Jump to content



Βοήθεια με επιλογή κατάλληλης server hosting υπηρεσίας


Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους, παιδιά χρειάζομαι έναν server που να υποστηρίζει τα εξής:
1. Cpanel
2. Python 3.8+ για δημιουργία django web app
3. Terminal or SSH access για να τρέξουμε .ppk file

 

Θέλω κάτι που να μην κοστίζει μια περιουσία αλλά και να κάνει την δουλειά μου.

Θα χρησιμοποιείτε αποκλειστικά για την δημιουργία XMLs, απλά τα δεδομένα είναι σχετικά πολλά (αρχείο excel με 20.000 rows και 24 colunms με live δεδομένα), το ιδανικό θα ήταν δημιουργία on demand σε αυτόν που καλεί το url των XML διαφορετικά θα το βάλω να ενημερώνεται κάθε 30 λεπτά με 1 ώρα. 

Είμαι ψιλοάσχετος με όλα αυτά, και δεν έχω λεφτά (στην κάρτα ?) να δοκιμάσω άλλους random servers για να δούμε αν μας καλύπτουν (ήδη περιμένω 3 refund απο services που δεν μας έκαναν).  

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων όλους! 

Έγινε επεξεργασία από BasiliCeLew
Link to comment
Share on other sites

On 10/29/2021 at 2:03 PM, Rusty_Cookie said:

Namecheap? 

Τελικά πολύ καλή επιλογή για την δουλειά μου. Σε ευχαριστώ πολύ! 
Με κάλυψε πλήρως, λίγο πιο αργό cpu processing σε σχέση με το aws server που είχα μέχρι σήμερα αλλά κάνει την δουλειά του στο ακέραιο.
Και έμεινα και πολύ ευχαριστημένος με το support. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, BasiliCeLew said:

Τελικά πολύ καλή επιλογή για την δουλειά μου. Σε ευχαριστώ πολύ! 
Με κάλυψε πλήρως, λίγο πιο αργό cpu processing σε σχέση με το aws server που είχα μέχρι σήμερα αλλά κάνει την δουλειά του στο ακέραιο.
Και έμεινα και πολύ ευχαριστημένος με το support. 

 

Από περιέργεια, με ποιο πακέτο έκανες δουλειά τελικά; Είχε δωρεάν δοκιμή ή εγγύηση επιστροφής χρημάτων αν δεν σου ταίριαζε;

Link to comment
Share on other sites

On 10/31/2021 at 2:37 AM, acct said:

 

Από περιέργεια, με ποιο πακέτο έκανες δουλειά τελικά; Είχε δωρεάν δοκιμή ή εγγύηση επιστροφής χρημάτων αν δεν σου ταίριαζε;