Jump to content



Ελαττωματικοί οι Seagate Barracuda 7200.11


Wizard!

Recommended Posts

Καλά, μην υπερβάλουμε κιόλας. Δεν πρόκειται περί ποιότητας κατασκευής, ή κατασκευαστικό ελάττωμα. Στο firmware υπάρχει bug, που είναι προγραμματιστικό κι διορθώνεται, αν το προλάβεις.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Είμαι κάτοχος 2x500άρηδων και 3x1000άρηδων τέτοιων Seagate.

Μπορώ να επικοινωνήσω με την Seagate και να μου στείλουν το firmware?

Είναι τόσο απλό?

Αν κάποιος το έχει κάνει ήδη μπορεί μέσω pm να μου το δώσει για να γλυτώσω χρόνο? Ακούς JimmyFox :033:

Link to comment
Share on other sites

μα δεν εχεις και επιλογες, να πεις οτι , "οτι πληρωνεις παιρνεις", ολοι ιδιες τιμες εχουν, εκτος απο τους raptor και τους scsi που δεν προσφερουν καμμια καλυτερη εγγυηση. αναγκαστικα τα ξοδευεις σε πλαγιε μεθοδους, εξτρα δισκοι backup, εξτρα background software και φασαρια, συστοιχιες raid κλπ

Link to comment
Share on other sites

Η seagate ειναι λαμογια.

Αναρωτηθηκε κανεις σας γιατι στις 23 Δεκεμβριου

χαμηλωσαν την εγγυηση που προσεφεραν σε ολους τους

σκληρους δισκους τους απο τα 5 χρονια στα 3 χρονια...?!

Link to comment
Share on other sites

Αναρωτηθηκε κανεις σας γιατι στις 23 Δεκεμβριου

χαμηλωσαν την εγγυηση που προσεφεραν σε ολους τους

σκληρους δισκους τους απο τα 5 χρονια στα 3 χρονια...?!

Ναι, γιατί και ο ανταγωνισμός έχει 3 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Η seagate ειναι λαμογια.

Αναρωτηθηκε κανεις σας γιατι στις 23 Δεκεμβριου

χαμηλωσαν την εγγυηση που προσεφεραν σε ολους τους

σκληρους δισκους τους απο τα 5 χρονια στα 3 χρονια...?!

Επί 8-9 χρόνια που δίνουν 5 χρόνια, ενώ η ΕΕ τους ζητάει 2 και ο ανταγωνισμός έχει 3, δεν ήταν λαμόγια όμως... Τώρα έγιναν...

Link to comment
Share on other sites

Και εγω εχω 2 seagate, ενα 320αρη και ενα 500αρη (ST3500320AS) εδω και κανα χρονο τον 500αρη - 2 χρονια τον 320αρη, και δεν εχω κανενα προβλημα.

Απο οτι ειδα στην μαμα, λεει οτι αν εχουν 3 στο ...320AS δεν χρειαζεται να κανεις κατι , σωστα?

Link to comment
Share on other sites

Επίσης στην κατηγορία 1.5ΤΒ, εμφανίστηκαν μοντέλα με κωδικό ST31500341AS, που πρέπει να είναι η καινούρια παρτίδα.

Τα μοντέλα Seagate Barracuda στα 1500 γίγα είχαν εξαρχής αυτόν τον κωδικό, δεν προηγήθηκε μοντέλο ST31500340AS...

Τα μοντέλα του 1ΤΒ είχαν αρχικά κωδικό ST31000340AS και περιέργως η νεώτερη παρτίδα έχει μικρότερο κωδικό (-333AS, ενώ συνήθως τα νέα μοντέλα δηλώνονται αυξητικά)

Για να μην μπερδευόμαστε

http://www.seagate.com/www/en-us/products/desktops/barracuda_hard_drives/barracuda_7200.11/

Link to comment
Share on other sites

Αμα γνωριζει κάτι κανεις για τον τρόπο που μπορούμε να αναβαθμήσουμε στο firmware ασ το γραψει αν και δεν έχω 1tb αλλα 2 500 st3500320as και αποτι καταλαβα πρέπει να κάνουμε update το firmware.Για βοηθηστε ρε παιδια αμα γνωριζει κανεις:022: :022: :022:

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάλι ένας 7200.10 με st3500630as made in China, μετά από λίγους μήνες, σταμάτησε να λειτουργεί. Τον πήγα πίσω στο e-shop, απ'όπου και τον είχα αγοράσει, και μου είπαν ότι δεν τον καλύπτει καν η εγγύηση, γιατί κάηκε σε εμφανές σημείο, κάτι πάνω στην πλακέτα.Να ρωτήσω τί φταίει ο πελάτης γι'αυτό? Δηλαδή εγώ την έκαψα την πλακέτα? Τους έκανα καταγγελία στην ένωση καταναλωτών, ότι προφανώς, το προϊόν ήταν ελαττωματικό, και η απάντηση του e-shop.gr ήταν ότι δεν μπορεί να ήταν ελαττωματικό το προϊόν, διότι τόσους μήνες δούλευε.Καμιά ιδέα???

Link to comment
Share on other sites

Διάβασα εδώ πως η εταιρεία προσφέρει δωρεάν υπηρεσία ανάκτησης δεδομένων για εκείνους τους δίσκους που "κλείδωσαν" λόγω του προβλήματος...

Κατευθείαν στην Seagate λοιπόν όσοι έχουν πρόβλημα...

Επίσης προτείνει να γίνει αναβάθμιση - αν κατάλαβα καλά - και στο ήδη αναβαθμισμένο firmware των 1.5ΤΒ...δεν το έψαξα καθόλου όμως...

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάλι ένας 7200.10 με st3500630as made in China, μετά από λίγους μήνες, σταμάτησε να λειτουργεί. Τον πήγα πίσω στο e-shop, απ'όπου και τον είχα αγοράσει, και μου είπαν ότι δεν τον καλύπτει καν η εγγύηση, γιατί κάηκε σε εμφανές σημείο, κάτι πάνω στην πλακέτα.Να ρωτήσω τί φταίει ο πελάτης γι'αυτό? Δηλαδή εγώ την έκαψα την πλακέτα? Τους έκανα καταγγελία στην ένωση καταναλωτών, ότι προφανώς, το προϊόν ήταν ελαττωματικό, και η απάντηση του e-shop.gr ήταν ότι δεν μπορεί να ήταν ελαττωματικό το προϊόν, διότι τόσους μήνες δούλευε.Καμιά ιδέα???

πλακα κανεις !! ελεος ... οπως λεει σωστα ο john, να τους ξανακανεις οταν σου δωσει η seagate τον καινουριο. Και πολυ καλα εκανες που τους κατήγγειλες . Αλλη δουλεια δεν ειχες δήλαδη να καις με τον αναπτηρα την πλακετα γιατι δε σου αρεσαν τα δεδομενα που ειχες μεσα και ηθελες να τα χασεις

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.