Jump to content



Απορία σχετικά με RMA


pontifikas

Recommended Posts

Σε περίπτωση που το προϊόν που υφίσταται RMA δεν υπάρχει για να αντικατασταθεί αλλά επιστρέφεται πιστωτικό υπόλοιπο, το ποσό που επιστρέφεται πρέπει να είναι ίδιο με το ποσό αγοράς ή με την τρεχουσα αξία του προϊόντος(αν υπήρχε διαθέσιμο)?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 42
  • Created
  • Last Reply

Εαν το προιον κυκλοφορει ακομα τιμολογειται με την τρεχουσα τιμη.Εαν εχει σταματησει να διατιθεται στην αγορα στο πιστωτικο κοβεται η τελευταια τιμολογισιμη τιμη.

Link to comment
Share on other sites

Στις 13-2-07, έστειλα μια μητρική k8n Diamond για rma, σήμερα μετά απο σαράντα!!!!!!!!!

ημέρες ,με τηλεφώνησαν ότι εγκρίθηκε το ποσό των 79 ευρώ!!!!!!, εγώ την είχα αγοράσει

πριν,από δυο χρόνια 255 ευρώ. Απογοήτευση μεγάλη !!! !!!!

:o :o :o

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από pontifikas [Σήμερα, στις 15:49]

Το ακριβώς από κάτω post φίλε το έγραψα για μια k8n Platinum την οποία μου την κοστολόγησαν με 73 ευρώ

Πίκρα:(

Μάλλον προσπαθουν να βγάλουν κέρδος απο τα rma

Link to comment
Share on other sites

Επειδή δεν έχω μαζί μου το φεκ για τις εγγυήσεις πάρε την γενική γραμματεία καταναλωτή στο 1520. Πάντος ο νόμος 2251/94 φεκ191τΑ στο άρθρο 5 παράγραφος 4 αναφέρει σε περίπτωση βλάβης αντικατάσταση ή αναστροφή της πώλησης. Αν το παραστατικό αναστροφης της πώλησης ειναι το παραστατικό αγοράς δικαιούσαι όλο το ποσό.

Link to comment
Share on other sites

Eμενα προσφατα μου χαλασε μητρικη Α8Ν-SLI Premium... Την ειχα αγορασει απο eshop 180euro... Δεν ειχαν να μου την αντικαταστησουν και το πιστωτικο που κοπηκε ηταν στα 180euro παρ'ολο που παλιοτερα η μητρικη ειχε φτασει να πωλειται στα 140

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από vasi

Γιατί μπερδεφτικαν τα δυο θέματα το δικό μου, και του pontifikas

Ίσως επειδή είναι δύο ακριβώς ίδες περιπτώσεις (αν εξαιρέσεις ότι η δική μου μητρική είναι Platinum) την ίδια μέρα.

Και εμένα, παρεμπιπτώντως, το E-Shop αφορά.

Link to comment
Share on other sites

Λεπόν

Πήρα τηλέφωνο στο INKA και η γυναίκα εκεί μου είπε ότι δικαιούμαι όλο το χρηματικό ποσό πίσω. Μου είπε να κάνω καταγγελία στο info@efpolis.gr με τα στοιχεία μου, τα στοιχεία της παραγγελίας, του καταστήματος και το τί ακριβώς έχει συμβεί,

ώστε αυτοί να ζητήσουν τον λόγω από το E-shop.

Θα πάρω και ένα τηλέφωνο στο Eshop για να δώ τι θα μου πούν εκεί

Link to comment
Share on other sites

Λεπόν

Πήρα στο Eshop και εκεί ο υπεύθυνος μου είπε ότι , εφόσον έχουν παρέλθει 12 μήνες από την ημ/νία αγοράς, η εγγύηση παύει να καλύπτει το πλήρες ποσό και πλέον καλύπτει αυτί της τρέχουσας τιμής. Αυτή είναι η γενική οδηγεία που έχουν μου είπε.

Ξαναπήρα λοιπόν στο ΙΝΚΑ και με ρώτησε η κυρία εκεί αν κάτι τέτοιο ισχύει. Αυτή μου απάντησε ότι αυτό ισχύει ΜΟΝΟ αν κάτι τέτοιο αναγράφεται στα στοιχεία της εγγύησης.

Επειδή όμως αυτή την στιγμή δεν μπορώ να βρώ χαρτιά εγγύησης(αν μου είχαν σταλλεί ποτέ) και περιμένω έτσι και αλλιώς στις 12 τηλ. από τον υπεύθυνο, θα μπορούσε κάποιο μέλος που έχει προϊόν από το Eshop να μου πεί αν υπάρχει κάτι τέτοιο στους όρους(λογικά για όλα τους τα προιόντα το ίδιο θα ισχύει) ώστε να είμαι προετοιμασμένος?

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Μη το πηγαίνεις ανάποδα φίλε μου. Το Eshop πρέπει να σου αποδείξει ότι έχει δίκιο και όχι εσύ το αντίθετο.

Να μιλήσεις πάλι με τον υπεύθυνο και να του ζητήσεις να σου πει που αναγράφεται αυτό και πως εσύ έχεις ενημερωθεί.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από jpavly

Όλο το ποσό δικαιούσαι, αν δεν κάνω λάθος.

Αυτό ισχύει, φίλος μετά από ιστορία με το ΙΝΚΑ κατάφερε και πήρε 500Ε στο χέρι (ούτε καν πιστωτικό) από 6800Ultra αγορασμένη προ διετίας.

Link to comment
Share on other sites

Μια σχετικη (προσωπικη) ιστορια με το Πλαισιο..

Πριν κανα χρονο, αγορασα σκληρο δισκο 300αρι με 160 ευραρια. Καποια στιγμη ο δισκος τα τιναξε και τον πηγα πισω.

Ακουστε με τι εφυγα....

Μου εδωσαν δισκο 320αρη + 50 ευρα πιστωτικο!!! γιατι η τιμη του δισκου (320GB) ειχε πεσει στα 110 ευραρια και το υπολοιπο ειναι η διαφορα..... κι ολα αυτα τα εκαναν μονοι τους, χωρις εγω καν να μιλησω...

Αν αυτο δεν ειναι σοβαρη αντιμετωπιση, τι να πει κανεις πια...

Οποτε ας αφησουν τις π@πα@ριες στο eshop...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.