Jump to content



Εξηγηστε μου οτι πεταξα πατατα...


fusion

Recommended Posts

Οτι διαβασετε παρακατω ειναι καθαρα προσωπικη (ακυρη/αφελης) απορεια.

Θα παρακαλουσα να μην βαρεσετε:boxed: :boxed:

Λοιπον, εχουμε και λεμε.

Απο οσα, εχω ακουσει οι προγραμματιστες παιχνιδιων δηλωνουν οτι ειναι αρκετα πιο πολυπλοκο να κατασκευασουν multi-threading παιχνιδια για επεξεργαστες 2πυρηνους, 8πυρηνους ή ΟΣΟπυρηνους θελετε, και οτι προτιμουν την αξιοποιηση περισσοτερων GHz.

Αποτελεσμα ολων αυτων ειναι να μην υπαρχουν αρκετα games που να αξοιοποιουν τους περισσοτερους πυρηνες.

Απο την αλλη, οι κατασκευαστες επεξεργαστων προτημουν να ριχνουν (σχετικα) τη συχνοτητα των μοντελων τους και να τα εξοπλιζουν με αλλους πυρηνες.

Και τωρα η απορεια...:tomato:

Αυτο σημαινει οτι τα νεα cpu δεν διαφερουν σε τιποτα απο τα παλια, οσων αφορα τα games? (ειπα μη βαρατε)

Δηλαδη ειτε εχω ενα p4 3,2 ειτε ενα c2d 6400 σε ενα συστημα με τα υπολοιπα χαρακτηριστικα ιδια (π.χ. 2GB ram, 8800GTX) ειναι το ιδιο πραμα?

Το ξερω οτι καπου χανω τη μπαλα, αλλα κατι τετοια υπαρξιακα μου ερχονται που και που.

Link to comment
Share on other sites

χοντρικα (και υποθετοντας οτι ο ενας πυρηνας conroe στα 2.13 ειναι ισαξιος σε παιχνιδια με εναν P4 3.2)......η απαντηση ειναι "Ναι".

Αποκει και περα, σκεψου οτι ταυτοχρονα με το παιχνιδι που θα απασχολει τον ενα πυρηνα θα μπορεις να χρησιμοποιησεις οτν δευτερο σε αλλες εργασιες, και οτι στο PC δεν τρεχεις μονο games.

Link to comment
Share on other sites

Ε όχι και ισάξιος ο P4 3.2 με τον 6400 στα 2,13... ~50% πιο γρήγορος ο Conroe...

Δεν θα είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα γιατί ο αδύναμος επεξεργαστής δεν θα μπορεί να ακολουθήσει την δυνατή πχ. 8800GTX...

Link to comment
Share on other sites

Απλά δεν κάνουν τα mhz το cpu...

Ένας core 2 στα 2,4 πχ είναι σαφώς πιο αργός από έναν στα 3,2.

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι και οι δυο τους είναι πιο αργοί από εναν Pentium στα 3,6,καθώς μιλάμε για τελείως διαφορετική αρχιτεκτονική...

(αυτό όσο αφορά το ότι οι εταιρίες θέλουν επεξεργαστική ισχύ στον ένα πυρήνα)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ReaperX

Απλά δεν κάνουν τα mhz το cpu...

Ένας core 2 στα 2,4 πχ είναι σαφώς πιο αργός από έναν στα 3,2.

Φιλε ReaperX το παλικαρι μιλαει για P4 @ 3,2 kai gia C2d 6400 ...

και οχι για 2 επεξεργατες σε αλλα ΜΓΖ :)

Πλεον στους επεξεργαστες μετραει και η μνημη τους L1 L2 ... και για το μεγεθος τους και για την ταχυτητα μεταφορας δεδομενων

..

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω μερικά λινκς θα μας λύσουν της απορίες (δυστυχώς δύσκολα βρίσκεις βενς με μονοπύρηνους και διπύρηνους)

http://www.guru3d.com/article/processor/318/

http://www.tomshardware.com/2006/07/14/core2_duo_knocks_out_athlon_64/

http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/core2duo-shootout.html

Link to comment
Share on other sites

Α να συμπληρωσω, οτι το παραδειγμα με τους 3,2 και τον 6400 ειναι τυχαιο, μην κολλατε εκει, απλα ειναι διαφορετικης γενιας cpus και αυτο ηθελα να τονισω.

Δηλαδη αν καταλαβα καλα, η διαφορετικη αρχιτεκτονικη του επεξεργαστη, η περισσοτερη L1 και L2 και το αυξημενο FSB κανουν τη διαφορα? Αξοιωπιουνται δηλαδη απο τον κωδικα του παιχνιδιου? Αρα τα παιχνιδια χρησιμοποιουν πολυ καλυτερα τα νεα cpu και ολα αυτα περι mhz εινια βλακιες? Καλα το παω μεχρι εδω?

Α και κατι τελευταιο, πως ο p4 θεωρειται αδυναμος για την 8800GTX, θελω να πω για ποιο λογο?

Link to comment
Share on other sites

Για το λόγω ότι η 8800gtx έχει βγει μετά από των p4. άρα τα παιχνίδια που βγαίνουν με τόσο βαριά γραφικά κατά κανόνα (optimize) θα θέλουν και καλύτερο CPU (δεν μπορώ να το εξηγήσω καλύτερα)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Blinky [Σήμερα, στις 05:04]

χοντρικα (και υποθετοντας οτι ο ενας πυρηνας conroe στα 2.13 ειναι ισαξιος σε παιχνιδια με εναν P4 3.2)......η απαντηση ειναι "Ναι".

Αποκει και περα, σκεψου οτι ταυτοχρονα με το παιχνιδι που θα απασχολει τον ενα πυρηνα θα μπορεις να χρησιμοποιησεις οτν δευτερο σε αλλες εργασιες, και οτι στο PC δεν τρεχεις μονο games.

αυτο ειναι τελειως λα8ος οπως πολυ σωστα ανεφεραν και οι υπολοιποι.

γενιακα δεν εχει να κανει με την ποσοτητα της επεξεργαστης ισχυως.η "δυναμη" ενος επεξεργαστη εχει να κανει με την αρχιτεκτονικη του και πανω στην ιδια αρχιτεκτονικη την διαφορα την κανουν τα Mghz και καποια αλλα χαρακτηρηστηκα.

ειναι οπως με τους κινητηρες των αυτοκινητων δλδ ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από CrazyAnt [Σήμερα, στις 19:52]

ειναι οπως με τους κινητηρες των αυτοκινητων δλδ ;)

Ετσι ακριβως.... Ο Ρ4 ειναι 7 λιτρος κινητηρας και αποδιδει 300 αλογα ενω ο conroe 5 λιτρα κα βγαζει 500 αλογα;)

Link to comment
Share on other sites

Ο P4 έχει υψηλότερο χρονισμό μεν οσον αφορά τα Ghrz απο τον C2D, αλλά δν μπορεί να τεθεί καν σύγκριση. Ο C2D ειναι ΣΑΦΩΣ πιο γρήγορος απο τον P4 σε ΟΛΑ! Αυτό γιατί ο P4 είναι κατασκευασμένος με την αρχιτεκτονική των 90nm ενώ ο 6400 των 65nm, άρα ο ο δεύτερος πολύ πιο γρήγορος απο οποιονδήποτε P4, ειδικά στην εργοστασιακή ταχύτητα. (Οκ, τώρα ενας Northwood στα χέρια μερικών μερικών εδω μέσα, όσο παίζουμε στον 1 πυρήνα ακόμη, δν ξέρω τί μπορεί να κάνει... :p ) Ελπίζω να έβαλα κι εγώ το λιθαράκι μου στην επίλυση του προβλήματος! :p:):p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από CrazyAnt

αυτο ειναι τελειως λα8ος οπως πολυ σωστα ανεφεραν και οι υπολοιποι.

γενιακα δεν εχει να κανει με την ποσοτητα της επεξεργαστης ισχυως.η "δυναμη" ενος επεξεργαστη εχει να κανει με την αρχιτεκτονικη του και πανω στην ιδια αρχιτεκτονικη την διαφορα την κανουν τα Mghz και καποια αλλα χαρακτηρηστηκα.

ειναι οπως με τους κινητηρες των αυτοκινητων δλδ ;)

Αμα εννοουσα αυτο που καταλαβες οτι εννοουσα τοτε θα ελεγα τον P4 καλυτερο αφου τρεχει στα 3.2 ....αλλα καμια σχεση. Εγω στο πρωτο post του παιδιου καταλαβα οτι αυτο που τον ενδιεφερε ηταν η διαφορα διπυρινου-μονοπυρινου στα παιχνιδια, και κατα ποσο χρησιμοποιειται ο δευτερος πυρηνας....γι'αυτο και εκει εστιασα. Καλυτερα να ειχε παρει σαν παραδειγματα εναν P4 και εναν Pentium D, για να ειναι και διια αρχιτεκτονικη, αλλα αφου πηρε αυτους που πηρε, για να μην αλλαξω το παραδειγμα του χρησιμοποιησα αυτους. Και η παρενθεση ηταν για να προλαβω απαντησεις σαν την δικη σου που θα κολαγαν στην αρχιτεκτονικη (εξου και το "υποθετοντας") αλλα αποτι φαινεται δεν ηταν αρκετη.

Τελιακ βεβαια παοτι φαινεται και εγω δεν καταλαβα το αρχικο post αφου μαλλον τα GHz τον ενδιαφερουν και οχι ο αριθμος πυρηνων.... Αρα ολοι συννενοουμαστε μια χαρα :D

Link to comment
Share on other sites

Η απορεια μου δεν ειχε να κανει με την εκμεταλευση του 2ου πυρηνα αλλα με τα GHz και με το πως αξιωποιουνται στα games τη στιγμη που οι συχνοτητες πεφτουν.

Εννοειται πως καθε απαντηση ειναι καλοδεχουμενη και ο καθενας προσεγγιζει το θεμα αλλιως.:whistling :p

Σας ευχαριστω ολους σας για τις απαντησεις σας :worship:

Special Thanks στον pavou για το καταπληκτικο συγκριτικο που παρεθεσε.:T: :T:

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, χωρίς να είμαι κι εγώ ειδικός σου λέω να έχεις υπ'όψιν σου στα εξής.

Ο Ρ4 ήταν κάκιστος στα games σε σχέση με τον C2D (και Α64 νωρίτερα). Η αρχιτεκτονική του ήταν για τα μπάζα οπότε οποιαδήποτε σύγκριση με C2D είναι μάλλον άτοπη.

2ον. Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, το καλό με τον πολυπύρηνο επεξεργαστή είναι ακόμα κι αν ένα παιχνίδι δεν εκμεταλλεύεται τους 2 πυρήνες μπορεί μέσω του λειτουργικού να αφιερώνει τον ένα πυρήνα μόνο και μόνο για το παιχνίδι και τις υπόλοιπες διεργασίες να τις αναλαμβάνει ο άλλος πυρήνας. Από αυτό και μόνο έχεις ένα boost καθόλου αμελητέο.

Από αυτή την άποψη, είναι πάντα καλύτερος ένα 2πύρηνος επεξεργαστής. Σίγουρα δεν θα αποδώσει τα διπλάσια από τον ένα αλλά είναι ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση.

Απο κεί και πέρα, η σύγκριση με GHz ισχύει μόνο για επεξεργαστές ίδιας γενιάς και φιλοσοφίας. Έτσι κι αλλιώς, οσο πιο πολλά έχεις, τόσο το καλύτερο. Αρκεί να μιλάμε για παρόμοιους επεξεργαστές.

Συν το οτι δεν μπορούμε πια να μιλάμε για μονοπύρηνους επεξεργαστές όταν ακόμα και budget μοντέλα (πχ Ε4300) είναι πλέον 2πύρηνα. Μονπύρηνους επεξεργαστές θα βλέπουμε μόνο σε καθαρά επαγγελματικά συστήματα για γραφεία/λογιστήρια/τράπεζες κλπ. Ούτε καν σε οικονομικά οικιακά συστήματα. Και αυτό, όχι για πολύ. Όσο μικραίνει η λιθογραφία, τόσους πιο πολλούς πυρήνες θα στριμώχνουν στο package.

Link to comment
Share on other sites

μπορεί μέσω του λειτουργικού να αφιερώνει τον ένα πυρήνα μόνο και μόνο για το παιχνίδι και τις υπόλοιπες διεργασίες να τις αναλαμβάνει ο άλλος πυρήνας.

πώς μπορεί να γίνει αυτό ???

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από nik92 [Σήμερα, στις 19:58]

μπορεί μέσω του λειτουργικού να αφιερώνει τον ένα πυρήνα μόνο και μόνο για το παιχνίδι και τις υπόλοιπες διεργασίες να τις αναλαμβάνει ο άλλος πυρήνας.

πώς μπορεί να γίνει αυτό ???

με το set affinity νομιζω(δεξι κλικ στην εφαρμογη στον task manager)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από nik92

μπορεί μέσω του λειτουργικού να αφιερώνει τον ένα πυρήνα μόνο και μόνο για το παιχνίδι και τις υπόλοιπες διεργασίες να τις αναλαμβάνει ο άλλος πυρήνας.

πώς μπορεί να γίνει αυτό ???

γινεται και αυτοματα λογικα....αλλα μη ξεχνας οτι μποει να εχεις 2 πυρηνες, αρα 2 CPU ας πουμε, αλλα χρησιμοποιουν κοινη μνημη, κοινο δισκο κλπ κλπ....βλεπεις που το παω.

Link to comment
Share on other sites

Να δώσω ένα παράδειγμα για να καταλάβει και ο φίλος μας...Ενας Pentium D 945 sta 3.4 ghz βγάζει το Spi με το δικό μου σύστημα σε περίπου 40s...Αντίθετα ενασ c2d 6300 στην εργοστασιακή του συχνότητα...1.86 ghz...Εφαρμοσμένος στο ίδιο σύστημα...βγάζει γύρω στα 23s....όπως καταλαβαίνεις φίλε μου δλδ...οπως σοθ είπανε και πιο πάνω...η συχνότητα δεν ειναι το μόνο που μετράει αλλα επίσης και η αρχιτεκτονική και πολλά άλλα..

Αρα και στα games η "βοήθεια" που θα προσφέρει ο επεξεργαστής 8α είναι πολύ περισσότερη..

:D:D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.