Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

Καθόλου ατυχές δεν είναι.

Το ανέφερα γιατί πολλοί είναι την νοοτροπίας (και καλά κάνουν) πως «αφού το όριο είναι 120 γιατί να μπορώ να πάω με 200».

Και για το μάτι τα καρέ είναι 30 αλλά θές να έχεις 50.

Με μία σχετικότητα πάντα και δεδομένου σε τι φόρουμ γράφουμε.

Από εκεί και πέρα, επειδή είχα 343 άλογα, δηλαδή +43 από όσα με ρωτάς. Ναι έχω ιδέα τι είναι «300 άλογα», και μιας και ανέφερες το λεωφορείο με τα 200-300 άλογα είναι εξίσου άτυχο παράδειγμά, γιατί τα λεωφορεία χρειάζονται ροπή και οχι άλογα, και έχουν αεροδυναμική περιπτέρου που σημαίνει πως για να πάνε από τα 120 που λες στα 140 πρέπει να κάψουν 2χ το πετρέλαιο (είναι πετρέλαιο για να έχουν πιο εύκολα πολύ ροπή χαμηλά) και να έχουν ίσως και άλλο μοτέρ που ΔΕΝ συμφέρει γιατί ΔΕΝ έχουν φτιαχτεί για αυτό, και γιατί επειδή και η απόσταση φρεναρίσματος έχει εκθετική σχέση με την ταχύτητα θα θέλανε και άλλα φρένα και και και που δεν είναι κατασκευασμένα για τον σκοπό αυτό.

Αυτό που προσπαθώ να πω, είναι πως πολλοί τα χρειάζονται τα άλογα αυτά γιατί ΔΕΝ είναι μόνο τα άλογα αλλά το ΟΛΟ πακέτο που πάει μαζί που ευχαριστιόμαστε όλοι.

Link to comment
Share on other sites

παιδια ο καθενας μεταφραζει διαφορετικα την οδηγηση ενος αυτοκινητου.

QFT . Ίσως αυτό λύνει πολλές απορίες και καταστάσεις.

(ειδικα με αυτα τα audi playmobil τιμονια)...

Τι θές να πέις εδω? :S

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομε εννοεί κατά την γνώμη του πάντα πως το/τα τιμόνια της Audi δεν παρέχουν αρκετή πληροφόρηση στον οδηγό για το τι ακριβώς κάνουν οι τροχοί.

Για αυτό πολλές φορές φταιει η υποβοήθηση, η ανάρτηση, η ηλεκτρική κρεμαγιέρα και άλλα.

Γενικά σε ένα σπορ αυτοκίνητο η πληροφόρηση που περνάει μέσα από την ανάρτηση και το τιμόνι είναι πρωταρχικής σημασίας γιατί σε βοηθάει να έχεις μια καλύτερη αίσθηση του συνόλου και συνεπώς να το πας πιο γρήγορα.

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομε εννοεί κατά την γνώμη του πάντα πως το/τα τιμόνια της Audi δεν παρέχουν αρκετή πληροφόρηση στον οδηγό για το τι ακριβώς κάνουν οι τροχοί.

Για αυτό πολλές φορές φταιει η υποβοήθηση, η ανάρτηση, η ηλεκτρική κρεμαγιέρα και άλλα.

Γενικά σε ένα σπορ αυτοκίνητο η πληροφόρηση που περνάει μέσα από την ανάρτηση και το τιμόνι είναι πρωταρχικής σημασίας γιατί σε βοηθάει να έχεις μια καλύτερη αίσθηση του συνόλου και συνεπώς να το πας πιο γρήγορα.

Ακριβως αυτο και δυστυχως για την audi θα επρεπε να κανουν κατι παραπανω σε αυτον τον τομεα..Δεν επιτρεπεται ενα ολοκληρωμενο συνολο με σπορτιφ ταυτοτητα να εχει αυτο το τιμονι.

εδιτ> mech, αυτο που φανταζομαι οτι εννοει ο levelone ειναι οτι το αμαξι εχει τοση ροπη που μπορει να φορτωνει διπλες τις ταχυτητες και να cruisaρει ανετα με την μεγαλυτερη δυνατη σχεση, αφου εχει δυναμη παντου, αποφευγοντας τα ασκοπα ανεβοκατεβασματα. 5ες-6ες και τσολιας απο τις 2000 μεχρι τον κοφτη....(in this case turbo rulz).

Έγινε επεξεργασία από fotme
Link to comment
Share on other sites

@Doly για λίγο δεν σε πρόλαβα εχτές το βράδυ στο gathering :(

@Kostas007 Ημιπολυτελέιας ε? Πολυτελέιας ποια είναι ? Οι BMW οι 6άρες στύλ και έτσι ?

Ναι το haldex δεν έιναι μόνιμη 4κίνηση, αλλά αυτό έχει η εταιρία :) Δεν είπε κανέις ότι είναι evo αλλά ούτε και τα evo εσωτερικά είναι audi .

@fotme Παντού αυτό γίνεται σιγά σιγά. Σε πολλές κριτικές όλοι τα ίδια γράφουν.

Καλά, χρυσά, γρήγορα τα νέα αυτοκίνητα αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι σαν τα παλιά σε οδηγική αίσθηση. Με τόσα ηλεκτονικά υποσυστήματα και αυτόματους "διορθωτές" για τα πάντα, είναι σαν να οδηγάς σε PS3 και όχι σε δρόμο :p

Πολύ λίγα έχουν κρατήσει την στεγνή οδηγική αίσθηση, αλλά είναι και τα περισσότερα απο αυτά στημένα για πίστες.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε γαμώτο, μου είπε ο Ανέστης πως θα ερχόσουνα αλλά πιο αργά :-/

Στο επόμενο που θα κάτσω και πιο πολύ, ορεξάτα τα είδα τα παιδιά εχτές, παίζει να είναι ακόμα κάτω χεχε.

Ο Haldex αυτό που προσφέρει δεν έχει να κάνει σε αίσθηση με τα σκληρά μηχανικά διαφορικά, αλλά είναι μια αρκετά έντιμη πρόταση και μια καλή λύση που χωρίς ΤΡΕΛΟ βάρος δίνει πολύ καλή πρόσφυση, ειδικά στους δρόμους τους δικούς μας.

Απλά είναι λίγο παράξενο στην αίσθηση, είχε ο πατέρας μου Α4 1,8Τ με τα 194 άτια, και το έχω δοκιμάσει αρκετά σε ανοιχτά στοφιλίκια εθνικής, και κλειστά σαν του Διονύσου. Απλά το αισθάνεσαι πως διώχνει λίγο μούρη πριν σε μαζέψει ο κώλος.

Δεν έχεις 3 διαφορικά με κεντρικό ρυθμιζόμενο σαν τα Evo/Sti αλλά δεν είναι και αυτός ο σκοπός του αυτοκινήτου :D

Για μένα παιδιά αυτό που τρωει τα μοντέρνα αυτοκίνητα είναι ένα πράμα. Το βάρος...

Είναι τεράστια κουβέντα και την κάνουμε αν θέλετε, αλλά αυτός είναι ο λόγος που τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο στείρα.

Κανονισμοί ασφαλείας, συστήματα εξτρα, 4512 αερόσακοι, φριτέζα, climatronic, dvd, κλπ, πάμε στον θεό με το βάρος. Οπότε αυτόματα «χρειάζεται το αμάξι 400 άλογα» για να πάει γρήγορα, και ξεκινάει φαύλος κύκλος από εκεί και έπειτα.

Link to comment
Share on other sites

Ρε gorillakos, κανονιζετε συναξεις και δεν λες τιποτα?? :shutup:

Και παλι, οπως τα λεει ο dolly, to haldex η το torsen ειναι μια ηπια μορφη τετρακινησης η οποια δεν ειναι κατωτερη απο την μονιμη τετρακινηση,απλως ειναι αλλης φιλοσοφιας. Εχει χαμηλοτερο βαρος, ειναι πιο απλο στην κατασκευη, εχει λιγοτερες απωλειες.

Αυτο που κανει στειρα την οδηγηση πλεον ειναι το βαρος, οποτε επηρεαζει την αναρτηση/τιμονι και ως εκτουτου την αισθηση.

Kατεμε, απτα μη προσανατολισμενα για πιστα (βλεπε clio rs etc) αλλα πολυτελειας, τα μονα που εχουν ακομα αισθηση ειναι τα bmw.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και έχετε πιάσει τα τεχνικά.. θα ρωτήσω κι' εγώ κάτι :D.

Η αμορτισερομέτρηση στο A6 έβγαλε άχρηστες τις αναρτήσεις, ειδικά την FL. Σε ένα μαγαζί που ρώτησε ο πατέρας μου, του πρότειναν τα "Sachs Performance κόκκινα" με ελατήρια Eibach ή H&R (αυτός προτιμά τα Eibach) και σύνολο βγαίνουν 700€. Το αμάξι θα χαμηλώσει κατά περίπου 3cm, το οποίο δεν είναι πρόβλημα, καθώς αυτή τη στιγμή είναι πολύ ψηλό. Τι έχετε να πείτε γι' αυτό το συνδυασμό; Είναι καλή η τιμή; Σε άλλο μαγαζί, του είχαν πει για αμορτισέρ-ελατήρια Weige 800€ όλο το set :look:

Έγινε επεξεργασία από racer
Link to comment
Share on other sites

άποψή μου είναι οτι στα μεγάλα sedan οικογενειακά που δεν είναι για πίστες δεν πρέπει να παρεκκλίνεις πολύ από την εργοστασιακή ανάρτηση και το γενικό setup της καθώς αλλάζει σημαντικά η συμπεριφορά και η γεωμετρία του αυτοκινήτου.

θα σου πρότεινα να βάλεις τις performance εργοστασιακές ή όσο το δυνατόν όμοιες με αυτές.

μην ψάχνεις για το ultra sport performance....για Α6 λιμουζίνα μιλάμε και όχι για πίστας ή κανα αγρίμι σεταρισμένο για κόντρες στην παραλιακή.

στο δικό μου sedan ψάχτηκα αρκετά ανάμεσα σε ρυθμιζόμενες, σε 10άδες aftermarket και τελικά κατέληξα να βάλω τις εργοστασιακές performance του Aero.

και είμαι κάτι παραπάνω από ευχαριστημένος.....sachs sport setup και χαμηλωμένα ελατήρια κατά 15mm.

Έγινε επεξεργασία από greekfragma
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sachs + Eibach είναι πολύ καλός συνδυασμός κατά την γνώμη μου, κοίτα και τα Bilstein αν θες, έχουν ειδικά κιτ για τα πιο πολλά μοντέλα του εμπορίου.

Αν και έχω καιρό να δω τιμές, θυμούμενος ένα κιτ που είχα φέρει από Γερμανία από την Bilstein για το τζιπ της οικογένειας είναι καλή τιμή.

Βέβαια δεδομένου την χώρα που ζούμε θα σου πρότεινα να πάρετε και μια ακόμα τιμή από αλλού.

Για μένα το θέμα είναι να μην κάνει κώλο την άνεση του αυτοκινήτου.

Το Α6 είναι και σχετικά βαρύ αμάξωμα, και είναι αυτοκίνητο προς το GT προσανατολισμό, και όχι του καθαρού σπορ.

Εμπειρικά και μόνο, 3 εκατοστά κάτω εμένα μου λεει σκληρό πακέτο που εμείς μπορεί να γουστάραμε, αλλά ο πατέρας σου παίζει να βλαστημήσει.

Αν του άρεσε η ανάρτηση η μαμά, παίζει να το βρει σκληρό το πακέτο αυτό.

Και σκέψου πως η πιο σκληρή ανάρτηση ειδικά στην Ελλάδα με τους κρατήρες στην άσφαλτο, ταλαιπωρεί πιο πολύ το αυτοκίνητο από ότι μια πιο μαλακή. (έστω και οριακά), δηλαδή βάσεις αμορτισέρ, και τα γύρω γύρω με ανάρτηση πέτρα θα τρωνε παραπάνω ζόρι.

Προσωπικά είμαι υπέρ συνδυασμού άλλης μάρκας αμορτισέρ με ελατήρια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sachs Performance + Vogtland έχω βάλει στο Clio, αλλά ρώτα σε κανά Audi club, γιατί ακούω παράπονα από όσους τα έβαλαν σε Megane.

Στα Clio έχουν κάτσει αστέρια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

κοιτα τα ελατηρια να ειναι προοδευτικα και οχι πολυ σκληρα. Σε ρυθμιζομενα δεν υπαρχει κανενας λογος να πας, κοιτα μηπως υπαρχει και performance σειρα μαμα κιτ (s-line?).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Για Γερμανικά αυτοκίνητα, ισως η κορυφαία all-around ανάρτηση είναι η KW Variant2. Τα έχω πάνω στην Ε36 μου, ουτε κοπανάει και ειναι τρένο. Ειναι λιγο προς την ακριβή μεριά της ζυγαριάς αλλα οτι πληρώσεις παίρνεις. Τουλάχιστον με τους Γερμανούς αυτο ισχύει... :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

έλα ρε μήτσο που δεν κοπανάει η variant2 στην Ε36......μπήκα μέσα και έπαθα ταράκουλο με το κοπάνημα.

τρένο δε λέω.....αλλά μη συγκρίνεις τα δικά σου γούστα με το οικογενειακό Α6 που θα το οδηγάει ο father του.

από την άλλη είναι ρυθμιζόμενη αν θυμάμαι αλλά ακόμα και στη μαλακή σκάλα νομίζω θα τους κάτσει άβολα.....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.