Jump to content

Post your desktop!!


trilos0211442169074

Recommended Posts

  • Replies 503
  • Created
  • Last Reply

αλλη μια ωραια..... βλεπω κατι φιγουρες κατω δεξια παιχνιδι ειναι? ποιο ειναι? σα LOTR μοιαζει...necro9qs.th.jpg

Τρέχει κάτι με το desktop μου?icon10.gif

Εντάξει έχει γεμίσει εικονίδια...έβαλε και το Subaru ο τύπος και απόγινε...

:030: :030: :030: :030:

Η εποχή της VGA με τα 640 εικονοστοιχεία δύσκολα περνά για εμένα.

Το Desktop μου το ζωγράφισα και μετά πέρασα την εικόνα στο Scanner.

Μάλλον έχω καλλιτεχνικό γούστο. Επειδή το PC είναι μονίμως ανοικτό σκέφτηκα να βάλω και mp3 alarm clock!

vgadesktop6an.th.png

Υ.Γ. Έλα Αλέκο .. πότε θα αλλάξεις ανάλυση ?? πότεεεεεεεεε???

Παλιά desktop.Τώρα έχω άλλο,αλλά δεν είναι ώρα για δημοσίευση

19ks.th.jpgr0ck4gi.th.jpgalien3av.th.jpgmatrix204yq.th.jpg

Απο τα πιο προσεγμενα κατα τα γουστα μου.

Μηπως θα μπορουσες να μας πεις με τι "εργαλεια" εχει φτιαχτει καθως και οδηγιες προς ναυτιλομενους?

"Εργαλεία" πλέον υπάρχουν πάρα πολλά!Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ για τα themes το windowblinds.Πολύ καλό και με τεράστια γκάμα από καταπληκτικά themes!Επίσεις CursorXp για να αλλάζω κέρσορες,το iconpackager για αλλαγή των icons,ObjectDock για να μην αφήνω χύμα τα shortcuts μου στο desktop και τέλος καλοπιστικά και ταυτόχρονα διαγνωστικά είναι το sysmetrix(είναι η μπάρα με τα διαγνωστικά στοιχεία) και το rainlander(ημερολόγιο),rainmeter(διαγνωστικό προγραμμα).Αυτά ;) Τώρα με το θέμα οδηγίες,είναι απλό.Κατεβάσεις τα προγραμματάκια με αντίστοιχα themes που σου άρεσαν και τα υπόλοιπα είναι θέμα δικιάς σου φαντασίας και γούστου.Το site που στα παρέχει όλα ειναι εδώ ,με μόνη υπενθύμιση ότι για να κατεβάσεις πρέπει γίνεις μέλος

Τι πρόγραμμα έβαλες ? κανέναν εξωμοιοτή MacOs ?

Οχι Κανεναν εξωμειοτη.Ειναι καθαρα τα WinXp.Απο προγραμματα χρησημοποιησα το γνωστο και μη εξερετεο StylesXp,το Obdject Dock,το Icon Packager, το Boot Skin για να βαζεις αλλη εικονα την ωρα που μπουταρει,το Railendar, το Cloc X και το Logon Studio

Επίσης πολύ όμορφα προγράμματα για το desktop είναι τα:

konfabulator http://www.konfabulator.com/ (πριν λίγο καιρό έγινε και freeware)

με τα widgets του από εδώ http://www.widgetgallery.com/ (plugins για το πρόγραμμα).

Και το rocketdock μια freeware λύση αντί του objectdock

http://www.punksoftware.com/index.php?option=com_content&task=view&id=45&Itemid=143〈=en

Για να τον δούμε :080:

ατυχησες! :p δεν τον εχω αλλα εχω ενα sonic/bowser/2nd sonic ετοιμα ...δεν εχω scanner αλλα με καμια pic θα στα δειξω! :008:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.