Jump to content

Big problem μετά από αναβάθμιση


paladium
 Share

Recommended Posts

Παιδιά είναι απελπιστικό. Έκανα αναβάθμιση από E-shop ως εξής

MB ASROCK conroe945G-DVI, CPU D 915 GHz

TWINMOS DDR2 667MHz 2 x 512 MB, HD WD 2500JS

Τροφοδοτικό το παλιό CHIEFTEC GPS-350EB-101 A 350 W

Συναρμολογώ όλα δουλεύουν, CPU, ανεμιστήρες, λαμπάκια HD etc. ο HD κάνει μερικά κλικ και σταματάει ούτε το μπιμπ από το ΜΒ ακούγεται. TFT μένει μαύρη για 2 έως 17 λεπτά. κουνώντας τα καλώδια η πατώντας το resert, ανάβει το PC . Ανάβει σαν να κάνει restart δηλαδή ζβίνουν όλα, ανάβουν και πάλι ζβίνου και πάλι ανάβουν από 2 έως 6 φόρες. Μετά μπαίνει κανονικά στα Windows.

Όταν θέλω να βάλλω κάποια PCI-κάρτα δεν μπαίνει καθόλου μέσα, κολάι ούτε το μπίμπ ακούγεται Μόνο αν βγάλω την κάρτα, πάλι με την επάνω διαδικασία.

Link to comment
Share on other sites

Για προβλημα της μητρικης μου ακουγεται αλλα για καλο και για κακο για τρεξε κανενα memtest να δεις μηπως παιζει τιποτα με τις μνημες!

Link to comment
Share on other sites

:OT: Δεν μελετησες μου φαινεται καλα το forum.Αν το ειχες κανει,μαλλον θα το απεφευγες το συγκεκριμενο μαγαζακι.Καλο κουραγιο(θα το χρειαστεις:( ).

Link to comment
Share on other sites

1)Στηστα και εξω απο το κουτι να δεις τι παιζει...

2)Βεβαιωσου οτι τα εχεις συναρμολογησει σωστα...

3)ΒΙΟS update

4)Δοκιμασε αλλο τροφοδοτικο..(αν και δεν νομιζω).

5)Τσεκαρε της μνημες.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μελετησες μου φαινεται καλα το forum.Αν το ειχες κανει,μαλλον θα το απεφευγες το συγκεκριμενο μαγαζακι.Καλο κουραγιο(θα το χρειαστει

Μα καλά, ευθύνεται το e-shop για το ενδεχόμενο ενός ελαττωματικού κομματιού? Ό,τι θέλουμε λέμε? Έλεος πια εδώ μέσα με τα συμφέροντα του καθενός. ’ντε στα μαγαζάκια σας ο καθένας και αφήστε το forum ελεύθερο και αντικειμενικό.

Όσον αφορά το πρόβλημα του αρχικού poster, φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα στο ζευγάρι μητρικής - τροφοδοτικού... Κάνε τράμπες φίλε μου, μέχρι να βρεις τι φταίει.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε gdp77.1ον Δεν εχω συμφερον απο κανενα μαγαζι γιατι απλα δεν δουλευω σε κανενα μαγαζι πληροφορικης και ουτε εχω συγγενεις,φιλους κτλ που να δουλευουν και 2ον δεν ανεφερα πουθενα οτι φταει το μαγαζι που ειναι ελαττωματικο οποιοδηποτε προιον.Θα μπορουσε να ειναι απο οποιοδηποτε αλλο μαγαζι.Αυτο που ενοουσα και υπονοουσα(που προφανος δεν καταλαβες) και το ξερουν ολοι εδω μεσα,ειναι οτι το συγκεκριμενο μαγαζακι εχει,αν οχι την χειροτερη,συγουρα απο τις χειροτερες after sale υποστηρίξεις.Τωρα αν εσυ εχεις καποια συμφεροντα απο το συγκεκριμενο μαγαζι και αρπαχτηκες ειναι αλλο θεμα το οποιο δεν με ενδιαφερει καθολου.Οσο για το forum,ειναι μια χαρα ελευθερο και αντικεινενικοτατο.Δεν πιστευω να εβαλε ποτε κανενας το μαχαιρι στο λαιμο καθενος για το που θα κανει τις αγορες του η οτιδηποτε αλλο.Ο καθενας τη γνωμη του λεει ασχετα αν σε μερικους:hmm: δεν αρεσει.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που ενοουσα και υπονοουσα(που προφανος δεν καταλαβες) και το ξερουν ολοι εδω μεσα,ειναι οτι το συγκεκριμενο μαγαζακι εχει,αν οχι την χειροτερη,συγουρα απο τις χειροτερες after sale υποστηρίξεις

Αυτό που λες είναι ανακριβές και θα μπορούσα να το θεωρήσω υποκινούμενο... Με ποια δεδομένα? Με ποιο στατιστικό δείγμα καταλήγεις σε τέτοια συμπεράσματα? Πού ξέρεις αυτοί που ποστάρουν εδώ από πού ψωνίζουν? Όντως ακούστηκαν παράπονα από κάποια μέλη του forum. Αυτό δε λέει τίποτα απολύτως αν δε γίνει μια σωστή στατιστική έρευνα που να αφορά το after sales των καταστημάτων. Π.χ. εγώ πριν από ένα χρόνο άλλαξα ελαττωματική κάρτα γραφικών την ίδια μέρα από το e-shop. Λέει κάτι αυτό; Κάποιος άλλος είχε πρόβλημα. Ε και;

Όλες οι περιπτώσεις που αναφέρονται εδώ μέσα είναι κάποια γεγονότα από τα οποία κάποιος μπορεί να αντιμετωπίσει με μεγαλύτερη ή μικρότερη επιφύλαξη κάποιο κατάστημα. Αλλά αυτό, από το να στιγματίσουμε κάποιο κατάστημα, απέχει πολύ. π.χ. αν ανέφερες τα στοιχεία σου (όνομα, ιδιότητα κτλ) το εν λόγω κατάστημα θα μπορούσε χαλαρά να σε μηνύσει για συκοφαντική δυσφήμηση.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από harrybani [Σήμερα, στις 17:22]

ασε κ μενα μου εχει τυχη με αυτο το καταστημα κ πιστεψε με κ λιγα λεμε για αυτους.......ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ κ μακαρι να κλεισουνε αυριο!

Οχι οχι δεν θελουμε να κλεισουνε, να βελτιωθουνε θελουμε;)

Link to comment
Share on other sites

αμα ειχες τραβηξει οτι τραβηξα εγω με μια ελαττωματικη 7900gtx των 550 ευρω κ την απαραδεκτη-αθλια αντιμετωπιση τους το ιδιο θα ελεγες κ επι της ευκαιριας ενα μεγαλο μπραβο στην oktabit κ την xfx;)

Link to comment
Share on other sites

Μήπως το παρακάνετε με τα off topic?

Δεν έχει καμία δουλειά το eshop στο πρόβλημα του παιδιού.

Ας σβήσει κάποιος mod όλα τα άσχετα please.

Edit, απάντηση στο από κάτω:

Ρε παληκάρι πλάκα μου κάνεις? Δεν καταλαβαίνεις ότι postάρεις αλλού για αλλού?

Βοηθάς καθόλου το πρόβλημα του φίλου με το να κατηγορείς το eshop?

’λλα καταστήματα δεν έχουν ελλατωματικό hardware?

Είσαι σίγουρος ότι πρόκειται περί ελλατωματικού hardware?

Α ρε jax, θα ακολουθήσω την κάποτε τακτική σου όπου να'ναι.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από jpavly [Σήμερα, στις 17:41]

Μήπως το παρακάνετε με τα off topic?

Δεν έχει καμία δουλειά το eshop στο πρόβλημα του παιδιού.

Ας σβήσει κάποιος mod όλα τα άσχετα please.

και ποιος φταιει δηλαδη;το multirama;αλλα ξεχασα.......αλλη μια ασυμβατοτητα απο εκει.........ατυχια........
Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από harrybani [Σήμερα, στις 17:29]

αμα ειχες τραβηξει οτι τραβηξα εγω με μια ελαττωματικη 7900gtx των 550 ευρω κ την απαραδεκτη-αθλια αντιμετωπιση τους το ιδιο θα ελεγες κ επι της ευκαιριας ενα μεγαλο μπραβο στην oktabit κ την xfx;)

Μπραβο για ολες τις εταιρειες μηδενος εξαιρουμενης μικρης και μεγαλης να μπορουν να

επιβιωνουν παντα και να βελτιωνονται συνεχως (για να μπορουμε και εμεις να απολαμβανουμε

σαν αγοραστες). ΒΕΛΤΙΩΣΗ χρειαζονται ορισμενες και ΟΧΙ ΚΛΕΙΣΙΜΟ.

Οσο για τον φιλο μας νομιζω οτι ειναι πιο πολυ θεμα mobo το προβλημα του.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Panansas [Σήμερα, στις 17:49]

Μπραβο για ολες τις εταιρειες μηδενος εξαιρουμενης μικρης και μεγαλης να μπορουν να

επιβιωνουν παντα και να βελτιωνονται συνεχως (για να μπορουμε και εμεις να απολαμβανουμε

σαν αγοραστες). ΒΕΛΤΙΩΣΗ χρειαζονται ορισμενες και ΟΧΙ ΚΛΕΙΣΙΜΟ.

Οσο για τον φιλο μας νομιζω οτι ειναι πιο πολυ θεμα mobo το προβλημα του.

θα μας εξηγησεις λοιπον γιατι εσενα αμα χρειαζεσαι βελτιωση στην δουλεια σου σε απολυουνε κ δεν σε κρατανε εστω με μειωμενες αποδοχες;λουκετο λεμε χιλιες φορες........
Link to comment
Share on other sites

Δεν φανταζομουν ποτε οτι με μια off topic ευχη για κουραγιο στον paladium θα δημιουργουσα τετοιο θεμα.Να ζητησω λοιπον αρχικα συγνωμη απο τον poster για τα off topic που ακολουθησαν και επισης απο τον gdp77(ασχετα αν ακομα δεν καταλαβα τι παιζει με το συγκεκριμενο μαγαζακι και τα πηρε ετσι).Δε θα δωσω συνεχεια στο θεμα.Στην τελικη ο καθενας μπορει να βγαλει τα συμπερασματα του,απο αυτα που διαβαζει εδω μεσα.Κριμα παντος γιατι νομιζα πως η λογοκρισια ειχε πεθανει μαζι με τη χουντα:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

παιδιά mercy για τα comments.

έχω onboard vga κάρτα, τροφοδοτικό είναι οκ.

στραβά κουτσά με διάφορες ρυθμίσεις, δουλεύει.

τσέκαρα πολλά και διάφορα. το μοναδικό που παρατήρησα είναι οι μνήμες είναι στα 667

mhz, το bios της αναγνωρίζει στην auto με 533 mhz. με την ρύθμιση δουλεύει στα 667.

μάλλον το mb φταίει. βάζοντας μία pci και pcie κάρτα μπλοκάρει το σύστημα. δεν μπαίνει

μέσα, μόνο αν βγάλω την (τοις) κάρτα και ξεμπλοκάρει το hd (βγάζοντας τα καλόδια)

μπαίνει μέσα.

θα στείλω rma, να δούμε τι θα γίνει

Link to comment
Share on other sites

Μιας και ο φιλος εχει αποφασισει τι προκειται να κανει να πω και εγω δυο πραγματακια.

Η σταση σου gdp77 δειχνει υποκεινουμενη. Οχι των αλλων. Οι αλλοι αποτυπωνουν μια πραγματικοτητα. Ακομα και ονομαστικα να ελεγε ο Ιnsane αυτο που ειπε το αποτελεσμα θα ηταν το ιδιο. Δεν γνωριζεις καν την ενοια της συκοφαντικης δυσφιμησης. Τι το λες λοιπον? Για να φοβησεις? Για να δημιουργησεις εντυπωσεις? Μαθε λοιπον οτι αυτο που ειπες ειναι τελειως αβασιμο. Κανε τον κοπο να δεις λιγο το 364^2ΠΚ να μαθεις εστω τα βασικα.

Ποιος μας απαγορευει να εκφρασουμε ελευθερα την αποψη μας? Σκοπος του φορουμ ειναι να βοηθουμε με οποιονδηποτε τροπο μπορουμε. Αν εγω πουλαω στις αγγελιες χαλασμενα προιοντα δεν οφειλει καποιος που το γνωριζει να ειδοποιησει? Δεν λεω σε καμμια περιπτωση οτι το εν λογω καταστημα κανει κατι τετοιο. Σε τετοιες ομως περιπτωσεις εχει συμπεριφερθει με τον χειροτερο τροπο σε πολλους (πραγματικα παρα μα παρα πολλους) απο εμας. Μηπως ειναι υποκινουμε που συνεχως ξεπεταγονται τετοια μηνυματα στο φορουμ? Τοσα καταστηματα υπαρχουν. Γιατι δεν συμβαινει με αλλους? ΄Η μηπως ειναι σκευωρια ολη αυτη η κατασταση?

Μην ξεχνας οτι πολλοι στις αρχες της επιχειρησης αυτης την στηριξαμε με αγορες και με προτροπες σε αλλους να πραξουν το ιδιο. Το κολακευαμε για τις χαμηλες τιμες και την αριστη εξυπηρετηση. Ομως τωρα να κανουμε το ιδιο? Για τις τιμες που πηραν την ανηφορα (ενεκα eshop points που προσωπικα δεν πιστευω οτι αξιζουν) ή για το after sales (που πολλοι τραβηξαμε γολγοθα)? Τη βελτιωση του επιδιωκουμε. Και οταν γινει, εμεις παλι θα ειμαστε που θα το τιμησουμε ως πελατες.

Φιλε paladium με το καλο να παρεις την νεα μητρικη και συγγνωμη για το offtopic.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από cabrinha [Σήμερα, στις 09:12]

Μιας και ο φιλος εχει αποφασισει τι προκειται να κανει να πω και εγω δυο πραγματακια.

Η σταση σου gdp77 δειχνει υποκεινουμενη. Οχι των αλλων. Οι αλλοι αποτυπωνουν μια πραγματικοτητα. Ακομα και ονομαστικα να ελεγε ο Ιnsane αυτο που ειπε το αποτελεσμα θα ηταν το ιδιο. Δεν γνωριζεις καν την ενοια της συκοφαντικης δυσφιμησης. Τι το λες λοιπον? Για να φοβησεις? Για να δημιουργησεις εντυπωσεις? Μαθε λοιπον οτι αυτο που ειπες ειναι τελειως αβασιμο. Κανε τον κοπο να δεις λιγο το 364^2ΠΚ να μαθεις εστω τα βασικα.

Ποιος μας απαγορευει να εκφρασουμε ελευθερα την αποψη μας? Σκοπος του φορουμ ειναι να βοηθουμε με οποιονδηποτε τροπο μπορουμε. Αν εγω πουλαω στις αγγελιες χαλασμενα προιοντα δεν οφειλει καποιος που το γνωριζει να ειδοποιησει? Δεν λεω σε καμμια περιπτωση οτι το εν λογω καταστημα κανει κατι τετοιο. Σε τετοιες ομως περιπτωσεις εχει συμπεριφερθει με τον χειροτερο τροπο σε πολλους (πραγματικα παρα μα παρα πολλους) απο εμας. Μηπως ειναι υποκινουμε που συνεχως ξεπεταγονται τετοια μηνυματα στο φορουμ? Τοσα καταστηματα υπαρχουν. Γιατι δεν συμβαινει με αλλους? ΄Η μηπως ειναι σκευωρια ολη αυτη η κατασταση?

Μην ξεχνας οτι πολλοι στις αρχες της επιχειρησης αυτης την στηριξαμε με αγορες και με προτροπες σε αλλους να πραξουν το ιδιο. Το κολακευαμε για τις χαμηλες τιμες και την αριστη εξυπηρετηση. Ομως τωρα να κανουμε το ιδιο? Για τις τιμες που πηραν την ανηφορα (ενεκα eshop points που προσωπικα δεν πιστευω οτι αξιζουν) ή για το after sales (που πολλοι τραβηξαμε γολγοθα)? Τη βελτιωση του επιδιωκουμε. Και οταν γινει, εμεις παλι θα ειμαστε που θα το τιμησουμε ως πελατες.

Φιλε paladium με το καλο να παρεις την νεα μητρικη και συγγνωμη για το offtopic.

:T:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...