Jump to content


Ευτυχής κατάληξη E-SHOP RMA !


Recommended Posts

Ανοίγω αυτό τον θέμα, γιατί πρέπει να επιβραβεύουμε την σωστή αντιμετώπιση του πελάτη από τα μαγαζιά, όταν προκύψει κάποιο πρόβλημα!

 

Στις 25 Φεβ 2014, έκανα μια αγορά  -για λογαριασμό φίλου- ενός Η/Υ από το e-shop (μονάδα, οθόνη κλπ). Το μηχάνημα ήρθε και λειτούργησε μια χαρά, με εγγύηση για κάθε κομμάτι 2-3 χρόνια.

 

Πριν μερικές μέρες, ενώ το pc δούλευε κανονικά, έκανε ένα κλείσιμο κατόπιν boot safe mode και μετά έσβησε! Αφού το τσεκάρισα, θεώρησα πως χαιρέτησε η μητρική (msi z87-g43 η 1η msi που μου χαλάει …..χμμμμ). Πακετάραμε όλο το pc (για παν ενδεχόμενο) και το στείλαμε για Αθήνα-διάγνωση-επισκευή, στο local eshop-point.

 

Σήμερα με πήραν τηλέφωνο και με ενημέρωσαν πως η μητρική είναι dead (jim! :upside:  ), αλλά και ο δίσκος έχει βγάλει κάποιο warning στο smart οπότε θα μου τον αντικαταστήσουν στη εγγύηση! Προαιρετικά το backup του δίσκου είναι 40 ευρώ και επειδή δεν υπήρχε η ίδια μητρική, επιλέξαμε μια gigabyte ga-z97-p3 με επιπλέον επιβάρυνση 9 ευρώ (σε σχέση με την msi). Οι υπάλληλοi του call center και του service, ήταν φοβερά εξυπηρετικοί και ευγενικοί, μου έδωσαν πολλές εναλλακτικές επιλογές και λύσεις για την ελάχιστη δυνατή επιβάρυνση, χωρίς καθόλου μα και μου και μήπως κάνατε κάτι κλπ κλπ! O H/Y είναι ήδη καθ’ οδόν προς τον ιδιοκτήτη του, επισκευασμένος με τα νέα του parts να έχουν την πλήρη εγγύηση τους (ναι το διευκρίνισα τουλάχιστον στα λόγια).

 

Αυτή είναι –μια ακόμη ευχάριστη- προσωπική μου εμπειρία, από το τμήμα service του e-shop. Τους ευχαριστώ για την γρήγορη και ξεκάθαρη εξυπηρέτηση και τους προτρέπω να συνεχίσουν έτσι για όλους τους LABίτες (που είχαν δυσάρεστες εμπειρίες από το eshop) και όλους τους πελάτες τους.

 

:)

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να ειμαι απόλυτα σίγουρος το e-shop πρέπει να έχει αλλάξει χέρια. Πάντως έχει αλλάξει νομική μορφή (έχει μετατραπεί σε ΙΚΕ από Α.Ε και έχει αλλάξει και ΑΦΜ) ίσως με σκοπό την εξυγειανσή του; Ποιος ξερει. Κάποια πράγματα παντως εχουν αλλάξει προς το καλύτερο για εμενα (όχι όλα, αλλά πολλά) Παλιά ειχα πολλά θεματα με εξυπηρέτηση και RMA, πλέον 2 φορες χρειάστηκα RMA και όλα γίνανε μεσα σε 2 μέρες χωρις κανενα πρόβλημα.

Έγινε επεξεργασία από wesker
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι φανμπόι αλλά έχω διαβάσει από πολλά παιδιά ιστορίες τρόμου. Ίσως να έχει γίνει αυτό που λες! Όπως κ να έχει εμένα μου έχουν ξηγηθεί κάθε φορά που είχα θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Κράτα τα ονόματα αυτών που μίλησες ώστε στο μέλλον αν ξανα έχεις πρόβλημα να ζητάς αυτούς να σε εξυπηρετήσουν. Έτυχες σε υπαλλήλους που ενδιαφέρονται και ακούνε τον πελάτη.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να ειμαι απόλυτα σίγουρος το e-shop πρέπει να έχει αλλάξει χέρια. Πάντως έχει αλλάξει νομική μορφή (έχει μετατραπεί σε ΙΚΕ από Α.Ε και έχει αλλάξει και ΑΦΜ) ίσως με σκοπό την εξυγειανσή του; Ποιος ξερει. Κάποια πράγματα παντως εχουν αλλάξει προς το καλύτερο για εμενα (όχι όλα, αλλά πολλά) Παλιά ειχα πολλά θεματα με εξυπηρέτηση και RMA, πλέον 2 φορες χρειάστηκα RMA και όλα γίνανε μεσα σε 2 μέρες χωρις κανενα πρόβλημα.

http://www.capital.gr/tax/1989623

Δεν γίνεται μετατροπή Α.Ε. σε Ι.Κ.Ε. ή συγχώνευση Α.Ε. σε Ι.Κ.Ε., γιατί ο αναπτυξιακός νόμος επιτρέπει τη μεταβολή  των νομικών προσώπων και την ίδρυση μεγαλυτέρων εταιρειών και για το λόγο αυτό δεν  μπορεί μια Α.Ε. να μετατραπεί σε μικρότερη εταιρεία.

 

Πως το κατάφερε αυτό επομένως? απο ενδιαφερον ρωταω βασικα,συγνωμη για το σχετικα ασχετο ποστ μου

Link to comment
Share on other sites

http://www.capital.gr/tax/1989623

Δεν γίνεται μετατροπή Α.Ε. σε Ι.Κ.Ε. ή συγχώνευση Α.Ε. σε Ι.Κ.Ε., γιατί ο αναπτυξιακός νόμος επιτρέπει τη μεταβολή  των νομικών προσώπων και την ίδρυση μεγαλυτέρων εταιρειών και για το λόγο αυτό δεν  μπορεί μια Α.Ε. να μετατραπεί σε μικρότερη εταιρεία.

 

Πως το κατάφερε αυτό επομένως? απο ενδιαφερον ρωταω βασικα,συγνωμη για το σχετικα ασχετο ποστ μου

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Γινεται κανονικά μετατροπή ΑΕ και ΕΠΕ σε ΙΚΕ. Μεταξύ αλλων ο Ν. 4072/2012 αναφέρει ότι:

 

"Εφόσον η μετατρεπόμενη εταιρία είναι Ε.Π.Ε. ή Α.Ε. απαιτείται, πέραν της δημοσίευσης σχετικής ανακοίνωσης περί της καταχώρισης στο Γ.Ε.ΜΗ. και η αποστολή σχετικής ανακοίνωσης στο Εθνικό Τυπογραφείο από την Υπηρεσία Γ.Ε.ΜΗ. (βλ. άρθρα 16 και 13 παρ. 2β του ν. 3419/2005). Τέλος, αν ο νομικός τύπος της μετατρεπόμενης σε Ι.Κ.Ε. εταιρίας είναι αυτός της Α.Ε, δεν απαιτείται η έκδοση εγκριτικής διοικητικής πράξης."

Έγινε επεξεργασία από wesker
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Κράτα τα ονόματα αυτών που μίλησες ώστε στο μέλλον αν ξανα έχεις πρόβλημα να ζητάς αυτούς να σε εξυπηρετήσουν. Έτυχες σε υπαλλήλους που ενδιαφέρονται και ακούνε τον πελάτη.

 

Αυτό που έχω διαπιστώσει σε όλα τα rma που έκανα στο eshop (που είναι πολλά), είναι πως εαν γνωρίζεις το πρόβλημα του προϊόντος σου, μιλήσεις με ευγένεια χωρίς να το παίξεις ξερόλας και αφήσεις και τον συνομιλητή σου να πει αυτό που θέλει -έστω και εαν αρχικά λέει αρλούμπες-, τότε έχεις πολύ μεγάλες πιθανότητες να σου τακτοποιήσουν το πρόβλημα σου (σε εμένα 100%).

 

Πρέπει να μπαίνουμε και στην θέση του άλλου. Στην άλλη άκρη της γραμμής βρίσκεται κάποιος που -λόγω κρίσης- θα δουλεύει πολλές ώρες, με λίγα λ7, σε ΙΤ support (που εδω μέσα όλοι ξέρουμε τι σημαίνει) και το τελευταίο που θα ήθελε είναι να τον ζαλίσει κάποιος άσχετος και άξεστος. Κάπως έτσι λειτουργώ σχεδόν με όλες τις εταιρίες και βγάζω άκρη τις πιο πολλές φορές.

 

Σε άλλη περίπτωση έσπασα ένα pin z87 μητρικής, την έκανα rma λέγοντας την αλήθεια και μου την επισκεύασαν!

 

Σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ πως το eshop είναι το καλύτερο και σπέσιαλ μαγαζί. Απλά εξυπηρετήθηκα άψογα και σας καταθέτω την εμπειρία μου. :)  

Έγινε επεξεργασία από cyberdyne
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που έχω διαπιστώσει σε όλα τα rma που έκανα στο eshop (που είναι πολλά), είναι πως εαν γνωρίζεις το πρόβλημα του προϊόντος σου, μιλήσεις με ευγένεια χωρίς να το παίξεις ξερόλας και αφήσεις και τον συνομιλητή σου να πει αυτό που θέλει -έστω και εαν αρχικά λέει αρλούμπες-, τότε έχεις πολύ μεγάλες πιθανότητες να σου τακτοποιήσουν το πρόβλημα σου (σε εμένα 100%).

 

Πρέπει να μπαίνουμε και στην θέση του άλλου. Στην άλλη άκρη της γραμμής βρίσκεται κάποιος που -λόγω κρίσης- θα δουλεύει πολλές ώρες, με λίγα λ7, σε ΙΤ support (που εδω μέσα όλοι ξέρουμε τι σημαίνει) και το τελευταίο που θα ήθελε είναι να τον ζαλίσει κάποιος άσχετος και άξεστος. Κάπως έτσι λειτουργώ σχεδόν με όλες τις εταιρίες και βγάζω άκρη τις πιο πολλές φορές.

 

Σε άλλη περίπτωση έσπασα ένα pin z87 μητρικής, την έκανα rma λέγοντας την αλήθεια και μου την επισκεύασαν!

 

Σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ πως το eshop είναι το καλύτερο και σπέσιαλ μαγαζί. Απλά εξυπηρετήθηκα άψογα και σας καταθέτω την εμπειρία μου. :)  

Σκέψου όμως και τον πελάτη από την άλλη μεριά που βρίσκεται στην ίδια ή και χειρότερη οικονομική κατάσταση και που δεν σκαμπάζει γρι από pc και τον δουλεύουν ψιλό γαζί. Αυτό λέγεται εξαπάτηση και η οποία δεν έχει να κάνει αν είσαι φτωχός ή όχι, αν είσαι Έλληνας ή πακιστανός, αν είσαι συριζαίος ή χρυσαυγίτης. Η εξαπάτηση είναι εξαπάτηση από όποιον και να γίνεται σε όποιον και να γίνεται. Αν είναι να κάνω κάτι τέτοιο καλύτερα να πουλήσω κουλούρια στην ομόνοια. Αλλά τέτοια μπανανία είμαστε τι να λέμε τώρα...

Έγινε επεξεργασία από pasjohn
Link to comment
Share on other sites

Πάλι flame θα το κάνουμε το θέμα για άλλη μια φορά εδώ μέσα?

 

Ξαναλέω: Εξυπηρετήθηκα άψογα και καταθέτω την εμπειρία μου.

 

Που κολάει η εξαπάτηση στο θέμα μου? Εγώ δεν ήμουν πελάτης? Εγώ δεν εξυπηρετήθηκα άψογα?

 

Αν έχεις κακή εμπειρία από το e-shop, κάνε ενα νέο θέμα να το συζητήσουμε εκεί!

Έγινε επεξεργασία από cyberdyne
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

προσφατα έκανα στο eshop RMA καρτας γραφικων ASUS στον τριτο χρόνο της εγγύησης

η αντικατασταση της εγινε σε λιγοτερο απο 24 ωρες, οποτε κάτι μάλλον έχει αλλάξει :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω μόνο εγώ κακή εμπειρία από το eshop. Καλά τότε να ποστάρουν όλοι οι ευτυχισμένοι του eshop. Οι υπόλοιποι να πάμε για μπύρες να ξεχάσουμε την πίκρα μας.

 

 Mate #thread please αυτό λέω....  :mellow:

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω μόνο εγώ κακή εμπειρία από το eshop. Καλά τότε να ποστάρουν όλοι οι ευτυχισμένοι του eshop. Οι υπόλοιποι να πάμε για μπύρες να ξεχάσουμε την πίκρα μας.

Πολλοί ,παρα πολλοί έχουμε κακές εμπειρίες απο εκεί.

Όμως έχουμε φάει τα λυσσακα μας να βελτιωθεί η κατάσταση .

Αυτό ειναι ένα (σπάνιο ) thread που δείχνει μια τέτοια βελτίωση .

Αν ολα πάνε καλά, δεν θα τους σταυρωνουμε για πάντα .

Πως και πως περιμένω να βρούμε και κανα άλλο έμπιστο μαγαζί να έχουμε.

Καλο το M systems που όλοι έχουν καλο λόγο να πουν, καλός κι ο ανταγωνισμός όμως .

Αν δεις που έχει πάει τι τιμές το Μ κιόλας θα δεις ότι τον χρειαζόμαστε.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ουτε γω ειχα ποτε προβλημα με το eshop.Απο το 2006 που ξεκινησα να αγοραζω, δεν ειχα μεχρι στιγμης κανενα προβλημα.Το μονο κομματι που δεν μ αρεσει ειναι τα μεταχειρισμενα, οσες φορες εχω παρει απο εκει δεν δουλευαν σχεδον ποτε.....Ισως ειναι ενα τυπου marketing για να πιστωνεσαι και να αγοραζεις μετα καινουριο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kι εγώ ειχα παλιά θέματα με το e-shop (καθυστερήσεις, αγενεις υπαλλήλους κλπ). Χρειάστηκα ομως RMA για πραγματα που ειχαν ακομα εγγύηση απο το παρελθόν. Οι τελέυταιες φορές ειχα αψογη εξυπηρετηση. Και μετά αρχισα να το ψάχνω και ειδα οτι άλλαξε χέρια το e-shop και επωνυμία και νομική μορφή. Οπότε έτσι υπέθεσα οτι όποιος το πήρε προσπαθει να το σώσει. Ενώ για την ταλαιπωρία που τράβηξα καποιες φορές το έβριζα, τώρα για εμενα προσωπικά στην προτειμηση μου για τις αγορές μου έχει άλλη μια ευκαιρία.

 

@dasTo MSystems για εμενα εχει φάει άκυρο εδώ και καιρο. Οι τιμές του έχουν πάρει την ανηφόρα σε σχέση με άλλα καταστήματα.

Έγινε επεξεργασία από wesker
Link to comment
Share on other sites

Χαιρομαι να διαβαζω πολυ καλες εμπειριες απο το Κιτρινο. Εγω παραδοξως ειχα μονο καλες εμπειριες απο αυτους. 2 φορες χρειαστηκα RMA , εξυπηρετηθηκα αμεσα, μου ειπαν στην μια περιπτωση οτι θα κανει καμμια 15ρια μερες, και τοσες εκανε. 

 

Αυτο εδω το thread , ειναι το αντιθετο απο το  "e-shop μεντολες" , οποτε εκεινο μπορεις να πεις οτι ειναι το "νεκροταφειο" , και εδω περα ειν η "ανασταση" :hehe::p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.