Jump to content



Αν είναι δυνατόν!!!


SSJ5

Recommended Posts

Πήγα προχτές σε ένα υποκατάστημα υπολογιστών γνωστής αλυσίδας (δεν αναφέρω ονόμα) της πόλης μου, να ρωτήσω για κάτι κάρτες γραφικών... Βλέπω στο ταμείο μια ταμπέλα να λέει(δεν θυμάμαι ακριβώς πως το έλεγε):

Σε περίπτωση αποστολής προβληματικού εξαρτήματος (εντός εγγύησης), τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον κάτοχο του εξαρτήματος.

Έμεινα με το στόμα ανοιχτό:woot: Με κοιτούσε με ένα παράξενο βλέμμα ο πωλητής αλλά έκανα πως δεν κατάλαβα:p

Δλδ να παίρνεις κάτι, να βγαίνει σκάρτο και να πληρώνεις εσύ τα έξοδα αποστολής ακόμη και να ισχύει η εγγύηση του μηχανήματος. Κανονικά έπρεπε να σου επιστρέφουν και μέρος των χρημάτων που έδωσες ως αποζημίωση για ψυχική ωδύνη:p Ξέρετε τι θα πει να παίρνεις ένα καινούριο game, να δίνεις 500 για ένα καινούριο μηχάνημα, να σου βγαίνει προβληματικό και επιβαρύνεσαι παραπάνω;

Ευτυχώς εμένα δεν μου έτυχε τέτοιο περιστατικό, αλλιώς η αλυσίδα θα είχε ένα υποκατάστημα λιγότερο (και η πόλη που μένω θα είχε ένα κτήριο λιγότερο:p):devil: :devil:

ΥΓ: Αν θέλετε πείτε κανένα περιστατικό που έτυχε σε εσάς ή σε γνωστό σας...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από schumifer

ΛΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛ Σωτήρη έχεις κέφια φαίνεται .Να πω στο Πλαίσιο να σου κάνει συνέχεια μανούρες

συνέχεια μου κάνει το συγκεκριμένο, γι' αυτό το πόσταρα;)

είπαμε:D

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από SSJ5

...............

Ευτυχώς εμένα δεν μου έτυχε τέτοιο περιστατικό, αλλιώς η αλυσίδα θα είχε ένα υποκατάστημα λιγότερο (και η πόλη που μένω θα είχε ένα κτήριο λιγότερο:p):devil: :devil:

και τώρα τα multirama της κοζάνης φοβήθηκαν..... :p

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.