Jump to content



HAVOC4 physics


mariosalice

Recommended Posts

ναι ρε παιδια ετσι ειναι,δεν μπορω να καταλαβω γιατι ειναι τοσο δυσκολο να το καταλαβετε..

ειναι ποτε δυνατον να στρεφονται οι 2 μεγαλυτερες εταιριες στο μονοπατι αυτο αν δεν υπηρχε μελλον?

@Jaguar στο αρθρο του Tom :TD: εν ολιγοις διεκρινα ενα "θαψιμο" της εν λογω καρτουλας..

@Μαριε τι εννοεις με το "καποιες δυνατοτητες επεργασιας physics"?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 43
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από JaguarOne

καλά συγνώμη, τόση ώρα για δηλώσεις μιλάμε?

τεσπα, στα τεστ του τομ (1 και 2 ) δεν βγαίνουν γρηγορότερες οι κάρτες γραφικών, απλά δεν είναι κάτι το συνταρακτικό η Phys-x για τα λεφτά της.

στα τεστ βγαινουν αποτελεσματα με PPU και χωρις PPU.δεν εχει συγκριση μεταξυ direct ph. και add-on ph.

και οπως θα ειδες υπαρχει πτωση στο framerate με την καρτα..οποτε γιατι να δωσω 200+Ε να την παρω και να μην παρω αλλη μια καρτα για SLI η CF?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από giorgos th. [Σήμερα, στις 09:31]

στα τεστ βγαινουν αποτελεσματα με PPU και χωρις PPU.δεν εχει συγκριση μεταξυ direct ph. και add-on ph.

και οπως θα ειδες υπαρχει πτωση στο framerate με την καρτα..οποτε γιατι να δωσω 200+Ε να την παρω και να μην παρω αλλη μια καρτα για SLI η CF?

Δηλαδη για να καταλαβω, υποσχονται πως με μια 1600xt/1900xt ως PPU θα αναλαμβανει η καρτα οχι μονο τους υπολογισμους αλλα και το rendering των extra particles με αποτελεσμα το framerate να μενει ανεπαφο ? παντως στο GRAW με physx και εξτρα πραμα βλεπεις στη οθονη και ανεβαινει λιγουλακι το min και average fps, cell factor το ιδιο πλεον afaik

Link to comment
Share on other sites

προς το παρων οχι.αλλα μελλοντικα σχεδιαζεται τακτικη ετσι ωστε και η δευτερη καρτα που προς το παρων θα αναλαμβανει μονο φυσικη,να μπορει να κανει και τα 2.

υπαρχει διαφορα οπως λες στο min-avg framerate...1-2 fps.σε καμια περιπτωση προσωπικα μιλωντας δεν δικαιολογει το κοστος της μια τετοια διαφορα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από giorgos th. [Σήμερα, στις 11:16]

ειναι ποτε δυνατον να στρεφονται οι 2 μεγαλυτερες εταιριες στο μονοπατι αυτο αν δεν υπηρχε μελλον?

και να πληρωνεις εξτρα οτι add-on βγαινει??

Α, δηλαδή αν βγάλουν οι δύο μεγάλες εταιρίες add-on είναι καλό και το αγοράζουμε? Δεν σε πιάνω

Αρχική απάντηση από giorgos th. [Σήμερα, στις 11:16]

@Jaguar στο αρθρο του Tom :TD: εν ολιγοις διεκρινα ενα "θαψιμο" της εν λογω καρτουλας..

ναι αλλά το θάψιμο δεν ήταν γιατί είναι ένα κακό προϊόν. Το θάψιμο είναι ότι υπάρχει 1 παιχνίδι που υποστηρίζει το Phys-x, το GRAW. Αυτό που δεν γράφει, βέβαια, είναι ότι το παιχνίδι έχει φτιαχτεί με την HAVOC engine και απο πάνω της τρέχει το Phys-x: το GRAW δεν έχει embeded Phys-x engine.

στα τεστ βγαινουν αποτελεσματα με PPU και χωρις PPU.δεν εχει συγκριση μεταξυ direct ph. και add-on ph.

Το direct physics τί είναι πάλι? Μην αναφέρεις όμως τπτ υποθετικό και ανακοινώσεις. Το Direct Physics της Microsoft δεν είναι τίποτε άλλο απο ένα API, που όμως αυτή τη φορά θα είναι ενσωματωμένο στο DirectX. Και λεω API όπως λέμε HAVOC FX API και PhysX API (που δεν πρέπει να συγχέεται με τυχόν hardware επιταχυντές)

και οπως θα ειδες υπαρχει πτωση στο framerate με την καρτα..οποτε γιατι να δωσω 200+Ε να την παρω και να μην παρω αλλη μια καρτα για SLI η CF?

Η πτώση είναι μικρή και στο κάτω κάτω σου προσφέρει περισσότερα και καλύτερα οπτικά ερεθίσματα που δεν θα δείς ακόμα και QUAD SLI να κάνεις.

Link to comment
Share on other sites

κατσε γιατι μπερδεψα τα quote σου.:)

Direct physics = physics on gpu.εδω το προβλημα της Ageia ειναι αυτο που αναφερεις κι εσυ :"Και λεω API όπως λέμε HAVOC FX API και PhysX API (που δεν πρέπει να συγχέεται με τυχόν hardware επιταχυντές)"

αυτο που αναφερεις για το οπτικο αποτελεσμα - ερεθισμα κατα την γνωμη μου ειναι καθαρα υποκειμενικο.ο εκαστοτε χρηστης θα αποφασισει αναλογα με τις αναγκες του αν θα φτιαξει gpu+ppu η SLI-CF.

Link to comment
Share on other sites

Ρε c οι Νvidia/ATI δεν λένε ότι θα πάρεις ΜΙΑ κάρτα και θα κάνει όλες τις δουλειές! (αφήνουμε τα on-board SLI στην άκρη). Πάλι 2η κάρτα θα χρειαστείς.

ίσως είναι υποκειμενικό αν του αρέσει, αλλά είναι αντικειμενικό ότι βλέπει περισσότερα εφέ στην οθόνη του

Link to comment
Share on other sites

το ότι η δεύτερη κάρτα θα μπορεί να λειτουργήσει σαν gpu αναφέρεται στο ότι έχεις ένα παιχνίδι που δεν έχει καθόλου Physics οπότε αντί να κάθεται η κάρτα, την βάζεις σε CF, SLI whatever. Αμα έχει physics η δεύτερη καρτούλα ασχολείται αποκλειστικά με αυτά. Ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται να λένε οι εταιρίες

Link to comment
Share on other sites

ακριβως αυτο που λες.και μελλοντικα,αφου οπως ισχυριζονται οι 2 εταιριες οι GPU ειναι τοσο δυνατοι επεξεργαστες φυσικης,αντι να απασχολειται εξ`ολοκληρου η δευτερη καρτα με φυσικη,θα απασχολειται ενα κομματι της μονο.

Link to comment
Share on other sites

Και επαναλαμβάνω: Έχεις μια Χ1900ΧΤΧ σαν κύρια κάρτα και περιμένεις να δεις διαφορά στις επιδόσεις απο μια Χ1600ΧΤ με CrossFire? Όσο για το μέλλον, τα έχουμε ξανακούσει αυτά. Και αν πάρω παράδειγμα απο την 8800 και την φημολογία που την ακολουθει να μου λείπει το βύσσινο κιόλας.

Anyway, τα λόγια είναι του αέρα. Αυτό που κάνουν οι Nvidia+ATI είναι με το hype που δημιουργούν ο κόσμος να μην αγοράζει την κάρτα της Ageia (αν το σκεφτόταν να την αγοράσει) σε αναμονή κάτι καλύτερου. Όχι ότι υπάρχει ακόμα σοβαρός λόγος να πάρεις την κάρτα καθώς δεν κυκλοφορούν αρκετά παιχνίδια που να την υποστηρίζουν.

Προσωπικά αμφιβάλω ότι θα βγάλουν κάτι καλύτερο.

Link to comment
Share on other sites

θα την χρησιμοποιω τουλαχιστον συνεχεια και δεν θα περιμενω ποτε θα βγει παιχνιδι που να υποστηριζει Ageia PhysX για να δουλεψει..:)

και σαφως θα δω διαφορα εστω και με μια Χ1600ΧΤ..

μονο λογια του αερα μπορουμε να λεμε τωρα γιατι τα δεδομενα ειναι ακρως ανεπαρκη...

οποτε..ιδωμεν.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από giorgos th. [Σήμερα, στις 11:16]

ναι ρε παιδια ετσι ειναι,δεν μπορω να καταλαβω γιατι ειναι τοσο δυσκολο να το καταλαβετε..

ειναι ποτε δυνατον να στρεφονται οι 2 μεγαλυτερες εταιριες στο μονοπατι αυτο αν δεν υπηρχε μελλον?

@Jaguar στο αρθρο του Tom :TD: εν ολιγοις διεκρινα ενα "θαψιμο" της εν λογω καρτουλας..

@Μαριε τι εννοεις με το "καποιες δυνατοτητες επεργασιας physics"?

Υπάρχει διάκριση στην επεξεργασία physics των κύριων αντικειμένων και των στολιδιών.

Η ΑΤΙ αν δεν κάνω λάθος παρουσίασε hardware physics μόνο στα στολίδια μια εικόνας και όχι στο κύριο αντικείμενο που είναι δυσκολότερο και σημαντικότερο.

Αντίθετα στο video που έδωσα, το Havoc4 είχε SOFTWARE physics στο κύριο αντικείμενο και αλληλεπίδραση με το περιβάλλον.

Όπως στη σκηνή που πέρναγε ο πολεμιστής πάνω από μια σχάρα που έβγαζε ατμό.

Είδαμε τον ατμό να κινείται φυσικά και να αλλάζει η πορεία του.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mariosalice

Υπάρχει διάκριση στην επεξεργασία physics των κύριων αντικειμένων και των στολιδιών.

το πρωτο εντασσεται στην κατηγορια των game-play physics (που εχουν αλληλεπιδραση με το παιχνιδι δηλαδη) και το δευτερο στα effects physics.

απο την στιγμη που και η Ati δεν χρησιμοποιησε PPU τοτε οπως και με το Havok4 μιλαμε για software physics.

το παραδειγμα που δινεις παει στα game-play physics και ηδη το Havok4 πουλιεται....

αναμενατε νεα απο Blizzard πχ..

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από JaguarOne

Η πτώση είναι μικρή και στο κάτω κάτω σου προσφέρει περισσότερα και καλύτερα οπτικά ερεθίσματα που δεν θα δείς ακόμα και QUAD SLI να κάνεις.

Σιγά τα πράματα που προσφέρει και θέλει και 200+ , τα 20 debris παραπάνω; Που στο κάτω κατω στα περισσότερα παιχνίδια ένα slider να μετακινήσεις ή 1 αρχειο ini να πειράξεις χρειάζεται.

Τα λάστιχα που ήταν χωμένα στο έδαφος; Το Hl2 που είχε software physics είναι κλάσεις ανώτερα

Χίλιες φορές αντι να δώσω σε ageia να δώσω για CF ή SLI ώστε να έχω καλύτερα γραφικά και Physics αργότερα

Link to comment
Share on other sites

εδώ μιλάμε ότι είναι effects που θα εμφανίζονται μόνον αν έχεις την κάρτα δηλαδή χρησιμοποιείς και το API της...

Αντικειμενικά: αυτό που λές με το slider/ini είναι σαν να προσπαθείς να τρέξεις Glide API με κάρτα που δεν το υποστηρίζει.

Υποκειμενικά: Τα 20 παραπάνω fx μπορεί να είναι αυτό που θέλει κάποιος. Εσυ δεν τα χρειάζεσαι και αυτό είναι ΟΚ. Προσωπικά δεν θα έκανα ούτε SLI ακόμα και αν είχα 1000 να διαθέσω στο pc μου.

Link to comment
Share on other sites

Τo ίδιο έλεγα παλιά και αυτή τη στιγμή βρέθηκα με δύο υπολογιστές να έχουν SLI.

Ο λόγος είναι οικονομικός.

Είχα μια 7800gtx και βρήκα άλλη μια με 199 στο Πλαίσιο που τη χρειαζόμουν, γιατί η οθόνη μου έχει ανάλυση 1920Χ1200.

Στο άλλο μηχάνημα είχα μια 6600gt και βρήκα μια μεταχειρισμένη με 15, από φίλο για μια TFT 17".

Δεν έχω κανένα παράπονο από το SLI.

Το αντίθετο θα έλεγα. Έδωσα μα παράταση ζωής στους υπολογιστές μου.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.