Jump to content



Αγορά Προϊόντος από Ebay με πρόβλημα


Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά,

ήθελα να ρωτήσω στην περίπτωση που αγοράζεις κάτι από ebay και σου έρχετε σπασμένο τι κάνεις?

Πιο συγκεκριμένα αγόρασα μία οθόνη για κινητό τηλ. με το frame του μαζί αλλά δυστυχώς σε ένα σημείο ήταν χτυπημένο και σε ένα άλλο είχε ράγισμα (σπασμένο δλδ).

Μόλις το παρέλαβα και το είδα επικοινώνησα με τον πωλητή (του έστειλα και φωτογραφίες) ο οποίος μ'απάντησε την επόμενη μέρα καθώτι Κυριακή του το έστειλα. Μου απάντησε ότι από μεριά τους πριν στείλουν ένα προιόν το περνάνε από έλεγχο και καλά και ότι λίγο πολύ το προσέχουν και μου πρότεινε επιστροφή το 15% του ποσού που κατέβαλα εγώ (57,00€).

Του απάντησα ότι δεν δέχομαι την προσφορά του και ζητάω όλο το ποσό επιστροφή και ότι δεν ευθύνομαι εγώ για την ζημιά.

Σήμερα, μετά από μία μέρα μου απάντησε πως θα πρέπει να το στείλω πίσω και μόλις το παραλάβουν θα μου κάνουν όλο το ποσό επιστροφή.

Ακολουθεί το μνμ του.

 

We feel surprised too as all of our items are checked before sending to ensure there is no damage to them. We also use adequate packaging to ensure the item is not damaged in transit.
Please write the RMA no. RMA170207-4144 (or we could not distinguish your return) ) on the outer side of the package and kindly return the item via economy tracked service to following address:
 
Once receiving your return and the post receipt ,we will make a full refund to you.
Thank you for your cooperation in advance.

Best regards
Customer Support

 

Τι λέτε να κάνω, να προχωρήσω κανονικά την διαδικασία επιστροφής?

Link to comment
Share on other sites

πριν 19 λεπτά, το μέλος kazaboy έγραψε:

Καλησπέρα παιδιά,

ήθελα να ρωτήσω στην περίπτωση που αγοράζεις κάτι από ebay και σου έρχετε σπασμένο τι κάνεις?

Πιο συγκεκριμένα αγόρασα μία οθόνη για κινητό τηλ. με το frame του μαζί αλλά δυστυχώς σε ένα σημείο ήταν χτυπημένο και σε ένα άλλο είχε ράγισμα (σπασμένο δλδ).

Μόλις το παρέλαβα και το είδα επικοινώνησα με τον πωλητή (του έστειλα και φωτογραφίες) ο οποίος μ'απάντησε την επόμενη μέρα καθώτι Κυριακή του το έστειλα. Μου απάντησε ότι από μεριά τους πριν στείλουν ένα προιόν το περνάνε από έλεγχο και καλά και ότι λίγο πολύ το προσέχουν και μου πρότεινε επιστροφή το 15% του ποσού που κατέβαλα εγώ (57,00€).

Του απάντησα ότι δεν δέχομαι την προσφορά του και ζητάω όλο το ποσό επιστροφή και ότι δεν ευθύνομαι εγώ για την ζημιά.

Σήμερα, μετά από μία μέρα μου απάντησε πως θα πρέπει να το στείλω πίσω και μόλις το παραλάβουν θα μου κάνουν όλο το ποσό επιστροφή.

Ακολουθεί το μνμ του.

 

We feel surprised too as all of our items are checked before sending to ensure there is no damage to them. We also use adequate packaging to ensure the item is not damaged in transit.
Please write the RMA no. RMA170207-4144 (or we could not distinguish your return) ) on the outer side of the package and kindly return the item via economy tracked service to following address:
 
Once receiving your return and the post receipt ,we will make a full refund to you.
Thank you for your cooperation in advance.

Best regards
Customer Support

 

Τι λέτε να κάνω, να προχωρήσω κανονικά την διαδικασία επιστροφής?

Ναι, δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο φαντάζομαι.

Link to comment
Share on other sites

Γραψε του οτι δεν εχεις προβλημα να το στειλεις, αλλα στο refund, απαιτεις και το ποσο που θα πληρωσεις στα μεταφορικα για την επιστροφη. Φυσικα θα του πεις οτι θα στειλεις την αποδειξη πληρωμης του ταχυδρομειου. (πιστευω ΕΛΤΑ & registered θα ειναι κανα 15αρι ευρω, το αναφερεις οτι ειναι η εκτιμη σου)

Link to comment
Share on other sites

πριν 20 ώρες, το μέλος YDinopoulos έγραψε:

Γραψε του οτι δεν εχεις προβλημα να το στειλεις, αλλα στο refund, απαιτεις και το ποσο που θα πληρωσεις στα μεταφορικα για την επιστροφη. Φυσικα θα του πεις οτι θα στειλεις την αποδειξη πληρωμης του ταχυδρομειου. (πιστευω ΕΛΤΑ & registered θα ειναι κανα 15αρι ευρω, το αναφερεις οτι ειναι η εκτιμη σου)

Η τιμή που ανέφερα (57,00€) είναι και τα μεταφορικά μέσα (15,00€). Τώρα αυτός θα θελήσει να πληρώσει και τα προηγούμενα και αυτά εδώ? Για αυτό αναρωτιέμαι.

 

πριν 20 ώρες, το μέλος GdamprXP έγραψε:

Open case κατευθείαν όχι μήνυμα διότι εάν παρέλθει ο χρόνος ασφαλείας του eBay δε μπορείς να κανείς τίποτα 

Για open case ξέρω πως θα πρέπει να περάσει ο χρόνος για να ανοίξεις, δεν σε αφήνει διαφορετικά,μου έχει τύχει ξανά για αυτο το λέω, αλλά με το ebay την έτραξα την υπόθεση όχι με το paypal. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.