Jump to content

Focus 1.6, Astra 1.6, Mazda 3 1.6 ή κατι άλλο?


konilio
 Share

Recommended Posts

Τα εχω δει ολα. Focus, Astra, Mazda 3, Peugeot 307, Auris, Cee'd, αλλά ακομη δεν εχω καταληξει. Κλινω παντως προς το Focus. Πολυ στιβαρο και με πολυ καλο κινητηρα. Ψαχνω κατι σε πανω απο 90 άλογα, hatchback, αξιοπιστο και ασφαλες.

Link to comment
Share on other sites

Τα ειχα οδηγησει ΟΛΑ αυτα πριν αγορασω.

1)Focus : Μακραν η καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα και φοβερος κινητηρας στα 1.6.Στα μειον , η βαρεια αισθητικη στην σχειδαση του μεσα και εξω.Αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων και 10cm φαρδυτερο απο τον αναταγωνισμο = τα καλυτερα κρατηματα στην κατηγορια.

2)Astra: Πανεμορφο (ειδικα στο εσωτερικο) αλλα ουτε ο 1.6 δεν φτανει να το κουνησει με αξιοπρεπεια.Αδικαιολογητα ακριβο επισης.

3)307: Απλα μεινε μακρυα.Ομορφο αλλα απαραδεκτη ποιοτητα κατασκευης με μετριο κινητηρα.Εχει και ημιακαμπτο :( αντι για πολλαπλων.

4)Ceed: Για τα λεφτα του στην βασικη εκδοση δεν υπαρχει τιποτα πιο αξιοπρεπες.

5)Auris : Πανακριβο, πανασχημο εξω, πανεμορφο μεσα.Ημιακαμπτος :( Στα υπερ μονο η αξιοπιστια της toyota.

6)Μazda 3 : Ωραιο αλλα παλιο πλεον και ακριβο σε σχεση με αλλα.

7)Leon: (δεν το αναφερεις εσυ αλλα το αναφερω εγω).ΚΟΥΚΛΙ ! Με ωραια κρατηματα (πολλαπων γαρ) ,σχετικα απλο εσωτερικο αλλα σαν μειον εχει τον παλιο 1.6 (αλλα αξιοπιστο) 8v κινητηρα με μολις 102 αλογα.Αν το παρεις με τον νεο 1.8/160hp ειναι η καλυτερη επιλογη.

Με λιγα λογια, Focus... Αξιοπιστο,ασφαλες,με τους μεγαλυτερους χωρους και σε ανταγωνιστικοτατη τιμη.

ΥΓ. Κανενα απο τα απραπανω αμαξια δεν ειναι κακο.Απλα αυτα που εγραψα αποτελεσαν τα δικα μου κρτηρια αγορας.

Link to comment
Share on other sites

Πανω κατω στα ιδια συμπερασματα εχω καταληξει, αλλα δεν ηθελα να τα αναφερω για να μην επηρεασω τις αποψεις σας. Το Leon βγαινει πλεον και με 115 αλογα, αλλα τσουζει λιγο η τιμη του. Δε θελω να ξεπερασω τα 17000. Το Cee'd μου εχει κανει πολυ καλη εντυπωση, αλλα με προβληματιζει που δεν εχει περασει ακομη crash test. Αν ειχε τσιμπησει τα 5 αστερια δε θα το σκεφτομουν καθολου.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι καλο το ceed στην βασικη εκδοση (14κ με το κλειδι στο χερι).Στις πιο ακριβες εκδοσεις ομως μπαινει σε λημερια που "δεν το παιρνει"...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Vadergr

Ειναι καλο το ceed στην βασικη εκδοση (14κ με το κλειδι στο χερι).Στις πιο ακριβες εκδοσεις ομως μπαινει σε λημερια που "δεν το παιρνει"...

Σορρυ αλλα διαφωνω. Νομιζω οτι ακομα και στις ακριβες εκδοσεις ειναι best value για αυτα που προσφερει σε σχεση με τον ανταγωνισμο.

Παρε παραδειγμα το 1600αρι το οποιο με 122 αλογα ειναι υπερπληρως εξοπλισμενο. Οταν λεμε υπερπληρως δεν μιλαμε μονο για αεροσακους και ABS. Μιλαμε για δερματινο σαλονι, ηλιοροφη, bluetooth και USB θυρες radio-CD/MP3 και 6 αεροσακους με ABS και ESP. Και λοιπα και λοιπα.

Πες μου τωρα απο ολα τα προηγουμενα αυτοκινητα που αναφερονται, πιο δινει ολα αυτα στα 18.000Ευρω. Κανενα. Και κανενα επισης δεν φτανει τις επιδοσεις του Ceed στον κινητηρα.

Προσωπικη αποψη περιμενε λιγο για το Leon 1.4TSI με τα 125 αλογα.Η τιμη του θα παιξει περιπου στα 17-18 χιλιαρικα. Ισως και λιγοτερο. Αλλα αναμενεται απο Σεπτεμβρη και μετα.

Link to comment
Share on other sites

Το focus 1.6 trend xtr με ηλιοροφη εχει κατω απο 18. +700-800ε το δερματινο και εισαι μεσα.Του λειπουν τα προβολακια, το esp και τα usb/BT που εμενα προσωπικα με αφηνουν αδιαφορο.Η δινεις 19500 και παιρνεις το sport full.

Η ακομα καλυτερα παιρνεις με 19κ το Golf TSI και δεν ασχολεισαι με wannabe αμαξια ,οσο καλα και να ειναι αυτα.

Επιμενω οτι το ceed δεν ειναι για ακριβες εκδοσεις αν και το θεωρω καλο αμαξι.Στα λογια μου εχουν ερθει πολλοι ,και μαλλιστα μεσα σε 12 μηνες αναμενεται μειωση τιμης στο εν λογω του του !

ΥΓ. Δεν εχω τιποτα με την ΚΙΑ η με το ceed.Απλα αλλο να θες να γινεις μεγαλος, και αλλο να νομιζεις οτι εισαι.Η ΚΙΑ ειναι ακομα στο πρωτο σταδιο και 18κ δεν θα εδινα ΑΚΟΜΑ για ΚΙΑ "Premium" (kia και premium δεν μου κολλανε ρε γαμωτο,τι να κανω? :p )

Link to comment
Share on other sites

Το focus trend xtr ειχα κι εγω στο μυαλο μου. Το πρωι πηγα και το παρηγγειλα. Ειχε και εργοστασιακο esp επανω. Ευχομαι να μην το μετανιωσω. Πολυ χρησιμες οι συμβουλες σας, thanx. Σχετικα με το golf παντως, περαν του οτι το tsi (καθ'οτι το απλο με τους 80hp ειναι αξιοθρηνητο) ειναι αρκετα τσουχτερο στην τιμη, εχω διαβασει και ακουσει αρκετα στραβα για τα ηλεκτρονικα τους.

Link to comment
Share on other sites

Nai αν εισαι budget limited τοτε η γκολφο δεν ταιριαζε, για τα ηλεκτρικα κ πιο δεν εχει, βαζεις κ αλλα 100Ε κ εχεις 4 χρονια εγγυηση.

Πολυ καλο το focus μπραβο κ καλορυζικο...

και να ξερεις αυτα εχουν δυαδικο γκαζι..0+1..δεν πατας - το πατας μονο πατωμα :D:p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Vadergr

Το focus 1.6 trend xtr με ηλιοροφη εχει κατω απο 18. +700-800ε το δερματινο και εισαι μεσα.Του λειπουν τα προβολακια, το esp και τα usb/BT που εμενα προσωπικα με αφηνουν αδιαφορο.Η δινεις 19500 και παιρνεις το sport full.

Η ακομα καλυτερα παιρνεις με 19κ το Golf TSI και δεν ασχολεισαι με wannabe αμαξια ,οσο καλα και να ειναι αυτα.

Επιμενω οτι το ceed δεν ειναι για ακριβες εκδοσεις αν και το θεωρω καλο αμαξι.Στα λογια μου εχουν ερθει πολλοι ,και μαλλιστα μεσα σε 12 μηνες αναμενεται μειωση τιμης στο εν λογω του του !

ΥΓ. Δεν εχω τιποτα με την ΚΙΑ η με το ceed.Απλα αλλο να θες να γινεις μεγαλος, και αλλο να νομιζεις οτι εισαι.Η ΚΙΑ ειναι ακομα στο πρωτο σταδιο και 18κ δεν θα εδινα ΑΚΟΜΑ για ΚΙΑ "Premium" (kia και premium δεν μου κολλανε ρε γαμωτο,τι να κανω? :p )

Για το TSI με turbo, compressor και γω δεν ξέρω τι άλλο, επέτρεψέ μου να διαφωνήσω.

Δεν ξέρω:

1) πόσο πάει το service

2) πόσο θα αντέξει

Και μη μου πεις τώρα τα spec victim επιχειρήματα τύπου "είναι vw" :p

Επίσης για το ESP, θεωρώ ότι θα έπρεπε να είναι βασικός εξοπλισμός ακόμη και σε μοτοσακό, και μάλιστα να μην απενεργοποιείται για πάνω από 30-40 km/h.

Link to comment
Share on other sites

ενταξει οσο αναφορα για το esp αποψεις ειναι, προσωπικα παντα το κανω disable.

Για το tsi ειχα ρωτησει γιατι σκεφτομουνα για gt, gti, r32 (mtx) και μου ειχε πει ενας του παζαροπουλου οτι του ερχοντουσαν πολυ λιγοτερα gt απο gti..

το προβλημα δεν ειναι η αξιοπιστια του μοτερ, αλλα ισως η μεγαλυτερη φθορα του συμπλεκτη που ελεγχει turbo k compressor. Παρολαυτα τιποτα δεν εχει ακουστει, το εχει κ ενας καλος φιλος, το gt, υπερικανοποιημενος.

Link to comment
Share on other sites

Σε ένα χρόνο θα ακουστεί? Σε 5 θα σκάσουνε μύτη οι πρώτες ενδείξεις.

Όταν θα φύγεις και θα σκάσεις σε κάνα δέντρο, θα διαπιστώσεις ότι δεν είναι απόψεις το esp αλλά φύλακας όπως η ζώνη κλπ.

Και μου πεις ότι μπορείς να εξομοιώσεις αυτό που κάνει οδηγώντας, γιατί δεν μπορείς.

Δυστυχώς όσο καλός οδηγός και να είσαι, οι πιθανότητες είναι εναντίον σου.

Αφού το έχεις πάντως βάλτο (προσωπική άποψη).

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε σωτηρη,

το esp το εχω ιδιως σε δρομους που βλεπεις γλιτσα η πολυ ζεστη..ειναι καλο για cruising

Αλλα οταν θελω να γκαζωσω το εχω παντα off, γιατι δεν θελω να εξαρτομαι απο κανενα premature intelligent συστημα.

Αν μπορεις, μπορεις να το ελεγχεις πολυ καλυτερα απο μονος σου, μπορει για πχ να θελεις να βγεις με μουτρα απο μια στροφη για να σε παρει κ αυτο να σε κοβει πατωντας φρενα στα 3/4 της στροφης, αυτο δεν το θες γιατι δεν ξερεις πως θα αντιδρασεις εσυ εκεινη την ωρα.

Ειναι γεγονος ομως οτι με την παροδο του χρονου τα συστηματα αυτα οντως θα ειναι απολυτα αποτελεσματικα.

Edit> τα πραθυρα που πεφτανε, οι πολλαπλασιαστες τα airflow που εβγαλε το 1.8Τ ακουστηκανε σε λιγοτερο απο χρονο, αν ειναι να ακουστει θα ακουστει..το μονο που εχω ακουσει απο αρκετους στο δρομο σε GT ειναι οτι πινει..κανα 10αρι..klein on the line

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΓιαγκΤ [24-07-2007 09:56]

Στα προσόντα ενός αυτοκίνητου συμπεριλαμβάνετε και η τιμή μεταπώλησης.

Πχ το ΚΙΑ το παντρεύεσαι , δεν μεταπωλείτε με τπτ : )

Αυτο δεν ισχυει σχεδον σε κανενα αυτοκινητο.

Ειδικα στην Ελλαδα ολα τα αυτοκινητα που θελεις να τα μεταπωλησεις ειναι στην ιδια μοιρα.

Πρεπει να το σκοτωσεις για να το δωσεις.

Αν το Ceed το παρεις σημερα 18.000Ευρω και σε 3 χρονια το δωσεις 9 εχεις χασει το 50% της αξιας του.

Ποσο πιστευεις οτι θα πουλησεις ενα Audi A4 των 40.000Ευρω? Περισσοτερα απο 20.000? Με τιποτα.

Φιλος αγορασε το 2003 Audi Α4 1.8Τ στα 46.000Ευρω και σημερα το πουλαει στα 23.000 για να "φυγει" γιατι οι μαντραδες δεν του δινουν πανω απο 20.000.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.