδερα ειναι φυλακης κ το γουρουνι ο θεος να το κανει λεβεντη!

desktop9wm.th.jpg

θα σε γελασω...δεν θυμάμαι να πώ την αλήθεια...στο www.dpgr.gr την είχα βρεί ...θα μάντευα ότι είναι στους Δελφούς όμως

...αν θες μπορώ να σου τη στέιλω...

θα σε γελασω...δεν θυμάμαι να πώ την αλήθεια...στο www.dpgr.gr την είχα βρεί...αν θες μπορώ να σου τη στέιλω...

Ωραιο το τοπιο ... αλλα εκει που το βλεπεις νομιζεις πως θα πεσεις κατω !

Το παθαινω αυτο με κατι τετοιες φωτο !:100:

υψοφοβία;; Εγώ παθαίνω το άλλο...ενώ δεν φοβάμαι τα ύψη, δλδ να πάω στην άκρη ενός γκρεμού ή απότομου μέρους ή να κάτσω πα΄νω στο μπαλκόνι ζαλίζομαι όταν βλέπω άλλους να το κάνουν...

Παλιά desktop.Τώρα έχω άλλο,αλλά δεν είναι ώρα για δημοσίευση

19ks.th.jpgr0ck4gi.th.jpgalien3av.th.jpgmatrix204yq.th.jpg

Απο τα πιο προσεγμενα κατα τα γουστα μου.

Μηπως θα μπορουσες να μας πεις με τι "εργαλεια" εχει φτιαχτει καθως και οδηγιες προς ναυτιλομενους?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.