Jump to content



Caseking.de Εγγύηση και Επιστροφή ?


Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,

Τον τελευταίο καιρό έχω ύποπτα πρόβληματα με την κάρτα γραφικών μου (αγορασμένη Αύγουστο) τα οποία δεν ξέρω αν είναι αρκετά για RMA αλλά επειδή χειροτερευουν με τον καιρό, προετοιμάζομαι για τυχόν καταστάσεις.
Γενικά μία φορά μου έκανε artifacts με το ξεκίνημα  των windows (με default ρυθμίσεις και όχι με OC) και καθημερινά μου κάνει ένα γρήγορο αναβόσβημα (σα να δείχνει μαύρη οθόνη για μισό δευτερολεπτο και επανέρχεται) αλλά ίσα ίσα που το προλαβαίνεις να το δεις.... Το οποίο το έκανε στο desktop συνήθως και πιστευα ότι κάτι από τα windows (σαν refresh) αλλά τώρα το κάνει και σε games....
Το ερώτημα μου είναι αν μπορώ να αλλάξω το προιόν μου (αν δουν ότι είναι defective ) και αν θα μου στείλουν ίδιο προιόν ή αν θα μπορέσω να έχω refund για να πάρω κάτι άλλο. 
Επίσης ξέρει κανένας καλά γερμανικά να μου μεταφράσει αυτή την εικόνα που γράφει για τις επιστροφές στις gpu? Απότι καταλαβαίνω πρέπει να έχουν κάποιο σύστημα άμεσης εξυπηρέτησης πελατών για 2 χρόνια από την αγορά χωρίς να περιμένεις να σταλεί η κάρτα σου στον κατασκευαστή και να γίνει έλεγχος για πρόβληματα. Τον κάνουν άμεσα αυτοί τον έλεγχο και σου προχωράνε το ζήτημα άμεσα με refund/replacement.
Πιστεύετε ότι είναι αρκετά αυτά που ανέφερα για RMA; Πως μπορώ να τα αποδείξω αυτά σε αυτούς; Γιατί αν κάνουν ένα 5λεπτο έλεγχο δε νομίζω να εντοπίσουν κάτι....
https://www.caseking.de/lp/grafikkarten-soforttausch-bei-defekt.html?__ckdesktop=1

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.