Jump to content



Πρόβλημα με nVidia κάρτα, nv4disp.dll


shadow20262

Recommended Posts

Πήγα ο καημενούλης κι αγόρασα τα παρακάτω:

MSI K9NSLI-2F AM2

ATHLON 64 X2 5200+ AM2

ASUS N7900GS 256MB

2 ΜΝΗΜΕΣ KINGSTON 1024MB

ΣΚΛΗΡΟ SEAGATE SATA II 320GB

Τα συνδέω όλα χαρούμενος, εγκαθιστώ και τα WIN XP HOME και βάζω μπρος.

Αμ δε!:computer:

Συχνά(έως και 2 φορές την ώρα) το σύστημα με πετάει σε μπλε οθόνη. Την μια φταίει το nv4.dll την άλλη μια page που είναι undesignated, μετά κάτι άλλο, μετά κάτι άλλο.

Κατέβασα Drivers για την μητρική, για την κάρτα γραφικών, τις αναβαθμίσεις των Windows! Κανένα αποτέλεσμα. Ρε παιδιά, λίγο φώς ρε παιδιά! Ρίξτε καμιά ιδέα.

Υ.Γ. Ναι, είμαι απελπισμένος, γιατί αυτή η ... κολώνια κρατάει μια βδομάδα. Δεν είμαι άσχετος με Η/Υ, αλλά δεν το έχω σπουδάσει κιόλας. Μπορεί κάτι να μου διαφεύγει. Θα εκτιμούσα λιγη βοήθεια σε κατανοητή γλώσσα.:help:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από helloween [Σήμερα, στις 01:22]

μπορεί να φταίνε και τα win που έχεις κάνε πάλι format

...σαν 2ο πραγμα θα τσεκαρα τις μνημες ...τρεξε ενα memtest αναλυτικο να δεις τι γινεται..

Link to comment
Share on other sites

Μια μικρη αποψη που ειναι απο προσωπικη εμπειρια γενικα με τις MSI,μηπως κανει χαζομαρες η μητρικη,οχι οτι ειναι καμμενη η κατι τετοιο,απλα χαζομαρες,παραξενιες.

Ριξε μια ματια και στο τροφοδοτικο βεβαια.Μηπως ειναι μικρο η εχει προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Έκανα memtest χτες βράδυ, κανένα πρόβλημα.

Θερμοκρασία στη CPU μέγιστη 45, στην κάρτα γραφικών 50. Στο σύστημα το BIOS δίνει 35.

Τροφοδοτικό 420 WATT, η εταιρεία είναι EVALEX(ναι, ουσιαστικά noname).

’λλαξα θέση στις μνήμες (όλους τους πιθανούς συνδυασμούς 1-2-3-4).

Madkiller, τι εννοείς; Και τι να κάνω;

Θα κάνω format πάλι σήμερα.

Ευχαριστώ για την ανταπόκριση, δεν το περίμενα.:woot:

Link to comment
Share on other sites