overclocked Ιούνιος 21, 2010 #3561 Ιούνιος 21, 2010 κατεβασα τα ATI_Catalyst_June18_AppProfiles τα εκανα install και μετα? τι πρεπει να κανω? γιατι δε βλεπω καμια διαφορα στο bf... και οταν πηγενω στο ccc στα profiles δεν υπαρχει κανενα profile. πρεπει να κανω κατι παραπανω εκτος απο install?
Jaco Ιούνιος 21, 2010 #3563 Ιούνιος 21, 2010 Άσχετο, αλλά οι 10,6 drivers της ATI ήταν οι πρώτοι που μου δούλεψαν στην fedora χωρίς να χρειαστεί να κάνω διάφορες πατέντες που κυκλοφορούν στο internet... απλά install και μπήκαν μια χαρά...Με μια HD3650, στο glxgears πριν(~500 fps), μετά (~5500 fps)... :drool:Καλό αυτό, γιατί υπήρχαν πολλά παράπονα...
Jaco Ιούνιος 21, 2010 #3565 Ιούνιος 21, 2010 Ναι, σκέψου πριν έτρεχε με vesa, λογικό είναι να έχει τόση διαφορά...
GoMaR Ιούνιος 21, 2010 #3566 Ιούνιος 21, 2010 ha! ωστε ειναι πραγματικο... νομιζα οτι ηθελες να γραψεις 550 και εκανες λαθος και εγραψες 5500..γιαυτο και το σχολιο μου
KostasNK Ιούνιος 21, 2010 #3567 Ιούνιος 21, 2010 Άσχετο, αλλά οι 10,6 drivers της ATI ήταν οι πρώτοι που μου δούλεψαν στην fedora χωρίς να χρειαστεί να κάνω διάφορες πατέντες που κυκλοφορούν στο internet... απλά install και μπήκαν μια χαρά...Με μια HD3650, στο glxgears πριν(~500 fps), μετά (~5500 fps)... :drool: Καλό αυτό, γιατί υπήρχαν πολλά παράπονα... Τι είναι η fedora;
atiman Ιούνιος 22, 2010 #3570 Ιούνιος 22, 2010 Τελειωτικη εκδοση, υποστηριξη και 3ΧΧΧ, 4ΧΧΧ καρτων.www.mediafire.com/atiman ATI_10.6_Catalyst_AppProfiles_June21 2
ultraex2005 Ιούνιος 22, 2010 #3571 Ιούνιος 22, 2010 Τελειωτικη εκδοση, υποστηριξη και 3ΧΧΧ, 4ΧΧΧ καρτων.www.mediafire.com/atiman ATI_10.6_Catalyst_AppProfiles_June21με τα προηγουμενα june 18 profiles επαιζε καλα εβγαλα 2 πιστεςμε τα june 21 profiles με πεταξε εξω απο το battlefield bad 2 στα πρωτα 2 λεπτα
Venisk Ιούνιος 22, 2010 #3572 Ιούνιος 22, 2010 με τα june 21 profiles με πεταξε εξω απο το battlefield bad 2 στα πρωτα 2 λεπταΚαι σε μένα το έκανε 2 φορές το πρώτο μισάωρο αλλά μετά έπαιζε κανονικά..
atiman Ιούνιος 22, 2010 #3573 Ιούνιος 22, 2010 Εκ της υφης των profiles ειναι αδυνατον να παρουσιαζονται παρομοια θεματα εξαιτιας τους.
ultraex2005 Ιούνιος 23, 2010 #3574 Ιούνιος 23, 2010 εκτος και αν επειδη εχω βαλει φρεσκο λειτουργικο στον ι7 860 απο core duo που ειχακαι εχω εγκαταστησει ξανα το παιχνιδι εχω βαλει ολα τα saves απο παλια
Gregorypeg1000 Ιούνιος 23, 2010 #3575 Ιούνιος 23, 2010 παιδες,εχει κανεις αλλος αυτο το προβλημα?μολις η καρτα παει πανω απο τους 60 βαθμους η εικονα νερώνει.Δηλαδη οι ευθειες γραμμες δεν ειναι ακριβως ευθειες.Κανουν κατι σαν κυμα. Ξέρει κανεις τι μπορει να ειναι,γιατι εχει καταντησει εκνευριστικο? Αυτο το κομματιασμα στην ασπρη γραμμη δεν ειναι απο την φωτογραφια.ετσι το εδειχνε η οθονη.μολις πηγε η καρτα 58 βαθμους εφτιαξαν ολα
nikpoth Ιούνιος 23, 2010 #3576 Ιούνιος 23, 2010 Η τελευταία έκδοση του vlc υποστηρίζει GPU acceleration.θα υποστηρίζεται και για τις ATI στον επόμενο Catalyst.http://twitter.com/CatalystMaker/statuses/16797139455
carrion Ιούνιος 23, 2010 #3577 Ιούνιος 23, 2010 παιδες,εχει κανεις αλλος αυτο το προβλημα?μολις η καρτα παει πανω απο τους 60 βαθμους η εικονα νερώνει.Δηλαδη οι ευθειες γραμμες δεν ειναι ακριβως ευθειες.Κανουν κατι σαν κυμα.Ξέρει κανεις τι μπορει να ειναι,γιατι εχει καταντησει εκνευριστικο?Αυτο το κομματιασμα στην ασπρη γραμμη δεν ειναι απο την φωτογραφια.ετσι το εδειχνε η οθονη.μολις πηγε η καρτα 58 βαθμους εφτιαξαν ολαOverclocked;
konn43121416003283 Ιούνιος 23, 2010 #3579 Ιούνιος 23, 2010 καλησπερα παιδια.εχω ενα προβλημα με τους 10,6 official.εχω στο htpc της υπογραφης μια saphire 5770 συνδεδεμενη σε μια samsung 32 full hd.το προβλημα ειναι πως οποιαδηποτε αλλη συσκευη συνδεσω στην τηλεοραση με hdmi μετα χανω το ηχο απο το hdmi της καρτας.δοκιμαζω τα καλωδια ενα ενα μονα τους στην καρτα ολα οκ.μολις μπει και αλλο hdmi στην τηλεοραση στο htpc γραφει στις συσκευες αναπαραγωγης ati hdmi output unplugged.μολις γυρισα στους 10.3 official ολα δουλευουν ρολοι.τις πταιει;σημειοτεων η εγκατασταση γινεται οπως πρεπει δηλ uninstall,safe mode,driver sweeper,reboot,install
Eegw Ιούνιος 23, 2010 #3580 Ιούνιος 23, 2010 (edited) καινουρια profiles......... πριν λιγο ανεβηκαν!!!:yes2:http://www.rage3d.com/xmp/Το ενδιαφερον ειναι οτι......(αν και δεν το ανεφεραν η τουλαχιστον δεν το ειδα καπου)......πλεον υποστηριζεται και το VLC player......και μιλαω για την τελευταια εκδοση που φαγωθηκαν καποιοι... Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 23, 2010 από Eegw
Recommended Posts