Jump to content



αγορά νέας TV


Recommended Posts

Παιδιά, χρειάζομαι βοήθεια για αγορά TV είτε 43'' είτε 49''. Θέλω (νομίζω) μόνο προτάσεις σε LG λόγω IPS panel. Budget €500-550 για τις 43' και €600-€700 για τις 49'. Έχω δει από κοντά τις LG 43UJ635V & 49UJ635V. Δεδομένα :

- είμαι τελείως άσχετος με το θέμα TV

- δε βλέπω ΚΑΘΟΛΟΥ μπάλα

- από προγράμματα βλέπω μόνο "Μουρμούρα" και "Σόι" και η γυναίκα "Τατουάζ"

- δεν έχω PS4, XBOX και δεν πρόκειται να πάρω

- κατεβάζουμε και βλέπουμε ταινίες σε 1080 και 720 αυτήν τη στιγμή. Αν πάρω καλή TV τώρα, εννοείται ότι θα κατεβάζω μόνο 1080

- τα περισσότερα καλούδια με τα οποία έρχονται οι νέες TV ενδεχομένως να μην τα χρησιμοποιήσω καν

 

Αυτό που θέλω είναι επειδή δε μου περισσεύουν (ειλικρινά όμως)... να πάρω κάτι με καλή εικόνα και να μην έχει διάφορα bugs, αφού πλέον οι τιβι έχουν γίνει υπολογιστές!!!

 

Any comments are welcome  :D

Link to comment
Share on other sites

Η μόνη συμβουλή που θα σου έδινα εγώ παρόλο που στις TV θεωρώ την LG σαν καλύτερη εταιρία (συνολικά)..οταν μιλάμε για ενα μικρό budget πχ 500euro μην περιορίζεις τον εαυτό σου σε μάρκες κλπ κλπ διοτι πολυ πιθανό η καλύτερη επιλογή για δεδομένα να μην είναι LG(ισως και να είναι).
Τώρα δεν μπορώ να καταλάβω με 700euro ταβάνι γιατι να πάς σε 49 και οχι σε 55(ελπίζω να μην υπάρχει σοβαρό πρόβλημα χώρου).
55άρες στα 600-700euro εχει μπόλικες και μάλιστα 4Κ(τώρα 4Κ που θα βρείς να δείς αλλο θέμα.)
Σε 49άρα μια σου επιλογή ετσι όπως την θέλεις νομίζω είναι η "LG 49UJ7507"
εαν θα ήθελες οπωςδήποτε πχ ANDROID(γιατι τώρα λες δεν τα θέλω αλλα μετα θα σου αρέσει)
Philips 49PUS640 δεν ξερω τι παίζει με τα panel της Philips.

Αν μπορείς να πάρεις 55άρα πάρε,αν όχι η γνώμη μου είναι να πάρεις μια απο τις πιο φτηνές LG 49άρες που μπορείς να βρείς.Αλλωστε 1080p παίζουν όλες.για qled-oled δεν το συζηταμε αρα δεν υπάρχει και λόγος ίσως να δώσεις ακόμα και τα 700euro για μια 49άρα.

Link to comment
Share on other sites