Jump to content

Eνα μεγάλο ευχαριστώ στην Logitech !


Recommended Posts

Πριν το πάσχα έριξα και εσπασα καταλάθος ενα απο τα πισω ηχεία των Ζ5500 μου.

Εγραψα το ιδιο βράδυ στο support της logitech θέλοντας να το επισκευάσω ή να αγοράσω ενα καινούργιο.

Η απάντηση που πήρα ήταν:

Dear Mr. Manolis,

Thank you for contacting Logitech's Electronic Technical Support.

I am sorry to learn that one of the speakers of the Logitech Z-5500d Speaker set has stopped working.

Please note that Logitech does not provide warranty services to physically damaged or lost devices. However, as you are a privilege customer of Logitech I will be glad to ship you a new speaker free of cost. Please write back to me with your full postal address along with the area zip code and daytime telephone number.

Should you have any further queries, please do not hesitate to write back to me.

If you have any additional questions regarding your product, please feel free to visit our website at http://www.logitech.com

Kind Regards,

Logitech Europe SA

European Customer Support

Του στέλνω λοιπον τα στοιχεία μου και :

Thank you for contacting Logitech's Electronic Technical Support.

Thank you for the information provided. I am glad to inform you that I am shipping you a new speaker for your Z-5500d Speaker set, free of cost. You will receive it in five to ten working days.

You do not have to confirm the receipt of this email. Your order will be initiated automatically against your reference number.

Should you have any other queries, please do not hesitate to get back to me.

If you have any additional questions regarding your product, please feel free to visit our website at http://www.logitech.com

Kind Regards,

Logitech Europe SA

European Customer Support

Με το που κατέβηκα λοιπον στο Ηράκλειο ήταν το χαρτί απο την speedex κολλημένο στην πορτα.

Αντε τώρα πειτε μου ενα λογο για να παρω κατι άλλης εταιρίας !

Ενω η creative οταν χαλασε το ποντεσιομετρο, οχι χαλασα αυτό χαλασε, απλα δεν απάντησαν....

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι....υπάρχει γενική οδηγία απο την Logitech "ο πελάτης πάντα 1ος με ΚΑΘΕ κόστος...ακόμα και δικό μας".....trust me ;)

Link to comment
Share on other sites

Αυτές τις μέρες έψαχνα για ηχεία γιατί το ποτενσιόμετρο στα TEAC που έχω χάλασε.

Εννοείτε ότι μετά από αυτό που διάβασα θα πάρω logitech.

Εννοείτε ότι από την αρχή είχα αποκλείσει τα creative μετά από τα καραγκιοζιλίκια που έχουν κάνει με τους drivers των καρτών τους και που κυνηγάνε τους χρήστες που φτιάχνουν modded drivers.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ logtechas είμαι :p

Μόνο με κάτι ακουστικά έιχα σπαστεί μια φορά αλλά ήταν γνωστή ελαττωματική παρτίδα... και ήταν και το e-shop στη μέση οπότε δεν έδωσα σημασία...

Αλλά το Πάσχα έστειλες το email και όλη η διαδικασία έγινε τώρα :) ?

Link to comment
Share on other sites

Αλλά το Πάσχα έστειλες το email και όλη η διαδικασία έγινε τώρα :) ?

Πριν τις διακοπές του πάσχα μεσα σε περιπου 30 ώρες εγιναν αυτά.

"Ολοι" οσοι πηραν logitech παρεμειναν εκει , απορω γιατι δεν βγαζουν καμια καρτα ηχου να βρουμε την υγεια μας...

Δεν χρειάζεται. Ηδη εχουν αρκετα. Υπάρχουν παρα πολλες και αψογες εταιριες εκτος της creative.

Link to comment
Share on other sites

Οντως μπραβο, φαντασου οτι δεν ειναι συνοικιακο μαγαζι αλλα καλυπτει παγκοσμια αγορα. Οταν λεει "privilege customer" τι εννοει?

Link to comment
Share on other sites

Ουτε ενα αρνητικό σχολιο

Αυτό θα πει "Εταιρία"

εχω 2 σετ ηχεια , 2 ποντικοπληκτρολογια, 1 harmony 1 webcam μια τιμονιερα και ενα Joystick

όλα αψογα

Link to comment
Share on other sites

Ουτε ενα αρνητικό σχολιο

Αυτό θα πει "Εταιρία"

εχω 2 σετ ηχεια , 2 ποντικοπληκτρολογια, 1 harmony 1 webcam μια τιμονιερα και ενα Joystick

όλα αψογα

Looooool τοτε εσυ μαλλον εισαι "we suck you good member":033:

Link to comment
Share on other sites

Τυχαία το πρώτο μου ποντίκι (σε pc) ήταν logitech. Από τότε την είχα σε φοβερή εκτίμηση την εταιρία. Το after sales support της είναι καταπληκτικό. και αυτό είναι που μετράει .. γιατί ο (normal) πελάτης προτιμάει να δώσει 20€ παραπάνω αλλά να ξέρει οτι έχει την εταιρία από πίσω του σε οποιοδήποτε πρόβλημα.

Ας βλέπουν το παραδειγμά της οι υπόλοιπες εταιρίες γιατί ιδίως στην Ελλάδα το after sales support είναι τραγικό στις περισότερες εταιρίες.

Όσο για αυτό που αναφέρθηκε για την creative.. απλά οι άνθρωποι είναι απαράδεκτοι. Εκτός του οτι δεν βγάζουν drivers έχουν αφαιρέσει και τους παλίούς από το site έτσι ώστε να είσαι αναγκασμένος να μην μπορείς να χρησιμοποιείσεις το υλικό που έχεις.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.