Jump to content



Εχει δοκιμασει κανεις το G25;


GoMaR

Recommended Posts

Παιδια εψαξα λιγο στο youtube για αυτη την τιμονιερα και μου φανηκε να εχει καλη αισθηση...Το θεμα ειναι οτι υπαρχει παιχνιδι που να υποστιριζει 2,5 φορες να γυρναει το τιμονι;

Στο live for speed θα δουλευει; Υπαρχει κανεις;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ την είδα στο X multirama. Δεν ξέρω πως πάει στα παιχνίδια αλλά έχει φοβερή αίσθηση. Ο μοχλός ταχυτήτων μου φάνηκε κάπως ψεύτικος εν αντιθέσει με την τιμονιέρα και τα πετάλια. Πάντως αν έχει κάποιος τρέλα με αυτά και έχει διαθέσιμο μαρούλι, ~300 , νομίζω πως είναι καλή αγορά.

Link to comment
Share on other sites

Στο lfs παιζει χαλαρα... (πανε 1 προσ 1 οι στροφες της g25 με το τιμονι του αυτοκινητου στο παιχνιδι)

Απο εκει και περα σε άλλα τα παιχνιδια παιζει και στις 900 μοιρες απλα εσυ ξεσκιζεσαι να γυρνας το τιμονι και μπροστα σου το αυτοκινητο του παιχνιδιου στριβει ελαχιστα και ειναι καπως εκνευριστικο αυτο (γι αυτο υπαρχει και η ρυθμιση μοιρων και τις κανεις οτι θες) :innocent:

Την εχουν δοκιμασει καποια παιδια στην GVR

Γεννικα απο λειτουργια στο τιμονι σα μια DFP ειναι απλα με μακραν καλυτερη αισθηση στα παντα...

Τις 900 μοιρες εννοειται δε τις χρειαζεσαι... οπως δε χρειαζεσαι και πολλα πραγματα απο αυτα που εχεις ισως... αλλα ειναι αμαρτια να παρεις τετοια τιμονιερα και να τη δουλευεις στις 200...

Link to comment
Share on other sites

Εχω της Microsoft εγω.Μια τιμονιερα εχει βγαλει νομιζω..Sidewinder Forcefeedback λεγεται..Αξιζει να σκασω καμια 250 για αυτην;

Αν ειναι να την παρω για να παιζω μονο LFS , δεν αξιζει πιστευω :( Εκτος αν βγουν..

200 μοιρες ποσες στροφες ειναι;

Link to comment
Share on other sites

180° είναι μισή στροφή. ;)

[Edit] Οι 900° χρησιμεύουν σε sims που τα αυτοκίνητα είναι "γήινα" και μοιάζουν με τα καθημερινά μας αυτοκίνητα. Αν όμως θέλεις να προσομοιώσεις κάποιο μονοθέσιο ή GT δεν νομίζω να χρειάζεσαι ούτε και τις 300°.

Link to comment
Share on other sites

180° είναι μισή στροφή

Ναι βρε το ξερω αυτο :p

Απλως δεν εχω καταλαβει τον "ορο" 200 μοιρες..

Οταν κοιταει ευθοια , 200μοιρες αριστερα και αλλες 200 μοιρες δεξια δηλαδη?

Δηλαδη αν το εχεις 00:00 to τιμονι και το στριψεις 200 μοιρες αριστερα , θα κανει περιπου 40 λεπτα αριστερα;

Πωπω τι πολυπλοκη σκεψη ειναι αυτη.....:p

Και οσο για τα GT ναι, αλλα για ραλλυ νομιζω κανουν μια στροφη +

Link to comment
Share on other sites

Εννοούμε Lock to Lock ελληνιστί από άκρη σε άκρη.

Δηλαδή γυρνάς π.χ. τέρμα αριστερά και αρχίζεις και μετράς "μία και 1 τέρταρτο" μέχρι να τερματίσει από τα δεξία.

Τα rally cars δεν έχουν ούτε μία στροφή, αν εννοείς από το κέντρο του τιμονιού...

Σε full lock διόρθωμα το πολύ (επαναλαμβάνω από το κέντρο) να γυρίσει 3/4.

Link to comment
Share on other sites

Εχω την driving force pro της logitech για το ps2 και παιζω ΜΟΝΟ gt4 συνδεεται και στο pc σε θυρα usb αλλα δεν εχει force feedback δεν ασχοληθηκα να βρω drivers, ομως ειναι πολυ πιθανο να κανουν οι drivers της momo.Κοστιζει ΜΟΝΟ 90 ευρω και ειναι ΤΡΟΜΕΡΗ οι 900 μοιρες 2,5 στροφες απο ακρη σε ακρη χρειαζονται μονο οταν κανεις drifts κατα τα αλλα στην κανονικη οδηγηση σπανια περιστρεφεις το τιμονι στις 180 απο ακρη σε ακρη (πολυ αργες κλειστες στροφες) χωρις ομως να ακους το γκαπ οταν βρισκει τερμα. Αν αγοραζα τιμονιερα τωρα θα επαιρνα με κλειστα τα ματια την g25 ειναι ακριβουτσικη αλλα τα αξιζει οπως ακριβως και η dfp πριν 2-3 χρονια. Η g 25 ειναι απολυτα συμβατη με pc με δικους της drivers.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από GoMaR

Αξιζει να σκασω καμια 250 για αυτην;

Αν ειναι να την παρω για να παιζω μονο LFS , δεν αξιζει πιστευω :(

Το αν αξίζει να δώσεις 250 ε η τσέπη σου θα το πει αλλά δε τα σκας μονό για μια τιμονιέρα που γυρνάει 900μοιρες μέγιστο Έχει κορυφαία αίσθηση και το τιμόνι και τα πετάλια

Όλοι σου είπαμε ότι παίζει μια χαρά σε όσες μοίρες την ρυθμίσεις που ειδές ότι είναι μόνο για lfs?

Απλά εγώ εξέφρασα την άποψη ότι είναι κρίμα μια τιμονιέρα 900 μοιρών να τη δουλεύεις στις 200 αλλά αυτό είναι καθαρά προσωπική άποψη και φυσικά αν ο εξωμοιωτης που προτιμάς έχει αυτοκίνητα με τιμονιά λίγων μοιρών περιστροφής σε αυτές τις μοίρες είναι το ιδανικό να το ρυθμίσεις.

btw οι φόρμουλες έχουν τιμονι 450μοιρων συνολικής περιστροφής και τα rallycars και λοιπά αγωνιστικά ανάλογου επιπέδου έχουν ~540μοιρες συνολικής περιστροφής.

Όταν λεμέ πχ 540μοιρες συνολικής περιστροφής εννοούμε 270 μοίρες από κάθε πλευρά δηλαδή ¾ της στροφής από την κάθε πλευρά η 1,5 στροφή συνολικά

Αρχική απάντηση από manoliss

Εχω την driving force pro της logitech για το ps2 και παιζω ΜΟΝΟ gt4 συνδεεται και στο pc σε θυρα usb αλλα δεν εχει force feedback δεν ασχοληθηκα να βρω drivers,

Έχει και παράεχει force feedback. Και οσο για τους drivers η Logitech εχει έναν που κάνει για όλα τα τιμονιά της οπότε κατεβάζεις πχ της momo και αναγνωρίζει την dfp.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από kaynd

btw οι φόρμουλες έχουν τιμονι 450μοιρων συνολικής περιστροφής και τα rallycars και λοιπά αγωνιστικά ανάλογου επιπέδου έχουν ~540μοιρες συνολικής περιστροφής.

[ΟΤ]0,75 lock to lock για την F1.[/ΟΤ]

@GoMaR

Την τιμονιέρα δεν την παίρνεις για τις μοίρες αλλά για το πόσο κοντά σε φέρνει στην πραγματικότητα μαζί με τον εξομοιωτή που επιλέγεις να παίξεις κάθε φορά.

Αυτό σημαίνει ότι ευχαρίστηση μπορεί να βρεις και με ένα joypad.

Η logitech έχει αυτή τη στιγμή την καλύτερη τιμονιέρα στα 240 είτε κάποιος είναι noob με τα sims είτε advanced level (μύτη - τακούνι).

Αν δε θέλεις να το δεις σαν επένδυση, καθώς είναι ότι πιο στιβαρό υπάρχει σε αυτά τα λεφτά, που θα την ευχαριστηθείς για τα επόμενα 2 χρόνια, να μην την επιλέξεις.

Link to comment
Share on other sites

@diperr Στις φόρμουλες είναι ~450 μοίρες συνολικής περιστροφής δηλαδή 0.6 της στροφής από κάθε πλευρά δες ένα οποιοδήποτε in car και πες μου

Στα μικρά cart (όχι τα αμερικανικά δηλαδή που είναι σα φόρμουλες) είναι ~270 μοίρες.

Και όχι δεν είναι εντελώς OT

Πραγματι "Η logitech έχει αυτή τη στιγμή την καλύτερη τιμονιέρα στα 240"

[edit]

Δεν ήθελα να το ποστάρω αυτό σε νέα απάντηση για να μην εξελιχθεί το θέμα για την g25 σε διαμάχη μοιρών περιστροφής των τιμονιών των F1....

Δε ξερώ αν θα φανώ υπερβολικά ισχυρογνώμον αλλά το site που δίνεις παρακάτω εκεί που λέει 0,75 στροφές lock to lock έχει τυπογραφικό λάθος. Ακομα και μες τον αγωνα ξεπερνουν το ευρος των 270 μοιρων... 135 μοιρες απο καθε πλευρα...

Αντίθετα στο s2000 διπλά οι στροφές lock to lock αναγράφονται σωστά... από εκεί και πέρα που κολλάει η σύγκριση των δυο οχημάτων ποιος ξέρει...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από kaynd

δες ένα οποιοδήποτε in car και πες μου

Στην στροφή του Λέοντα (Monte Carlo) από τις πιο αργές και κλειστές στροφές που υπάρχουν lockάρουν περίπου στις ~140°. Πέρα από αυτό δεν βρίσκω κάτι. Μόλις βρω technical datasheet θα ποστάρω.

Link to comment
Share on other sites

Eίναι πολύ κάλη η G25.

Το μεγάλο της θετικό είναι το πεντάλ του φρένου!

Μπορείς να σηκοθείς όρθιος πάνω του!

Το αρνητικό είναι ότι δεν έχει αρκετά κουμπιά πάνω στο τιμόνι, τουλάχιστον για τα γούστα μου...:p

Ο λεβιές ταχυτήτων είναι πολύ καλός σαν της DFP σε σειριακή λειτουργία, ενώ σε H-mode χάνει λίγο...

Τέλος να πώ ότι μου φάνηκε λίγο ελαφριά σε αίσθηση για τα γούστα μου...

Εdit: Να πώ επίσης ότι στο κομάτι που δοκίμασα το κατέβασμα 3η σε 2α δεν το πήρε πολύ καλά και εύκολα...βέβαια μπορεί να θεωρηθεί ότι έτσι είναι πιό ρεαλιστική, γιατί σε αρκετά κιβώτια δεν πολυαρέσει αυτό...:p

Link to comment
Share on other sites

Επειδη ειναι θεμα χρηματων , σκεφτομαι και τα λεφτα οποτε σκεφτομουν και την εκδοχη μην ειναι υπερβολη για κατι που δεν αξιζει...Γιαυτο εκανα και την ερωτηση...

Οποτε θα την εχω στα υποψην μου οταν θα μαζεψω λεφτα στην ακρη..

Παιδια,χιλια ευχαριστω για τις απαντησεις...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.