Jump to content



Εμπειρία με RMA της Palit?


Recommended Posts

Σήμερα πήγα την Palit 1060, που έχω στο σέρβις του πλαισίου, επειδή κάνει νέα θόρυβο από τους (η τον ένα από τους δύο;) ανεμιστήρες. Πιο συγκεκριμένα ο ανεμιστήρας ακούγεται σαν να βρίσκει κάπου. Εκεί μου είπαν ότι η διαδικασία ενδέχεται να πάρει 3 εβδομάδες. Έχει κανείς στείλει Palit για RMA να μας πει την εμπειρία του;

Link to comment
Share on other sites

πριν 6 ώρες, το μέλος psyber έγραψε:

στο σέρβις του πλαισίου

Τι σχέση έχει αυτό με το RMA της εκάστοτε εταιρείας; Το να πας μέσω Π το οτιδήποτε για RMA, είναι σφάλμα. Καλύτερα (ΠΟΛΥ καλύτερα), να επικοινωνούσες ο ίδιος με την ίδια την εταιρεία για να δεις τι ισχύει και τι όχι σχετικά με το θέμα σου. Εκτός και αν έστειλες και σου είπαν ότι πρέπει να επικοινωνήσεις με αυτούς που την αγόρασες, το οποίο προσωπικά θα μου φαινόταν ανεύθυνο.

 Πιο γρήγορα θα στείλεις με χελώνα στην Κίνα, από το να περιμένεις από αυτούς, πάντως :p 

1 φορά που είχα Palit δεν χρειάστηκε η εγγύηση πάντως. Κάπου πρέπει να είχα διαβάσει εδώ μέσα κάτι σχετικό με Palit, το ψάχνω.

Link to comment
Share on other sites

Η εγγύηση πλαισίου είναι αυτή που δίνεις διπλάσια φράγκα για να πάρεις ένα προϊόν; :bleh: 

Έχουν ακόμα νομίζω αλλά όλα εξαρτώνται από το τί γράφουν στα ψιλά γράμματα αυτές οι εγγυήσεις..

*βέβαια τα προϊόντα τους γράφουν στην απόδειξη ότι συνοδεύονται από διετή εγγύηση πλαισίου μπλα μπλα μπλα, αλλά στην πράξη το πράμα αλλάζει...

Μπορώ να αναφέρω ένα δικό μου παράδειγμα και τις βλακείες που άκουσα, αλλά θα γίνω κακός και θα βγω και offtopic, οπότε...

Ελπίζω ο φίλος να εξυπηρετηθεί

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 (λίγο οφ τοπικ)  Δυστυχώς το πλαίσιο με τις εγγυήσεις ποτέ δεν ήτανε σωστό, έπρεπε να πέσεις σε κάποιο τεχνικό καλό για να σε κόψει όλο το ποσό του προϊόντος πιστωτικό, αλλιώς πχ ένα ποντίκι razer φίλου από 50€ στα 2 χρόνια που χάλασε το έκοψε 5€ γιατί λέει αυτή είναι η αξία του, πήγαμε σε άλλον τεχνικό πλαισίου και εκεί το άλλαξε με το ίδιο, σε μένα με ένα στικακι το οποίο το πήρα 10€ μου το έκοψε 6€ και με λέει και ο υπάλληλος εμένα μη με απειλείς γιατί τον είπα για συνήγορο καταναλωτή, άλλα είναι πολλές οι περιπτώσεις μου.

 

Τώρα για το θέμα της κάρτας γραφικών,  προσωπική μου άποψη οι palit είναι από τις χειρότερες, δεν ξέρω γιατί άλλα σε μένα όλες οι κάρτες εκτός απο E-vga και gigabyte όλες οι άλλες βγάλανε θεματακια, κάποιες μικρά κάποιες μεγάλα,    η gigabyte όταν χάλασε η μητρική και ρώτησα αν μπορώ να την στείλω με είπε με ένα υφακι μίλα στους υπαλλήλους που την πήρες από την χώρα σου 

Link to comment
Share on other sites

πριν 32 λεπτά, το μέλος panos 12 έγραψε:

 

 

Τώρα για το θέμα της κάρτας γραφικών,  προσωπική μου άποψη οι palit είναι από τις χειρότερες, δεν ξέρω γιατί άλλα σε μένα όλες οι κάρτες εκτός απο E-vga και gigabyte όλες οι άλλες βγάλανε θεματακια, κάποιες μικρά κάποιες μεγάλα,    η gigabyte όταν χάλασε η μητρική και ρώτησα αν μπορώ να την στείλω με είπε με ένα υφακι μίλα στους υπαλλήλους που την πήρες από την χώρα σου 

 

ο υπάλληλος του πλαισίου ή η gigabyte απο email;

Έγινε επεξεργασία από psyber
Link to comment
Share on other sites

πριν 34 λεπτά, το μέλος panos 12 έγραψε:

Τώρα για το θέμα της κάρτας γραφικών,  προσωπική μου άποψη οι palit είναι από τις χειρότερες, δεν ξέρω γιατί άλλα σε μένα όλες οι κάρτες εκτός απο E-vga και gigabyte όλες οι άλλες βγάλανε θεματακια, κάποιες μικρά κάποιες μεγάλα,    η gigabyte όταν χάλασε η μητρική και ρώτησα αν μπορώ να την στείλω με είπε με ένα υφακι μίλα στους υπαλλήλους που την πήρες από την χώρα σου 

Εμένα 2 παλιτ μου βγήκαν "λιρα 100" που λέμε. Ότι κάτσει είναι γενικώς.

 

πριν 2 λεπτά, το μέλος psyber έγραψε:

ο υπάλληλος του πλαισίου ή η gigabyte απο email;

Από όσα κατάλαβα, για την Gigabyte μιλάει. 

Link to comment
Share on other sites

Πλαισιο Καλλιθέας : Άψογοι. Αντικατάσταση άμεση μιας υδροψυξης Corsair. Ίσως να έτυχε και ο υπάλληλος (τεχνικός) που κατάλαβε το πρόβλημα. 

Link to comment
Share on other sites

Λίρα 100 = Πολύ καλό για τα λεφτά του. Κάτι σαν το "vfm". Βέβαια σταμάτησα στην 770 από Palit, αλλά ήμουν ευχαριστημένος, πάντα, και κανένα πρόβλημα γενικώς. Η συγκεκριμένη 770 παίζει ακόμα και σήμερα στον νέο της κάτοχο.

 

Τώρα για το support της, δεν ξέρω τι να πω. 

 

Δεν μου έχει τύχει να χρειαστώ το Π ξανά, εδώ και καιρό, ευτυχώς.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.