Jump to content



Ψηφιακές βιντεοκάμερες Ποια???


Recommended Posts

Λοιπόν ένας φίλος, γνωρίζοντας ότι ασχολούμε με τα PC, μου ζήτησε να του προτείνω ψηφιακή βιντεοκάμερα

του απάντησα βέβαια, ότι είμαι άσχετος με το αντικείμενο, αλλά πιστεύω ότι μερικοί απο εδώ θα το γνωρίζουν καλά.

Το ζητούμενο λοιπόν είναι μια κάμερα το πολύ μεχρι 1000-1100 ευρώ:woot:

απ' ότι είδα με τα χρήματα αυτά παίρνεις κάτι πολύ καλό, αφού βρίσκονται κοντά στην οροφή...

ρωτάω λοιπόν την γνώμη σας για την καλύτερη δυνατή λύση, έτσι ώστε να αγοραστεί ότι καλύτερο.:daisy:

Link to comment
Share on other sites

για κατι τοσο ακριβο δεν ξερω....αλλα σαν μια φτηνη (οπως αποδεικνυεται) δες και την canon dc20...

εψαχνα παλιοτερα για καποια που να γραφει σε dvd και επεσα στην dc10 (το μικροτερο μοντελο) !Αρκετα καλη ...ισως η καλυτερη (dc10) στην κατηγορια της..!

Με 1000++ € λογικα παιρνεις καποια jvc που να γραφει σε σκληρο οση ωρα χωραει..

τωρα τι και πως ...παραπανω δεν ξερω...

Link to comment
Share on other sites

Θα προτείνω και εγώ κάμερα με mini dv έχει καλύτερη ποιότητα και μεγαλύτερη χωρητικότητα, οι κάμερες με το dvd σου προσφέρουν μόνο λειτουργικότητα σίγουρα στο μέλλον θα βγουν και καλύτερες αλλά Στην παρούσα φάση παίρνεις με τα μισά λεφτά μια αξιοπρεπέστατη κάμερα με mini dv και μη κοιτάξεις τόσο μάρκες (αρκεί να μην είναι jcv, tsink tsonk, jiank και όλα τα σχετικά) στις περισσότερες το περιτύλιγμα αλλάζει ψάξε κυρίως χαρακτηριστικά. Αναφέρομαι σε αυτά γιατί εδώ και καιρό ξύνεται η τσέπη μου να αποκτήσω μια και μετά από ψάξιμο με άνθρωπο που είναι της δουλειάς κατέληξα σε mini dv και sony ή panasonic

Link to comment
Share on other sites