Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

Η σύγκριση ομως ειναι άτοπη τεντυ μπους ,. σαν να συγκρινουμε μηχανάκια δίχρονα με τετράχρονα . Και οντως τα καινουρια ροταρυ περα απο το λαδακι που καινε (λογικο) δεν εχουν το οριο των παλιών.

Link to comment
Share on other sites

2004mazdarx8recordrunbyaf8.jpg

Mazda RX-8 Sets 40 International Records In 24 Hour Race

Mazda has set a total of 40 international records with two Mazda RX-8s. Drivers and technicians celebrated their success at the close of the 24-hour record attempt on the 12.3km oval at the automotive proving grounds in Papenburg, Germany earlier this month.

The day before, two 231ps Mazda RX-8s had taken the starting line, one in the FIA Category A (Special Vehicles) and a second in the FIA Category B (Mass Production Vehicles). The two sports cars drove more than 5,000km during the 24-hour attempt with average speeds of 212.835 and 215.934 km/h.

These results clearly demonstrate that Mazda RX-8’s unique RENESIS rotary engine not only provides exhilarating performance, but is durable and reliable even under the most extreme driving conditions.

Record-setting performances of this kind are nothing new to Mazda, which boasts a long tradition of 24-hour endurance races. In this latest 24-hour attempt, both Mazda RX-8s shattered a Mazda record set in 1991 by drivers Bertrand Gachot, Johnny Herbert and Volker Weidler at the 24 Hours of Le Mans, one of the most prestigious automobile races in the world.

κλικ

Link to comment
Share on other sites

Κυκλοφορεί κάποιο Best Motoring με τον Tsuchiya και καποιους αλλους ιάπωνικούς μπαμπουίνους που κάνουν endurance test σε RX8, M3, NSX....

Το μόνο που άντεξε ηταν το NSX & το RX8... Μονο που το δεύτερο, μετα το endurance test, δυναμομετρήθηκε στα 155 άλογα απο τα 231 που ζούσαν οταν ξεκίνησαν... :p

Link to comment
Share on other sites

α να σου πω...εχεις μεινει πισω μικρε..στην σειρα ρενεσις δεν υφισταται αυτο που ειπες...πλεον δεν υπαρχει οριο χιλ για

overhaul..μιλας για παλια σειρα ροταρυ μοτερ..

ναι ρα,πλάκα έκανα,ήμαρτον ρε παίδες.

Το ότι δεν έχουν όριο θα φανεί στην πράξη βέβαια γιατί κατα τα 200κ το βλέπω να χρειάζονται οι ρότορες άνοιγμα

-----

Πές τα ρε τομ

Link to comment
Share on other sites

btw δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται 1 24ωρος αγώνας με 5κ χλμ++ να καθορίζει αν ένα αυτοκίνητο είναι αξιόπιστο.

Τα 5 χιλ χλμ είναι αρκετά λίγα και δεν πιστεύω το ότι επειδή το μοτέρ δούλευε στο peak για 24 ώρες μπορεί να το καθορίσει με μόνο 5κ χλμ

Για μένα είναι προτιμότερο να το δοκιμάζουν σε κανονικές συνθήκες για 5 χρόνια και να έχει 300χιλ χλμ+++.

Δεν το λέω για το RX8,απλά με αφορμή που το πόσταρε ο gbak μου ήρθε η απορία

Link to comment
Share on other sites

aki περα απο το τεστ..παιζουν πολλα απροβληματιστα ρχ στο .com με 100 και 130χιλ...ανετα διχως προβληματα και overhaul...απλα στοκ διχως τουρμπο και αλλα..

@KoMM καιει ρε φιλε..οσο το πατας τοσο καιει....δεν εχω κατσει ποτε να υπολογισω...το ξερα απο την αρχη περι καταναλωσης

Link to comment
Share on other sites

Mε λιγα λογια το RX-8 τροει τα κερατα του(το ξερο λογο οτι το ειχα και εγω με τα 230hp-193HP στον τροχο και 19 κιλα ροπη παντα stock.)σε βενζινες και λαδια,καλος ο wankel αλλα θελει πολυ περιποιηση.

Link to comment
Share on other sites

ΡΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΡΤΣΕΝΤΑ ΜΕ ΤΗ BRABUS μαμω την SL !!!! ουτε στριβει ουτε τπτ!!

HERE I AM ROCK YOU LIKE A HURRICANE

// Και αν ακουσα καλα δουλευει στα 0.8 bar αυτο παει και αααααααλλο!!

Link to comment
Share on other sites

9FF GT9 Hits 409KM/H

9080509014mini4lul0.jpg

The GT9 is loosely based on the Porsche 911 GT3 but that is about as far as the similarities go as it is shares just 2% of its components. The GT9 is both lower and longer and you will find the engine in the middle of the car rather than at the rear for better weight distribution.

Power comes courtesy of a quite insane 987bhp 4 litre flat six twin turbo engine mated to a six-speed transmission. Despite the heavy power behind this machine, the statistics aren't quite as impressive with 0-60mph standing at 4.2 seconds – 1.7 seconds slower than the veyron.

Link to comment
Share on other sites

1)Η συζητηση ξεκινησε απο το αρθρο για το Μ5, οποτε υπεθεσα οτι συζηταμε για αυτοκινητα.

Μιλάμε για μοτέρ. Όποιο βιβλίο για μηχανές εσωτερικής καύσης να ανοίξεις, πουθενά δε θα δεις να γίνεται διαχωρισμός των μοτέρ ανάλογα με το είδος του οχήματος.

2)Επειδη η αφορμη ηταν το Μ5, υπεθεσα επισης οτι μιλαμε για ατμοσφαιρικα αυτοκινητα.

Για ατμόσφαιρα μιλάω κι εγώ.

3)Η "ομορφια" για το βαρος λεγεται "κατανομη βαρους". Google or wiki it για να δειτε γιατι ειναι σημαντικο.

Σίγουρα, η κατανομή βάρους σε ένα όχημα, είναι σημαντικότατος παράγοντας για τη συμπεριφορά του. Από που προκύπτει όμως, ότι ένα κινητήρας 400 ίππων είναι πιο βαρύς από ένα κινητήρα 200 ίππων;

4)Για μοτερ 1.3L και 1.4L με 180+ εργοστασιακα αλογα, βλεπε #2.

Ακριβώς

5)Για 200hp/L, βλεπε #1.

Ακριβώς

6)Δεν ειναι mainstream η Μ3? Θου κυριε...

Mainstream is, generally, the common current of thought of the majority. It is a term most often applied in the arts (i.e., music, literature, and performance). This includes:

  • something that is ordinary or usual;
  • something that is familiar to the masses;
  • something that is available to the general public.

είναι όλα αυτά η Μ3; Θου Κύριε. Τα Yaris και τα Punto πως θα έπρεπε να λέγονται τότε;

Τοσο τα απανταχού Μ3/M5 οσο και το Alfa Romeo είναι μεν ατμοσφαιρικά, αλλα πολυπετάλουδα..

Το οποίο σημαινει οτι, όντως έχουν φτάσει σε ενα peak εξέλιξης...

δε νομίζω ότι έχουν φτάσει σε peak. και το γεγονός ότι τα 3 λίτρα βγάζουν 800 και 1000 ίππους, το αποδεικνύει. τα πολλά άλογα όμως, βγαίνουν πολύ πιο εύκολα από πολλά κυβικά και με υπερπλήρωση. κι αν σου λείπουν μερικά, βάζεις μερικά πιστόνια ακόμα. το να βγάλεις άλογα από στροφές και πίεση είναι πολύ πιο δύσκολο.

IHP = PLANK/33,000

P - indicated mean effective pressure

L - length of stroke

A - area of piston head in square inches

N - number of power strokes per minute

K - number of cylinders

υγ1: οι πεταλούδες τι σχέση έχουν;

υγ2: κι αφού ξεκινήσαμε τη θεωρία, ας κάνουμε κι ορισμένες ασκήσεις. :p

Μα επειδή ακριβώς είναι διαφορετικός ο τρόπος λειτουργίας δεν μπορείς να πείς γιατί οι κλασικοί κινητήρες δεν φτάνουν την απόδοση των wankel.
ακριβώς γι αυτό υπάρχει ο βαθμός απόδοσης. μπορείς πλέον να συγκρίνεις 4χρονα με 2χρονα, περιστροφικούς με παλινδρομικούς και πάει λέγοντας. περιμένω να μου πεις τη μονάδα μέτρησης της κατανάλωσης ενός κινητήρα.
στα 100κ χλμ που θα πάς για ανακατασκευή
καταλαβαίνω ότι στα αυτοκίνητα είναι ζήτημα η ανακατασκευή, αλλά δεν προορίζονται για να ζήσουν 20 και 30 χρόνια. σε άλλες περιπτώσεις, η ανακατασκευή (overhauling) του μοτέρ είναι μέσα στο πρόγραμμα, και λογικό να αποδίδουν το ίδιο σε όλη τη διάρκεια της ζωής τους, αν συντηρηθούν σωστά.
Link to comment
Share on other sites

Nothing personal αλλα κι εσυ foul εισαι. Το RουXο ειναι 2x654=1308 κ.εκ.:hi:

Οι wankel καίνε τα 1,3l σε μία περιστροφή τους, ενώ ένας Otto κάθε 2 περιστοφές.

Αρά οι Wankel θα έπρεπε να θεωρούνται 2,6l.

α να σου πω...εχεις μεινει πισω μικρε..στην σειρα ρενεσις δεν υφισταται αυτο που ειπες...πλεον δεν υπαρχει οριο χιλ για

overhaul..μιλας για παλια σειρα ροταρυ μοτερ..

Ακόμα υπάρχουν όρια, όπως και για τους Otto. Ολά εξαρτώνται από το πως του συμπεριφέρεσαι...

Η Mazda λέει 250,000 για τον Renesis.

δε νομίζω ότι έχουν φτάσει σε peak. και το γεγονός ότι τα 3 λίτρα βγάζουν 800 και 1000 ίππους, το αποδεικνύει. τα πολλά άλογα όμως, βγαίνουν πολύ πιο εύκολα από πολλά κυβικά και με υπερπλήρωση. κι αν σου λείπουν μερικά, βάζεις μερικά πιστόνια ακόμα. το να βγάλεις άλογα από στροφές και πίεση είναι πολύ πιο δύσκολο.

Στην F1 αν δεν υπήρχε περιορισμός για την μέγιστη ταχύτητα του εμβόλου θα είχαμε αρκετά περισσότερα άλογα...

Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι ο βαθμός απόδοσής μιας F1 είναι μεγάλος...

Link to comment
Share on other sites

Πάς στα 2 λίτρα και έχεις 200 ατμόσφαιρα , 10 χρόνια εγγύηση χωρίς καψιμο λάδια (με λογική κατανάλωση ) & το μόνο που μενει απο σένα είναι ορεξη να το πηγαίνεις στον κόφτη.

http://farm1.static.flickr.com/228/497516764_486f58cd2d.jpg

Link to comment
Share on other sites

Οι wankel καίνε τα 1,3l σε μία περιστροφή τους, ενώ ένας Otto κάθε 2 περιστοφές.

Αρά οι Wankel θα έπρεπε να θεωρούνται 2,6l.

για τα 2χρονα τι γίνεται;

Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι ο βαθμός απόδοσής μιας F1 είναι μεγάλος...
come again??
Link to comment
Share on other sites

Ποιο ατμοσφαιρικό, εκτός Renesis και λοιπών "αιρέσεων", σε νορμάλ στροφές (~8.000) βγάζει 180 άλογα από 1.300-1.400 κυβικα...?

Ατμοσφαιρικό παραγωγής ακόμα κανένα.

Τα καλά ατμοσφαιρικά έχουν πρπ 100ps/L(κυρίως honda κ bmw m) και η κορυφή πάει κοντά στα 125ps/L με τον F20C

αν κάπου ξεχνώ κάτι πείτε.

Μιλάμε πάντα για παραγωγή ε.(και αυτοκίνητα γιατί ο αδμινιστρατορας απο πανω θα μας φάει)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.