astrosunnefo 5 ώρες πριν #281 5 ώρες πριν 2 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε: Είναι Λευκή?? Περιμένω συνταγή!!! Αν και τρώω το κακάο ακόμη και άκοπο (ή έστω, έτρωγα, πριν σπάσω ένα δόντι πριν κάνα 3μηνο), θα τη δοκίμαζα!!! Είναι μόνο με γλυκίνη, φυσική βανίλια, αλάτι, βούτυρο κακάο και MCT σε σκόνη. Απλά θέλει λίγο προσοχή στα γραμμάρια που τρώει κανείς, επειδή το MCT μπορεί να προκαλέσει στομαχικές διαταραχές, ζαλάδα, διάρροια κτλ. Άλλοι έχουν καλή ανοχή, άλλοι όχι. Αν δεν υπάρχει ανοχή, θέλει λίγα γραμμάρια και σταδιακή αύξηση. Πάντως, βγήκε πολύ ωραία. Έχουμε κι εμείς κάτι να τρώμε και να χαιρόμαστε, και να συμπληρώνουμε παράλληλα και το λίπος της ημέρας. Η συνταγή εδώ. 1
sotiris 2 ώρες πριν Author #282 2 ώρες πριν Και επανέρχομαι με έναν πιο σαφή πίνακα (υπάρχουν και στη DEXA κάποιες ασάφειες στην καθαρή μυική μάζα, αλλά έχω κάνει κάποιες διορθώσεις με βάση υγρά κλπ.). Τα βάρη δεν είναι ακριβή, ήταν 96, 90 και 87 σε πρωινές τιμές ζυγαριάς. Αυτό βγάζει ένα θεματάκι στη DEXA ότι θα υγρά συνήθως προσμετρώνται στη μυική μάζα. Είναι όμως παρόμοια η διαφορά σε όλες τις μετρήσεις οπότε έχω κάνει σχεδόν την ίδια διόρθωση. Ο ιστός λίπους είναι ακριβής, το ίδιο και των οστών. Επόμενη DEXA Δεκέμβριο, συνεχίζουμε το πλάνο, όβερ!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now