Jump to content

3d εκτυπωτης δεν εκτυπωνει


Recommended Posts

Καλησπερα, εχω εναν Anet A8 και εχω προβλημα με την εκτυπωση. βαζω pla υλικο και γλιστραει πανω στο τραπεζι εχω βαλει γυαλι 2 χιλ το εχω περασει με λακ οπως εχω δει οτι το κανουν αλλα και παλι τιποτα. παρασυρει το υλικο μαζι. επισεις εχω και πλαστικο abs αλλα σε αυτο δεν το βγαζει καν στα τραπεζι. κανει σαν σταγονα πανω σττην ακρη που βγαζει το υλικο. και στις 2 περιπτωσεις εχω θερμοκρασια 220 και στο τραπεζι 100. τι μπορει να φταιει?

Link to post
Share on other sites

Αν και έχω καιρό να ασχοληθώ

210-220 έπαιζα στο PLA και γύρω στους 60 στο τραπέζι. Αν και τυπώνεις και χωρίς θερμαινόμενο τραπέζι.

 

Νομίζω δεν έχεις καλιμπράρει σωστά το τραπέζι σε σχέση με την κεφαλή.

 

Στο ABS μπορείς να ανέβεις και 250. Αλλά ξαναλέω έχω να ασχοληθώ καιρό και ίσως τώρα με την καραντίνα να έφτασε ο καιρός.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

μολις εκανα update στο cura. εκανα εισαγωγη του εκτυπωτη (πριν το εκανα χειροκινητα) αλλαξα τις θερμοκρασιες μου εκτυπωσε κανονικα αλλα μετα απο λιγο (στο 1,5 χιλ παχος ) ξεκολησε και το επερνε μαζι η κεφαλη. εκτυπωσα το γραμμα Μ και κατω αριστερα ειδα οτι ειχε σηκωθει η γωνια προς τα πανω

Link to post
Share on other sites

εκανα την πρωτη εκτυπωση σχεδο με επιτυχια. με λιγο ψαξιμο ειδα οτι υπαρχει ειδικη κολλα μη τοξικη και πλενεται ευκολα με πανακι.θα δοκιμαστει και αυτο παντως ειναι αρκετα ικανοποιημενος απο την ποιοτητα εκτυπωσης

Link to post
Share on other sites

Εκτος απο τις θερμοκρασίες ακομα πιο σημαντικο ειναι να καλιμπραρεις τον extruder σου.

 

ψαξε για esteps calibration στο google.

 

ABS και PLA ειναι διαφορετικα υλικα, διαφορετικο flow, οποτε καθε φορα που αλλαζεις θα πρεπει να το ρυθμιζεις. Ακομα και για το ιδιο υλικο /διαφορετικο χρωμα μερικες φορες.

 

Επισης στους περισσοτερους slicer υπαρχει επιλογη για πιο αργο 1ο layer, layer width κτλ.. ωστε να βελτιωνεις ακομα πιο πολυ την προσφυση.

 

 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
On 3/23/2020 at 3:01 PM, vellamos said:

Καλησπερα, εχω εναν Anet A8 και εχω προβλημα με την εκτυπωση. βαζω pla υλικο και γλιστραει πανω στο τραπεζι εχω βαλει γυαλι 2 χιλ το εχω περασει με λακ οπως εχω δει οτι το κανουν αλλα και παλι τιποτα. παρασυρει το υλικο μαζι. επισεις εχω και πλαστικο abs αλλα σε αυτο δεν το βγαζει καν στα τραπεζι. κανει σαν σταγονα πανω σττην ακρη που βγαζει το υλικο. και στις 2 περιπτωσεις εχω θερμοκρασια 220 και στο τραπεζι 100. τι μπορει να φταιει?

 

1. είναι off το z-axis.

Η 100% τεχνική είναι να βάλεις να τυπώσεις ένα τετράγωνο. Δεν μπορώ να βρω το μοντέλο που τρέχω, σαν αυτό: 

https://www.thingiverse.com/thing:475444

αλλά χωρίς τα μέσα. 

Το 50% της εκτύπωσης είναι το πρώτο layer. Αν σου ξεκολάει, είναι πολύ μακριά ο extruder. Αν δεν τυπώνει τίποτα, είναι πολύ κοντά.

 

2. Το γυαλί υποθέτω είναι από τα πιο δύσκολα.

Εγώ στον δικό μου έχω ένα τέτοιο: 

http://www.lokbuild.com/

Τό χω από το 2017 που πήρα τον anet a8.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
On 23/3/2020 at 4:01 ΜΜ, το μέλος vellamos έγραψε:

Καλησπερα, εχω εναν Anet A8 και εχω προβλημα με την εκτυπωση. βαζω pla υλικο και γλιστραει πανω στο τραπεζι εχω βαλει γυαλι 2 χιλ το εχω περασει με λακ οπως εχω δει οτι το κανουν αλλα και παλι τιποτα. παρασυρει το υλικο μαζι. επισεις εχω και πλαστικο abs αλλα σε αυτο δεν το βγαζει καν στα τραπεζι. κανει σαν σταγονα πανω σττην ακρη που βγαζει το υλικο. και στις 2 περιπτωσεις εχω θερμοκρασια 220 και στο τραπεζι 100. τι μπορει να φταιει?

 

Θέλει καλιμπραρισμα το bed αλλά και αναλογες ρυθμίσεις στις ταχύτητες εκτύπωσης και ροής υλικού...εγώ δουλεύω το pla στους 195-200/60, σε απλο γυαλί 3mm από τον τζαμα της γειτονιας...ούτε λακ ούτε κολλες ούτε τίποτα ...σκέτο και καθαρο...και όσες φορές μου έχει ξεκολλήσει είναι λάθος το leveling, ξαναευθυγραμιζω και όλα καλά...στα δύσκολα κομμάτια χρησιμοποιώ raft ή brim αναλογα...το μεγαλύτερο πρόβλημα μου είναι το stringing αλλά σιγά σιγά το έχω ελαττώσει αρκετά ...

Δοκίμασε παχύτερο γυαλί ...το δυάρι ίσως είναι λεπτό και να παραμορφώνεται με αποτέλεσμα να σου πετάει το πρώτο layer...

On 23/3/2020 at 4:01 ΜΜ, το μέλος vellamos έγραψε:

 

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.