Jump to content



Τηλεοράσεις LCD


akoylini

Recommended Posts

παιδιά ενδιαφέρομαι για αγορά μιας τηλεόρασης Lcd,έχω βρει 3 τηλεοράσεις αλλα δεν ξέρω που να καταλήξω μιας και είμαι παντελώς άσχετος με το θέμα.

αν μπορείτε προτείνεται μου κάποια από τις 3.

LG 32LE2R

SAMSUNG LE26S86B

SONY BRAVIA KDL-26U2000

Link to comment
Share on other sites

Kατ' αρχας πες μας τι διασταση θελεις τελικα! Αποψη μου, αν δεν υπαρχει προβλημα χωρου μην πας σε 26". Σε ορισμενες περιπτωσεις ειναι στην ιδια τιμη ή και ακριβοτερες απο τις 32".

Πηγαινε σε ενα Media Markt που εχει καλες προσφορες, και οποια samsung 32" και πλεον σου κατσει καλυτερα, με την καλυτερη τιμη, χτυπα την.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ψηφίζω 32 + Sony Bravia.Πολύ ευχαριστήμενος μέχρι στιγμής.Τσέκαρε σε πολλά μαγαζιά πάντως.Εγώ τα είχα γυρίσει όλα πριν αποφασίσω και τελικά την πήρα από Ηλεκτρονική Αθηνών.Οι υπαλληλοι του Media market δε μου φάνηκαν να το κατέχουν και τόσο.

Link to comment
Share on other sites

Γενικως οι 32" ειναι το σημειο εκκινησης στις lcd-tft-plasma εκτος αν ο προσανατολισμος σου ειναι απλα σηματα pal(nova-απλη κεραια)οπου εκει καλυτερα να παρεις μικροτερη για να μην φαινονται τοσο πολυ οι ατελειες αυτης της τεχνολογιας στο να κανουν upscale στα pal.

Link to comment
Share on other sites

Γενικως οι 32" ειναι το σημειο εκκινησης στις lcd-tft-plasma εκτος αν ο προσανατολισμος σου ειναι απλα σηματα pal(nova-απλη κεραια)οπου εκει καλυτερα να παρεις μικροτερη για να μην φαινονται τοσο πολυ οι ατελειες αυτης της τεχνολογιας στο να κανουν upscale στα pal.

Κι εγώ έχω μια 42άρα και nova αλλά δε βλέπω και πολλές ατέλειες, μόνο στην απλή κεραία αν το γυρίσω για ΣΚΑΙ που δεν έχει και καμπάνα σήμα. Κατά τα άλλα επειδή όλοι σήμερα τυχαίνει να έχουν dvd η lcd32άρα όπως αναφέρανε όλοι είναι το minimum εκτός και αν την έχεις δίπλα σου ακριβώς.

Link to comment
Share on other sites