Jump to content



RMA @Πλαισιο απορια


cptkoulis

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από Wizard!

Δε βρίσκω την ακριβή παράγραφο τώρα, γιατί η νομολογία είναι σπασμένη σε πολλά κομμάτια, με τροπολογίες και προσθήκες από το 1994 κι έπειτα, αλλά αναφέρει χαρακτηριστικά:

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ο προμηθευτής υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με ίδιο ή αντίστοιχης αξίας, ή να επιτρέψει την αξία στον αγοραστή

Η λέξη κλειδί είναι η αξία. Δε λέει το ποσό που αγοράστηκε, λέει αξία. Η έννοια της αξίας είναι τι αξίζει το προϊόν κι αναφέρεται στη σημερινή του αξία κι όχι πριν 1, 2, 5 χρόνια.

Η νομολογια δεν παιζει κανενα ρολο εδω. Ουτε δεσμευει κανενα καταστημα. Τετοια θεματα καλυπτονται απο τον αστικο κωδικα, το δικαιο προστασιας καταναλωτη του εμπορικου κωδικα και διαφορες νομοθεσιες της εε (σχεδον με ολες εχει εναρμονιστει το ελληνικο δικαιο).

Βάσει της νομοθεσίας της ΕΕ, αν το προϊόν που αγοράσατε δεν ανταποκρίνεται στα όσα συμφωνήσατε με τον πωλητή τη στιγμή της αγοράς, μπορείτε να το επιστρέψετε για επιδιόρθωση ή αντικατάσταση. Εναλλακτικά, μπορείτε να ζητήσετε έκπτωση ή πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας. Αυτό ισχύει για διάστημα μέχρι δύο

χρόνια μετά την παράδοση του προϊόντος.

Συμφωνα λοιπον με τη νομοθεσια ενα προιον ελλατωματικο μπορει να επιστραφει και να ακολουθησει επιδιορθωση (εφοσον ειναι δυνατη(, αντικατασταση (εφοσον επιδιορθωση δεν ειναι δυνατη και υπαρχει στοκ) ή πληρης επιστροφη των χρηματων (και οχι της τρεχουσας αξιας). Τα παραπανω ανεξαιρετως ισχυουν μεχρι και 2 χρονια μετα την αγορα.

Καποια στιγμη που θα εχω χρονο θα σκαναρω οτι μπορει να ειναι χρησιμο για τις αγορες μας και θα το ανεβασω.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 09:12]

Δε βρίσκω την ακριβή παράγραφο τώρα, γιατί η νομολογία είναι σπασμένη σε πολλά κομμάτια, με τροπολογίες και προσθήκες από το 1994 κι έπειτα, αλλά αναφέρει χαρακτηριστικά:

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ο προμηθευτής υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με ίδιο ή αντίστοιχης αξίας, ή να επιτρέψει την αξία στον αγοραστή

Η λέξη κλειδί είναι η αξία. Δε λέει το ποσό που αγοράστηκε, λέει αξία. Η έννοια της αξίας είναι τι αξίζει το προϊόν κι αναφέρεται στη σημερινή του αξία κι όχι πριν 1, 2, 5 χρόνια.

Η λέξη/φράση κλειδί είναι η υπαναχώρηση από τη σύμβαση, δηλαδή η απόδειξη που έχεις και όχι η αξία η οποία αναφέρεται ως χρηστική αξία και όχι χρηματική.

Και για να σε βοηθήσω στο ψάξιμο στο λινκ που έδωσες στο άλλο thread για τις εγγυήσεις αναφέρει μεταξύ άλλων:

post-3074-1416073389,5087_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το παραπανω ισχυει εαν το προβλημα εμφανιστηκε μεσα σε 6 μηνες απο την αγορα του προιοντος οποτε και εχουμε πλασμα πραγματικου ελλατωματος στον χρονο της αγορας. Αν εχει αγοραστει πριν 1 χρονο τοτε δεν ισχυει. Επιπλεον το "υπαναχωρηση απο τη συμβαση" δεν σημαινει σε καμμια περιπτωση οτι πιστωνεται το ποσο της αποδειξης αγορας. Λιγο προσοχη για να μην μπερδευομαστε χειροτερα.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα όταν μου συνέβη κάτι τέτοιο, πήρα το προϊόν που μου έδωσαν (Ρ5Κ στην προκειμένη περίπτωση), βγήκα από το μαγαζί, πήγα σε άλλο πλαίσιο και το επέστρεψα, και έτσι είχα πιστωτικό στην κανονική τιμή του προϊόντος.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από cabrinha [Σήμερα, στις 01:39]

Το παραπανω ισχυει εαν το προβλημα εμφανιστηκε μεσα σε 6 μηνες απο την αγορα του προιοντος...

εχεις καποιο λινκ να αναφερεται ΡΗΤΑ αυτο ?, γιατι με ενδιαφερει

Link to comment
Share on other sites

’ρθρο 537

Ευθύνη για ελλείψεις

Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του αν το πράγμα, κατά το χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή, έχει πραγματικά ελαττώματα ή στερείται τις συνομολογημένες ιδιότητες, εκτός αν ο αγοραστής κατό τη σύναψη της σύμβασης γνώριζε ότι το πρόγμα δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση ή η μη ανταπόκριση οφείλεται σε υλικά που χορήγησε ο αγοραστής.

Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παρόδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατό την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβόζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης.

Ειναι απο το Ενοχικο δικαιο το παραπανω αρθρο. Επειδη αυτη τη στιγμη μου ειναι δυσκολο να παρω τον κωδικα στα χερια μου διατηρω μια επιφυλαξη τροποποιησης του αρθρου αυτου. Οχι ως προς το 6μηνο (2η παραγραφος) το οποιο ειμαι 100% σιγουρος οτι παρεμεινε ως εχει. Αυριο θα φροντισω να το σκαναρω και να το ανεβασω για να μην θεωρηθει οτι αερολογω.

Link to comment
Share on other sites

1)Εμένα όταν είχα πάρει ένα τροφοδοτικό το οποίο ήταν σκισμένο το αυτοκόλητο της εγγύησης και έκανε και πολυ βαβούρα μου έδωσαν πιστωτικό την ίδια μέρα και μάλιστα 10 παραπάνω αφού υπήρχε διαφορά τιμής INTERNET και καταστήματος

2)Στο e-shop πρόσφατα πήρα πιστωτικό όλη την αξία μιας vga μου που τα έπαιξε,πρώτα όμως πήγαν να μου πασάρουν μια καρτα γραφηκών BIOSTAR και δεν την πήρα.Ζήτησα πίστωση όπως και έγινε.

Πιστεύω ότι αν σε δουν ότι το κατέχεις το θέμα δεν πάνε να σου κάνουν μαγκιές.Αν όμως σε δουν να διστάζεις τότε αρχίζουν τις μλκιες και σε πατάνε αν μπορέσουν.Αυτή είναι γενικώς η πολιτική του καθε καταστήματος

Link to comment
Share on other sites

Πηγα χτες στο Πλαισιο ενα mouse με προβλημα μπαταριας (κρατουσε 6μερες αντι 15) και σημερα θα παω να δω τι εγινε. Στη Logitech μου ειπαν να το παω για αλλαγη και αν δεν το αλλαξουν να τους στειλω τον φορτιστη και το BT receiver να μου στειλουν καινουριο...

Link to comment
Share on other sites

απο οτι ξερω απο εμπειρια αλλα και απο οσες διαταξεις εχω διαβασει ΟΛΑ εχουν να κανουν με την εγγυηση. Το 6μηνο, 12μηνο κλπ ειναι ασχετα ως γενικολογα.... Σημασια εχει τι εγγυηση εχει. Αν ειναι 3ετης πχ τοτε ειναι υποχρεωμενο το καθε καταστημα που προσφερει την 3ετη εγγυηση να σου αλλαξει το προιον με το ιδιο Η αντιστοιχης ποιοτητας η να στο επιδιορθωσει ... Αυτο ισχυει κ τπτ αλλο. Μπορεις να πας στο Πλαισιο κ να το ψαξεις οσο θελεις. ΜΟΝΟ για αλλαγη που ΔΕΝ εχει προβλημα και εχει περασει το διαστημα αλλαγων (10-15 μερες ποσο ειναι) ειναι στην ευχερεια του Πλαισιου ΤΙ θα κανει και αν το κανει για ποσα $$$ θα στο αλλαξει...

Link to comment
Share on other sites

@cabrinha

ρε Νικο, ασε την δικηγορια που τα 3/4 του lab εν καταλαβαινει μανα μου, και πες με 5 προτασεις τα σεναρια , εχοντας απο διπλα τα αρθρα διακαιολογησης.

Αμαν πια εσεις οι δικηγοροι !! :D

Αρχική απάντηση από crio [Σήμερα, στις 10:32]

Πιστεύω ότι αν σε δουν ότι το κατέχεις το θέμα δεν πάνε να σου κάνουν μαγκιές.Αν όμως σε δουν να διστάζεις τότε αρχίζουν τις μλκιες και σε πατάνε αν μπορέσουν.Αυτή είναι γενικώς η πολιτική του καταστήματος

Αυτο ειναι το γενικοτερο μοντελο αντιμετωπισης σταπαντα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από cabrinha [Σήμερα, στις 01:39]

Το παραπανω ισχυει εαν το προβλημα εμφανιστηκε μεσα σε 6 μηνες απο την αγορα του προιοντος οποτε και εχουμε πλασμα πραγματικου ελλατωματος στον χρονο της αγορας. Αν εχει αγοραστει πριν 1 χρονο τοτε δεν ισχυει. Επιπλεον το "υπαναχωρηση απο τη συμβαση" δεν σημαινει σε καμμια περιπτωση οτι πιστωνεται το ποσο της αποδειξης αγορας. Λιγο προσοχη για να μην μπερδευομαστε χειροτερα.

Δηλαδή εσύ λες ότι δικαιούσαι αντικατάσταση μόνο τους πρώτους 6 μήνες. Τότε ποιος ο λόγος της τριετούς εγγύησης;

Το άρθρο 537 που παρέθεσες λέει ότι αν το πρόβλημα εμφανιστεί μέσα σε 6 μήνες τότε αυτό θεωρείται ότι υπήρχε από την αρχή της πώλησης με ότι κι αν σημαίνει αυτό. Δε βλέπω να λέει κάπου ότι η αντικατάσταση, υπαναχώρηση κτλ ισχύουν τους 6 πρώτους μήνες.

Link to comment
Share on other sites

Μα γενικώς δεν έχει λογική αυτό.

Γιατί υπάρχει καθημερινά μείωση τιμών σε τέτοια προιόντα οπότε αμα χαλάει χάνεισ τα λεφτά σου?Και στην τελική δίνω πχ 500 για υλικά γιατι αν αυτά δεν δουλεύουν σωστά σε ένα χρονο να πάρω πράγματα αξίας 200 που θα είναι αντίστοιχης αξίας?

Link to comment
Share on other sites

Eγω παντως χωρις να θελω να το παιξω εξυπνος χρησιμοποιω την τακτικη (Σταθη Ψαλτη) και μαλιστα με φοβερη επιτυχια!!!:devil: :devil: Σε εναν σκληρο δισκο που τα φτυσε,ενας εξυπνακιας τολμησε να μου πει οτι (ακουσον,ακουσον) εβαλα καταλαθος το κατσαβιδι στο κατω μερος του σκληρου ενω δουλευε και τον βραχυκυκλωσα και καηκε!!:blink: :blink: :blink:

Οποτε δυνατα μες το καταστημα αρχισα τα(Τι λες βρε μακακα?,Κλεεφτες!!Τα λεφτα μου πισω και γρηγορα,ωσπου ολοι οι πελατες γυρισαν προς τα μενα!Ακουσε την φασαρια ο διευθυντης και σε 5 λεπτα αντικατασταθηκε ο σκληρος ως δια μαγειας και με φοβερη ευγενεια!!!Ολα αυτα τα ομορφα εγιναν στο Πλαισιο στη Στουρναρη!!!Πιστεψτε με ειναι αποτελεσματικο και εκτονωνεστε κιολας!!:hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λέτε ρε παιδιά για την αξία αγοράς είναι πρωτάκουστο... Όσοι έχετε αυτοκίνητο θα πρέπει να καταλαβαίνετε τι εννοώ. Το αγοράζετε 20.000. Το ασφαλίζετε για κλοπή/ατύχημα. 2 χρόνια μετά κι ενώ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ, το αμάξι το κλέβουν/διαλύεται. Γνωρίζετε πολύ καλά ότι η ασφάλεια θα σας δώσει πολύ λιγότερα από 20.000 γιατί το αμάξι έχει ΧΑΣΕΙ ΑΞΙΑ. Δεν έχει καμία σχέση πόσο το πήρατε ακόμα κι αν για το ίδιο καινούριο χρειάζεται να πληρώσεις ίσως και περισσότερα από όσα το πήρες.

Το ότι το Πλαίσιο, επιστρέφει (συνήθως) στο ακέραιο το ποσό που πήρατε κάτι, κι ας έχει πολύ μικρότερη διάρκεια ζωής από ένα αμάξι, είναι στα θετικά του. Το να μην το κάνει όμως, δεν είναι αρνητικό, είναι απλά ο τρόπος που κινείται η αγορά. Κι μην ξεχνάμε ότι τα προϊόντα τεχνολογίας, χάνουν αξία πολύ πιό γρήγορα, οπότε αν σε ένα αμάξι ήδη από τον πρώτο χρόνο σου μειώνουν την αποζημίωση, τι θα έπρεπε να κάνουν σε αυτά τα προϊόντα..?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από abarth

απο οτι ξερω απο εμπειρια αλλα και απο οσες διαταξεις εχω διαβασει ΟΛΑ εχουν να κανουν με την εγγυηση. Το 6μηνο, 12μηνο κλπ ειναι ασχετα ως γενικολογα.... Σημασια εχει τι εγγυηση εχει. Αν ειναι 3ετης πχ τοτε ειναι υποχρεωμενο το καθε καταστημα που προσφερει την 3ετη εγγυηση να σου αλλαξει το προιον με το ιδιο Η αντιστοιχης ποιοτητας η να στο επιδιορθωσει ... Αυτο ισχυει κ τπτ αλλο. Μπορεις να πας στο Πλαισιο κ να το ψαξεις οσο θελεις. ΜΟΝΟ για αλλαγη που ΔΕΝ εχει προβλημα και εχει περασει το διαστημα αλλαγων (10-15 μερες ποσο ειναι) ειναι στην ευχερεια του Πλαισιου ΤΙ θα κανει και αν το κανει για ποσα $$$ θα στο αλλαξει...

Δεν ειναι ετσι. Αλλο πραγμα η εγγυηση που προσφερει το καταστημα/κατασκευαστης αλλο τα προβλεπομενα απο το νομο. Τα πρωτα ειναι ειδικα και αφορουν συγκεκριμενο προιον, συγκεκριμενου κατασκευαστη και καθοριζονται απο αυτον ή των αντιπροσωπο του (πχ πωλητης, εισαγωγεας κλπ) μεσα σε ορισμενα φυσικα πλαισια. Στον αντιποδα τα προβλεπομενα απο το νομο ειναι κανονες αναγκαστικου δικαιου οπως λεγονται. Με απλα λογια δεσμευουν απαντες, δεν υπαρχει δυνατοτητα ακομα και με συμφωνια των μερων να παρακαμφθουν. Ως εκ τουτου ισχυουν παντα και για ολους και ανεξαρτητα απο την οποια εγγυηση προβλεπεται.

Αρχική απάντηση από NickL

Δηλαδή εσύ λες ότι δικαιούσαι αντικατάσταση μόνο τους πρώτους 6 μήνες. Τότε ποιος ο λόγος της τριετούς εγγύησης;

Το άρθρο 537 που παρέθεσες λέει ότι αν το πρόβλημα εμφανιστεί μέσα σε 6 μήνες τότε αυτό θεωρείται ότι υπήρχε από την αρχή της πώλησης με ότι κι αν σημαίνει αυτό. Δε βλέπω να λέει κάπου ότι η αντικατάσταση, υπαναχώρηση κτλ ισχύουν τους 6 πρώτους μήνες.

Εγω αλλο ειπα. Αναφερθηκα στο αρθρο 540 που παρεθεσες και συγκεκριμενα στην περιπτωση ευθυνης πωλητη για πραγματικο ελλατωμα ή ελλειψη συνομολογημενης ιδιοτητας. Το οτι δεν γινεται αναφορα στο 540 σε χρονικο περιθωριο δεν σημαινει οτι δεν υπαρχει τετοιο. Ουτε το γεγονος οτι το 537 ειναι αρθρο προηγουμενο σημαινει οτι η ισχυς του περιοριζεται στα πριν αυτο.

Για να συνοψιζουμε. Το αρθρο 540 δεν αναφερεται στην εγγυηση του προιοντος. Αναφερεται στην περιπτωση ευθυνης του πωλητη για ελλειψη συνομολογημενης ιδιοτητας ή πραγματικου ελλατωματος απο τη στιγμη της αγορας μεχρι και 6 μηνες απο αυτη. Δεν καλυπτει την τυχαια βλαβη που θα παθει το προιον κατα τη χρηση. Η αναφορα σε αυτο εγινε ως απαντηση στο NickL και οχι στο ερωτημα του cptkoulis.

Η απαντηση στο θεμα προκυπτει απο το αρθρο 5 Ν2251/94 και συγκεκριμενα στο αρθρο 5 §§4,5


4. Όταν παρέχεται εγγύηση στον καταναλωτή, ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει
αυτήν εγγράφως ή με άλλο τεχνικό μέσο αποτύπωσης που μπορεί να είναι διαθέσιμο
και προσιτό στον καταναλωτή. Σε περίπτωση προμήθειας καινουργών προϊόντων
με μακρά διάρκεια ζωής (διαρκή καταναλωτικά αγαθά),
η παροχή γραπτής εγγύησης είναι υποχρεωτική.
Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει, με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση
στην ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον την επωνυμία και
τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το
ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της και την έκταση της εδαφικής ισχύος της.
Στην εγγύηση πρέπει να δηλώνονται, με σαφήνεια και πληρότητα, τα δικαιώματα
που έχει ο καταναλωτής σύμφωνα με το εφαρμοστέο δίκαιο και να διευκρινίζεται ότι,
τα δικαιώματα αυτά δεν θίγονται από την εγγύηση. Η εγγύηση πρέπει να είναι
σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων.
Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με
την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά, για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής,
η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο
τα προϊόντα αυτά αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη,
αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους.

5. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος
της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει
την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του,
η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν
ή ανταλλακτικό. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο
προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου
κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει
την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να
υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει
τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει
την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.

img2070lm5.th.jpg

Νομος 2251/94

Αρχική απάντηση από Wizard!

Αυτό που λέτε ρε παιδιά για την αξία αγοράς είναι πρωτάκουστο... Όσοι έχετε αυτοκίνητο θα πρέπει να καταλαβαίνετε τι εννοώ. Το αγοράζετε 20.000. Το ασφαλίζετε για κλοπή/ατύχημα. 2 χρόνια μετά κι ενώ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ, το αμάξι το κλέβουν/διαλύεται. Γνωρίζετε πολύ καλά ότι η ασφάλεια θα σας δώσει πολύ λιγότερα από 20.000 γιατί το αμάξι έχει ΧΑΣΕΙ ΑΞΙΑ. Δεν έχει καμία σχέση πόσο το πήρατε ακόμα κι αν για το ίδιο καινούριο χρειάζεται να πληρώσεις ίσως και περισσότερα από όσα το πήρες.

Το ότι το Πλαίσιο, επιστρέφει (συνήθως) στο ακέραιο το ποσό που πήρατε κάτι, κι ας έχει πολύ μικρότερη διάρκεια ζωής από ένα αμάξι, είναι στα θετικά του. Το να μην το κάνει όμως, δεν είναι αρνητικό, είναι απλά ο τρόπος που κινείται η αγορά. Κι μην ξεχνάμε ότι τα προϊόντα τεχνολογίας, χάνουν αξία πολύ πιό γρήγορα, οπότε αν σε ένα αμάξι ήδη από τον πρώτο χρόνο σου μειώνουν την αποζημίωση, τι θα έπρεπε να κάνουν σε αυτά τα προϊόντα..?

Oι ασφαλιστικες συμβασεις δεν εχουν καμμια απολυτως σχεση. Υπαγονται σε ιδιαιτερο καθεστως. Για να κανεις συγκριση των δυο περιπτωσεων βαλε στην μια πλευρα ασφαλιση κλοπης αυτοκινητου και στην αλλη ασφαλιση κλοπης μητρικης καρτας.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν τεινει να γινει η πολιτικη του μαγαζιου, αλλα και εμενα κατι παρομοιο μου καναν.

Πηγα προχτες εναν 160ρη seagate χτυπημενο, με αποδειξη 105. Με στελνει σπιτι μου ο τεχνικος, και μετα απο 10-15 λεπτα σκαει sms. Παω, και μου λεει οτι οντως ειναι χτυπημενος, και στον κανω αντικατασταση με seagate 250Gb. Δεν γμτ λεω, θα τον κανω επιστροφη και θα δωσω τη διαφορα για εναν 500ρη. Αμ δε. Η αποδειξη που μου εδωσε για τον 250ρη ηταν 30. :blink:

Δυστυχως δεν ειχα καθολου ορεξη για γκρινιες, εκανα το μ@λ@κα, πηρα το δισκο και εφυγα...

Link to comment
Share on other sites

Χρωσταω μια απαντηση

Το θεμα διαβαστηκε απο διακεκριμενο μελος του forum(αν ο ιδιος θελει ας αναφερει το ονομα του) που τυχαινει να εργαζεται για τη συγκεκριμενη εταιρεια.Επικοινωνησε αμεσα μαζι μου και προσφερθηκε να παρεμβει για να λυθει το ζητημα.Οπως εξηγησα και στον ιδιο,δεν ηθελα να μου κανουν χαρη,ηθελα απλα να μου δωσουν οτι δικαιουμαι.

Με ειδοποιουν ξανα λοιπον οτι εντοπιστηκε προβλημα και θα γινει αντικατασταση με μια P5K αφου δεν υπαρχει η δικια μου σε στοκ.Επιμενω κι εγω οτι δεν μου κανει και μετα απο διαβουλευσεις καταληγουμε στα εξης σεναρια

1.Μου κοβουν 25Ε πιστωτικο για το προβληματικο HW

2.Μου δινουν αλλο HW "ιδιας ή καλυτερης τεχνολογιας"(P5K)

3.Αν δεν μου κανει,το επιστρεφω και μου κοβουν 25Ε πιστωτικο για το νεο HW(P5K)

Ενδεχομενο να κοπει πιστωτικο για ολο το ποσο που ειχα πληρωσει δεν υπηρχε,γιατι το HW "απαξιωνεται"

Εξηγω στον υπευθυνο οτι η μητρικη μου ειχε αλλες δυνατοτητες απο αυτη που μου δινουν και μετα απο 5 λεπτα εγκρινει μητρικη με καλυτερο chipset(σχεδον διπλασια τιμη) και παραπλησιες δυνατοτητες με τη δικια μου.Ουτε με τη νεα προταση του καταστηματος ειμαι ευχαριστημενος,γιατι ουτε αυτη μου κανει και επιμενω να κοπει πιστωτικο για τα 109Ε που ειχα δωσει.Τιποτα περισσοτερο,τιποτα λιγοτερο.

Επισης προτεινα να μου δωσουν οτι HW ειναι να μου δωσουν,να κοπει πιστωτικο για το νεο HW με την τρεχουσα τιμη και να παρω τη μητρικη που ηθελα πληρωνοντας τη διαφορα.Σε αυτη την περιπτωση ομως το νεο HW πιστωνεται και παλι 25Ε

Μετα απο αλλες 3-4 αποτυχημενες προσπαθειες να μου κοψουν πιστωτικο 109Ε,παιρνω τη μητρικη που μου εδωσε ο προισταμενος γιατι δεν θα τελειωναμε ποτε.

Ειλικρινα ο ανθρωπος εκανε οτι καλυτερο μπορουσε για να μεινει ευχαριστημενος ο πελατης του.Απλα δεν μπορουσε λογιστικως να δικαιολογησει πιστωτικο στην αρχικη τιμη.

Τελικα χαλασε το πλαισιο?

Δεν θα το λεγα.Εγκριθηκε "αντικατασταση υλικου" με αλλο διπλασιας τιμης με απωτερο σκοπο να μεινει ευχαριστημενος ο πελατης.:T: :T: Εν ολιγοις ζημιωθηκε το καταστημα για να κρατησει τον πελατη.

Τα συμπερασματα δικα σας

Link to comment
Share on other sites

Να μείνει ευχαριστημένος ο πελάτης, αλλά αν βιαζόσουν και έπρεπε να το περάσεις όλο αυτό.............. Καλή κίνηση, αλλά θα έπρεπε από την αρχή να γίνει. Όχι να περιμένουν να κάνεις ολόκληρο θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Whitesnake

Καλή κίνηση, αλλά θα έπρεπε από την αρχή να γίνει. Όχι να περιμένουν να κάνεις ολόκληρο θέμα.

αυτό ακριβώς

αφού είχες την όρεξη να το κάνεις θέμα μικρό το κακό, αλλά δεν είμαστε όλοι έτσι και το κάθε πλαίσιο το εκμεταλλεύεται αυτό

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.