astrosunnefo 1 ώρα πριν #281 1 ώρα πριν 2 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε: Είναι Λευκή?? Περιμένω συνταγή!!! Αν και τρώω το κακάο ακόμη και άκοπο (ή έστω, έτρωγα, πριν σπάσω ένα δόντι πριν κάνα 3μηνο), θα τη δοκίμαζα!!! Είναι μόνο με γλυκίνη, φυσική βανίλια, αλάτι, βούτυρο κακάο και MCT σε σκόνη. Απλά θέλει λίγο προσοχή στα γραμμάρια που τρώει κανείς, επειδή το MCT μπορεί να προκαλέσει στομαχικές διαταραχές, ζαλάδα, διάρροια κτλ. Άλλοι έχουν καλή ανοχή, άλλοι όχι. Αν δεν υπάρχει ανοχή, θέλει λίγα γραμμάρια και σταδιακή αύξηση. Πάντως, βγήκε πολύ ωραία. Έχουμε κι εμείς κάτι να τρώμε και να χαιρόμαστε, και να συμπληρώνουμε παράλληλα και το λίπος της ημέρας. Η συνταγή εδώ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now