Jump to content



επισκευη αντλιας πετρελαιου


Recommended Posts

Χαρά στα κέφια σου ! :T:

Ωραία και νυκοκυρεμένα !

Για τη βίδα που λες, το μυστικό είναι να εκμεταλευτείς την αδράνεια, του στροφάλου, αλλά αυτό μόνο με αερόκλειδο, ή με κάποιο κλειδί για χτύπημα και ματρακά.

Αλλά υπάρχει και άλλη λύση νομίζω.

Αυτή η 36ρα κρατάει την τροχαλία του στρ0φάλου, πάνω στο πολύσφηνο του άξονά του.

Συνεπώς η τροχαλία έχει άμεση σύνδεση χωρίς περιθώριο κίνησης με τον στρόφαλο.

Άρα αν την ακινητοποιήσεις με ένα τρόπο τότε θα είναι σαν να ακινητοποίησες τον ίδιο το στρόφαλο!

(αυτό που κάνατε με το πλαστικό μεταξύ πιστονιού και κεφαλής , αυτή την ακινητοποίηση εξασφάλιζε .)

Οπότε παιρνεις μια λάμα χοντρή  ή μια φλάντζα χοντρή αν θές να πιάσεις και τις τρείς βίδες και . . .

 

Lysimo Volan_02.jpg

 

αφού την βιδώσεις πάνω στη τροχαλία , κοντράρεις την ουρά της με ένα τάκο πάνω στη δοκό του σασί , περνάς το καρυδάκι σου ή το πολύγωνό σου στην 36ρα  και του δίνεις και καταλαβαίνει !  :)

Και με μια σκέτη λάμα γίνεται (χωρίς αυτάκι εννοώ) , την βιδώνεις στην ακριανή βίδα και πατάς απλά πάνω στη λάμα τη δευτερη βίδα (αυτή που θα έμπαινε στο αυτάκι ) . Αλλά εδώ θα πρέπει να δείς αν η ίσια λάμα θα σου αφήσει το περιθώριο να περάσει το 36ρι καρυδάκι !

 

Edit:  Αν δεις ότι με την ίσια λάμα δεν έχεις θέμα, δοκίμασε -αν σου βρίσκεται κανα πολύ μεγάλο γερμανοπολύγωνο ίσιο , να περάσεις το πολύγωνο στη δεξιά κάτω βίδα , να το ασφαλίσεις με μια μεγάλη ροδέλα , και να το ακουμπήσεις στην κάτω αριστερή βίδα! Έτσι δεν θα χρειαστεί να φτιάξεις την λάμα !

 

 

Ελπίζω να βοηθάει αυτό .

Καλή συνέχεια ! :)

 

 

 

Edited by Seafalco
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω πολυ!!!

πριν 12 λεπτά, το μέλος Seafalco έγραψε:

 

Edit:  Αν δεις ότι με την ίσια λάμα δεν έχεις θέμα, δοκίμασε -αν σου βρίσκεται κανα πολύ μεγάλο γερμανοπολύγωνο ίσιο , να περάσεις το πολύγωνο στη δεξιά κάτω βίδα , να το ασφαλίσεις με μια μεγάλη ροδέλα , και να το ακουμπήσεις στην κάτω αριστερή βίδα! Έτσι δεν θα χρειαστεί να φτιάξεις την λάμα !

 

οντως βοηθησες . ειδες που λενε μια τριτη ματια λυνει τα προβληματα ...  

Link to comment
Share on other sites

Χαίρομαι ! :)

Αν δεις ότι για λίγο δεν περνάει το καρυδάκι, τότε παρε 3-4 ροδέλες χοντρές και μια μεγαλύτερη .

Περνάς την μεγαλύτερη προς το κεφάλι της κάτω αριστερής βίδας, και στη συνέχεια συμπληρώνεις μικρότερες ροδέλες μέχρι που να σχηματιστεί μιά φωλιά για να κάτσει το "μέσον" του γερμανοπολύγωνου. Έτσι οι μικρές ροδέλες θα απομακρύνουν το κλειδί από την 36ρα και η μεγάλη θα το κρατάει στη θέση του με αρκετή ασφάλεια !

Όσο για τη τρίτη ματιά, πάντα βοηθάει και που να δεις τι κάνει η τέταρτη !  :D

Καλή συνέχεια και καλά Χριστούγεννα ! !  :)

 

 

Edited by Seafalco
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μελλοντικα χτυπα ενα τετοιο μιας και ασχολησε με μπουντρελια aka τρακτερ.

Η κουτουλια της τιμης θα φυγει μαζι με την πρωτη διαολεμενη

κ@#$%βιδα που δεν ξεβιδωνει.

kawasaki_kpt-25dc_34_drive_air_impact_wrench.jpg

η εστω ενα τετοιο :p

 

SP-1158.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Update:::

 

καλησπερα και χρονια πολλα.εστειλα εχθες σε τρομπά την τρομπα και τα μπεκ. τα νεα δεν ηταν καλα (οχι οτι δεν φτιαχνεται). ο ασθενης ειχε βουλωμενες αρτιριες(απο σκουρια) και καθολου λαδι εδω και χρονια απο οτι ειπε, και τa ακροφισια των μπεκ κατεστραμενα. λογικα αυριο θα εχω τα πραγματα και θα δεθει και παλι οποτε το πολυ το σαββατο θα εχουμε την μηχανη να δουλευει.

 

keep waiting!!!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδες και καλη μαστορικη χρονια να εχουμε. Επιστροφη λοιπον στην επισκευη η οποια δεν κυλα ομαλα και θα εξηγηθω παρακατω.

Παμε πρωτα να δουμε πως λυθηκε τελικα η βιδα του στροφαλου. Βρηκα λοιπον την μεγαλη την σειρα απο την μανελα με το 36-αρι και εφτιαξα στην αρχη μια κοντρα που μπαινει στην τροχαλια για να ξεσφιξει. Το αποτελεσμα;; Δεν το εβγαλα φωτο αλλα δεν ηταν και το αναμενομενο. Στραβωσε και σαν να μην εφτανε αυτο σφινωσε κιολας, ετσι αφου ξεσφινωθηκε βρηκα την ευκολη λυση. Αριστερα την μεση του τρακτερ για να μπορεις να βλεπεις τον δισκο σε τι κατασταση ειναι εχει ενα παραθυρακι. Ετσι το ξεβιδωσα και εβαλα ενα χοντρο κατσαβιδι κοντρα και μετα τα πραγματα πηραν την σειρα τους.

 

εδω ειναι το παραθυρακι που προανεφερα

 

IMG_20161226_175421.jpgIMG_20161226_175453.jpg

και εδω το αποτελεσμα(πριν το κατσαβιδι ηταν ισιο )

IMG_20161226_175905.jpg

εφυγε το καπακι

IMG_20161226_175927.jpgIMG_20161226_183016_HDR.jpg

το γραναζι της τρομπας ειναι το πανω αριστερα. αφαιρεθηκε και σταλθηκε για επισκευη

 

σε 2 μερες μπεκ και τρομπα ηταν και παλι στην αποθηκη ετοιμα να μπουν παλι στην μηχανη

IMG_20161231_093847.jpg

η τρομπα δουλευει με 30-αρι λαδι που δεν ειχε μπει ποτε απο οτι ειπε ο μαστορας και γενικα η τρομπα ειχε πολλες σκουριες και ηταν πολυ κακοδουλεμενη.

μπηκαν λοιπον ολα πανω και ετοιμο το εργαλειο να παρει μπρος

IMG_20161231_112817.jpg

IMG_20161231_104237.jpg

Αμ δε.... και εξηγουμε

Ενω πηρε μπροστα μετα απο 2-3 μιζες το μοτερ χτυπαγε. Παθαινω ενα μικρο εγκεφαλικο... το προβλημα νομιζω οτι ειναι στο χρονισμα. Απο οτι εχω καταλαβει μετα απο πολυ ψαξιμο ειναι οτι η τρομπα χρονιζεται ασχετα με το υπολοιπο μοτερ. Το γειτονικο γραναζι με το γραναζι της τρομπας εχουν το ιδια δοντια και ετσι οσες φορες και να γυρισει το μοτερ τα σημαδια ειναι παντα μαζι. Επισεις μετα απο πολυ παλι ψαξιμο ειδα οτι παιζουν ρολο και καποιες μοιρες που δεν εχω καταλαβει αν πρεπει να τις δωσει ο τρομπας η εγω απο τις βιδες που στεραιωνουν την τρομπα στο μοτερ (εχει την δυνατοτητα για 5-8 χιλιοστα δεξια-αριστερα).

και εδω εχω καποιες αποριες:

1)Η τρομπα κανονικα πρεπει να δινει καυσιμο απο το κατω νεκρο σημειο(ΚΝΣ) ωστε να κανει την συμπιεση για την εκρηξη?

2)Ποιος κυλινδρος ειναι ο πρωτος και ποιος ο δευτερος; απο που το βρισκω;

3)Σε περιπτωση που δοκιμασω τον πρωτο κυλινδρο να ειναι απο το ΚΝΣ με κινηση προς τα πανω και εκει χρονισω την τρομπα υπαρχει περιπτωση ζημιας; η απλα δεν θα παρει μπροστα;

4)Η τροχαλια του στροφαλου εχει ενα χ πανω της. μηπως αυτο ειναι σημαδι για το ποτε το πιστονι βρισκεται στο ανω νεκρο σημειο;

5) Εχω φαει το τοπο να βρω ενα service manual αλλα πουθενα και στο εξωτερικο που βρηκα δεν στελνουν ελλαδα. ξερει κανεις που μπορω να βρω εστω τις σελιδες χρονισματος?

 

Ελπιζω να μην σας κουρασα και αν μπορει καποιος να απαντησει στα ερωτηματα θα τα δεχτω με χαρα

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος vellamos έγραψε:

1)Η τρομπα κανονικα πρεπει να δινει καυσιμο απο το κατω νεκρο σημειο(ΚΝΣ) ωστε να κανει την συμπιεση για την εκρηξη?

Αυτό από ότι θυμάμαι έιναι λάθος.

Ο ψεκασμός του καυσίμου γίνεται μερικές νοίρες πριν το ΑΝΣ και διαρκεί και λίγο μετά από αυτό .

Αν κάνεις το ψεκασμό πολύ νωρίς , μπορείς να έχεις ανάφλεξη αρκετά πρίν το έμβολο φτάσει στο ΑΝΣ και συνεπώς να έχεις έντονα πιράκια!

Για τα υπόλοιπα δεν ξέρω να σου πω, αλλά -δεν ξέρω αν ήδη το έχει κάνει - ρίξε μια ματιά σε αυτά :

 

http://www.eugenfound.edu.gr/frontoffice/portal.asp?cpage=RESOURCE&cresrc=2636&cnode=416

 

Και γενικότερα εδώ:

http://www.eugenfound.edu.gr/frontoffice/portal.asp?cpage=NODE&cnode=4

μπορείς να βρεις  χρησιμα πράγματα !

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος slalom έγραψε:

Ο πρωτος κυλινδρος ειναι αυτος διπλα στον ιμαντα/αλυσιδα χρονισμου

αρα ειναι αυτος που ειναι πισω απο τα γραναζια(ειναι με 2 κυλινδρους το μοτερ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 10 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε:

Αυτο

 

+ οτι πριν το ξεχρονισεις επρεπε να βγαλεις μια φωτο τα σημαδια

 

IMG_20161226_183016_HDR.jpg

αν δεις στην φωτο εχω φερει ολα τα σημαδια εχει που "πρεπει να ειναι ". το ερωτημα ειναι αν κατα τον χρονισμο πρεπει να ειναι σε καποια συγκεκριμενη θεση το πιστονι. εγω εκανα τον χρονισμο οπως εμπαιναν τα γραναζια(δεν μπαινουν σε οποιο καρε θελουμε), μετα βρηκα το ΑΝΣ και ρυθμισα βαλβιδες. ετσι γινεται ο χρονισμος η πρεπει να ρυθμισω ξεχωριστα το μοτερ και μετα την τρομπα? το αλλο σεναριο ειναι λιγο ποιο τρομακτικο δηλαδη να μου εδωσε λαθος φλατζα μηχανης το ρεκτιφιε(πλανισμα κορμου-καπακιου) και να βρησκει το πιστονι στην κεφαλη η στις βαλβιδες. αν και ο ηχος ακουγεται χοντρος

 

να προσθεσω οτι δεν κανει ρεταρισματα, και εκτος του θορυβου η μηχανη δουλειει ρολοι

Edited by vellamos
Link to comment
Share on other sites

πριν 30 λεπτά, το μέλος vellamos έγραψε:

αρα ειναι αυτος που ειναι πισω απο τα γραναζια(ειναι με 2 κυλινδρους το μοτερ

λαθος μου

ο πρωτος κυλινδρος ειναι αυτος που βρισκεται στην ακρη του μπλοκ, οχι απο τη μερια του βολαν

 

Για το αλλο ερωτημα σου, ολα ειναι αλληλενδετα. Και με τους 2 τροπους εχεις το ιδιο αποτελεσμα

 

Σιγουρεψου οτι ειναι σωστο το ΑΝΣ, αν δεν ειναι ακριβως μπορει να ακουμπανε οι βαλβιδες ελαχιστα, δες και τις μοιρες που λες πιο πισω

και αν ειναι ευκολο μια μεγαλυτερη φωτο να φαινεται τι ειναι τι, στροφαλος εκκεντροφορος, αντλια κλπ

Link to comment
Share on other sites

πριν 4 ώρες, το μέλος vellamos έγραψε:

Ετσι το ξεβιδωσα και εβαλα ενα χοντρο κατσαβιδι κοντρα και μετα τα πραγματα πηραν την σειρα τους.

Μα πως το σκέφτηκες αυτό;   : P

 

Πριν λύσουμε χτυπάμε πόντες αντικριστά στα γρανάζια

Κοίταξε προσεκτικά αρκετές μηχανές έχουν σημάδια στα γρανάζια

Edited by ΓιαγκΤ
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και παλι.. τελικα οπως φαινεται ειμαι μ@λ@κ@ς... το χρονισμα ειναι σωστο αλλιως δεν θα επερνε μπροστα η στην χειροτερη θα ρεταρε πραγμα που δεν κανει. πηρα στο ρεκτιφιε να ρωτησω αν μπορει να ειναι λογο φλατζας και μου ειπε να το λυσω και αν ειναι αυτο αναλαμβανει τα εξοδα. ετσι ελυσα το καπακι και δεν εχει προβλημα δηλαδη να ακουμπαει πιστονι και κεφαλη. περιμενω βεβαια εναν μαστορα να το δει και αυτος αλλα απο οτι φαινεται επιδη ειναι δυκυλινδρο εχει εναν περιεργο θορυβο απο μονο του και το τακ-τακ ειναι φυσιολογικο.απλα πριν που η μηχανη ηταν κοφα δεν ακουγοταν τοσο εντονα και με την συμπιεση τωρα να ειναι πιο εντονο. δηλαδη τοσο κακο για το τιποτα. θα επανελθω παλι με νεοτερα. μακαρι να ειναι ετσι τα πραγματα γιατι εχω βαρεθει να πληρωνω

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

καλησπερα παιδια και επανερχομαι στο θεμα. το προβλημα τελικα μετα απο παρα πολυ ψαξημο ηταν πολυ απλο. φτεγαν τα αβανς και εξηγω. η τρομπα στο χρονιασμα ηταν σωστη δηλαδη ολα τα σημαδια ηταν στα ισα αλλα ακουγοταν ενα τακ-τακ που δεν ηταν απο μηχανικο προβλημα αλλα φαινοταν να ηταν απο πετρελαια. σαν να ειχε προπορεια. τελικα αν και τα σημαδια ηταν μια χαρα η τρομπα εχει μια ρυθμιση που την κανει να γερνει δεξια αριστερα και απο εκει κανεις την τελικη ρυθμιση για τα αβανς και μαλιστα με το αυτι. οταν σταματησει σφηγγεις. επιτελους λοιπον το τρακτερ μετα απο καιρο δουλεψε και παλι. ερχονται και φωτος οταν τελικα δεθει ολο και ειναι ετοιμο για χωραφι και σειρα εχει η επισκευη της φρεζας.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.