Jump to content



RMA @Πλαισιο απορια


cptkoulis

Recommended Posts

Η μητρικη μου DFI ICFX3200T2R/G αγορασμενη απο το Πλαισιο οταν ηταν σε προσφορα εναντι 109Ε(αρχικη τιμη 200++) κολλησε μια για παντα.Την πηγαινω επιτοπου στο service και με SMS με ειδοποιησαν την επομενη(σημερα) να περασω απο το καταστημα.

Πριν απο λιγο λοιπον,με ενημερωνει ο τεχνικος οτι δεν μπορεσαν να λυσουν το προβλημα και θα γινει αντικατασταση υλικου(εφοσον ειναι εντος εγγυησης) με μια ολοκαινουρια Asus P5K,αφου δεν υπαρχει ιδια DFI.

Δε λεω,μια χαρα μητρικη η P5K,αλλα εξηγω στον ανθρωπο οτι εμενα δε μου κανει.Προτεινω λοιπον να παρω μια μητρικη που να αντικαθιστα επαξια τη χαλασμενη και να καταβαλω στο ακεραιο την οποια διαφορα τιμης.

Επιλεγω λοιπον μια αλλη μητρικη και στο ταμειο μου λενε οτι θα αφαιρεθουν 25 ολοκληρα ευρω αφου επιστρεφω την P5K(τιμη στο ραφι 119)

Ξανα στον τεχνικο,μου λεει οτι η DFI στο συστημα εμφανιζεται στα 25Ε αλλα δεν υπαρχει για να γινει αντικατασταση οποτε μου κανουν εκπτωση 94Ε στην P5K για να πεσει η τιμη της στα 25,οσο η DFI δηλαδη.

Και σας ρωταω,εφοσον οι τεχνικοι εκριναν οτι DFI=P5K ειναι παραλογο να πιστωθω την τρεχουσα τιμη της P5K(που δεν χρησιμοποιησα καν) και να επιλεξω ενα προιον που με καλυπτει,πληρωνοντας και αρκετα χρηματα ακομη?Μηπως τελικα να παρω αυτην που μου δινουν κι ας μη μου κανει?

Το θεμα μου δεν ειναι τα 25 ή τα 119 ευρω.Απλα θελω να ξερω αν αξιζει τελικα να αγοραζω απο αυτο το καταστημα,μετα απο 10+χρονια συνεργασιας και καμμια ντουζινα φιλους που εχω στειλει εκει(για να μην πω για το B2B... )

Link to comment
Share on other sites

λογικά θα πρέπει να κοπεί πιστωτικό στην τιμή αγοράς...

αυτό είναι το σωστό...

δηλαδή αν αγοράσεις σήμερα κάτι 200 ευρώ και ανακαλύψεις ότι είναι ελατωματικό, αλλά την επόμενη μέρα που το πας πίσω το έχουν βγάλει σε προσφορά 10 ευρώ αλλά δεν υπάρχει και διαθεσιμότητα...

θα πάρεις 10 ευρώ???

Link to comment
Share on other sites

Καλα σε ποιο πλαισιο το πηγες και σου κανανε τετοια πραγματα?Οταν εχει κατι προβλημα ΠΑΝΤΑ σου κοβουν πιστωτικο συνηθως στην τελευταια του τιμη και μετα παιρνεις οτι θελεις με αυτο το πιστωτικο και συμπληρωνεις!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από cptkoulis [Σήμερα, στις 20:03]

Το θεμα μου δεν ειναι τα 25 ή τα 119 ευρω.Απλα θελω να ξερω αν αξιζει τελικα να αγοραζω απο αυτο το καταστημα,μετα απο 10+χρονια συνεργασιας και καμμια ντουζινα φιλους που εχω στειλει εκει(για να μην πω για το B2B... )

Ζητα τον προιστάμενο του τμήματος και κανε τον να καταλαβει το προβλημα σου. Οι υπαλληλοι δεν μπορουν να κανουν και πολλα. Μονο σε προισταμενο μιλα.;)

Link to comment
Share on other sites

Εκει που πηγαινω απο το 1996(Μεταμορφωση)

Και αποσο θυμαμαι ειναι το πρωτο πραγμα που χρειαστηκε αλλαγη/επισκευη/αντικατασταση(πρεπει να εχω πανω απο 100 αποδειξεις και τιμολογια σε αυτο το καταστημα)

ΥΓ δεν ειχα καμμια διαθεση να "ξεφορτωθω" τη μητρικη μου που δουλευε κανονικοτατα και να δωσω και καμμια 200Ε επιπλεον για τις μητρικες που κυκλοφορουν αυτη τη στιγμη

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από cptkoulis

Απλα θελω να ξερω αν αξιζει τελικα να αγοραζω απο αυτο το καταστημα,μετα απο 10+χρονια συνεργασιας και καμμια ντουζινα φιλους που εχω στειλει εκει(για να μην πω για το B2B... )

Συνήθως συμβαίνει αυτό που λέει ο icy20, αλλά κι να μη συμβεί, σε όποιον άλλο και να πας, θα σε πίστωναν τα 25 που ήταν η τελευταία τιμή τιμολόγησης του προϊόντος που επέστρεψες, οπότε στην πράξη, χάρη σου κάνουν :)

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη αν η μητρικη κολλαγε στα 2-2,5 χρονια,τι πιστωτικο θα μου εβγαζαν? 1Ε?

Τι νοημα εχει τοτε να λεμε οτι εχει "3 χρονια εγγυηση πλαισιο"?

Εισεπραξαν απο πελατη Χ ευρω για ενα προιον με Υ δυνατοτητες/προδιαγραφες.Αφου το προιον δεν λειτουργει συμφωνα με τις προδιαγραφες του κατασκευαστη απαιτω αντικατασταση με προιον που εχει τις ιδιες Υ δυνατοτητες ή τα Χ χρηματα μου πισω

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς... Αυτή η "3 χρόνια Εγγύηση Πλαίσιο", είναι του Πλαισίου και μόνο. Ο νόμος λέει άλλα, και βάσει νόμου θα έπρεπε να πάρεις το 1... Στην προκειμένη περίπτωση, τα 25

Λεπτομέρειες για το νόμο, εδώ: http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=39337

Link to comment
Share on other sites

Που ακριβώς λέει wizard ότι το ποσό που δικαιούσαι, σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος, είναι το ποσό που του κάπνισε εκείνη τη μέρα του μαγαζάτορα;

Εκτός ότι δε το αναφέρει πουθενά, δεν έχει και καμία λογική.

Για την ακρίβεια ο νόμος λέει ότι ΚΑΤ' ΕΠΙΛΟΓΗΝ του αγοραστή, ο τελευταίος μπορεί να ζητήσει αντικατάσταση του προϊόντος ή υπαναχώρηση από τη σύμβαση, κοινώς τα λεφτά του πίσω ή κατά τη συνήθη πολιτική των καταστημάτων, πιστωτικό.

Link to comment
Share on other sites

Απλά πράγματα, μην τα λέμε ξανά και ξανά. Να σου φέρουν ίδια μητρική ή να σου δώσουν το πιστωτικό. ΛΟΛ δηλαδή με τα 25 ευρά....... Αντί για μία μητρικάρα σου δίνουν μία κορίνα dvd.

Ξέρω κάποιους που θα έπαιρναν πιστωτικό για το αρχικό ποσό, αλλά από όσο έχω καταλάβει αυτό θέλει γερό λαρύγγι

Link to comment
Share on other sites

Αγοραζουμε κατι 100ε. Το επιστρεφουμε μετα απο καιρο που η τιμη του εχει πεσει στα 50ε. Τι γινεται? Ειτε μας δινουν ιδιο προιον με το χαλασμενο ειτε μας κοβουν πιστωτικο στα 100ε. Η τρεχουσα τιμη δεν παιζει κανενα ρολο.

Θα ζητησεις να σου κοπει πιστωτικο ισο με την αξια της αρχικης αγορας σου. Μην υποχωρησεις οτι και αν λενε.

Link to comment
Share on other sites

Δε βρίσκω την ακριβή παράγραφο τώρα, γιατί η νομολογία είναι σπασμένη σε πολλά κομμάτια, με τροπολογίες και προσθήκες από το 1994 κι έπειτα, αλλά αναφέρει χαρακτηριστικά:

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ο προμηθευτής υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με ίδιο ή αντίστοιχης αξίας, ή να επιτρέψει την αξία στον αγοραστή

Η λέξη κλειδί είναι η αξία. Δε λέει το ποσό που αγοράστηκε, λέει αξία. Η έννοια της αξίας είναι τι αξίζει το προϊόν κι αναφέρεται στη σημερινή του αξία κι όχι πριν 1, 2, 5 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Όταν έκανα RMA την IP35 Pro την είχα αγοράσει 145 ευρώ.

Εκείνη την περίοδο είχε 129. Παρόλα αυτά μου κόψανε πιστωτικό (χωρίς καν να το ζητήσω) στα 145 ευρώ

τιμή αγοράς.

RMA Hiper τροφοδοτικό. Τιμή αγοράς 115 ευρώ. Μου κάνουν αντικατάσταση με άλλο των 80.

Εγώ όμως ζητάω πιστωτικό να πάρω άλλο μιας και εκείνο δεν είχε τα Watt που είχε το Hiper.

Μετά από μια εβδομάδα το ίδιο παθαίνει ο κολλητός μου στο ίδιο τροφοδοτικό Hiper.

Eκείνου του δώσανε όλη την αξία 115. Σε άλλο υποκατάστημα. Τελικά κατέληξα ότι κάπου κόβουν κάπου όχι.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Wizard!

Δε βρίσκω την ακριβή παράγραφο τώρα, γιατί η νομολογία είναι σπασμένη σε πολλά κομμάτια, με τροπολογίες και προσθήκες από το 1994 κι έπειτα, αλλά αναφέρει χαρακτηριστικά:

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ο προμηθευτής υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με ίδιο ή αντίστοιχης αξίας, ή να επιτρέψει την αξία στον αγοραστή

Η λέξη κλειδί είναι η αξία. Δε λέει το ποσό που αγοράστηκε, λέει αξία. Η έννοια της αξίας είναι τι αξίζει το προϊόν κι αναφέρεται στη σημερινή του αξία κι όχι πριν 1, 2, 5 χρόνια.

Και εάν το εξάρτημα δέν υπάρχει στο κατάστημα μετά από 2,5 χρόνια που το είχες αγοράσει τότε τι γίνεται?

Link to comment
Share on other sites

Το Πλαίσιο ισχυρίζεται ότι επιστροφή- πίστωση όλου του ποσού γίνεται μόνο εντός 20 ημερών από την αγορά του προϊόντος και στην ουσία αν δεν έχεις ανοίξει την συσκευασία-χρησιμοποιήσει. Αυτό μου είπε η ταμίας σε αντίστοιχη με την δική σου περίπτωση όπου μάλιστα δεν μου προτάθηκε καν προϊόν αντικατάστασης, και μάλιστα μου είπε το γράφουμε στην απόδειξη.

Με τις συχνές αλλαγές στα προϊόντα και τις προσφορές που κάνει τιμολογεί τα προϊόντα όπως αυτό θέλει. Το υπουργείο εμπορείου είναι το θέμα τι κάνει και πως εφαρμόζει τον νόμο.

Αυτή την εποχή η πολιτική RMA του πλαισίου είναι χάλασε κάτι δώσε του ένα μικρό ποσό σε πιστωτικό να αγοράσει κάτι άλλο να κάνουμε και τζίρο.

Όσο για τα 3 χρόνια με άμεση αντικατάσταση για μένα είναι μάλλον μύθος. Και το πόσο καλή πολιτική RMA διαθέτει το συγκεκριμένο κατάστημα νομίζω τι παίζει μόνο σε επίπεδο κολλητών.

Θα ήθελα να ήξερα μόνο αν αγοράσεις μια τηλεόραση των 2.000 ευρώ και σου χαλάσει και το πλαίσιο πλέον δεν την φέρνει πλέον τι θα σου δώσει μια φορητή των 200 ευρώ;

Link to comment
Share on other sites

ως ένα σημείο νομίζω είναι λογικό ένα κατάστημα να μην είναι υποχρεωμένο να κρατάει stock για κάτι... άρα πρέπει να ξεκαθαριστεί ποιο είναι αυτό που ισχύει.. προσωπικά συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις η αντικατάσταση που μου έκαναν ήταν με κάτι ίδιο ή κ καλύτερο χωρίς να χρησιμοποιήσω γνωριμία... πάντως υπάρχει και ο κατασκευαστής... όχι μόνο το κατάστημα...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Spyrus [Σήμερα, στις 09:25]

Όταν έκανα RMA την IP35 Pro την είχα αγοράσει 145 ευρώ.

Εκείνη την περίοδο είχε 129. Παρόλα αυτά μου κόψανε πιστωτικό (χωρίς καν να το ζητήσω) στα 145 ευρώ

τιμή αγοράς.

RMA Hiper τροφοδοτικό. Τιμή αγοράς 115 ευρώ. Μου κάνουν αντικατάσταση με άλλο των 80.

Εγώ όμως ζητάω πιστωτικό να πάρω άλλο μιας και εκείνο δεν είχε τα Watt που είχε το Hiper.

Μετά από μια εβδομάδα το ίδιο παθαίνει ο κολλητός μου στο ίδιο τροφοδοτικό Hiper.

Eκείνου του δώσανε όλη την αξία 115. Σε άλλο υποκατάστημα. Τελικά κατέληξα ότι κάπου κόβουν κάπου όχι.

το αυτό... και σε εμένα το ίδιο έχει συμβεί... άλλος τεχνικός, άλλο πιστωτικό...

παλαιότερα που είχα ρωτήσει κάποιον από εκεί μου είχε πει το εξής...

Αν επιστρέψεις μητρική και πάρει πάλι μητρική τότε σου κάνουν επιστροφή ολόκληρο το ποσό αγοράς... αν όμως θέλεις πχ να πάρεις κάτι άλλο, τότε σου επιστρέφουν την αντίστοιχη σημερινή αξία...

Πιστεύω ότι αυτό είναι και το ποιο λογικό και δίκαιο...

Πάρε καλύτερα ένα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και σίγουρα θα βγάλεις άκρη...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.