Jump to content



Χρεώσεις Συμβολαίων Κινητής Τηλεφωνίας


Theagenis

Recommended Posts

Χαιρετώ και ελπίζω να με βοηθήσει κάποιος!

Πριν περίπου δύο μήνες με κάλεσε ένας υπάλληλος της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας που είμαι, προκειμένου να μου κάνει καλύτερη προσφορά λόγω αίτησης μου φορητότητας σε άλλη εταιρεία.

Πραγματικά αποφάσισα να μείνω λόγω δελεαστικής προσφοράς του.

Κατά τη συνομιλία μας, μου εξήγησε τις παροχές και πως ο πρώτος λογαριασμός μου θα είναι αναλογικός.

Λογικά σκεπτόμενος και σύμφωνα με τις συμβουλές των υπαλλήλων του καταστήματος που είχα επισκεφτεί πριν την ανανέωση για διευκρινήσεις περί ιδανικής ημερομηνίας ανανέωσης, το θεώρησα φυσιολογικό και χωρίς επιπλέον κόστος, αφού σε καμία συνομιλία μαζί τους δεν αναφέρθηκε.

Συμφώνησα λοιπόν και περίμενα εναγωνίως για τον πρώτο μου λογαριασμό, για να επιβεβαιώσω την ενεργοποίηση της προσφοράς του.

Εκτός του ότι μου χρέωσαν (ορθώς) ένα προπληρωμένο πάγιο ΟΜΩΣ στην τιμή του κανονικού παγίου και όχι της προσφοράς του στο τηλέφωνο, επίσης μου χρέωσαν πάγιο για τις μέρες που χρησιμοποίησα το νέο πρόγραμμα (ορθώς) ΟΜΩΣ στην τιμή του κανονικού πακέτου και όχι της προσφοράς του στο τηλέφωνο.

Μετά από πολλαπλές επικοινωνίες με την εταιρεία προκειμένου να μου αναλύσουν τον λογαριασμό και να λυθεί το πρόβλημα, μου έδωσαν ξανά να μιλήσω με τον υπάλληλο που μου έκανε την προσφορά και μου είπε πως:

1. μου εξήγησε στο τηλέφωνο αρχικά πως ο λογαριασμός είναι αναλογικός απλά

2. πως εφόσον εκδόθηκε ο λογαριασμός δεν μπορεί να κάνει κάτι

3. πως σε αναλογικό λογαριασμό οι χρεώσεις είναι των κανονικών πακέτων

Του απάντησα πως όφειλε να μου εξηγήσει αρχικά αναλυτικά όλα αυτά και όχι να χρησιμοποιεί λέξεις με κρυφό νόημα (αναλογικός) και κυρίως χρεώσεις και πως εφόσον αυτός δεν δύναται να δώσει λύση στο θέμα, ας μου δώσει κάποιον προϊστάμενο του. Εκείνος επέμενε πως δεν θα μπορέσει να κάνει κάτι ούτε αυτός και επέμενα.

Τελικά δεν μου έδωσε και είπε θα πει αυτός να με καλέσει.

Τί να κάνω για να βρώ το δίκιο μου????

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να σε μπλέξω παραπάνω, όταν λες ότι συμφώνησες, τι εννοείς; Υπέγραψες κάτι ή έδωσες το ok τηλεφωνικά; Γιατί μπορείς κι εσύ πολύ απλά να μην πληρώσεις τίποτα, μέχρι να καταφέρουν να αφαιρέσουν τις χρεώσεις.. ή να κάνουν αυτό που συμφωνήσατε ή κάτι άλλο που σε συμφέρει. Ποτέ μου δεν θα καταλάβω αυτό το "τώρα δεν γίνεται τίποτα" των εταιρειών τηλεφωνίας. Βρίσκουν και τα κάνουν. Εννοείται προχώρα σε καταγγελία και μην πληρώσεις  τίποτα. Την "τρελίτσα".. 

Edited by Delijohn
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ε τότε ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αξιώνουν λεφτά, ακολουθώντας πονηρές τακτικές... ζήτα τον ίδιο υπάλληλο και πες του ότι όπως ο δικός  του ο λόγος δεν ισχύει, δεν ισχύει και ο δικός σου. Κι αν σου πει ότι η συνομιλία είχε καταγράφει τις προάλλες, πες του να στη στείλει στο mail σου γιατί τη θέλει ο δικηγόρος σου, για να προχωρήσει περαιτέρω τη διαδικασία. Και προφανώς δεν αναγνωρίζεις τους λογαριασμούς και δεν θα πληρώσεις τίποτα. Έτσι θέλουν τα λαμόγια.

(κάποιοι κάνουν απλά τη δουλειά τους, αλλά υπάρχουν και όρια και κάποιοι πρέπει να πάρουν το μήνυμα)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.