Jump to content



Φασαρια ανεμηστηρα τροφοδοτικου


Recommended Posts

Καλησπερα σε ολους εχω παρει ενα τροφοδοτικό της corsair πριν 2-3μηνες και το ανεμηστηρακι αρχιζει και κανει ενα εκνευριστικό θόρυβο.Εχω ενα κουτι που εχει το τροφοδοτικό αναποδα κιτωντας προς τα κατω.... στην αρχη το γύρναγα λιγο ανάποδα το κουτι η λιγο πλαγια και σταματαγε.

Τωρα σταματαει για λιγο και το ξανακάνει αυτο αν και ειναι φισικα σε 3 χρονια εγιιση καλύπτει κατι τετοιο και αν ναι τι κανουν το ανοίγουν και βάζουν λαδι;

Link to comment
Share on other sites

Αν εισαι 100% σίγουρος οτι ειναι ο ανεμιστηρας του τροφοδοτικου, προχωρας σε rma. Το καλύπτουν και φυσικα δεν ασχολησε με λαδια και ξυδια καθόλου καθως για να το κανεις θα χασεις την εγγυηση.

Link to comment
Share on other sites

RMA = Return Merchandise Authorization.

 

Με απλά λόγια κάνεις χρήση της εγγύησης. Επικοινώνησε με το κατάστημα που το πήρες. Αν σου τα μασάνε και δεν στο αλλάζουν επικοινώνησε με την corsair και το πολύ καλό support τους.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον ενα καλο....ενα κακο..... ναι μεν το αλλάξανε......... αλλα δεν μου ανανέωσε απο την αρχη την εγγύηση του καινούριου τροφοδοτικου με την δικαιολογία οτι ειχε να το ανταλλάξει.......... αυτο το ακουω απάτη και αυτο γιατι ???

Γιατι την προηγούμενη εβδομάδα που μου ειχε καει 2 φορες μάγειρας αξιας 180 ευρω με μια κουταλια λαδι που λενε την δευτερη φορα η αντιπροσωπία το αντικατέστησε παλη εντος εγηιησις και το καταστημα μου έκοψε καινούρια απόδειξη με την εγγύηση απο την αρχη.

Δεν ξερω τι σκατα δικαιολογίες ελεγε οτι αμα δεν ειχαμε θα κόβαμε πιστωτικό άρα το αντικαθιστούμε βάση του παλαιού σίριαλ ναμπερ κοινός πιασε το αυγό και κουρεφτο,

Το να ασχοληθείς με το συνήγορο του καταναλωτή δεν νομιζω να βγαλεις ακρη γιατι η καθε εταιρία εχει δικη της πολιτική.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, dukepapas said:

Το να ασχοληθείς με το συνήγορο του καταναλωτή δεν νομιζω να βγαλεις ακρη γιατι η καθε εταιρία εχει δικη της πολιτική.

Κάνεις λάθος. Δεν υπάρχει "πολιτική", υπάρχει νομοθεσία.

Κι όπως φαίνεται, το e-gate το έχει σύστημα αυτό.

 

Να απαιτήσεις νέα απόδειξη, που σημαίνει ανανέωση της εγγύησης όπως ορίζει ο νόμος.

Η πιό εύκολη μέθοδος είναι στη σελίδα τους στο Fb, όπου το βλέπουν οι πελάτες τους και γίνονται ρόμπα.

Screenshot, ώστε αν το σβήσουν, γράφεις ξανά, βάζοντας την εικόνα "αυτό γιατί το σβήσατε;".

Αν στο σβήσουν πάλι, γράφεις στο profile σου με hastag τη σελίδα τους και ζητάς από φίλους να το κάνουν share.

Έτσι μου έβαλε ο πΟΤΕ γραμμή σε 2 μέρες, ενώ πριν με είχε 1 χρόνο στην αναμονή.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν πρέπει να σου έδωσαν κάποια απόδειξη αγοράς/παραλαβής για το καινούργιο οπότε με αυτή πλέον έχεις εγγύηση. Δεν υπάρχει κάποιο άλλο χαρτί που να ανανεώνει την εγγύηση.

 

Δεύτερον, όπως είπες στην αρχή, το προβληματικό τροφοδοτικό το είχες αγοράσει 2-3 μήνες πριν άρα έχεις ακόμα πάρα πολύ χρόνο μέχρι τα 3 ή 5 χρόνια που ισχύει η εγγύηση για τα corsair. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 ειναι τα χρονια.......... για το συγκεκριμένο αν και gold......... τωρα οσο αναφορα αυτο που λεει ο wizard διστιχως δεν υπαρχει νομος πρεπει να ειμαι και ευχαριστημένος που το πειρα συσκευασμένο και οχι μεταχειρισμένο απο service.

Aπο οτι μου εδωσε να καταλάβω ειναι θεμα αντιπροσώπου, δηλαδη σου λεει αν εχει εγγύηση 3 χρονια και χαλασει στις παρα 20 μερες θες να πάρεις αλλα 2 χρονια? δυστυχώς δεν βγαζεις ακρη.

οποτε το καλύτερο ειναι να ζητήσεις πιστωτικό και αν το εγκρίνει ο προμηθευτής στην προκείμενη περίπτωση η QUEST και να κανεις εκ νεου αγορά ισως και αλλου μοντέλου μονο ετσι.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, dukepapas said:

3 ειναι τα χρονια.......... για το συγκεκριμένο αν και gold......... τωρα οσο αναφορα αυτο που λεει ο wizard διστιχως δεν υπαρχει νομος πρεπει να ειμαι και ευχαριστημένος που το πειρα συσκευασμένο και οχι μεταχειρισμένο απο service.

Aπο οτι μου εδωσε να καταλάβω ειναι θεμα αντιπροσώπου, δηλαδη σου λεει αν εχει εγγύηση 3 χρονια και χαλασει στις παρα 20 μερες θες να πάρεις αλλα 2 χρονια? δυστυχώς δεν βγαζεις ακρη.

οποτε το καλύτερο ειναι να ζητήσεις πιστωτικό και αν το εγκρίνει ο προμηθευτής στην προκείμενη περίπτωση η QUEST και να κανεις εκ νεου αγορά ισως και αλλου μοντέλου μονο ετσι.

Ο νόμος ορίζει με σαφήνεια ότι εφόσον γίνει αντικατάσταση, η εγγύηση ανανεώνεται με πλήρη διάρκεια από την ημέρα της αντικατάστασης. Για επισκευή, η εγγύηση ανανεώνεται για το τμήμα που επισκευάστηκε. Επίσης, είναι αυτονόητο ότι πρέπει να υπάρχουν παραστατικά και όταν τους επιστρέφεις κάτι για έλεγχο, και όταν σου δίνουν κάτι πίσω. Πιθανόν κι εγώ να μην ασχολούμουν για 2-3 μήνες διαφορά, αλλά ο νόμος υπάρχει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κάπου είσαι λάθος φίλε μου, κανένας δεν θα σου δώσει καινούργιο και σφραγισμένο ανταλλακτικό.

Αυτό που υποχρεούται βάση νόμου είναι να επιδιορθώσει το χαλασμένο εντός εύλογου χρονικού διαστήματος ή αν αυτό δεν είναι εφικτό να στο αντικαταστήσει με άλλο, ίδιο ή παρόμοιο σε χαρακτηριστικά αλλά όχι σφραγισμένο.

Επίσης, αν δεν απατώμαι η επέκταση της εγγύησης  αφορά μόνο το κομμάτι που επισκευάστηκε και όχι ολόκληρο το εξάρτημα αν και αυτό έχει νόημα αν μιλάμε για μεγάλες συσκευές. π.χ. αυτοκίνητα, λευκές συσκευές κλπ.

Καινούργιο αν θα πάρεις είναι στην διακριτική ευχέρεια του αντιπροσώπου/κατασκευαστή όπως καταλαβαίνεις.

 

Εσένα, από ότι κατάλαβα έχει εγγύηση 3 έτη και σου χάλασε στους 2 μήνες.

Δεν χρειάστηκε να περιμένεις κάνα μήνα χωρίς τροφοδοτικό για να πάει για έλεγχο το χαλασμένο αλλά πήρες αμέσως ένα καινούργιο από το κατάστημα.

 

Νομίζω δεν υπάρχει λόγος να γκρινιάζεις επειδή το καινούργιο θα έχει 34 μήνες εγγύηση και όχι 36 αν και όπως είπαν και άλλοι λογικά θα έχεις κάποιο παραστατικό παραλαβής για το νέο τροφοδοτικό οπότε και με την ημερομηνία αυτού μετράς την εγγύηση.

 

 

Edited by dpolal
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Είχα μικρό κατάστημα για σέρβις υ/η και πωλήσεις. Στην δική σου περίπτωση θα έπαιρνα το τροφοδοτικό και θα το έστελνα στον επίσημο αντιπρόσωπο για έλεγχο. Αυτό σημαίνει ότι μένεις χωρίς τροφοδοτικό και η/η για το εύλογο χρονικό διάστημα μια βδομάδα έως και μήνα. Είναι στην διακριτική μου ευχέρεια αν προσωρινά σου έδινα δανεικό κάποιο άλλο εως ότου επιστρέψει το δικό σου είτε επισκευασμενο.. είτε προϊόν αντικαταστασης. Η εγγύηση δεν αλλάζει σε καμία περίπτωση. Δεν έχω μελετήσει το νόμο αν και και είχα το μαγαζί για 6 χρόνια. Αλλά από τις 100 και πλέον εγγυήσεις καμιά αντιπροσωπία δεν ανανέωσε εγγύηση και το.πιο δύσκολο δεν αντικαθιστουσε σε καραμπινατες υποθέσεις είδη που είχαν σοβαρό πρόβλημα από την γέννηση τους.
Υγ. Πληρώνεις ένα αντίτιμο για ένα συγκεκριμένο χρόνο καλής λειτουργίας. Αν το μηχάνημα αυτό χρειαστεί σέρβις το πιο λογικό θα ήταν να πάρεις μια ισοδύναμη σε χρόνο επέκταση εγγύησης για το χρόνο που δεν ηταν στην κατοχή σου. ..αλλά αυτό είναι απλά μια σκέψη. ..

Στάλθηκε από το SM-A300FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλώς η κακώς, ο νόμος ρίχνει το βάρος κάλυψης της εγγύησης στον πωλητή.

Ενδεικτικά εδώ:

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs_ecc/law/gr/N2251-1994-enc2007-el.pdf

Άρθρο 5, παράγραφος 5:

Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

Προφανώς είναι καλό να έχουμε τη δυνατότητα να απευθυνθούμε και στον κατασκευαστή (ειδικά όταν έχει καλή εξυπηρέτηση), αλλά το κατάστημα πώλησης πάντα οφείλει να καλύψει την εγγύηση εφόσον του ζητηθεί.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, eyuri said:

Είχα μικρό κατάστημα για σέρβις υ/η και πωλήσεις. Στην δική σου περίπτωση θα έπαιρνα το τροφοδοτικό και θα το έστελνα στον επίσημο αντιπρόσωπο για έλεγχο. Αυτό σημαίνει ότι μένεις χωρίς τροφοδοτικό και η/η για το εύλογο χρονικό διάστημα μια βδομάδα έως και μήνα. Είναι στην διακριτική μου ευχέρεια αν προσωρινά σου έδινα δανεικό κάποιο άλλο εως ότου επιστρέψει το δικό σου είτε επισκευασμενο.. είτε προϊόν αντικαταστασης. Η εγγύηση δεν αλλάζει σε καμία περίπτωση. Δεν έχω μελετήσει το νόμο αν και και είχα το μαγαζί για 6 χρόνια. Αλλά από τις 100 και πλέον εγγυήσεις καμιά αντιπροσωπία δεν ανανέωσε εγγύηση και το.πιο δύσκολο δεν αντικαθιστουσε σε καραμπινατες υποθέσεις είδη που είχαν σοβαρό πρόβλημα από την γέννηση τους.

Sorry κιόλας, αλλά αν εσύ είχες μαγαζί και δε γνώριζες τη νομοθεσία, είναι δικό σου πρόβλημα κι όχι γενικό.

Επίσης, αν οι αντιπροσωπείες, καταπατούσαν το νόμο, κάνοντάς σε να νομίζεις ότι έτσι είναι το σωστό, πάλι δικό σου πρόβλημα είναι.

Ο νόμος είναι σαφέστατος, όπως παρατήρησε παραπάνω ο @minast και δε χωράει καμία αμφιβολία.

 

Για να μάθεις λίγο συνοπτικά:

1. Είσαι υποχρεωμένος να του δώσεις προϊόν να κάνει τη δουλειά του, αν ο έλεγχος/επισκευή κρατήσει πάνω από 15 μέρες

2. Η εγγύηση ανανεώνεται με κάθε αντικατάσταση προϊόντας από την αρχή

3. Αν μπει ανταλλακτικό, τότε η εγγύηση ισχύει για το ανταλλακτικό και μόνο

4. Το κατάστημα είναι υπεύθυνο για την παροχή της εγγύησης και ο αντιπρόσωπος σε δεύτερη φάση

5. Η εγγύηση ισχύει για αγορές εντός ΕΕ, άσχετα από το σημείο πώλησης.

 

Μπορεί να μην το έκανες τότε, αλλά ποτέ δεν είναι αργά να μελετήσεις τη νομοθεσία. Υπάρχει δωρεάν στο internet και με σαφέστατες επεξηγήσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Οι απατεώνες στο e-gate εκαναν το θαυμα τους παλι βαλανε μια μητρικη για 1150 απο 87 στα 44 ευρω τους πειρα τηλέφωνο να την κλείσω μου την κρατανε και μετα με παίρνουνε τηλέφωνο την επομενη μερα και μου λενε πως εκαναν λαθος και δεν την εχει ο προμηθευτής..... μεγαλη απάτη εγω δεν ξανα αγοράζω τιποτα απο εκει απλα απο την στιγμη που μου το έκλεισαν τηλεφωνικά και ειπαν ενταξει ας έκοβαν ο λαιμό τους μετα ας μην το ποσταρανε δημοσια.Ηταν υποχρεωμένη να το πουλήσουνε και ας είχανε χασουρα δικο τους θεμα νομιζω?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.