Jump to content

Ageia Physx PPU ( Physics Processing Unit)


Recommended Posts

Μερικοί θα θυμούντε πριν αρκετά χρόνια, τους μαθηματικούς επεξεργαστές που έμπαιναν εξτρά στο pc και βοηθούσαν αρκετά. Αν δεν είχες, τη δουλειά την έκανε ο κεντρικός και φυσικά πολύ πιό αργά. Αργότερα, ενσωματώθηκαν στη cpu.

Μερικά χρόνια μετά εμφανίστηκαν οι συνεπεξεργαστές για τα γραφικά. Δεύτερη κάρτα που αναλάμβανε υπολογισμούς, 3d. Αργότερα ενσωματώθηκαν στη gpu.

Και εδώ πιστεύω θα γίνει το ίδιο. :)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Wizard!

Μερικοί θα θυμούντε πριν αρκετά χρόνια, τους μαθηματικούς επεξεργαστές που έμπαιναν εξτρά στο pc και βοηθούσαν αρκετά. Αν δεν είχες, τη δουλειά την έκανε ο κεντρικός και φυσικά πολύ πιό αργά. Αργότερα, ενσωματώθηκαν στη cpu.

Μερικά χρόνια μετά εμφανίστηκαν οι συνεπεξεργαστές για τα γραφικά. Δεύτερη κάρτα που αναλάμβανε υπολογισμούς, 3d. Αργότερα ενσωματώθηκαν στη gpu.

Και εδώ πιστεύω θα γίνει το ίδιο. :)

:T:

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω όμως τι παραπάνω έχει αυτή η κάρτα από μια κοινή κάρτα γραφικών και μπορεί να τα κάνει όλα αυτά τόσο γρήγορα... :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι καρτα γραφικων αυτη. Παντως με μια τετοια add on καρτα για τα physics θα ξελαφρωσει αρκετα η CPU και η τιμη της για κατι τελειως καινουργιο ειναι καλη, οταν θα γινει mainstream θα πεσεις στα 100 λογικα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από nickstamat [Σήμερα, στις 09:58]

Δεν καταλαβαίνω όμως τι παραπάνω έχει αυτή η κάρτα από μια κοινή κάρτα γραφικών και μπορεί να τα κάνει όλα αυτά τόσο γρήγορα... :hmm:

Ο επεξεργαστής της κάρτας γραφικών έχει σχεδιαστεί για να υπολογίζει και να "ζωγραφίζει" πολύγωνα. Αυτό σημαίνει ότι οι συναρτήσεις που εκτελεί είναι καθαρά γεωμετρικές.

Οι επεξεργαστές PPU, είναι σχεδιασμένοι για να υπολογίζουν δυνάμεις φυσικής, δηλαδή την πορεία για παράδειγμα ενός αντικειμένουν την ώρα που πέφτει, χτυπάει στο βράχο, κάνει γκελ, χτυπάει ξανά πιο κάτω, κ.ο.κ. Αν διαβάσεις στο site της εταιρία θα δεις ό,τι πχ. υπολογίζει που θα πάνε τα θραύσματα από μια έκρηξη, από τη σφαίρα που χτυπάει στον τοίχο, τις τούμπες ενός αυτοκινήτου και πολλά άλλα.

Όλα αυτά τα κάνει και τώρα "πρόχειρα" ο επεξεργαστής σου, αλλά αν φυσικά υπάρχει ενας επεξεργαστής αποκλειστικά για τέτοια δουλειά, θα γίνονται πολύ καλύτερα, πολύ πιο γρήγορα και φυσικά με πολύ πιό ρεαλιστικό αποτέλεσμα ;)

Κάποτε, δεν υπήρχαν GPU. Όλα τα γραφικά τα έκανε η CPU και η κάρτα γραφικών απλά μετέφερε το αποτέλεσμα στην οθόνη. Δεν είναι καλύτερα τώρα?

Link to comment
Share on other sites

αρκετά καλή ιδέα η κάρτα φυσικής, μπας και δούμε τη CPU να δημιουργεί ΑΙ της προκοπής. βέβαια σε αυτή τη φάση είναι πολύ ρίσκο να πάρει κανείς. δεν ξέρω τι μοντέλα φυσικής χρησιμοποιούν οι προγραμματιστές στα παιχνίδια αλλά από το λίγο που έχω ασχοληθεί με υπολογιστική φυσική υπάρχουν πάρα πολλοί διαφορετικοί αλγόριθμοι - υπολογιστικές μέθοδοι για να υπολογίστεί το ίδιο φυσικό μέγεθος. πχ για την επίλυση των εξισώσεων κίνησης τουλάχιστον 3-4 μέθοδοι ,newton feyman, verlet... υποθέτω πως η κάρτα υλοποιεί μέσω hardware κάποιο από όλους τους αλγόριθμους οπότε μέχρι να καθιερωθεί κάποιο πρότυπο όπως κατά αναλογία το directx για γραφικά, είναι πολύ νωρίς για να το σκεφτόμαστε.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω,εγω ειμαι πολυ επιφυλακτικος γιατι οπως λεει και στο preview θα ειναι διατεθημενος ενας μεσος χρηστης να δωσει αλλα 200 ή 300 ευρω απλα για να ειναι πιο interactive το παιχνιδι του?Και αυτο ειναι το πρωτο προβλημα,το δευτερο ειναι οι προγραμματιστες των παιχνιδιων...Υπαρχει περιπτωση να επαναπρογραμματισουν τα παροντα παιχνιδια ετσι ωστε να υποστηριζουν το ΡΡU γιατι ειναι ,σχεδον, σαν να τα φτιαχνουν απο την αρχη και αν κρινω και απο τη μεταβαση των παιχνιδιων και σε 64bit δεν βλεπω να παιρνουμε τετοιες καρτουλες μεχρι το 2010:eek: :sick:

Link to comment
Share on other sites

επιτελους θα βγει μια καρτα που δεν θα επιβαρηνει τον επεξεργαστη αφου θα παρεχει δικο της cpu η καρτα ,και εβελπιστω οτι η καρτα αυτη θα βοηθηση στην καλυτερη αποικονηση των γραφικων αφου ειναι η ιδια εταιρια που χρησημοποιουνε τα flight-sim για τα γραφικα τους,φτανουμε σε λιγο καιρο στην εικονικη πραγματικοτητα και στα γραφικα

Link to comment
Share on other sites

Βασικά στην εκτίμηση, αναφέρονται αποκλειστικά στα παιχνίδια και έχουν δίκιο για το κόστος. Ο προβληματισμός τους όμως, έγγειται στο γεγονός, ποιός θα κάνει την πρώτη κίνηση, οι εταιρίες ή οι αγοραστές.

Αν οι αγοραστές δεν είναι οι αγοραστές των παιχνιδιών, αλλά εφαρμογών CAD/CAM που πληρώνουν πολλά εκατομύρια για να έχουν εκτιμίσεις μέσω software και φυσικά σε ασύμφωρους για τη δουλειά τους χρόνους?

Σίγουρα είναι περιορισμένο κοινό, αλλά πιστεύω ό,τι σκοπός είναι να αρχίσει μαζική παραγωγή και να βγει σε συμφαίρουσα τιμή. Μετά τα άλλα θα έρθουν μόνα τους :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

BFG Technology to Sell Physics Accelerators.

AGEIA and BFG Technologies Enter into Distribution Agreement

The cards based on the new AGEIA PhysX processor will start sampling in Q3 2005, and when they appear in retail in Q4 their price is supposed to be between $249 and $299

http://www.xbitlabs.com/news/multimedia/display/20050901231620.html

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Samael [Σήμερα, στις 17:15]

Μακαρι να παει καλα κ να δουμε πραγματικα cinematic animation στα παιχνιδια :T:

ναι θα εχει αλλη αισθηση το "entangle" και ο alliance θα σκοτωνεται με μεγαλυτερη αληθοφανεια... Τι να το κανετε ρε καμμενοι το PPU?? Να τρεχει πιο ομορφα το... "mount"???

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από SLN

ναι θα εχει αλλη αισθηση το "entangle" και ο alliance θα σκοτωνεται με μεγαλυτερη αληθοφανεια... Τι να το κανετε ρε καμμενοι το PPU?? Να τρεχει πιο ομορφα το... "mount"???

Aαα να σε πω εσενα!!Πολυ αντι-WoW μας εγινες!!

Σε εκλανε ο Τaugrom κ εχεις απωθημενα? :p

Link to comment
Share on other sites

Αστα αστα... μια ητανε "λεει" με τους γονεις του διακοπες, μετα "λεει" διαβαζε...

Ειχε λιωσει να μαζευει epic αντικειμενα εε??

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.