Jump to content

[Greek Gatherings 24-4-2016] Blackwood Rallycross - Ford Fiesta WRC


uhu

Recommended Posts

Ετοιμος.Τσεκαρετε αν ειναι ενταξει,γιατι τα εκανα ολα μεσα απο τα .ini μιας και δεν εχω πιστα και αμαξι κατεβασμενα :p

 

 

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply
7 minutes ago, GoMaR said:

Ετοιμος.Τσεκαρετε αν ειναι ενταξει,γιατι τα εκανα ολα μεσα απο τα .ini μιας και δεν εχω πιστα και αμαξι κατεβασμενα :p

 

 

 

Όλα κομπλέ!!

ευτυχως που φευγω αυρο και γυρναω 5 Μαιου.Αλλιως σιγα μην επετρεπα να μπει αυτο το combo στον tango :hehe:

 

Καλά να περάσεις και καλό Πάσχα, θα χάσεις το λούνα-παρκ με τα συγκρουόμενα :p θα σου φυλάξουμε replay

Επειδή βρίσκομαι Εκτός Αττικής, θα αναλάβει τον σέρβερ ο Πάνος.θα πρέπει να το γνωρίζω ότι μπορεί, Αλλιώς να βρω υπολογιστή να τον φτιάξω εντός της ημέρας

@panosdimp σου χα στείλει και πμ.Είσαι οκ;

Ok αλλά κι εγώ δεν θα κατέβω σήμερα χωρίς εσένα δεν έχει νόημα :-P 

Θα τον φτιάξω κανονικά και θα ειδοποιήσω. 

Τα υπόλοιπα θα τα κάνετε με vote όσοι τρέξετε. 

λολ.φτιάξε τον σέρβερ και ελα Κρήτη να σε κεράσουμε καμμια ρακί!

Μία ώρα πριν, το μέλος Stelios F. έγραψε:

Με τέτοιο combo σας βλέπω να τρέχετε 3-5 άτομα max.

Απορώ ώρες ώρες ... :p

Kοψε κατι, πολλους λες :p

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.