Jump to content

ACER3003LMi δεν ξεκινά! Βοηθείστε!!!


greatst
 Share

Recommended Posts

λοιπόν, έχω ένα ACER 3003LMi το οποίο χωρίς κανέναν προφανή λόγο, μια μέρα ... αποφάσισε να μην ξεκινάει! Και εξηγούμαι: Πατάω το πλήκτρο power, ανάβει το φωτάκι του πλήκτρου, αναβοσβήνει η ένδειξη φόρτισης της μπαταρίας σε πορτοκαλί, ανοίγει ο ανεμιστήρας, ακούγεται κι ένας ήχος, αλλά ... τίποτε μετά. Η οθόνη δεν δείχνει τίποτα. Αυτό γίνεται τόσο με μπαταρία όσο και με ρεύμα (χωρίς τη μπαταρία). Δοκίμασα και με bootable CD δείχνει να διαβάζει από το δίσκο για λίγο, αλλά μετά τίποτε!

παρακαλώ βοηθείστε εάν ξέρει κανείς μήπως είναι κάτι απλό, πριν το στείλω στο σέρβις :( :( :(

Link to comment
Share on other sites

δεν το δοκίμασα αυτό. Αλλά δεν πιστεύω να έχει σχέση με την οθόνη: Εάν συνδέσω τον φορτιστή με το λάπτοπ "κλειστο" δεν ανάβει καθόλου το λαμπάκι της φόρτισης (ούτε πράσινο - ούτε πορτοκαλί). Τώρα, εάν πατήσω το power ανάβοσβήνει το λαμπάκι της φόρτισης (συνεχώς, δεν σταματάει εάν δεν "κλείσω" το λαπτοπ), ανοίγει ο ανεμιστήρας, κάνει και τον ήχο (δίσκος?) που κάνει όταν μπουτάρει κανονικά, αλλά δεν κάνει τίποτε άλλο (όση ώρα δηλαδή και να το αφήσω έχει αναμένο το φωτάκι του πλήκτρου power, αναβοσβήνει σε πορτοκαλί το λαμπάκι της φόρτισης, δουλεύει ο ανεμιστήρας). Αυτό είτε είναι α) στη μπαταρία χωρίς ρεύμα, β) στο ρεύμα με μπαταρία, γ) στο ρεύμα χωρίς μπαταρία. Τώρα, εάν έχω ένα bootable CD κάνει πως το διαβάζει, αλλά για λίγο.

Έλεγα μήπως είναι κάτι απλό και γλιτώσω το σέρβις (δηλαδή το να μείνω χωρίς Η/Υ για κάποιον καιρό).

Τα φώτα σας παρακαλώ ...:(

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Vadergr [Σήμερα, στις 15:26]

Δεν φαινεται να το γλιτωνεις το σερβις.

κάτι τέτοιο φοβάμαι κι εγώ :( :cry:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 15:01]

με εξωτερική οθόνη παίζει?

Σωτήρη εσύ τι λες που έχεις και εμπειρία σε τέτοια προβλήματα? ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από greatst

Σωτήρη εσύ τι λες που έχεις και εμπειρία σε τέτοια προβλήματα? ;)

Ε αν δεν το δω από κοντά δεν ξέρω!

(όχι ότι αν το δω θα καταλάβω και πολλά περισσότερα, και το δικό μου το acer μού χε σπάσει τα νεύρα).

Οι πιθανότητες είναι:

να έχεις prob με οθόνη και να μην φαίνεται τίποτα (οπότε σε εξωτερική θα σου δείχνει - μια δοκιμή θα σε πείσει)

να έχει κάποιο άλλο πρόβλημα το laptop (το laptop 2-3 εξαρτήματα έχει όλα κι όλα, το πιθανότερο είναι να φταίει η μητρική)

Δεν νομίζω ότι σε κάποια από τις 2 περιπτώσεις θα γλιτώσεις το service, το κακό είναι ότι με την δικιά μου εμπειρία σε acer service έχεις σοβαρή πιθανότητα να ταλαιπωρηθείς.

Γενικότερα ισχύει αυτό που έχεις υπογραφή :p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris [22-09-2006 17:31]

Ε αν δεν το δω από κοντά δεν ξέρω!

(όχι ότι αν το δω θα καταλάβω και πολλά περισσότερα, και το δικό μου το acer μού χε σπάσει τα νεύρα).

Οι πιθανότητες είναι:

να έχεις prob με οθόνη και να μην φαίνεται τίποτα (οπότε σε εξωτερική θα σου δείχνει - μια δοκιμή θα σε πείσει)

να έχει κάποιο άλλο πρόβλημα το laptop (το laptop 2-3 εξαρτήματα έχει όλα κι όλα, το πιθανότερο είναι να φταίει η μητρική)

Δεν νομίζω ότι σε κάποια από τις 2 περιπτώσεις θα γλιτώσεις το service, το κακό είναι ότι με την δικιά μου εμπειρία σε acer service έχεις σοβαρή πιθανότητα να ταλαιπωρηθείς.

Γενικότερα ισχύει αυτό που έχεις υπογραφή :p

Κατάλαβα ;)

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν, για την ιστορία, το λαπτοπάκι δόθηκε την Παρασκευή στο κατάστημα από όπου αγοράστηκε ώστε να σταλεί για σέρβις. Ελπίζω να επιστρέψει το συντομότερο δυνατόν :cry:

Παρεπιπτόντως, μια ερώτηση (εάν ξέρει κανείς): Σκέφτομαι να κάνω επέκταση εγγύησης (την light, όχι την advanced) και είδα στο

http://www.aceradvantage.com/advantage-light/page54.do?sp=page50&dau218.oid=1&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&LanguageISOCtxParam=en&CountryISOCtxParam=US&ctx17=1&ctx18=1&ctx19=35&crc=2166717560

να λέει μεταξύ άλλων ότι:

"AcerAdvantage must be purchased and activated within 365 days from the Notebook purchase date, this term is reduced to 90 days from date of purchase if the accidental damages are covered.

The purchase date must be documented by an invoice or sales receipt and copy sent to Acer."

Ξέρει κανείς εάν η αγορά και η ενεργοποίηση μπορεί να γίνει άσχετα με το εάν έχει ήδη γίνει χρήση της (απλής-εξ ορισμού) εγγύησης του φορητού? Δηλ, εγώ που χρησιμοποιώ τώρα (και μάλιστα για 2η φορά) την εγγύηση, μπορώ αργότερα (μέσα όμως στον 1ο χρόνο) να αγοράσω και ενεργοποιήσω το AcerAdvantage?

Link to comment
Share on other sites

Εμένα το Toshiba που είχε ακριβως το ίδι πρόβλημα, μόλις του έβγαλα μνήμες και το άνοιξα με τη μπαταρία, ένιωσε! Σαν να κόλλαγε πριν το post και "ξύπνησε" μόλις εντόπισε απουσία RAM... Μου είπαν ότι ήταν καποια υπερφόρτωση του PSU ή κάτι τέτοιο....

Ευχομαι να μην τπτ σοβαρό και κυρίως χρονοβόρο :)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από zaxos [Σήμερα, στις 15:14]

Εμένα το Toshiba που είχε ακριβως το ίδι πρόβλημα, μόλις του έβγαλα μνήμες και το άνοιξα με τη μπαταρία, ένιωσε! Σαν να κόλλαγε πριν το post και "ξύπνησε" μόλις εντόπισε απουσία RAM... Μου είπαν ότι ήταν καποια υπερφόρτωση του PSU ή κάτι τέτοιο....

Ευχομαι να μην τπτ σοβαρό και κυρίως χρονοβόρο :)

φίλε zaxos, έχει ήδη φύγει στο μαγαζί από όπου το αγόρασα προκειμένου να το στείλουν στο σέρβις. Το καλό είναι ότι είναι στην περίοδο της εγγύησης

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από greatst

φίλε zaxos, έχει ήδη φύγει στο μαγαζί από όπου το αγόρασα προκειμένου να το στείλουν στο σέρβις. Το καλό είναι ότι είναι στην περίοδο της εγγύησης

Tοτε don't worry :)

..just be patient :tomato:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Σκέφτομαι να κάνω επέκταση εγγύησης (την light, όχι την advanced) και είδα στο

http://www.aceradvantage.com/advantage-light/page54.do?sp=page50&dau218.oid=1&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&LanguageISOCtxParam=en&CountryISOCtxParam=US&ctx17=1&ctx18=1&ctx19=35&crc=2166717560

να λέει μεταξύ άλλων ότι:

"AcerAdvantage must be purchased and activated within 365 days from the Notebook purchase date, this term is reduced to 90 days from date of purchase if the accidental damages are covered.

The purchase date must be documented by an invoice or sales receipt and copy sent to Acer."

Ξέρει κανείς εάν η αγορά και η ενεργοποίηση μπορεί να γίνει άσχετα με το εάν έχει ήδη γίνει χρήση της (απλής-εξ ορισμού) εγγύησης του φορητού? Δηλ, εγώ που χρησιμοποιώ τώρα (και μάλιστα για 2η φορά) την εγγύηση, μπορώ αργότερα (μέσα όμως στον 1ο χρόνο) να αγοράσω και ενεργοποιήσω το AcerAdvantage?

ξέρει κανείς μήπως?

Link to comment
Share on other sites

Τέλος καλό - όλα καλά! Χθες παρέλαβα το λαπτοπάκι από το κατάστημα όπου το είχα αγοράσει διορθωμένο. Το καλό είναι ότι ο σκληρός μου έχει όλα τα δεδομένα κανονικά. Αν δεν κάνω λάθος, η βλάβη είχε να κάνει με μητρική. Μετά από όλα αυτά, πάω φουλαριστός για επέκταση εγγύησης τρέχοντας ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...