fits79 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 30, 2017 #1 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 30, 2017 Ποιο εναλλακτικο vdsl modem router wifi(Κοινως ενα all in one) θα προτεινατε γα vdsl50 και γιατι? Λογικα θα ηθελα να εχει την δυνατοτητα για voip αν και προς το παρον δεν προκειτε να εχω voip αλλα απ' οτι διαβαζω μεχρι το 2018 θα αναγκαστουνο ολοι να εχουν αφου ειναι ευρωπαικη οδηγια/κανονας. Τωρα που εχω forthnet(Nova) adsl 2+ ειχα για 4-5 χρονια το linksys wag200g με firmware 1.01.09 και ειμαι υπερ-ευχαριστημενος με αυτο το adsl 2+ modem/router/wifi all in one. Εχει καποιο αντιστοιχα καλο vdsl modem/router/wifi(All in one) η linksys? Αν ναι ποιο και σε τι τιμη? Μολις μιλησα και με 4net/nova και πλεον προσφερει και αυτη vdsl50 σπιτι μου. Απο καποια πραγματα που ρωτησα μου ειπαν οτι δινουν το "TECHNICOLOR TD5336" που ειναι κλειδωμενο και μπαινεις στο μενου του σαν απλος χρηστης(User) και οχι σαν διαχειριστής(Administrator) οπως επισης και το οτι δεν στο δινουν σε μορφη χρησιδανείου και με το που τελειωσει το 2ετες πακετο που εχεις κανει παραμενει δικο σου. Δεν δινει voip η nova αν δεν το ζητησεις.
YDinopoulos Ιανουάριος 30, 2017 #2 Ιανουάριος 30, 2017 Forthnet vDSL εχω. Δεν αλλαξα modem. Πηρα ενα mikrotik routerboard, εφτιαξα ενα δευτερο δικτυο (με αλλο subnet) και ειναι ολα τελεια.
Anthemius Ιανουάριος 30, 2017 #4 Ιανουάριος 30, 2017 Forthnet vDSL εχω. Δεν αλλαξα modem. Πηρα ενα mikrotik routerboard, εφτιαξα ενα δευτερο δικτυο (με αλλο subnet) και ειναι ολα τελεια.Μήπως θα μπορούσες να περιγράψεις τη διαδικασία που ακολούθησες για το διαφορετικό subnet με λίγα λόγια; έχω συνδέσει το ρούτερ του ΟΤΕ με δικό μου ρούτερ για το εσωτερικό δίκτυο (LAN to LAN), αλλάζοντας μόνο IP (192.168.2.x και 192.168.2.y), ενώ το subnet mask είναι το ίδιο (255.255.255.0). Το gateway είναι το εσωτερικό IP του ρούτερ του ΟΤΕ. Είναι λάθος αυτός ο τρόπος; Πάντως δουλεύει νομίζω καλά και έτσι δεν το έψαξα παραπάνω. Τι επιπλέον θα πρόσφερε το διαφορετικό subnet;Sent from my iPad using Tapatalk
fits79 Ιανουάριος 30, 2017 Author #7 Ιανουάριος 30, 2017 (edited) Οπως παλι λεω στο πρωτο μου ποστ με ενδιαφερει ενα all in one μηχανημα δεν θελω να πρεπει να συνδεσω 2-3 συσκευες μεταξυ τους. πριν 3 ώρες, το μέλος slalom έγραψε: Αν θες και VOIP, κοιτα προς Fritz Ισα - ισα ΔΕΝ θελω voip διαβασε λιγο καλυτερα τι ακριβως λεω στο πρωτο μου ποστ. Απλα απο αρχες του 2018 θα αναγκαστουμε ολοι να εχουμε voip. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 30, 2017 από fits79
slalom Ιανουάριος 30, 2017 #8 Ιανουάριος 30, 2017 πριν 4 ώρες, το μέλος fits79 έγραψε: Λογικα θα ηθελα να εχει την δυνατοτητα για voip Εγω αυτο διαβασα
fits79 Ιανουάριος 30, 2017 Author #9 Ιανουάριος 30, 2017 (edited) πριν 4 ώρες, το μέλος slalom έγραψε: Αν θες και VOIP, κοιτα προς Fritz Ισα - ισα ΔΕΝ θελω voip διαβασε λιγο καλυτερα τι ακριβως λεω στο πρωτο μου ποστ. Απλα απο αρχες του 2018 θα αναγκαστουμε ολοι να εχουμε voip. To tp-link vrR200v all in one dual band ειναι καλο? Το εχει δοκιμασει κανεις με nova(4net) vdsl? πριν 9 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε: Εγω αυτο διαβασα Μαθε να διαβαζεις ολοκληρωμενα και οχι το τμηματικα. Δες λιγο ΟΛΗ την προταση Παράθεση Λογικα θα ηθελα να εχει την δυνατοτητα για voip αν και προς το παρον δεν προκειτε να εχω voip αλλα απ' οτι διαβαζω μεχρι το 2018 θα αναγκαστουνο ολοι να εχουν αφου ειναι ευρωπαικη οδηγια/κανονας. Το οτι το μηχανημα που θα αγορασω θελω να ειναι και future proof ωστε να μην χρειαζεται να αγοραζω αλλο all in one μηχανημα μονο για το voip. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 30, 2017 από fits79
Papakitou Ιανουάριος 31, 2017 #10 Ιανουάριος 31, 2017 Τρομερο ρουτερ. Ειναι στην λιστα μου και μενα.. http://www.e-shop.gr/tp-link-archer-vr600-ac1600-wireless-gigabit-vdsl-adsl-pstn-modem-router-p-PER.612687
fits79 Ιανουάριος 31, 2017 Author #11 Ιανουάριος 31, 2017 Οχι και τοσο ακριβα το πολυ μεχρι 100 ευρω. Π.χ. το tp-link vrR200v Που λογικα ειναι ενα all in one μηχανημα dual band.
lefteriz Ιανουάριος 31, 2017 #12 Ιανουάριος 31, 2017 Είχα για αρκετά χρονια TPlinks router/modems. Με τον ερχομό της VDSL ειπα να δοκιμάσω κατι άλλο και πηρα το ASUS AC68U μια περίοδο που το είχε σε προσφορά, και δε το μετάνιωσα. Πάρα πολλές ρυθμίσεις, εύχρηστο μενού, σταθερότατο. τώρα αυτη τη βδομάδα εχει crazy sundays το AC56U στα 103 ευρώ.
slalom Ιανουάριος 31, 2017 #13 Ιανουάριος 31, 2017 On 30/1/2017 at 9:23 ΜΜ, το μέλος fits79 έγραψε: Λογικα θα ηθελα να εχει την δυνατοτητα για voip αν και προς το παρον δεν προκειτε να εχω voip αλλα απ' οτι διαβαζω μεχρι το 2018 θα αναγκαστουνο ολοι να εχουν αφου ειναι ευρωπαικη οδηγια/κανονας. Θελεις δυνατοτητα VOIP, αλλα προς το παρον δε σου δινουν On 30/1/2017 at 9:23 ΜΜ, το μέλος fits79 έγραψε: Το οτι το μηχανημα που θα αγορασω θελω να ειναι και future proof ωστε να μην χρειαζεται να αγοραζω αλλο all in one μηχανημα μονο για το voip. Μη μας βγαλεις και τρελους
fits79 Ιανουάριος 31, 2017 Author #14 Ιανουάριος 31, 2017 (edited) Διαβασε καλυτερα τι ακριβως γραφω στο πρωτο μου ποστ και γιατι το γραφω. ΔΕΝ με ενδιαφερει το voip καθολου, απλα επειδη απο αρχες του 2018 θα αναγκαστουμε ολοι να εχουμε voip γιατι θα ειναι υποχρεωτικο θα ηθελα το all in one μηχανημα που θα παρω να εχει και αυτη τη δυνατοτητα για το μελλον για να μην χρειαζεται να αγοραζω και αλλο μηχανημα. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 1, 2017 από acct Edit αντί ποινής. Τελευταία φορά.
deninho Φεβρουάριος 1, 2017 #15 Φεβρουάριος 1, 2017 Εχμ, καλά τα λέει ο @slalom, εσύ τα λες και λάθος και με λάθος τρόπο. Λες ότι θές να υποστηρίζει το μηχάνημα VoIP. Σου προτείνει ένα modem-router που θεωρεί κατάλληλο. Το αν θες εσύ να έχεις τηλεφωνία VoIP ή όχι είναι αδιάφορο, και δεν σχολιάζει αυτό ο συνομιλητής σου. Προσέχουμε πως μιλάμε, γιατί στο τέλος δε θα σου απαντάνε και οι άλλοι στις απορίες που έχεις...
fits79 Φεβρουάριος 1, 2017 Author #16 Φεβρουάριος 1, 2017 (edited) Εσεις ειστε λαθος. Το λεω απο το πρωτο μου ποστ οτι δεν με ενδιαφερει το voip απλα θελω το μηχανημα που θα παρω να ειναι future proof και αυτο σημαινει οτιεπειδη αναγκαστηκα θελω δεν θελω αρχες του 2018 θα πρεπει να βαλω voip ε θελω ενα μηχανημα που να το υποστηριζει και αυτο ωστε να μην χρειαζεται να αγορασω και αλλο μηχανημα τοτε. Παράθεση Λογικα θα ηθελα να εχει την δυνατοτητα για voip αν και προς το παρον δεν προκειτε να εχω voip αλλα απ' οτι διαβαζω μεχρι το 2018 θα αναγκαστουνο ολοι να εχουν αφου ειναι ευρωπαικη οδηγια/κανονας. Το σημειο που λεω "προς το παρον δεν προκειτε να εχω voip" ισως γιατι δεν θελω πρεπει να το πω κι αυτο ετσι? Αν τωρα εσεις δεν το καταλαβαινετε δεν εχω να πω κατι παραπανω. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 1, 2017 από fits79
YDinopoulos Φεβρουάριος 1, 2017 #17 Φεβρουάριος 1, 2017 Δεν μπορει τοσα ατομα να καταλαβαν λαθος... Το εχεις εκφρασει λαθος, γιατι κ εγω καταλαβα οτι θα ηθελες VOIP. Στο θεμα μας τωρα παρακαλω...
fits79 Φεβρουάριος 1, 2017 Author #18 Φεβρουάριος 1, 2017 Συγνωμη την προταση " αν και προς το παρον δεν προκειτε να εχω voip " γιατι σας ειναι τοσο τρομερα δυσκολο να την καταλαβετε? Οκ την αλλη φορα θα σας την κανω μασημενη τροφη.
deninho Φεβρουάριος 1, 2017 #19 Φεβρουάριος 1, 2017 Άρα θες να υποστηρίζει VoIP για είσαι καλυμμένος για το μέλλον (σε 11 μήνες), που θα είναι υποχρεωτικό. Δε σου είπε κανείς πάρε το Fritz και βάλε τώρα VoIP. Σου είπε αφού θες να είσαι καλυμμένος για το VoIP, πάρε το Fritz. Ειλικρινά νιώθω ότι διαφωνείς απλά για να διαφωνήσεις...
YDinopoulos Φεβρουάριος 1, 2017 #20 Φεβρουάριος 1, 2017 Ο thread starter, θα μας ξαναερθει σε 1 εβδομαδα. Αν εχει αποριες περι router τα συζηταμε παλι. 4
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now