Jump to content



SLi & Crossfire


Axl D. Mtt

Recommended Posts

Κοιτα, εγω με τα specs που εχω, βλεπε signature, παιζω το Crysis Warhead σε αναλυση 1920x1080 με "Anti-Aliasing & Anisotropic Filtering με το game φυσικά στα very high / maximum details" χωρις κανενα απολυτως προβλημα.

Κάτσε γιατί εδώ μάλλον τα παραλές λιγάκι :D

Αν εννοείς τα πρώτα maps κάτι γίνεται, αλλά στον πάγο ( frost ) δεν παίζεται με μια HD4890 @ 1920x1080 DX10 All @ Enthusiast μαζί με AA & AF...

Παραδείγματως χάρη:

Intel Core 2 Extreme QX9650 - 3GHz

4GB DDR3-1600 7-6-5-21

nVIDIA GeForce GTX 280 - stock clocks

Windows 2008 Server R2 x86

Crysis Warhead - Map: Frost - Settings: All @ Enthusiast - 4xAA 8xAF

10789j6.jpg

Η HD4890 είναι ελαφρώς ( 1 - 1.5fps πιο πάνω ) γρηγορότερη από την GTX 280 στο Warhead, οπότε μιλάμε για αρκετά χαμηλά νούμερα, ιδιαίτερα σε σκηνές με πολύ κόσμο και να γίνεται πανικώς.

Ποιος παιζει σε αναλυσεις 2560x1536???

Αυτοί που έχουνε 30" TFT, δεν είναι πολλοί, ούτε λίγοι όμως ( αν πέσουνε και λίγο οι τιμές της Dell & Samsung θα πληθήνουνε άνετα )

υ.γ. Δεν είναι Crysis vs X games το thread guys...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 48
  • Created
  • Last Reply
εδω δεν το παιζει το δικο μου συστημα σε 1680χ1050 με ολα τιγκα χυστα μεσα με την 295 θα το παιζει η 4890!!αλλα σου ειπα το crysis ειναι playble k με 25 fps.

Ρε παιδια, τι να σας πω, ελατε σπιτι μου να το δειτε! xD Παντως ο predator εχει δικιο, το Crysis ειναι playable στα 25 fps. Με το Fraps καπου στα 22-28 fps ειναι το game.

Και bill, ναι, παιζεται και στον παγο. Δεν ξερω ποια προγραμματα να χρησιμοποιησω αλλα πες μου τι κανω για να σου δειξω τα fps ή να τραβηξω video το game...

Link to comment
Share on other sites

guru3d.com και κατεβάζεις το πρόγραμμα που χρησιμοποίησα εγω ( FrameBuffer's Crysis Warhead Benchmark Tool ) ( click )

Ανοίγεις το ATi Catalyst Control Center ( CCC ) και βάζεις 4x Anti-Aliasing, 8x Anisotropic Filtering, το Catalyst A.I. disabled.

Βάζεις τις ρυθμίσεις που έβαλα εγω στο tool και πατάς add to queue & μετά execute.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θελω να ε απογοητευσω αλλα μαλλον δεν εχεις δικιο...

post-13278-1442175562,4399_thumb.jpg

Οπως βλεπεις, το max ειναι περιπου 5 fps πανω και το average περιπου 4 fps πανω... Το παιχνιδι φαινοταν παραπανω απο playable... :)

Link to comment
Share on other sites

μα εγω μιλουσα με antiallising 16xQ K ΟΛΑ ΤΕΡΜΑ. με 4x k τετοια χαλαροτατα

περιμενε να το κανω κ γω να δω τι θα βγαλει το ρημαδι!!

Ρε predator, ελεος! Πριν μας ελεγες πως το DirectX 10 με το 9 δεν εχει διαφορα και τωρα σε ενοχλει που αντι για 16x, βαλαμε 4x??? -___-

Δλδ με DirectX 10, αναλυση 1920x1080 και τα γραφικα στο Enthusiast το λες "χαλαροτατα"??? Θα μας παρουν με τις πετρες....

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν εχει συζητηθει ηδη το θεμα (εξαλλου ειναι παρα πολλα τα threads ρε παιδια για να τα κοιταξω ολα xD ) αλλα και να εχει συζητηθει ισως τωρα που εχουν ωριμασει τα πραγματα να σηκωνει κι αλλη κουβεντα...

Το θεμα ειναι κατα ποσο αξιζει να εχει καποιος SLi & Crossfire. Τα γραφικα ειναι καλυτερα ή μονο τα fps αυξανονται λογω RAM? Π.χ. εγω εχω την Sapphire Radeon Vapor-X HD 4890 2GB GDDR5. Για ποιον λογο να επαιρνα αλλη μια? 2GB RAM ειναι υπεραρκετα για την καρτα γραφικων. Εν ολιγοις, αξιζει το SLi & Crossfire ή ειναι χασιμο χρηματων? Ακουω γνωμες... xD

  1. Τα γραφικά δεν είναι καλύτερα σε Multi GPU.
  2. Τα FPS ανεβαίνουν >Χ1.7
  3. Η RAM υποστηρίζει το έργο που αναλαμβάνει η κάρτα όπου βρίσκεται. Για παράδειγμα, αν έχεις split frame rendering mode, και παίζεις 800Χ600, τότε η μνήμη της μιας κάρτας θα αναλάβει τη μισή οθόνη 800Χ300 και η άλλη κάρτα την άλλη μισή. Άρα μπορεί να υποστηρίξει μεγαλύτερες αναλύσεις. Συνήθως στα παιχνίδια έχουμε εναλλάξ rendering (alternate frame rendering), οπότε η μνήμη υπολογίζεται όση της μιας κάρτας.
  4. Με την HD 4890 δεν έχεις ανάγκη για πιο δυνατή κάρτα μέχρι 1920Χ1200
  5. Το CF στην περίπτωσή σου μπορεί να σου φανεί χρήσιμο υπό προϋποθέσεις.

Κατά περιόδους, μόνο διπλές κάρτες παίζουν τα ζόρικα παιχνίδια ακόμα και σε ανάλυση 1920Χ1200. Όταν για παράδειγμα βγήκε το Crysis, το έπαιζα με δύο 8800GTX (το κόστος της κάθε μιας τότε ήταν 80-100ευρώ καινούργιες σε προσφορές)

Δίνει παράταση ζωής σε ένα υπολογιστή, με λίγα έξοδα. Για παράδειγμα, μετά από δύο χρόνια με μια κάρτα γραφικών, αγοράζουμε μια ίδια σε τιμή χώμα και έχουμε επιδόσεις καλύτερες από την καλύτερη μονή κάρτα για άλλα δύο χρόνια.

Οι πολλές GPU χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο για δουλειές που παραδοσιακά τις έκαναν οι επεξεργαστές, όπως video encoding κτλ.

Σχετικά με το DX10.

Είναι γνωστό ότι το DX9 Crysis hacked, μπορεί να δείξει όλα τα DX10 γραφικά σε Windows XP. Η διαφορά στα γραφικά μεταξύ DX9 και DX10 είναι τεχνητή. Το DX9 μπορεί να δείξει όλα τα γραφικά που δείχνει το DX10. Μελλοντικά μόνο θα έχουν νόημα τα DX10-DX11, όταν το rendering των extra δυνατοτήτων θα πάψει να γίνεται σε επίπεδο software και θα το αναλάβει το hardware. Αυτή τη στιγμή μπορούν να δείξουν ακριβώς τα ίδια γραφικά και οι DX9 κάρτες, με ίδιες επιδόσεις. Απλά τα κλειδώνουν και περιμένουν κάποιον να τα ξεκλειδώσει.

Link to comment
Share on other sites

Και για να τα λεμε ολα, οριστε το ιδιο test, με το FSAA στο 8x. 16x δεν εχει επιλογη το benchmarking tool αλλα το εχω βαλει απο το Catalyst. (Δεν ξερω αν το επιρρεαζει..)

post-13278-1442175562,6427_thumb.jpg

Και για να επανελθουμε στο θεμα του thread γιατι ειμαστε αρκετα posts off-topic, με αυτο το test θεωρω οτι δειχνω πως το SLi/Crossfire ειναι αχρειαστο, αφου με μια 4890 την οποια αγορασα με 230 ευρω πριν 20-25 μερες (σε λιγο θα πεσει κι αλλο λογω της σειρας 5800) παιζω το Crysis Warhead, με DirectX 10 στο enthusiast και ειναι απολυτα playable ακομα και στα πιο δυσκολα σημεια...

Νομιζω πως ο ent μιλισε πιο λογικα απο ολους.. Που ησουν τοση ωρα?? Κοντευω να χασω τα μαλλια μου με αυτα που διαβαζω... :093:

Link to comment
Share on other sites

Όταν παίζουμε στα 1920Χ1200 ή 1080, το antialiasing δεν δίνει σχεδόν τίποτα στην εικόνα.

Είναι κουτό να ενεργοποιούμε το aa, αφού πουθενά δεν θα δούμε δοντάκια στην πράξη.

Οκ ακουγεται πολυ λογικο αυτο, δυστυχως δεν εχω εμπειρια στους τεχνικους ορους και το τι κανει το καθενα ακριβως. Απλα προσπαθω να αποδειξω στον bill και στον Predator πως δεν λεω $^%**κιες... :D

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια σορρυ για την καθυστερηση αλλα το imageshack ειναι στον κοσμο του για πειτε το λινκ για την ανεβασω τη φωτο κατευθειαν εδω ελεος δηλαδη με το @@@@@

Απλα καντην attach στο post σου....

Link to comment
Share on other sites

Ωραια, postαρες 3 φορες την ιδια photo και...?

Τελος παντων, για να συνοψισουμε, θεωρω πως με αυτο το thread ειδαμε πως το SLi/Crossfire ειναι πραγματικα αχρειαστο και ασυμφορο, εκτος βεβαια αν καποιος θελει να παιζει σε αναλησεις 2560x1536...

Επισης ειδαμε πως το Crysis ακομα ειναι το καλυτερο μετρο συγκρισης στα γραφικα (οσον αφορα τα games) και πως με την 4890 (ενταξει, την Vapor-X HD 4890 2GB) μπορεις να παιξεις το Crysis σε αναλυση 1920x1080, DirectX 10, σε enthusiast γραφικα χωρις κανενα προβλημα.

Και τελος, συμφωνουμε ολοι (ελπιζω) πως το DirectX 10 εχει τεραστιες διαφορες απο το DirectX 9.

:066:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.