Jump to content



Seat ibiza cupra


jpcupra

Recommended Posts

Δεν μιλαμε για το ποσο ψηλα μπορει να φτασει ενα μοτερ αλλα για μια μεση λυση!Που θα ικανοποιησει το φιλο που ανοιξε το thread!

Αντε να υπαρχουν 5-6 απο αυτα στην Ελλαδα και οι ιδιοκτητες τους θα εχουν κανει συμβαση με τα συνεργεια!!!!!

Το car που δυναμομετρηθηκε ποσα κυβικα ειναι????1,8 η 3,2 ????

Γιατι υπαρχει και golfaki στα 900αλογα!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Αν δεν μιλαμε για το μεχρι που μπορουν να φτασουν τα μοτερ τοτε αναιρεσε αυτη τη φραση:

"Ενα απο αυτα που κραζεις καποια στιγμη θα σου ριχνει αρκετες κολωνες(οχι σε σενα συγκεκριμενα αλλα στα περισσοτερα 1,8-2,0)!"

Γιατι τη στιγμη που εγω ΜΠΟΡΩ να φτασω τα 500hp και ενα 1400αρακι τα 300hp τοτε πως θα μου ριξει κολονες?Δεν το καταλαβαινω....Δηλαδη μου λες:Σε παταω με το 1400 μου αλλα δεν θα το φτιαξεις το αμαξι σου πανω απο τη μεση?Δηλαδη ειναι σαν να μου λες στο counter strike σε σκοτωνω ΑΝΕΤΑ,αν δεν κουνιεσαι και δεν πυροβολεις!

Δεν με ενδιαφερει εμενα ποσα τετοια υπαρχουν ελλαδα.Αυτο που με ενδιαφερει ειναι πως υπαρχουν κι αν εχει τα λεφτα μπορει ο οποιοσδηποτε να το φτιαξει ετσι...Ριξε τα φραγκα σου στο 1400 κι αν φτασεις εκει τοτε εγω δεν ξαναμιλαω!

Το αμαξι αυτο ειναι Α4 1.8 Τurbo Quattro Manual ,με ρεκτιφιε και strocker crank στα 2000 κυβικα.Δεν ειναι s4 ουτε μοτερ απο s4 εχει

EDIT EDIT EDIT:Ποιο golf?Του dahlback?Αν λες αυτο,αυτο φοραει μοτερ απο audi 5κυλινδρο turbo τυπου σαν του S1.Για δωσμου ενα linkακι για το 1400cc golf@900HP

Link to comment
Share on other sites

Πρωσοπικα δε θα εδινα με τιποτα 24 χιλιαρικα για ενα IBIZA, θα προτημουσα να τα δοσω για κατι καλυτερο σαν αυτοκινητο και οχι αλογα (πχ Golf 5).

Link to comment
Share on other sites

Φταστο εσυ το α4 σου 476αλογα και σου δεινω το δικο μου golf δωρο!

Οταν λεω μεση λυση εννοω στα ορια που μπορει να φτασει ο καθενας το αυτοκινητο του!

Και οχι σε αξωπραγματικες λυσεις π.χ. κοντρα και μετα πεταμα!

Ναι του Dalhback αλλα απο τη στιγμη που δεν εβαλες εσυ κυβικα δεν εβαλα και εγω για να δω την απαντηση σου!

Το μοτερ του dalhback ειναι 2,2 5κυλινδρο απο audi quattro

Παρε και ενα Ελληνικο 1,6 polo 400hp

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=7296

Link to comment
Share on other sites

Κοιταξε να δεις,καλη προσπαθεια το polo,αλλα ενταξει δεν εχει και τιποτα τρελο.Ειμαι σιγουρος πως εχει κανει δουλεια και στο μοτερ και το εχει ανεβασει κυβικα αλλιως το αμαξι αυτο θα εχει τρελο lag με το gt28 της garrett.Και ειναι και μπροστοκινητο,αν ηταν awd θα εβγαζε αρκετα λιγοτερα αλογα.Οσο για το audi που σου εδειξα πριν,ποιος σου ειπε οτι ειναι για κοντρες μονο?Για δες το σου μοιαζει για τετοιο?

a418tqm7is.jpg

Link to comment
Share on other sites

Aν ειχαι γινει το οποιοδηποτε ανεβασμα σε κυβικα θα το ελεγε !!!!!

Συμφωνω το audi που εχεις στη φωτο δεν μοιαζει μονο για κοντρες !Αλλα εμεις στο Ελλαδα

δυσκολα φτανουμε τοσα αλογα!

το ελληνικο πολο με το αμερικανικο α4 400cc διαφορα και 76 αλογα!

Δεν λεω τιποτα αλλο γιατι βαρεθηκα απλα!Ξεχασε πλεον τον 1,8τ γιατι μεχρι και το ιδιο το vag group τον ξεχασε το μελλον ειναι στους TSI και FSI!

Kαι για να επανελθουμε στο θεμα!

Φιλε πηγαινε κανε ενα τεστ drive το golf gt γιατι και μεγαλυτερους χωρους απο το ibiza εχει αλλα ειναι και πιο χλιδατο και νεας τεχνολογιας!Εκτος και αν φτανεις το leon tfsi που ειναι και αυτο μια πολυ καλη επιλογη!

Link to comment
Share on other sites

Εχει ξεφυγει η κουβεντα και μιλατε για κατι που ειναι δεδομενο, πιο πολλα κυβικα, πιο μεγαλο τουρμπο, πιο πολλα αλογα..Thnx for the notice..

Το αυτοκινητο που ζηταει ο φιλος μας δεν ειναι το τραπεζι με καμπερωματα για αλογα, ενα σβελτο αυτοκινητο θελει. Δηλαδη μπαστα ρε μαγκες 0-100 7.6(ποσο) ειναι ασχημα, το χουι σου δεν το κανεις??....μην ειμαστε υπερβολικοι..

καλο το audi αλλα για να βγαλει αυτα τα αλογα, το αφεντικο του πρεπει να εβγαλε τα παντελονια του, Σε τετοια αλογα δεν λες βαζω αυτο και αυτο και το πηγα 500. Καπου κατι εσπασε κατι χαλασε αλλο μοτερ μπηκε κ etc etc... Συν οτι το προγραμματου θελει ρυθμιση γιατι απτο γραφημα δειχνει οτι ξεφουσκωνει το μοτερ στα 5+ rpm.

Η Tsi τεχνολογια ηρθε για να μεινει, αυτο το λεω τωρα κ να με θυμηθειτε(...?), ολο το ναg group θα φοραει σε λιγο αυτο το μοτερ.-

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από giorgos_cupra [Χθες, στις 18:32]

ok:)

Edit:

Αν ενα 1400αρακι μπορει να φτασει εδω τοτε στο χαριζω το Α4

:giveup:

2716mikehood48832psi2cb.jpg

η ροπη ειναι αυτη που βλεπω? 37 κιλα?

Link to comment
Share on other sites

Το παιδι που εχει το αμαξι,δεν το εχει τελειωσει ακομα.Εξελισει ακομα το management(standalone 034efi) και πρεπει να αλλαξει intercooler...NTG αν θυμαμαι καλα πρεπει να φοραει GT35R.Οταν το τελειωσει θα σας ενημερωσω.Προς το παρον θα αλλαξει προφυλακτηρα θα βαλει απο το s4 γιατι δεν χωραει το καινουργιο intercooler.Αυτη η ροπη ειναι στους τροχους,στο στροφαλο βγαζει περιπου 480 ftlb

gng3in.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ειναι φανερο οτι φτιαχνει το προγραμμα, το αμαξι μεσα σε 1000 στροφες απο 100 αλογα στις 3000+ παει στα 350 στις 4000+!!!!!! Η επιταχυνση του σιγουρα θα σπερνει, αλλα τον κοβω με πολλα μουτρα και φοβο αν μπαινει σε strofilikia με κατω απο 4000rpm. Παντως η δουλεια ειναι εμφανης και το αμαξι ειναι καθαροαιμο κοντραδικο με οτι αυτο βεβαια συνεπαγεται..

Link to comment
Share on other sites

του πεφτει κομματακι μεγαλη η τουρμπινα η ειναι ιδεα μου?!?!?!?

Τα 100ΗΡ ειναι στις 3800 κοντα...

και αν βλεπω καλα..στις 2800 57...

νταξ ...μπορει να μην ειναι για κοντρες (-μονο-)....αλλα δεν ειναι και eazy driving...

ουτε η F40 δεν ανεβαινε ετσι...

Link to comment
Share on other sites

Αν θελετε να δειτε πραγματικη μετατροπη σε group vag, μονο ενα μου ερχεται στο μυαλο....

http://www.gtc.gr/forum/viewtopic.php?t=7164

Δεν θα πω τιποτα αλλο....απλα απολαυστε... Το παλικαρι εχει δωσει ρεστα με την μετατροπη....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΝTG

βρε παρε μεταχειρισμενο λεμε...(το κολλησα και εγω):D

ok...(με την ροπη)

παιζουν πολλα στη συγκριση που εκανες....

Και εγω διπλο το παιζω....

αλλα rx8 vs ibiza θα παιζα καρφωτο ασσο ξανα και ξανα ....και ας εχανα...

(ελπιζω να με πιαν'ς)

οχι ας εχανες....χανεις...προχθες ανοιξα με ενα στην παραλιακη απο 2ες και στις τεταρτες παιζει να ημουν και 5 καροτσες μπροστα!!!!:devil: :devil: :devil:

@tomhel+@jax εχω ibiza και ειμαι στο ibiza club....

@fotme τι συκγρινεις?το golfaki δηλ ειναι καλα με τα 121/λιτρο στα 1.4?s3=1.8 με ενισχυμενα μεταλλα-ελατηρια-μπιελες-στροφαλο κ.ο.κ.μην λεμε οτι θελουμε...το ιδιο ειναι να βγαζεις απο ενα μοτερ 1.8 180ps και το ιδιο απο ενα 1.4?πνιγμενος δεν ειναι τρελα πουσαρισμενος ειναι.και αν δεν σπασει στο πρωτο ανοιγμα θα σπασει στο 2 και στο 3...εδω εισαι και εδω ειμαι.

α!και εχω 7.3....(0-100)

Αρχική απάντηση από Mischeif

.......

Το κυριοτερο ειναι οτι εχεις ενα αυτοκινητο που ειναι ισαξιο η και καλυτερο απο τα περισσοτερα 1,8τ και 2λιτρα και πληρωνεις ασφαλεια,τελη και βενζινη για 1400cc

7,5L/100KM!!!!! !!!!! !!!!!

Απλα πολλοι υποβιβαζουν αυτον τον κινητηρα ισως απο ζηλια η αγνοια!

.......

@Mischeif το οτι κανανε 300.000 χλμ οι γερμανοι δεν μου λεει κατι.αυτοι ειναι ανθρωποι και οχι ζωα οπως εμεις!!!οι δοκιμες εγιναν με 100-140 χλμ.δεν καθονται να βαρανε κοφτες....σωστα?

κατι ειπες για καταναλωση?σε πληροφορω οτι κατω απο 8 δεν προκειται να δεις.γιατι?γιατι ειναι 1.4!!!;) παρεπιπτοντως για τελη πληρωνεις και εσυ και εγω 168....ασφαλεια +50 εγω λογω 1.8.οποτε δεν βρισκω το λογo να μην το παρω(cupra).

επισης βαλ'τα σε ανηφορα και τα δυο με αναμμενο το clima και πες ποιο θα φορτωσει ποιο γρηγορα....???!!!

το ξεφτυλισες και λιγο το θεμα "ισαξιο-καλυτερο" απο τα 1.8-2.0 μοτερ.:rofl: :rofl: θες να μου φερεισ ενα παραδειγμα?εμενα παντως δεν με πατας(cupra)

απο το gt χανεισ για 0.7+ λογω 4+ κιλα ροπης και 15ps παραπανω...

αγνοια?lol!πες μου και τι να ζηλεψω....ετσι για να ξερω...:hehe: :hehe:

σχετικα με το ποιοι κανουν συμβαση δεν χρειαζεται να αναφερθω....---->punto 400ps-saxo 200ps+rally 16v 250ps κ.ο.κ

edit: λιγες μερες δεν μπηκα και του πεταξατε τα ματια!!!:blink: :blink: :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.