Qparadox Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 23, 2005 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 23, 2005 Κυριοι (και κυριες), ζητω τη γνωμη σας και τη βοηθεια σας....Υποθετουμε οτι θελουμε να βαλουμε ενα φορητο στο αυτοκινητο. ΠΩΣ ειναι η καλυτερη μεθοδος για να τον τροφοδοτησουμε ? Εννοειται οτι δεν μπορουμε να χρησιμοποιουμε συνεχεια την μπαταρια του φορητου, οποτε ζηταμε εξωτερικη πηγη ενεργειας (βλεπε μπαταρια αυτοκινητου).Οι 2 λυσεις που εχω βρει ειναι : α) Απο τον αναπτηρα του αυτοκινητου, χρησιμοποιουμε inverter (απο 12ν σε 220ν) και πανω στον μετατροπεα μπαινει ο μετασχηματιστης του φορητου.β) Απο τον αναπτηρα του αυτοκινητου, χρησιμοποιουμε μετατροπεα (απο 12ν σε [περιπου] 20ν) που χρειαζεται ο υπολογιστης.Να σημειωσω οτι ειναι επιθυμητη ΚΑΙ η ταυτοχρονη φορτιση της μπαταριας του φορητου.Πανω κατω, το κοστος και για τις δυο συσκευες ειναι το ιδιο... το ερωτημα ειναι ποια απο τις δυο λυσεις ειναι πιο αποδοτικη, περισσοτερο λειτουργικη και λιγοτερο επιβαρυντικη για την μπαταρια του αυτοκινητου, τι πλεονεκτημα/μειονεκτηματα εχει καθε λυση....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tristeno1416003162 Ιούνιος 23, 2005 #2 Κοινοποίηση Ιούνιος 23, 2005 Το β βέβαια αν θέλεις να σου μείνει και το αυτοκίνητο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OverFlow Ιούνιος 23, 2005 #3 Κοινοποίηση Ιούνιος 23, 2005 Θα σου προτεινα την λυση με το inverter(αφου θελεις να φορτιζεις και την μπαταρια).Απο τα λιγα που καταλαβα οταν ειχα αχοληθει με παρομοια περιπτωση,ειναι οτι πρεπει να προσεξεις τον τυπο και την ποιοτητα του inverter που θα παρεις.Ενα Pure Sine Inverter(καθαρου ημιτονου) ειναι προτιμοτερο να βαζεις σε ευαισθητες συσκευες,απ'οτι τα Quasi Sine(τραπεζοειδους ημιτονου).ΥΓ.Τα pure sine ειναι κατα πολυ ακριβοτερα και ογκοδη απο τα quasi sine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qparadox Ιούνιος 23, 2005 Author #4 Κοινοποίηση Ιούνιος 23, 2005 Αλλος κανεις ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsmaster1416003178 Ιούνιος 24, 2005 #5 Κοινοποίηση Ιούνιος 24, 2005 Το Β είναι ο καλύτερος τρόπος. Με τον Α τρόπο χάνεις πολύ σε ισχύ αφού κάνεις τα 12 -> 220 και μετά πάλι τα 220 -> ~20. Σαν να πηγαίνεις Αθήνα - Θεσσαλονίκη μέσω Πάτρας. ’ν πιάνει το χέρι σου έχω βρεί μερικά κυκλώματακια για αυτή την δουλειά απο αξιόπιστο περιοδικό του χώρου. σφύρα αν τα θές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spanaks Ιούνιος 25, 2005 #6 Κοινοποίηση Ιούνιος 25, 2005 Μια παρατήρηση είναι ότι μερικές φορές η μπρίζα του αυτοκινήτου δεν δίνει αρκετό ρεύμα και θα κάψεις καμιά ασφάλεια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tigrakas Ιούνιος 29, 2005 #7 Κοινοποίηση Ιούνιος 29, 2005 βρήκα τρία πραγματάκια που ίσως σε ενδιαφέρουν:1: http://www.quasarelectronics.com/cva099.htm2: http://www.priorityelectronics.com/laptop-car-adapter.htm3: http://www.dcacpowerinverter.com/Ελπίζω να σε βοηθήσουν αυτά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.