Jump to content



OpenSimWheel


mad_dog

Recommended Posts

Που πάμε με τα toy wheels ...

 

@sosna, Για πες, μια σύγκριση rF2, PCars , AC ? (δεν είναι παγίδα ;) ).

Πάντα ήθελα να μάθω, αν μια τέτοια τιμονιέρα, αναδεικνύει ατέλειες ή προτερήματα που εμείς δεν μπορούμε να νιώσουμε.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βασικά πηγαίνοντας με τον έτερο της παρέας Κωστή στον Άκη ήμουν αρνητικά διακείμενος λόγω hype από όσα είχα διαβάσει εδώ κ καιρό κ γιατί δεν είναι καιρός για έξοδα. :lol:

 

Για να συνοψίσω τα τεκταινόμενα απλά να πω οτι εμένα μου φάνηκε ως μια glorified g27 χωρίς τα αρνητικά της, αφής οι δυνάμεις αρχίζουν να ανεβαίνουν χωρίς την ύπαρξη ασάφειας στο κέντρο απτο μηδέν (υπάρχει δυνατότητα να έχεις μια πιο αδρή συμπεριφορά από τις αρχικές μοίρες στριψίματος ή μια πιο προοδευτική εκδοχή κ εκεί μου θύμησε g27,ο Άκης είχε κάποια lookup tables κ με ένα alt tab τσουπ το άλλαζε) κ χωρίς το στολλάρισμα μετά από κάποιες μοίρες που βιώνω με τη g27 που σε αναγκάζει να γίνεσαι mr. fantastic.Άρα έχεις πληροφορία κ δύναμη-ταχύτητα άνευ latency σε όλο το φάσμα μοιρών.Έδινε πολύ δύναμη αν ήθελες καθιστώντας το στρίψιμο έως κ αδύνατο,αλλά εγώ επέλεγα μιας κ τρέχω με χαμηλό ffb να το χαμηλώνω αρκετά,δεχόμενος τα σχόλια της ομήγυρης. :hehe:

 

H αίσθηση που αποκόμισα από τα διάφορα σίμς ήταν ακριβώς η ίδια όπως κ η g27 με τη διαφορά οτι πλέον ήτο περισσότερο εμπλουτισμένη κ διαυγής.Το AC όπως παρατήρησε κ ο Κωστής είχε λιγότερο road texture chatter σε αντίθεση με το πιο ζωντανό rF2.Όχι σε σημείου να πεις μα τι μακακία είναι αυτή.Απλά διευκρίνιζε κ παρουσίαζε τις ήδη υπάρχουσες διαφορές.Το ffb ήταν ωραίο κ στα δύο.Εγώ που είμαι περισσότερο simracer κ προσαρμόζομαι σχετικά γρήγορα δεν ασχολήθηκα παραπάνω.Ο Κωστής που είναι simdriver άρχισε να την ψάχνει ταλαιπωρώντας τον Άκη με ρυθμίσεις :DΘετικά εντυπωσιάστηκα από το PCars που μέχρι το 95% πας μια χαρά -το ένα αμάξι που έτρεξα αφού όπως με είπε ο Άκης έχει hit and miss συμπεριφορά-,μετά όμως αν φύγει από ένα σημείο κ μετά δεν μαζεύετε με τίποτα αλα iRacing.

 

Παρακαλώ να μην αρχίσετε πάλι να μου αναλύετε ποιό είναι καλύτερο!Προσωπικά τα τρέχω χρόνια οπότε ξέρω pros κ cons εκάστου.Κ δεν είναι ούτε ελιτίστικο ούτε σνομπ αυτό που λέω εφόσον έχω εμπειρία,γνώση κ λογική.Κ στην τελική στον νεοφιλελέ δικατατορικό ημι καπιταλισμό καλύτερο είναι αυτό που πουλάει περισσότερο see what i did there?:hehe:

 

Όπως είπα κ χθες προσπαθώντας να το περάσω σε λέξεις είχε μια βαριά ελαφρότητα προκαλώντας μια εγγενή εμπιστοσύνη.

 

Για την οδήγηση κ το αν σε μετατρέπει σε άλιεν,εδώ γελάμε.Αν δεν το χεις μην περιμένεις να δώκεις 1 χιλιάρικο κ να γίνεις ο νέος Greger Huttu.Οτι είσαι θα παραμείνεις.Άντε να καταφέρεις να το σώσεις λόγω αμεσότητας σε κάποιες περιπτώσεις που ειδάλλως θα αγόραζες χωράφι.Αν από την άλλη το χεις όπως εγώ :hehe: ε σίγουρα θα κάνει την οδήγηση παιχνίδι.Νρίφταρα με άνεση την 190E DTM,το Vette GT2 στο ρΦ2,κανά φορμουλάκι δε δοκίμασα αλλά είμαι σίγουρος οτι θα το πλάσαρα κ κείνο :amen: κ χωρίς χειρόφενο :hehe: μόνο scandinavian arab flick.

 

Με τόση ταχύτητα αμεσότητα κ δύναμη δεν ασχολήθηκα καθόλου με το πως θα πάω γρήγορα.Θα ήταν χαζό άλλωστε εφόσον ήμουν σε άλλο σετάπ με άλλη οθόνη 4k -εξαιρετική κ παρότι έχω 120hz οθόνες δεν κατάλαβα λάγκ,placebo 101-,άλλα πετάλια,διαφορετική -αλλά εξαισίως εργονομική- θέση οδήγησης,άλλο σίφτερ κλπ.Εξαρχής λοιπόν στο μόνο που ήθελα να εστιάσω ήταν οι οριακές καταστάσεις,τρελές γωνίες,κανιβαλισμοί στο τιμόνι κ γενικώς αντισυμβατική συμπεριφορά τιμονιού.Είπα κ χθες,σε κάνει χαζό αρκεί να ξέρεις τι κάνεις.Δεν θα σου βρει το δευτερόλεπτα/α αν είσαι τόσο πίσω,μπορεί όμως αν τη συνηθίσεις να σου δώσει το δέκατο που σε υπολείπεται.

 

Φεύγοντας πάντως δεν είχα το wow factor τύπου θέλω να το πάρω τώρα.Ίσως γιατί έχω αρχίσει να εκλογικεύω τα θέλω μου ως ένα σημείο? δεν ξέρω.Οτι θα φτιάξω ένα τέτοιο σετάπ μια κάποια στιγμή ναι ανεπιφύλακτα,αλλά όχι αν δεν τοχω δεν τρέχω,δεν αξίζει η ζωή,τίποτε δεν έχει νόημα κ τα τοιαύτα.:hehe:

 

Δημητρώ σύγκριση δεν μπορώ να κάνω κ όχι γιατί είναι παγίδα ούτε γιατί στρίβω ντρίφτικα δια του αραββώνος,αλλά γιατί δεν έψαχνα αυτό όταν πήγα εκεί.Ο σκοπός της αρμένικης βίζιτας ήταν να δω το τιμόνι.Πως συμπεριφέρεται/αντιδρά κ πως αλληλεπιδρώ εγώ πίσω σε αυτό που με δίνει.Με ενθουσίασε κ ναι με έβαλε σε σκέψεις για το πότε κ πως θα το υλοποιήσω ως project οικονομικά κ προπάντως χωροταξικά.Με λίγα λόγια mission accomplished.:hehe:

 

Ό,τι άλλες ερωτήσεις έχεις fire away αν δεν σε κάλυψα.

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sosna said:

Για να συνοψίσω τα τεκταινόμενα απλά να πω οτι εμένα μου φάνηκε ως μια glorified g27 χωρίς τα αρνητικά της, αφής οι δυνάμεις αρχίζουν να ανεβαίνουν χωρίς την ύπαρξη ασάφειας στο κέντρο απτο μηδέν (υπάρχει δυνατότητα να έχεις μια πιο αδρή συμπεριφορά από τις αρχικές μοίρες στριψίματος ή μια πιο προοδευτική εκδοχή κ εκεί μου θύμησε g27,

Θα συμφωνήσω απόλυτα. Και εγώ όταν την προτοοδήγησα είπα ότι είναι μια g25 on steroids.

Αυτό το λέω σαν μεγάλο +, αφού ήμουν μέγας fan των logitech και σιχαινόμουν την αίσθηση του ιμάντα των thrustmaster t500.

 

@sosna πες και για το gain και σε τι setting έπαιζες ώστε να έχεις περίπου ίδια forces με g27.. :D

 

Με 25% ffb έχει κανείς ίδια δύναμη με g27 σε συνθήκες νορμάλ οδήγησης, αλλά χωρίς clipping +μηδενικό deadzone +ταχύτατη επαναφορά.

Αν βάλεις 50% force το σκηνικό αλλάζει δραματικά.

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 3/21/2016 at 6:44 PM, mad_dog said:

Ξεκινήστε από εδώ.

Όσοι έχουν φτιάξει μόνο τους τιμόνι μας λένε βήμα-βήμα πως και με τι το φτιάξανε (ΜIGE, Lenze, IONI, κ.τ.λ.)

 

 

Όσοι το φτιάξαν μόνοι τους βήμα βήμα πίστεψε με δεν έχουν το κουράγιο να ξανασχοληθούν με σχεδιαγράμματα και guides. :D

Έγινε επεξεργασία από Stelios F.
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, akis_z80 said:

Θα συμφωνήσω απόλυτα. Και εγώ όταν την προτοοδήγησα είπα ότι είναι μια g25 on steroids.

Αυτό το λέω σαν μεγάλο +, αφού ήμουν μέγας fan των logitech και σιχαινόμουν την αίσθηση του ιμάντα των thrustmaster t500.

 

@sosna πες και για το gain και σε τι setting έπαιζες ώστε να έχεις περίπου ίδια forces με g27.. :D

 

Με 25% ffb έχει κανείς ίδια δύναμη με g27 σε συνθήκες νορμάλ οδήγησης, αλλά χωρίς clipping +μηδενικό deadzone +ταχύτατη επαναφορά.

Αν βάλεις 50% force το σκηνικό αλλάζει δραματικά.

 

Όντως αρχικά ο Άκης είχε υπερβολικά σκληρές/απάνθρωπες ρυθμίσεις για μένα,ε εγώ το έβαζα 50% κάτω με τη μια :hehe: αλλιώς πάλευα -υποτεθείσθω οτι τις κάνω 2-4 φορές τη βδομάδα τις προπονησούλες μου αλλά κ πάλι σε έβγαζε οφφ-.Δεν είναι τυχαίο που πλέον ο Άκης κάνει προπόνηση με 25άκιλα αλτηράκια σε κάθε χέρι.Από τη χειραψία κιόλας πόνεσε το χέρι μου :hehe:

 

Clipping δεν υπήρξε ποτέ πέραν μιας φοράς που ανέλαβε να κάνει ρυθμίσεις ο Κωστής επιζητώντας ρεαλισμό :hehe: ε εκεί πόνεσαν τα χέρια του κ ο Άκης αναφώνησε αιφνιδιασμένος,έχει κλίπινγκ έχει κλίπινγκ,δεν το χω ξαναδεί :hehe:.Το είχε κάνει τόσο βαρύ όσο ένα κάρτ ενώ οδηγούσε gt2. :amen:

 

υγ:ο Κωστής είναι ένας έτερος εραστής του simracing εκ Θεσ/νίκης που έχει ένα Gecko systems Projector superfov 8 channels simvibe κ δεν συμμαζεύεται κ η γνωριμία μας έγινε με αφορμή την πώληση του Thrustmaster σετ μου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, sosna said:

υγ:ο Κωστής είναι ένας έτερος εραστής του simracing εκ Θεσ/νίκης που έχει ένα Gecko systems Projector superfov 8 channels simvibe κ δεν συμμαζεύεται κ η γνωριμία μας έγινε με αφορμή την πώληση του Thrustmaster σετ μου.

Ψήστον , ψήστον για thelab!!!

Link to comment
Share on other sites

Ένα βίντεο με φυσικό ήχο από το δωμάτιο για να ακούσετε τον ήχο του ffb (ανύπαρκτος). Το μόνο που ακούγεται είναι το βουητό του ανεμιστήρα του τροφοδοτικού.

 

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.