GoMaR Απρίλιος 19, 2016 #21 Απρίλιος 19, 2016 Ετοιμος.Τσεκαρετε αν ειναι ενταξει,γιατι τα εκανα ολα μεσα απο τα .ini μιας και δεν εχω πιστα και αμαξι κατεβασμενα
Georgiadis Giorgos Απρίλιος 19, 2016 #22 Απρίλιος 19, 2016 7 minutes ago, GoMaR said: Ετοιμος.Τσεκαρετε αν ειναι ενταξει,γιατι τα εκανα ολα μεσα απο τα .ini μιας και δεν εχω πιστα και αμαξι κατεβασμενα Όλα κομπλέ!!
GoMaR Απρίλιος 19, 2016 #28 Απρίλιος 19, 2016 ευτυχως που φευγω αυρο και γυρναω 5 Μαιου.Αλλιως σιγα μην επετρεπα να μπει αυτο το combo στον tango
spyder Απρίλιος 19, 2016 #29 Απρίλιος 19, 2016 Καλά να περάσεις και καλό Πάσχα, θα χάσεις το λούνα-παρκ με τα συγκρουόμενα θα σου φυλάξουμε replay
panosdimp Απρίλιος 22, 2016 #34 Απρίλιος 22, 2016 The Tango-X To όνομα του σέρβερ που θα τρέξουμε την Κυριακή .
GoMaR Απρίλιος 24, 2016 #35 Απρίλιος 24, 2016 Επειδή βρίσκομαι Εκτός Αττικής, θα αναλάβει τον σέρβερ ο Πάνος.θα πρέπει να το γνωρίζω ότι μπορεί, Αλλιώς να βρω υπολογιστή να τον φτιάξω εντός της ημέρας @panosdimp σου χα στείλει και πμ.Είσαι οκ;
panosdimp Απρίλιος 24, 2016 #36 Απρίλιος 24, 2016 Ok αλλά κι εγώ δεν θα κατέβω σήμερα χωρίς εσένα δεν έχει νόημα :-P Θα τον φτιάξω κανονικά και θα ειδοποιήσω. Τα υπόλοιπα θα τα κάνετε με vote όσοι τρέξετε.
GoMaR Απρίλιος 24, 2016 #37 Απρίλιος 24, 2016 λολ.φτιάξε τον σέρβερ και ελα Κρήτη να σε κεράσουμε καμμια ρακί!
Stelios F. Απρίλιος 24, 2016 #38 Απρίλιος 24, 2016 Με τέτοιο combo σας βλέπω να τρέχετε 3-5 άτομα max. Απορώ ώρες ώρες ...
wolves Απρίλιος 24, 2016 #39 Απρίλιος 24, 2016 Μία ώρα πριν, το μέλος Stelios F. έγραψε: Με τέτοιο combo σας βλέπω να τρέχετε 3-5 άτομα max. Απορώ ώρες ώρες ... Kοψε κατι, πολλους λες
liakjim Απρίλιος 24, 2016 #40 Απρίλιος 24, 2016 Πωπω φαρμάκι στάζετε... Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.